De bezorging heeft even geduurd maar de correspondentie daaromtrent was aller plezierigst, complimenten !!

Snelle levering van mooi product

Mooi ontworpen mondkapjes in verschillende designs. Snelle levering en goed verpakt. Ook vonden wij de fotomodellen helemaal top!

Perfecte uitvoering en levering!

Perfecte uitvoering en levering cfr afspraak.

C entreprise efficace

bonne expérience

Commande d'étiquettes avec logo

Parfait Le site est très bien fait La commande reçue dans les délais

Heel fijn

Top Service tijdens Covid tijden toch nog snel leveren en ook reageren op mijn bezorgde mail. Echt top. Dank!

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

rima

Prima service!

Erg tevreden!

Geen mondkapjes ontvangen na twee weken

Snel verzonden volgens bedrijf, alleen na twee weken nog niets ontvangen, wel EUR 40,- voor betaald!

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Onder afzonderlijke mail sturen wij u even een adres check. U koos voor een verzending als brief met de normale post zonder een track & trace nummer. Bijgevolg is de zending helaas niet te traceren. Tijdens de bestelling en in de factuur geven we aan dat de normale verzendtijd 3 tot 7 werkdagen kan duren. De Post heeft ons echter geïnformeerd dat het door de drukte in de Corona crisis, langer kan duren. Met vriendelijke groeten, Nominette

Bestelde artikelen vlot geleverd en naar verwachting.

geklungel met losse elastiek

Als je hem vastmaakt achter je hoofd kruipt de hele doek bij elkaar. Ik vind ze totaal ongeschikt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste heer Broos, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u teleurgesteld bent. Persoonlijk vinden wij nochtans dat wij onze klanten, via de uitleg op onze website (met tekst en foto's), voldoende informeren over ze mogen verwachten. Met vriendelijke groeten, Nominette

livraison rapide, très joli rendu, merci beaucoup !

livraison rapide, très joli rendu, merci beaucoup !

Clair facile efficace

Site très facile à utiliser Beaucoup de possibilité Visualisation des choix

Top à tous les niveaux

Qualité, prix, rendu final, livraison et suivi, super !

Mooie labels voor leuke prijs en snelle service

Mooie labels voor leuke prijs en snelle service

De mondkapjes zien er goed afgewerkt uit, levering ook snel.

Ik heb de mondkapjes preventief besteld. Ik heb ze dus nog niet in gebruik.

Gebruiksvriendelijke en gemakkelijke bestelprocedure. Stipte levering.

Aanpassen van modellen en meteen een voorbeeld kunnen zien...aardig meegenomen. Verder liep de bestelling gemakkelijk (met duidelijke richtlijnen) en werd alles ook volgens schema geleverd (niettegenstaande de moeilijke periode van Covid-19.

Geen reacties op mail

Mondkapjes besteld die na bijna een maand nog niet aangekomen zijn. Ik heb een mail gestuurd met de vraag waar ze blijven, maar daar komt geen reactie op. Ik bestel hier nooit meer!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat u de mondkapjes nog niet heeft ontvangen. Het is niet onze gewoonte om de mail van onze klanten niet te beantwoorden. Wij zijn daar heel accuraat in. We hebben uitgezocht hoe het zit met uw bestelling. Met een afzonderlijke mail sturen wij u een adres check. U heeft gekozen voor een verzending als brief met de normale post zonder een track & trace nummer. Bijgevolg is de zending helaas niet te traceren. Tijdens de bestelling en in de factuur geven we aan dat de normale verzendtijd 2 tot 7 werkdagen kan duren. De Post heeft ons echter geïnformeerd dat het door de drukte in de Corona crisis, langer kan duren. Met vriendelijke groeten, Nominette

Product viel heel erg tegen

Op de plaatjes zag het product er heel aantrekkelijk uit. Bij ontvangst bleek je zelf elastiekjes te moeten knopen. Veel te duur voor wat je krijgt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste heer Nooij, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u teleurgesteld bent. Persoonlijk vinden wij nochtans dat wij onze klanten, via de uitleg op onze website (met tekst en foto's), voldoende informeren over ze mogen verwachten. De mondkapjes kunnen minimaal 40 maal gewassen worden tot 90 graden. Het aspect dat ze daardoor herbruikbaar zijn en hierdoor het milieu minder belasten, wordt door ons klanten zeer gewaardeerd. Als u dan de prijs van de wegwerp- mondkapjes vergelijkt met de prijs die wij vragen voor onze herbruikbare mondkapjes, dan menen we een reële prijs hiervoor te vragen. Met vriendelijke groeten, Nominette

Mondkapjes besteld.

Mondkapjes(lapjes) gekocht. Op de foto leek het nog heel wat, maar sluit totaal niet en erg hoog voor je gezicht. Dat voor 5 stukjes stof voor 20 Euro. Ik heb er dus niets aan en nu weer op zoek naar andere gezichtsbescherming voor het OV.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent. Echter, het mondkapje bestaat uit een dubbel geweven laag in een zeer dichte structuur. Het gaat niet enkel om een lapje stof. De mondkapjes kunnen minimaal 40 maal gewassen worden tot 95 graden. Ze zijn herbruikbaar en belasten hierdoor minder het milieu. Als u dan de prijs van de wegwerp- mondkapjes vergelijkt met de prijs die wij vragen voor onze herbruikbare versie, dan menen we een reële prijs hiervoor te vragen. Met vriendelijke groeten, Nominette

Klasse Label

Die Label sehen klasse aus und ich kann diese nur empfehlen.

Snelle levering en mooi product!

Alles dik in orde!

Very satisfying

Very happy withe ease with which my order was filled thank you.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Ik heb bij Nominette 6 mei 2 pakjes mondkapjes besteld en betaald. 7 mei kreeg ik e-mail dat ze zijn verzonden maar heb ze nog steeds niet ontwangen. Ik zou graag wilen weten waroom niet en waneer krijg ik ze?

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We verstuurden uw bestelling als een brief. In een afzonderlijke mail sturen wij u even een adres check. U koos voor de verzending als brief met normale post zonder track&trace code. Zoals aangegeven tijdens de bestelling en in de factuur, duurt dit in een normale omstandigheden 3 tot 7 werkdagen. De Post heeft ons echter geïnformeerd dat omwille van de drukte tijdens deze Corona crisis, de verzending langer kan duren. We hebben helaas geen invloed hoe lang de Post nodig heeft om de zending te bezorgen. Wij zouden u willen vragen nog even af te wachten. Met vriendelijke groeten, Nominette

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden