aanrader

levering geleverd zoals gepland , zelfs iets vroeger

Perfect zoals het moet

Levering correct Afwerking perfect van de plinten

Top service!

Alles volgens plan. Kwaliteit en service top!

Kwaliteit

Snelle levering En goed verpakt

Uitstekende kwaliteit, snelle levering

Mooi afgewerkte plinten. Verzending door het bedrijf zelf was in orde, dat kom je niet vaak tegen. Super!

Alles verlopen zoals verwacht

correcte firma

Vlotte levering en mooi materiaal

Zeer vriendelijke afhandeling . Alles geleverd en op afgesproken datum .

Zeer vlotte en persoonlijke dienstverlening

Duidelijke website, gemakkelijk besteld, duidelijke mails, correcte levering

Helemaal top!

Goede en snelle service met mooie bediening aan de receptie! ;)

Correct geleverde

Degelijk producten

Stalen aangevraagd. Keuze gemaakt. Snelle en duidelijke communicatie. Tijdige levering. Een aanrader.

Top service!!

Alles heel vlot en correct verlopen en vooral heel duidelijke communicatie waar ik heel veel belang aan hecht!!

Snelle, persoonlijke service, vriendelijk transport en levering

vlugge en vriendelijke levering

zeer tevreden over mijn aankoop product zoals omschreven. voldoet volledig aan mijn verwachting , vlotte afhandeling.

Alles perfect in orde

Reeds de 2e keer dat ik bij jullie bestel en al 2 keer alles dik in orde

TAAL!!

45% van belgish mensen zijn franstallig, dus , het moet interessant dat de website in frans zal zijn. Uw products zijn prima!!

Een aanrader!

Vlotte levering, goeie plinten, kwalitatief, prima te verzagen, te verven en te plaatsen. De apart bestelde ‘uiteinden’ waren minder hoog dan de geleverde plinten en dus niet bruikbaar.

Aanrader

Van zodra de bestelling doorgegeven was, geregeld gedetailleerde informatie ontvangen over het verloop van de bestelling en op het voorziene tijdstip geleverd. Alles prima verlopen. Een kleine opmerking: de prijs die per plint gevraagd wordt om de uiteinden in verstek te zagen vind ik persoonlijk te hoog voor een werkje dat slechts enkele seconden in beslag neemt.

Heel tevreden

Snelle service.

Fantastische klanten service

Uitstekende klantenservice. Op elke vraag krijg je een vriendelijke en volledige uitleg, Bestellen via de website gaat moeiteloos, en de persoon die de producten komt leveren is uitermate vriendelijk en behulpzaam, helpt zelfs mee met alles binnen te brengen.

Besteld, geen problemen gehad. Netjes optijd gebeld voor levering en mooi binnen gelegd. Een aanrader als je plinten nodig hebt

Klantvriendelijke en correcte afhandeling

Snelle en vlotte afhandeling

Betrouwbaar snel en goed product