Goede prijs en correcte en vlugge levering. Heel tevreden.

Echt een aanrader

alles vrij goed verlopen, maar...

Alles vrij goed verlopen wat bestelling en afspraken rond levering betreft. Alleen ontoereikende verpakking, als je al van verpakking kan spreken. Alleen wat tape om de plinten en glaslatten bij elkaar te houden. kleine beschadigingen door de ontbrekende verpakking. Jammer!

Beste Filip, Zoals zojuist telefonisch besproken ga ik je input hieromtrent zeker oppakken om hierin verbeteringen te realiseren. Onze dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Nathalie Klantenservice Plintenfabriek

Goede kwaliteit, snelle en correcte levering en communicatie

goede service en nmooie kwaliteit voor een scherpe prijs

goede service en nmooie kwaliteit voor een scherpe prijs

Bestellen en paar dagen later voor de deur.

Alles correct en vlot besteld en geleverd

Prima !!

Alles dik in orde

Heb hier mijn hoge mooie plinten besteld. Super tevreden van begin tot einde , belangrijkste de prijs top de beste op de markt. De online ervaring was soepel en gemakkelijk en de bezorgdiensten waren correct op schema en heel vriendelijk kortom echt een site om met een gerust hart te winkelen @plintenfabriek.be doe zo voort. Mvg Nadia

Zeer tevreden!

De chauffeur belde mij op voorhand zoals afgesproken. Plinten mooi en goed van kwaliteit zoals verwacht.

Topkwaliteit

Goede service, op tijd geleverd, en vriendelijk en ook pinnen aan huis

Alles correct gegaan

Mooie plinten en vriendelijk aan telefoon en levering ook zeer goed

Vlotte service

Uitgebreide keuze Eenvoudige website Levering binnen afgesproken termijn Concurrentielle prijzen

Snelle levering, mooie plinten zoals op de foto en vriendelijke chauffeur

Goeie levering en vriendelijke chauffeur

Alles zoals het hoort.

Het bestellen op de website ging erg vlot. De keuzemogelijkheden waren overzichtelijk en de uitleg op de website was heel goed. Nadat de betaling voldaan was binnen de dag een leveringsmoment wat perfect gerespecteerd werd door de vriendelijke bezorger 10/10!

Alles naar wens en goede kwaliteit!

snelle service!

Eerst 2 proefstukken aangevraagd, deze werden ook snel geleverd. Eenmaal mijn beslissing genomen werden de plinten snel aan huis geleverd & alles verliep volgens afspraak, top!

Snel en correcte legering

Alles okay

Geen opmerkingen

Goede prijs en op afgesproken tijdstip geleverd.

Betrouwbaar en goede afgewerkte produkten en een uitgebreid gamma.

Op tijd geleverd en perfect in orde.

Gemakkelijk bestellen, overzichtelijke website. Op tijd geleverd.

product is zeker ok maar duur voor 1 stuk

ok

Snel - correct -goed

Veel zorg door transporteur om me op voorhand te melden wanneer hij kwam, dan nog eens een kwartiertje op voorhand op gebeld - zo mag het altijd!

Zoals altijd goede service

Heel gemakkelijke website, snel besteld, en snelle levering. Oook in België!!! top 10/10

Overzichtelijke website en correcte prijs/kwaliteit met stipte levering

Bij een volgende aankoop zal ik zeker op dezelfde manier te werk gaan. Ik ben fan