Hält super

Gute Qualität und hält super nach dem aufbügeln.

Snel geleverd Praktisch!

rapidité et efficacité Produit tres bien employé

Je suis tres satisfaite du produit demandé et de l'entreprise Nominette

Parfait

Commande conforme à ce qui est proposé, envoi rapide, prix raisonnable

Donderdag besteld en maandag in de bus. Top!

Zo leuk en mooi gemaakt; hoe een eigen logo echt tot leven komt middels een label dat door Nominette is gemaakt! I love it :)

Étiquettes illisibles

Malheureusement les étiquettes étaient inutilisables, broderie pas précise qui a fait que mon logo et mon nom étaient complètement illisibles. J’ai du repassé commande chez un autre fournisseur…

• Nous recommanderiez-vous? Non

Response from the business owner

Bonjour Mélanie, Nous regrettons que vous ne soyez pas satisfaite des étiquettes avec logo. Pourtant, vous avez pu voir à l'avance comment elles allaient être tissées, une fois lors de la création de votre étiquette et une autre fois dans l'e-mail de confirmation de la commande. Nous indiquons également sur le site web que l'étiquette sera tissée selon l'exemple. Dans la confirmation de la commande, nous vous demandons également de vérifier l'exemple. Nous n'avons pas été informés que vous n'étiez pas d'accord avec le design. Par conséquent, nous tissons l'étiquette avec le fichier du logo que vous avez vous-même téléchargé et selon l'exemple présenté. Dommage que vous ne nous ayez pas contactés, nous aurions aimé vous aider avant que vous ne passiez la commande. Sincères salutations, TEAM Nominette

Parfait !

Comme d’habitude, ces étiquettes sont exactement comme je le souhaite. J’ai auparavant testé d’autres sites, et Nominette est tout simplement la meilleure ! Je recommande sans aucune hésitation.

Rapide et qualité

J'ai été rapidement livrée, contente de mon achat

Snelle levering en goede service

Mooi band besteld Wit met zilverdraad stiksel. Tekst is mooi. Op 1 lint ontbreekt tekst. Blijkt dat dit bij zilverdraad vaker gebeurt en er daarom standaard meer lint geleverd is. Tip, benoemd dat dit kan voorkomen. Maar fijne reactie op mijn mail. Top!

Alles dik in orde!!!

Mooie labels! Zeer behulpzaam bij bestelling aan telefoon. Het was een tweede bestelling en ik wou zeker zijn dat ik dezelfde labels had. Dankuwel!!!

Strijklabels kleven niet

Snelle levering, maar de strijklabels kleven niet. Ik heb de labels alsnog moeten naaien.

Response from the business owner

Hallo Veronique, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw strijklabels. Als u de instructies goed opvolgt horen de labels goed te blijven zitten. We gaan via een persoonlijke mail contacteren waarom ze bij u niet blijven kleven en om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

Die Etiketten sind so wie ich es mir vorgestellt habe

Die Bestellung dauerte nicht lange, alles zu meiner Zufriedenheit. Vielen Dank

Très belle qualité

Je suis très satisfaite, elles sont solides et visibles, faites pour durer !

Gemakkelijk

Zeer mooie letters en makelijk aan te brengen

Très bien

Reçues dans les temps.bien conditionnées

Uitstekend!

Prima naamlintjes. Ik bestelde 2 lintjes voor 2 broers. Waarom kreeg ik deze niet op dezelfde dag?

Response from the business owner

Beste Kees, Bedankt voor uw mooie beoordeling. U heeft de 2 kleurcombinaties in 2 zendingen ontvangen omdat we niet alle kleurcombinaties ieder dag weven. We versturen wel iedere dag wat klaar is. Om de klant te informeren, vermelden we op de verzendbevestiging dat het mogelijk om een gedeelte van de bestelling gaat en dat het andere gedeelte zsm wordt verzonden als het klaar is. Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

Makkelijk, goed en snel!

Al meerdere keren labels besteld. Makkelijke website, genoeg keuze en alles snel geleverd.

Perfecte service

Le produit correspond à mon attente, nominettes parfaites en couleur et dimension

Superbes nominettes à coudre. Achetées pour mon beau-père qui se trouve dans un home. Dorénavant le personnel saura facilement retrouver les vêtements qui lui appartiennent avec ses chouettes nominettes. Merci

De labels waren minder leesbaar dan verwacht en de kleurencombi's zijn beperkt. Er zijn geen pastelkleuren als ondergrond mogelijk.

Response from the business owner

Hallo Kim, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u een teleurgesteld bent in de leesbaarheid van de tekst en het kleuraanbod. Nochtans hebben we 255 verschillende kleurcombinaties waaruit gekozen kan worden waarvan meer dan 100 combinaties met een pastelondergrond. U vindt dit kleuroverzicht, onder de button “meer informatie” bij de kleuren. Betreffende de leesbaarheid van de tekst; deze is sterk afhankelijk van de kleurcombi die gekozen wordt. Bij de keuze van de kleuren geven extra aan dat weinig contrasterende kleuren de leesbaarheid vermindert. Dat is ook 1 van de redenen waarom we de simulatie in de door de klant gekozen kleuren meteen tonen, voordat de klant verder gaat met de bestelling. Deze simulatie is een vrij realistische weergave. Echter zoals we aangeven kan de werkelijk geweven kleur afwijken van de kleuren op uw beeldscherm. Bij twijfel hadden we u graag een willekeurig kleurstaal van de gewenste kleur toegestuurd. Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

Nominette is snel met verschillende opties in etiketten

Ik zocht een bedrijf dat etiketten maakte in kleine oplages met snelle verzending. Dat hebben ze inderdaad gedaan. Echt top! Dat zijn voor mij 5 sterren. Wat het voor mij 3 sterren maakt is dat je niet het materiaal kunt kiezen en dat er geen echte carelabels zijn.

Ich bin sehr zufrieden.

Übersichtliche der Website. Schnelle Lieferung. Dank der Bügelanleitung einfache Handhabung.

très satisfaite

ayant passe plusieurs commandes je recommande ce site

Top kwaliteit en snel bezorgd.

Heel tevreden en super snel ontvangen.