zeer tevreden

Zeer snelle levering en vlotte afhandeling, toch nog op tijd zonder problemen een fout kunnen rechtzetten. De labels worden goed gebruikt. Goede kwaliteit. Vraag : is het mogelijk op reflecterend lint tekst te zetten. ( voor aan buiten kledij te bevestigen)

Response from the business owner

Dag mr. Stoffelen, Hartelijk dank voor deze review. Wijzelf hier bij Nominette kunnen helaas geen tekst weven op een reflecterend lint. Deze mogelijkheid bestaat wel bij onze zusterfirma Van Engelen en Evers te Heeze (NL). U kunt contact opnemen via info@eelabels.nl, website : www.eelabels.com De minimum afname ligt bij hen wel hoger dan bij Nominette. Met vriendelijke groeten, Nominette

excellente

Belles réalisations contente du résultat et du contact que j'ai eu avec une collaboratrice très aimable via téléphone, ne me souvenant plus de la référence de ma dernière commande

Très joli produit

Très joli rendu, très pro, j’ai adoré👍😃

tevreden

tevreden

Schnell, sauber und sehr gut.

Für mich alles richtig: Von der Auswahl der Bänder über die saubere und schnelle Zusendung der bestens verpackten Ware.

Prima strijk / naam labels

Prima strijk / naamlabels. Blijft goed zitten in de kleding. Vlotte bezorging.

Belle qualité très contente

Étiquettes reçues dans les délais annoncés, parfait

Très satisfaite de ma commande très rapide

Très satisfaite de ma commande etla rapidité

Erg netjes

Mooi gemaakt, netjes verpakt en snel geleverd. Alleen zit er 1 streng bij die niet helemaal netjes is, waardoor er zo'n 5 labels niet te gebruiken zijn. De een mist een hele letter, de ander een deel van een andere letter.

Response from the business owner

Beste Corien, Hartelijk dank voor deze review. U bestelde labels in lurex zilverdraad. Deze draad is een metaaldraad en niet elastisch zoals de rest. Daarom is het moeilijk weven met deze draad en breekt hij sneller in vergelijking met de andere. Dit probleem is gekend bij de productie en er worden steeds een paar labeltjes meer geweven. De slechte labels worden niet verwijderd omdat het inpakken anders ook niet netjes en makkelijk is. Met vriendelijke groeten, Nominette

Un rendu conforme à ma demande

Une création facile à composer, un choix de couleurs, et surtout un delai rapide de livraison.

je contente

je suis contente du service ça était très rapide et efficace c'est super top continue comme ça !

impeccable

facile pour commander site web bien compréhensible

Prima, netjes, snel

Het strookje met de geborduurde tekst, was wel iets langer dan ik gedacht en gehoopt had. Mss mijn eigen fout..?

Très beau travail - expédition on Time

Suis comme d’habitude enchantée des étiquettes reçues. Cependant je suis déçue de n’avoir pas bénéficié d’une réduction. Comme de 3 x 100 étiquettes... certes pour 3 noms mais il n’est pas précisé qu’il faut commander 300 étiquettes en 1 seul nom.

Parfait

Couleurs conformes à la description. Expédition super rapide. Tissage de très bonne qualité. Je recommande.

Mooi product geleverd, ontwerp programma kan beter.

Het uiteindelijke product is mooi en precies wat ik er van had verwacht. Hoe de strijklabels zich in de loop der tijd gedragen kan ik nog niet beoordelen want pas net gebruikt. Het ontwerpen van de strijklabels gaat af en toe nog wat moeizaam dat de tekst niet zichbaar is en dan weer wel zou nog iets beter kunnen.

Facile et rapide

Une recherche super simple, résultat final de bonne qualité. Ravie de mon expérience avec Nominette

Doen wat beloofd

Duidelijke site om te bestellen, Snel geleverd. Juist uitgevoerd

Très bonne expérience !

Je recommencerai avec plaisir, expérience excellente

Tout est parfait !

Ravie de mon achat. Site super et livraison rapide...merci!

Top !

Top , le résultat... mais j’ai un peu galèré pour trouver la bonne taille et le choix de l’écriture. Pour les grandes étiquettes, trop peu d’écritures, à mon goût...

Handig en snel in gebruik.

Geen probleem om er snel op te krijgen.

uitstekend

Ik bestel al sinds mijn dochter in een internaat woont. Dat was in 1991.

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted