Rapide et conforme

Très facile a réaliser vos propres nominettes, avec un travail/envoi rapide; Je suis satisfait de ma commande.

Efficace et rapide

Facile et rapide

Snelle levering, goede service

Ik bestel om de paar jaar innaailabels bij Nominette. Zwart, label gouden letter cursief. Nu merk ik dat er iets gewijzigd is. De kleur vh garen lijkt anders, donkerder, maar dat is niet erg. Het lettertype lijkt meer inelkaar gedrukt, waardoor het onduidelijker te lezen is. Dat vind ik jammer.

Sehr gut

Sehr geehrte Damen und Herren Es war meine erste Bestellung und Ich bin sehr zufrieden mit euch. Danke LG

bonnes étiquettes mais livraison un peu longue

très bien, les étiquettes sont de bonnes qualités. Dommage qu'elles soient livrées en vrac et délais de livraison un peu long (8jours) et pas de suivi de colis pour les envois classiques, c'est un peu embêtant en cas de perte.

produit de qualité, livraison rapide, j'ai reçu exactement ce que j'espérait

pleinement satisfaite je recommande bientôt

Étiquettes de bonne qualité

Conforme à la description, Étiquette de bonne qualité

Vlug geleverd , zeer goede begeleiding door medewerkster .top

Zeer tevreden besteld en zeer snel geleverd.

Besteld en 2 dagen later al in de brievenbus. Top

Vlotte levering alles in orde.

Vlotte levering alles in orde

bonne

super

Labels laten continu los

Verschillende manieren geprobeerd om vast te strijken, maar na een paar dagen laten ze weer los.

Bezorging duurt veel te lang

Ik krijg al een melding om jullie te beoordelen terwijl ik nog niks heb ontvangen?? Het duurt echt veel te lang.

Zoals al vele malen uitstekend!

Al veel naamlinten besteld, altijd goed, netjes afgewerkt en prima kwaliteit!

Zwarte letters op donkerblauw ontvangen...

Ik heb naamlintjes met zwarte letters op donkerblauwe achtergrond ontvangen. Dit zorgt ervoor dat de naam niet leesbaar is. Na contact met de klantenservice werd mij verteld dat dit mijn fout was en dat er geen oplossingen waren. Er was ook geen retour mogelijk. Slechte service en een nutteloos product.

Snelle levering en mooi resultaat

De naamlintjes zien er heel mooi uit en werden snel geleverd.

Snelle levering van kwaliteit

Heb 4 naamlinten besteld. Zien er goed uit met uitstekende kwaliteit

Tot nu toe niet goed

Nog steeds niets ontvangen

satisfaction totale :-)

envoi rapide et soigné, simplicité de commande, produit tel que désiré. la visualisation sur le site lors de la commande est fidèle au résultat.

Goede service. directe aanpassing op bestelling was mogelijk

Ik had een fout bij de bestelling gemaakt wat betreft geen velcro aangevinkt. Bij contact opnemen met de klanmtenservice konden ze de wijziging wel velcro doorvoeren voordat ik de producten thuisgestuurd zou krijgen. Top service!

Topcadeau

Makkelijk in webshop te bestellen. Je ziet wat je krijgt! En snelle levering. Blijft een leuk cadeautje om te geven voor een pasgeboren baby. Je naam geweven in een textiel labeltje .

Matig

De labels vallen er na de eerste wasbeurt al af!!

Mooi handig

Gemakkelijk aan te brengen met strijkijzer een aanrader

Zeer efficiënt

zéér tevreden!