Van zeer goede kwaliteit

De levering is eveneens perfect en vlot verlopen. Wij zijn zeer tevreden

Goede kwaliteit in korte tijd geleverd.

Top !

Zowel de keuze op de website, de bestelling en afhandeling waren gemakkelijk. De levering en voorafgaande afspraak met de bezorger verliepen feilloos en de bezorger was zeer vriendelijk.

Plintenfabriek doet wat ze beloven.

Materialen geleverd zelfs vroeger dan beloofd. Mooie en degelijke materialen !!!

Geen contact mogelijk na bestelling

Nadat we levering kregen bleek het niet juiste maat te zijn.heb mails gestuurd,tot 15 x gebeld.niet meer te bereiken !

Perfect geholpen en snelle levering. Bedankt

Snel en correct

Snelle persoonlijke levering

Correcte en snelle levering tijdens de feestdagen -:)

Correcte en snelle levering tijdens de feestdagen -:)

Top kwaliteit MDF plinten

Alles zeer goed opgevolgd per mail. Top kwaliteit MDF plinten voor de prijs. Zeer vriendelijke bezorger.

Veel keuze, goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Keuze genoeg op de site. Alles heel duidelijk. Plinten nerjes op tijd geleverd. Zeer vriendelijke chauffeur. Plinten nodig ?? Hier bestellen, ga je geen spijt van hebben.

Dag Kris, hartelijk dank de beoordeling, we wensen u veel plezier met de folieplinten! team Plintenfabriek

zeer goede communicatie

zeer duidelijke communicatie naar de klant toe,vanaf de bestelling geplaatst is

Snel geleverd. En heel goed kwaliteit. Dankjewel

top service

top service, wel raar dat de bestelling online moet gebeuren en niet direct in de winkel gemaakt kon worden

TOP onderneming !

Dit was onze tweede keer dat we bestelden bij Plintenfabriek en ook deze keer werd alles terug keurig en netjes afgeleverd ! De plinten zijn van goede kwaliteit en de prijs is TOP. Ook niet onbelangrijk is dat ze voor deze scherpe prijs groene MDF kiezen als materiaal zodat ze iets beter bestand zijn tegen water (dweilen etc,.) Voor deze kwaliteit en prijs kun je ze onmogelijk halen bij de bouwmarkt of een lokale handelaar. Alles werd keurig op de afgesproken dag afgeleverd en binnen het tijdsvenster die overeengekomen werd waardoor we niet onnodig thuis moesten blijven. De chauffeur belde mooi een uurtje op voorhand om te melden dat hij op weg was. Zijn behulpzaamheid was dik in orde, en hij legde ze voorzichtig in de inkomhal aangezien ik niet zwaar mag tillen met mijn kapotte voet. Voor hij vertrok hebben we samen geteld om zeker te zijn dat alles juist was dus ze maken er hun werk van. TOP ! Moesten we ooit nog plinten nodig hebben zullen we hier zeker terug bestellen. Alhoewel ik hoop dat dit niet meer nodig zal zijn en we binnenkort voor jaren van ons pas gerenoveerd huisje zullen kunnen genieten.

Duidelijk website, veel keuze in plinten, vele afmetingen beschikbaar, handige calculator voor toebehoren en snelle levering.

Vlotte levering, prijs/kwaliteit

Vlotte levering Berichtje/telefoon op voorhand Producten prijs/kwaliteit en correct

Gemakkelijk besteld , snel geleverd !

Gemakkelijk besteld , snel en zoals afgesproken geleverd . Plinten van goede kwaliteit !

Zeer kwalitatieve levering & producten !

Plinten zijn van hoge kwaliteit zonder afwijkingen in de maten / vorm . Vriendelijke en snelle levering . Bedankt !

Excellent

Excellent produits and service. I highly recommend them.

Negatieve ervaring

Negatieve ervaring met beloofde levertermijn en levering van producten. Bij bestelling wordt er doorgegeven dat producten in voorraad zijn en binnen 1-3 werkdagen worden geleverd. Om deze reden bestellen we op de website. Blijkt dat na 1 week de producten worden geleverd. De producten (vochtgevoelige producten) worden geleverd zonder degelijke afdekking en op een natte ondergrond geplaatst. Dit getuigt van weinig respect voor jullie eigen producten en jullie klanten.

Zeer correct en ongelooflijk vriendelijk. Dankje plintenfabriek

Plinten perfect geleverd

Goeie ervaring

Excellent

Excellent incl levering door zeer sympathieke chauffeur

Zeer goede klantenservice en levering

Wij werden zeer goed op de hoogte gehouden over de bestelling, voldoende berichten gekregen zodat wij onze pli ten persoonlijk in ontvangst mochten nemen. Onze volgende bestelling voor bendenverdieping gaan wij zeker bij hen plaatsen.