Top goed advies

Heel fijn heel behulpzaam, heel vakkundig telefonisch te woord gestaan met raad en daad! Vandaar heel tevreden klant!

Produits excellents et Service client au top

Je commande depuis 3 ans chez eux. Ma derniere commande a eu un pb lié au transporteur. Leur Sav a tres bien géré la situation avec une solution rapide pour que je puisse avoir mes produits. Vous pouvez commander en toute confiance chez Nominette.

Slecht

Ze komen gewoon los bijven niet zitten op het moment van opstrijken zitten ze goed vast maar verdwijnen telkens laten los.

Respuesta del dueño del negocio

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig te horen dat u teleurgesteld bent. Als de labels loslaten na het wassen, betekent dit meestal dat de temperatuur van het strijkijzer niet heet genoeg was. De hitte van het strijkijzer zorgt ervoor dat de lijmlaag versmelt met de ondergrond. Als het strijkijzer onvoldoende heet is, kan de lijmlaag niet versmelten en kunnen de labels loslaten. We sturen je meer informatie in een persoonlijke e-mail. Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

Nickel

Étiquettes conforment à ce que j’attendais. Je commanderai à nouveau

Eenvoudig bestellen en op tijd geleverd

Prima product

Prettig contact en goed product.

Duidelijke website, snelle levering

Heel tevreden, duidelijke website en snelle levering

Top etiketten

Mooie strijkbare etiketten ontvangen. Eigen ontwerp makkelijk te maken via de website, goede kwaliteit, slim verpakt en vlotte levering.

qualité et recativité

réactif avec une capacité d'écoute:)

Prima in orde

Binnen de drie dagen geleverd

Zeer gemakkelijk en snel.

Gemakkelijk om te bestellen en levering was ook zeer snel.

Toujours satisfaite !

C'est maintenant la troisième fois que je commande des étiquettes à coudre et je suis toujours aussi satisfaite autant par la qualité que la rapidité de fabrication et la livraison !

Eenvoudig in gebruik

Ik bestel al sinds de geboorte van onze tieners de instrijklabels en ben hier heel tevreden over. Ze zijn heel gemakkelijk in gebruik en na meer dan 10 jaar kan ik nog steeds dezelfde labels bestelling. Top!

Praktisch produkt voor herkenbaarheid

Uw produkt worden door mij al jaren gebruikt om kledingstukken te voorzien van de naam van onze gehandicapte dochter en een hartje. Kleding is herkenbaar voor haar en haar begeleiding. Zichtbaar gehandicapt en voor anderen slecht te verstaan, geeft het etiket in haar kleding een stukje veiligheid: haar naam, wie ze is, kan goed gelezen worden. Dat helpt bij verdwalen.

snel, duidelijk en correct

Prima sevice

Puike leverancier

Snelle levering en mooi duidelijk produkt

niet zoals verwacht

De labels die ik ontvangen heb waren niet naar verwachting. De mock up geeft een beeld van geborduurde labels, terwijl het eigenlijk gewoon prints zijn. Dat vond ik teleurstellend. Jammer.

Respuesta del dueño del negocio

Beste Jil, Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de bestelde labels. We hebben er uw bestelling even bijgenomen en het betreft hier nochtans geen stickers. Het zijn wel degelijk geweven naamlinten met een thermoklevende laag. Misschien zorgde dit voor de verwarring? De thermoklevende laag (die smelt wanneer je de labels instrijkt) lijkt een beetje op plastic. Met vriendelijke groeten, Nominette

perfect en vlugge levering

vlotte besteling

Lösen sich leider nach der ersten Wäsche

Irgendwas muss ich vielleicht beim Bügeln falsch gemacht haben? Schade, denn ansonsten sehen diese Bänder sehr gut aus.

Respuesta del dueño del negocio

Hallo Remo, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wenn sich die Etiketten nach dem Waschen lösen, bedeutet dies in der Regel, dass die Temperatur des Bügeleisens nicht heiß genug war. Die Hitze des Bügeleisens bewirkt, dass die Klebeschicht mit der Oberfläche verschmilzt. Bei unzureichender Hitze kann die Klebeschicht nicht verschmelzen und die Etiketten können sich dann lösen. Wir werden Ihnen in einer persönlichen E-Mail weitere Informationen zukommen lassen. Mit freundlichen Grüssen, TEAM Nominette

5 Sterne für Qualität und Service

Blitzschnell verschickt und sehr gute Qualität . Bin sehr zufrieden , danke .

Heel tevreden

Heel tevreden met mijn bestelling en vlug geleverd

Très bien ?

En tout conforme à la demande ! A recommander !

Je suis satisfaite de ma commande

Tout s'est bien passé. Merci.

Jammer dat niet alles in 1 keer geleverd werd.

16 Evenbroekveld B

Erpe-mere 9420