Een aanrader!

Vlotte levering, goeie plinten, kwalitatief, prima te verzagen, te verven en te plaatsen. De apart bestelde ‘uiteinden’ waren minder hoog dan de geleverde plinten en dus niet bruikbaar.

Aanrader

Van zodra de bestelling doorgegeven was, geregeld gedetailleerde informatie ontvangen over het verloop van de bestelling en op het voorziene tijdstip geleverd. Alles prima verlopen. Een kleine opmerking: de prijs die per plint gevraagd wordt om de uiteinden in verstek te zagen vind ik persoonlijk te hoog voor een werkje dat slechts enkele seconden in beslag neemt.

Heel tevreden

Snelle service.

Fantastische klanten service

Uitstekende klantenservice. Op elke vraag krijg je een vriendelijke en volledige uitleg, Bestellen via de website gaat moeiteloos, en de persoon die de producten komt leveren is uitermate vriendelijk en behulpzaam, helpt zelfs mee met alles binnen te brengen.

Besteld, geen problemen gehad. Netjes optijd gebeld voor levering en mooi binnen gelegd. Een aanrader als je plinten nodig hebt

Klantvriendelijke en correcte afhandeling

Snelle en vlotte afhandeling

Betrouwbaar snel en goed product

makkelijke website, zeer vlot contact met personeel, maar te lang moeten wachten

Alles is dik in orde. Vriendelijk contact ook, goeie prijs, maar de beloofde levertermijn kon niet gevolgd worden, het was veel langer waardoor het voordeel om 'snel' te bestellen weg was. De RVS plinten hebben ook bovenaan een scherpe rand, als je er met je vinger over wrijft heb je een bloedige snee. Ook als ze geplaatst zijn. In de toekomst afvijlen of behandelen graag. Voor de rest: zeer mooi product.

topbedrijf om met te handelen

correcte service en snelle levering, topproducten

bestellen en levering prima

Het ging allemaal makkelijk maar om factuur bij te doen nu weten mijn klanten hoeveel het kost dus kan er niks op verdienen zeer teleurstellend !!! Snap niet waarom dit zo moest?

Beste Luc, Ik zie dat de bestelling particulier gedaan is, en bij particulieren leveren wij altijd met factuur. Ik zou je daarom ook willen adviseren om een zakelijk account aan te vragen om deze misstanden in de toekomst te voorkomen. Je kan hiervoor een email sturen naar zakelijk@plintenfabriek.nl Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek

Redelijk goed .

Bij het online bestellen van de eiken plinten zou je wel de werktijd kunnen bekent maken .Voor de klant een beter zicht heeft op zijn planning. Ik dacht van geen afval te hebben maar dat was wel het geval, Kan beter. Zal waarschijnlijk genoeg materiaal hebben .

Stipt, correct en verzorgd

De eerste keer dat ik bij de plintenfabriek een bestelling plaatste. Deze werd nauwkeurig en zoals "beloofd" uitgevoerd. Voor herhaling vatbaar.

Prima service, vlotte en correcte levering

Prima service, vlotte en correcte levering

Met zorg gemaakt en afgeleverd

Vlotte levering en correct maatwerk

Aanrader

Zeer tevreden klant,perfecte service

Veel keuze. Prijs kwaliteit zeer goed. Behulpzaam personeel en goede communicatie. Zeer vriendelijke chauffeur/ bezorger

Prachtige plinten en snelle levering !

De plinten zijn heel mooi afgewerkt. Spijtig van enkele krassen maar die hebben we zo goed als mogelijk kunnen bijwerken. Snelle levering !

Nog niet begonnen maar ziet er goed uit

Artikelen zien er goed uit ! En de chauffeur was zeer vriendelijk en behulpzaam wat ik ten zeerste appreciëer

Mooie plint, snel geleverd. Prima service.

goed!

De afwerkingsgraad van de plinten was heel erg goed, de leveringstermijn was iets te lang.

Vlotte service en zeer vriendelijk

Snelle levering en zeer klantvriendelijk

Prima materiaal en service

Prima materiaal en service.

Correct

Goede kwaliteit, goede communicatie en vlotte levering

Goede service! Vlotte communicatie!

Goed!

Gewoon perfekt

Besteld en op tijd bezorgd. Goede kwaliteit.