Etiketten voldoen niet

Labels erin gestreken. Na heel waar werk plakte alles en zat het vast. Na 1x wassen is alles los. Slechte kwaliteit/ prijsverhouding

Beste, Het is begrijpelijk dat u niet tevreden bent wanneer, na heel wat werk, de labels loslaten bij het wassen. Het is heel belangrijk dat u de naamlabels heet genoeg instrijkt (*** linnen), lang genoeg zodat de kleeflaag kan versmelten met de stof. Wanneer dit niet gebeurt, laten de labels inderdaad los. U kunt best strijken zonder stoom en het beste strijkijzer is er een waarbij de temperatuur zich niet automatisch aanpast en met inox zool. Op katoen lukt dit normaal gezien zeer goed. Bij andere stoffen moet u er een katoenen doek tussen leggen om uw stof te beschermen. Met vriendelijke groeten, Nominette

Nog steeds niet geleverd

We krijgen reeds een melding van verzending 2 weken geleden - we krijgen een vraag voor beoordeling maar onze bestelling is nog steeds niet toegekomen.

Geachte, We verstuurden uw bestelling inderdaad vorige week op 8/8, als brief, met de post. Wij hebben gemerkt dat deze, door de verlofperiode, toch met wat vertraging werken. Mogen wij u vragen nog heel even af te wachten. Alvast bij voorbaat dank. Met vriendelijke groeten, Nominette

Conforme à mon attente.

Travail soigné conforme à mes souhaits. Commande aisée et rapidement reçue. Bref, on ne peut mieux! Merci Dank U wel

Prima, mooie kwaliteit

Precies zoals ik had ingeschat, goede kleuren en kwaliteit

Excellente

Superbe étiquette, de bonne qualité et belle broderie,livraison rapide. J'adore 💕

Mooie, duidelijke labels

Ik ben heel tevreden omdat: - ik eenvoudig heb kunnen bestellen - de site heel duidelijk is - de labels heel snel zijn geleverd - de labels stevig verpakt zijn -de labels zijn zoals ik ze besteld heb ( wat de kleuren betreft)

Je recommande

Les étiquettes sont très jolies et ont été livrées dans les délais annoncés.

Excellent

Etiquettes en tissus de très bonne qualité. Je suis satisfaite de ma commande

makkelijk bestellen en vlot leveren

Bij de bestelling verdienen hoogte van het lintje en de keuze voor een lettertype even aandacht, maar verder was het echt makkelijk, zo gedaan en binnen een week in huis. De wijze van 'leveren' vond ik iets minder. het bestelde aantal labels was verdeeld over een aantal losse linten, in de breedte tegen elkaar geplakt met plakband. Ik zou levering op een rol prefereren.

leuk!

Het was leuk om het ontwerp via de website te maken! Daarenboven zag het eindresultaat er goed uit! Manier van bestellen en leveringstermijn waren zeker OK!

Gute Qualität und schnelle Lieferung

Ich bin absolut begeistert von den Labels, viel besser als ich sie mir vorgestellt hatte. Ich werde auf jeden Fall wieder bestellen!

Qualité rapidité

Reçu rapidement, superbe associations des couleurs laissées au choix lors de la fabrication . Je ne regrette pas, merci

Top product

Voor de 2de keer labels besteld. De kleur van de vorige keer was er niet meer. Dat vond ik een beetje jammer. Maar een andere kleur is ook wel eens leuk en ik heb er nu een plaatje bij. Goede kwaliteit/prijs verhouding en snelle levering. Als deze 100 op zijn weer Nominette! (Misschien wel handig om erbij te zetten dat ze 'geborduurd' zijn en niet bedrukt. Ik ging ineens twijfelen of ik de goede week had...)

Snelle service, mooi werk

Gemakkelijk te bestellen, keuze uit verschillende opties, lettertypes en kleuren. Snelle service. Fijne afwerking van de labels, vooral leuk dat goud en zilver borduursel zonder meerprijs is... een aanrader.

Super étiquettes

Travail de qualité

alles zu meiner Zufriedenheit

entspricht meinen Erwartungen, gute Qualität, und wirkt gut in meiner selbstgenähten Baby-Kleidung

Satisfactîln produits

Jolies étiquettes pour la 1 ère rentrée de ma fille!!!

Excellent produit, excellent rapport qualité prix, délais d'expédition ultra rapide

Délais de livraison rapide Excellent rapport qualité prix

geweldig

makkelijk online te bestellen,en vlugge levering,zeker een aanrader

Hele mooie labels en snelle levering

Von der Bestellung bis zur Lieferung war alles in Ordnung

einfacher Bestellvorgang, schnelle Lieferung, einwandfreie Ware

Tolle Wäre gern wieder

Schnelle Lieferung und gute Ware.

Ze hebben mij zelfs geholpen bij het ontwerp en vlotte levering.

Totalement satisfaite

J'ai commandé des étiquettes à coudre. Je suis très satisfaite : un envoi très rapide et un prix raisonnable (contrairement à mon fournisseur précédent). Du choix dans le style et les couleurs. Ravie!

rapide et efficace

au début j'avais choisi mes propres couleurs et puis hésité avec les logos pour les nominettes à repasser et puis j'ai opté pour un mélange de couleurs comme proposé sur le site je suis ravie - et ca entre dans la boite aux lettres ; pas la peine de se déplacer à la poste pour le paquet ! livré rapidement bonne qualité colle facilement aux vêtements avec le fer à repasser et c'est joli :-)

Over Nominette.com