Vlugge levering

Perfecte levering en zeer mooie plinten.

Snel en correct geleverd.

snelle en correcte customer service, snelle levering ++++

mooi en snel geleverd

perfect voor badkamers

Heel mooie plinten en heel rap geleverd.

Plinten zijn super heel strak gelijk we wilden. Levering op tijd chauffeur belde 20 min voor levering om nog eens te vragen of er iemand thuis zou zijn en waar hij ze dan zou mogen achterlaten.

Top !

Goede kwaliteit, snelle levering

Super mooie plinten en snel geleverd

Super mooie plinten en snel geleverd

Top communicatie en levering!

Lang geleden dat een firma de beloofde communicatie naar levering toe ook waarmaakt! Chapeau! Perfect op voorhand een correct tijdsslot gekregen en ook een half uurtje op voorhand zoals beloofd telefoon wanneer de chauffeur er zou zijn. Degelijk ingepakt enz. Geweldig!

Goede service en prijs

Goed kope lichte plinten nodig in renovatie woning en goede correcte levering gekregen

Top service en kwaliteit!

Top service en top kwaliteit, geleverd op afgesproken moment.

Superservice!

Vlotte aflevering!

Snelle levering wel wat krassen

Krassen en lakbeschadiging, vooral aan de buitenste latten uit het pakket. De plastiekfolie is dus niet genoeg om dit te beschermen tijdens transport

Uitstekende Service en snelle levering

Bestelling was snel geleverd

Leuke ervaring

Vlotte beantwoording en technische begeleiding door Duncan Zeer korte termijn van levering. Kwaliteit voldoet. Levering volgens afspraak.

goede service

levering heeft de chauffeur ongeveer een halfuur voor ie komt gebeld, heel goed en beleeft.

Tevreden klant

Mooie kwaliteit. Goed verpakt. Stipt geleverd door zeer vriendelijke bezorger

Bestelmodule online, communicatie en levering zijn perfect voor ons. Ook jullie chauffeurs zijn steeds stuk voor stuk supervriendelijk, stipt en correct. Waarvoor dank.

Goedkope prijzen, matige kwaliteit. Verhouding tussen beide is prima.

Prima dienstverlening met eigen bezorgservice.

Vlotte service

De plinten voldoen aan de verwachtingen, uitstekende verhouding prijs-kwaliteit. Ook de levering verliep vlot met een mail met datum en tijdsblok enkele dagen op voorhand. Erg handig dat de chauffeur een halfuurtje op voorhand verwittigt dat hij op komst is.

zeer goed

zeer goed en correct verlopen

Snelle levering en behulpzaam chauffeur

Snelle levering en behulpzaam chauffeur

Niet goed

Verkeerde adres geleverd, kan gebeuren natuurlijk, maar als je dan belt krijg je eerst 10 man aan de lijn die niet weten waar je precies moet heen bellen om het probleem op te lossen, chauffeur belt me voor levering, wil terugbellen, neem niet op, Ale laatste keer dus

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld van bestelling tot levering

Zeer tevreden over het materiaal en de levering.

Ik bestelde kraalplinten. De kwaliteit voldeed aan mijn verwachtingen. Het materiaal werd netjes en op het juiste tijdstip, dat vooraf gecommuniceerd werd, geleverd.

Zeer snel geleverd, raad iedereen aan, correct firma

Perfecte service

Elke bestelling die ik tot nu toe plaatste, werd perfect volgens afspraak uitgevoerd. Producten voldoen ook aan de verwachtingen.

De Hammen 8 5371MK Ravenstein

+32 (0)78 484 111