Correcte en snelle levering.

De bestelling werd correct uitgevoerd en snel geleverd.

Schnelle Lieferung, alles gut geklappt

Die Namensetiketten etwas schwierig einzubügeln, der Kleber hält nicht überall. Die Namensetiketten zum Einnähen sehr gut

Trage levering

De labels zijn mooi. De levering was enorm traag. 14 dagen na het plaatsen van de bestelling ontving ik ze, terwijl ik ongeveer 5 dagen na de bestelling bericht kreeg dat ze ermee aan de slag gingen. Ik kreeg geen bericht van verzending.

Excellent

Je suis ravie des étiquettes car j’ai eu le choix du texte, de l’écriture. De plus il est proposé plein de possibilités quand l’idée nous manque. Bonne qualité. Merci

PARFAIT

commande facile à passer livraison rapide parfait

Makkelijk te bestellen en snelle service.

Goede ervaring. Eerder labels besteld. Snelle service. Goede kwaliteit.

Very Professional and helpful

Very Professional and helpful

Altijd correct en snel

Service rapide

Très satisfaite de mes étiquettes en tissus. Fabrication et envoi rapide. J’ai contacté le service client pour quelques précisions, j’ai été très bien renseigné.

Parfait

Rapide et mignon, je recommande

Exactement ce que j’attendais

Ma mère commandait déjà pour nous il y a presque 35 ans , et c’était top déjà à l’époque, c’est pourquoi je n’ai pas hésité a commander maintenant pour mon fils !

Vlotte levering, alles in orde

Ravie du résultat ! Je recommanderai !

J’ai commandé un ruban brodés pour un baptême, excellente qualité, rendu superbe et délais de livraison respectés. Très bonne première expérience, qui ne sera pas la dernière !

Très bon produit

Je suis très satisfaite du produit, le rendu est conforme à la commande. Seul petit bémol, je trouve dommage que le logiciel ne permette pas, lorsqu'il y a 2 mots, les mettre l'un au dessus de l'autre, ce qui aurait permis d'agrandir un peu l'écriture.

Respuesta del dueño del negocio

Bonjour Karine, Merci pour votre évaluation. Pour votre information, un petit mot d'explication : Vous ne l'avez peut-être pas vu, mais lors du choix du type d'étiquette, il existe une option permettant de diviser le texte sur deux lignes. Cependant, cela ne modifie pas la hauteur/largeur des lettres car la police est standard définie de manière à ce que les deux lignes tiennent sur l'étiquette de 15 mm choisie. Cordialement, Team Nominette

Levering duurde lang

De etiketten laten snel los en zijn niet zo handig in gebruik! Vooral in kleding die vaak gewassen moet worden! Zal ze niet snel meer kopen.

Respuesta del dueño del negocio

Beste Maaike, Bedankt voor deze beoordeling. Jammer dat u teleurgesteld bent. Als de instrijklabels loskomen dan is dat meestal omdat de temperatuur van het strijkijzer niet heet genoeg stond. Deze moet echt op de stand linnen-katoen (3 puntjes) ingesteld staan en zonder stoom. Dit omdat de hitte ervoor zorgt dat de kleeflaag versmelt met de ondergrond. Als het strijkijzer onvoldoende heet is, dan kan de kleeflaag niet hechten en kunnen de labels loskomen. Zou u het nog eens willen proberen en ons in een persoonlijke mail berichten over het resultaat? Aangaande de verzendtijd; de order werd op 15 mei geplaatst en op 17 mei verzonden. Voor het type verzending wat u koos – normale post – is de verzendtijd 3 tot 7 werkdagen na de dag van verzending. 20 mei was een feestdag, wellicht heeft dit ook een invloed gehad op de levering. Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

top ervaring

makkelijk te bestellen, nette aflevering.

le produit répond a nos attentes.

*****

achat nominette maison de repos

super qualité/ produit conforme à sa description/ facile a utiliser

Qualité et rapidité

Je commande depuis des années mes étiquettes chez nominette et j’ai toujours la même satisfaction , étiquettes de qualité , et réception très rapide

Waardeloos

Bestelling meer dan een week geleden geplaatst. Bestelling nog steeds niet in huis. Wordt niet gereageerd op mailtjes…

Respuesta del dueño del negocio

Hallo Mark, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je bestelling op 16 mei verstuurd, binnen de 7 werkdagen na orderopgave op 10 mei. Je ontving hiervan een mail met de verzendbevestiging op 16- mei. Je koos voor een standaardverzending in een envelop met normale post. Hiervoor is de verzendtijd 3 tot 7 werkdagen zoals aangegeven bij de keuze van de verzendoptie. Vandaag 21 mei is de 2de werkdag na de dag van verzending. Je bestelling is nog onderweg. Helaas konden we geen mail van je terugvinden. Heb je het juiste e-mailadres gebruikt: [email protected]? Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

je ne peux encore rien dire, je n'ai pas été livrée

je vous dirai quand j'aurai reçu ma commande

Respuesta del dueño del negocio

Bonjour Nicole, Nous vous remercions de votre message. Votre commande est toujours en cours d'acheminement. Vous avez reçu cet e-mail d'évaluation un peu trop tôt. Merci de revoir votre commentaire après avoir reçu votre commande. Cordialement, TEAM Nominette

Snelle service, top kwaliteit

De labels zijn van hoge kwaliteit en heel gemakkelijk in gebruik.

Juist wat ik verwacht had.

Ik zocht kwalitatieve labels om aan mijn breiwerken te naaien. Heel gelukkig er weer 100 voorradig te hebben. Dank

Mooie resultaten

Correct,betrouwbaar,en mooi werk afleveren dat doet deze firma .

Super !

Très bien

Company details

16 Evenbroekveld B

Erpe-mere 9420

0032-53827770

[email protected]

Comentarios sobre el Kiyoh

• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las reseñas escritas por iniciativa propia se muestran en línea inmediatamente y se verifican en un plazo de 72 horas