top service

top service, wel raar dat de bestelling online moet gebeuren en niet direct in de winkel gemaakt kon worden

TOP onderneming !

Dit was onze tweede keer dat we bestelden bij Plintenfabriek en ook deze keer werd alles terug keurig en netjes afgeleverd ! De plinten zijn van goede kwaliteit en de prijs is TOP. Ook niet onbelangrijk is dat ze voor deze scherpe prijs groene MDF kiezen als materiaal zodat ze iets beter bestand zijn tegen water (dweilen etc,.) Voor deze kwaliteit en prijs kun je ze onmogelijk halen bij de bouwmarkt of een lokale handelaar. Alles werd keurig op de afgesproken dag afgeleverd en binnen het tijdsvenster die overeengekomen werd waardoor we niet onnodig thuis moesten blijven. De chauffeur belde mooi een uurtje op voorhand om te melden dat hij op weg was. Zijn behulpzaamheid was dik in orde, en hij legde ze voorzichtig in de inkomhal aangezien ik niet zwaar mag tillen met mijn kapotte voet. Voor hij vertrok hebben we samen geteld om zeker te zijn dat alles juist was dus ze maken er hun werk van. TOP ! Moesten we ooit nog plinten nodig hebben zullen we hier zeker terug bestellen. Alhoewel ik hoop dat dit niet meer nodig zal zijn en we binnenkort voor jaren van ons pas gerenoveerd huisje zullen kunnen genieten.

Duidelijk website, veel keuze in plinten, vele afmetingen beschikbaar, handige calculator voor toebehoren en snelle levering.

Vlotte levering, prijs/kwaliteit

Vlotte levering Berichtje/telefoon op voorhand Producten prijs/kwaliteit en correct

Gemakkelijk besteld , snel geleverd !

Gemakkelijk besteld , snel en zoals afgesproken geleverd . Plinten van goede kwaliteit !

Zeer kwalitatieve levering & producten !

Plinten zijn van hoge kwaliteit zonder afwijkingen in de maten / vorm . Vriendelijke en snelle levering . Bedankt !

Excellent

Excellent produits and service. I highly recommend them.

Negatieve ervaring

Negatieve ervaring met beloofde levertermijn en levering van producten. Bij bestelling wordt er doorgegeven dat producten in voorraad zijn en binnen 1-3 werkdagen worden geleverd. Om deze reden bestellen we op de website. Blijkt dat na 1 week de producten worden geleverd. De producten (vochtgevoelige producten) worden geleverd zonder degelijke afdekking en op een natte ondergrond geplaatst. Dit getuigt van weinig respect voor jullie eigen producten en jullie klanten.

Zeer correct en ongelooflijk vriendelijk. Dankje plintenfabriek

Plinten perfect geleverd

Goeie ervaring

Excellent

Excellent incl levering door zeer sympathieke chauffeur

Zeer goede klantenservice en levering

Wij werden zeer goed op de hoogte gehouden over de bestelling, voldoende berichten gekregen zodat wij onze pli ten persoonlijk in ontvangst mochten nemen. Onze volgende bestelling voor bendenverdieping gaan wij zeker bij hen plaatsen.

Top geregeld !

100% goed

Topservice

Snelle levering met uitstekende communicatie. Via mail kreeg ik een geschatte tijdsperiode voor levering en de dag zelf werd ik ongeveer 1u op voorhand opgebeld dat ik ging belegerd worden. De plinten voldeden volledig aan de verwachtingen

Snelle service van kwaliteitsmateriaal!

Gemakkelijke site met duidelijke uitleg, afwerkingsgraad te kiezen. Duidelijke communicatie, snelle levering en vriendelijke service.

Alles in orde, snelle levering!

Zeer vlotte service en kwalitatief matriaal voor degelijke prijs

Zeer vlotte levering en kwalitatief matriaal

snelle communicatie, correcte levering, goede service

snelle communicatie, correcte levering, goede service

Gewoon niks op aan te merken!

Dit was een vervolg op reeds bestelde plinten. Makkelijk en snel geleverd/

Super en correct

Prima prijzen en vlotte levering. Aan te raden.

Correct

Correcte levering en duidelijke communicatie.

Perfectie

Uitstekende en duidelijke service en prima prijs kwaliteit. Gewoon top

Alles perfect geleverd zoals gevraagd

Correcte levering, zeer goede communicatie.Snelle en verzorgde service.

very fast delivery

material as described on web delivery was fast and track and trace messages and mails before delivery and drive call you before 30 minutes prior arrival good service i highly recommend

goed product en snel geleverd

gemakkelijk besteld en zeer snel geleverd