top

een plint in een sprint.

Zeer goede en vriendelijke service!

Heel goed!

afgewerkt en geleverd zoals verwacht.

leveringopties met de hulp van de klantendienst nog gewijzigd nadat de bestelling reeds verwerkt was.

Mooie producten, vriendelijke en correcte levering, maar mankementjes in de administratie

Ik ben geen reseller, maar ik wil wel als btw-plichtige zakelijke klant kunnen bestellen en een formele factuur ontvangen. Kantoor in België is (letterlijk) achter mijn hoek, doch ik kan daar niet afhalen en werd dus verplicht om € 19,90 transportkosten te betalen voor een ordertje van nog geen € 200.

goede kwaliteit en vlotte levering

Prachtige modellen , goede prijs en kwaliteit en snelle levering .

Goed materiaal vlug geleverd.

We hadden een bestelling geplaatst via de website. Daags nadien merkten we echter dat we een verkeerd formaat van plinten hadden besteld. We hebben toen telefonisch contact opgenomen en zijn uitstekend voortgeholpen (-> onze bestelling werd aangepast en de levering kon gewoon (zoals gepland) door gaan). De plinten zelf zijn van goede kwaliteit. We zijn tevreden!

Goed materiaal Heb de lijm en kit ook bestelt en is allemaal in orde

Prima klantenservice

Er was een fout met mijn online bestelling en ik ben meteen gecontacteerd om het uit te klaren

super

super levering choufeur belde me op voorhand waar de bestelling te leggen zo had ik een gerust gevoel en wist ik dat zeker alles in orde was

perfecte opvolging

ik had slechts een kleine hoeveelheid nodig maar die werd stipt geleverd.

snelle levering, alles ok

Prima dienstverlening.

Alles was ok.

De levering werd netjes en op het afgesproken tijdstip geleverd.

Super alles top

Top product perfect afgeleverd

Correcte service

Alles verliep volgens de richtlijnen.

Slechte sevice

Leveringst8jden worden niet gerespecteerd, klantendienst met moeite bereikbaar en na meer dan 2 weken wachten, wordt de verkeerde kleur geleverd. Amateurisme op het hoogste niveau. 1 ster is nog te veel.

Prima product en server ce

Zeer tevreden.

Het geleverde product beantwoordt volledig aan de bestelling. De levering gebeurde zelfs vroeger dan vooropgestelde datum.

correct

Voldoende keuze, goed materiaal - prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

goede service