Filters

9

Mondkapje zit goed en is snel geleverd

Mondkapje zit goed en is snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
7

bestellen en ontvangen prima

product viel tegen, niet het dessin maar het zelf moeten knutselen elastiek wat rafelt en waar je dan een knoop in moet doen ?

  • Aanbevelen? Nee
9

Keurige levering

Ondanks de waarschuwing dat het erg druk was, werd er zeer vlot en zeer netjes geleverd. De spullen zien er ook heel netjes uit.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

snelle levering; goed product

  • Aanbevelen? Ja
10

Brilliant

Absolutely love my labels I received, arrived quick and was exactly as I picked, if not better! Will definitely be ordering from you again.

  • Would you recommend us? Yes
2

Pas reçu les nominettes Irène MORIN

UN PEU LONG QUAND ON ATTEND POUR UNE PERSONNE QUI EST EN ETABLISSEMENT ET QUE LE LINGE EST LAVER SUR PLACE.

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour madame, Nous sommes désolés que vous n’avez pas encore reçu votre commande. Vous avez choisi de l'envoyer sous forme de lettre par courrier normal sans code de suivi. La Poste nous a informés qu'en raison de la foule pendant cette crise de Corona, l'expédition pourrait prendre plus de temps. Pouvons-nous vous demander d'attendre encore un peu ? Meilleures Salutations, Nominette

8

Goede service

Mondkapjes besteld. Nog niet gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen. Vlotte verzending, en een fout in de levering werd snel hersteld

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Product omschreven zoals geleverd Snelle levering Prima en snelle service Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Praktisch en doeltreffend

Prima mondkapjes die recent een goede waardering hebben ontvangen, bij een vergelijkend warenonderzoek.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Prettig, mooie labels ontvangen. Mijn letters had ik ingesteld op de kleur neon geel nou was dit eerder neon groen wellicht vermelden bij de kleur op de site? Dit was voor mij geen probleem alsnog een mooie kleur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Satisfaction sur le produit

Ruban nominatif très bien réalisé et bon délai de livraison. Merci à ceux qui sont là pour nous.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Très bien !

Très bien !

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Impeccable

Bonjour, Le site est super bien fait, le choix est large, le service est rapide, le produit est d'une excellente qualité. Merci !

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

Goed!

Mondkapjes zijn afgeleverd volgens bestelling. Zien er goed uit. Ook keurige communicatie!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top label

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
1

Commande pas reçu

J’ai fais une commande de le 2 mai et à ce jour je n’ai L’est toujours pas reçu... Elle n’apparaît même pas dans l’historique de commande, pourtant le paiement a bien été effectué ! Je suis donc vraiment pas satisfaite du sérieux et du suivi de votre site !

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour, Merci pour ce review, En effet, il n'est pas possible de suivre l'état de votre commande sur notre site. Vous recevez une confirmation de commande/facture comme preuve que nous avons reçu votre commande et nous vous envoyons une confirmation d'expédition lorsque nous expédions la commande. Elle sera envoyée avec l'option d'expédition que vous avez choisie. Si vous choisissez une lettre ordinaire, elle n'est pas traçable. Dans les circonstances actuelles, une lettre vers la France prendra plus de temps que la normale. Meilleures salutations, Nominette

10

Top

Goede kwaliteit, snel geleverd, mooi design

  • Aanbevelen? Ja
6

ze zijn lekker dun maar sluiten niet helemaal goed aan verder charmante mondkapjes

Ze zijn dun, maar sluiten helaas niet helemaal goed aan, ik heb ze in vijf verschillende kleuren met helaas witte elastiek. zwart elastiek had beter gepast.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel bestellen, snel ontvangen zonder bevestiging track en trace.

Snel en gemakkelijk besteld en ontvangen, maar ondanks betaling voor track en trace kon ik de bestelling niet volgen, wat onduidelijkheid gaf over de leveringsdatum. Levering ging toch redelijk snel ondanks drukte wegens Corona. Persoonlijk vind ik het gebruik van het vrij dikke polyester niet zo prettig/soepel, maar dat kon ik niet vooraf weten en het is mijn persoonlijke ervaring. De mondkapjes zijn heel erg netjes afgewerkt (compliment) en zien er uit volgens mijn verwachtingen, met ruim voldoende elastiek. Gelukkig zijn ze praktisch en herbruikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Snelle en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
2

Déçue

Je n'ai toujours rien reçu (12 jours il me semble) j'ai appelé pour le signaler et me renseigner une personne parlant a peine français et très désagréable m'a dit en gros "je sais pas attendez" je suis pro j'attends mes étiquettes pour livrer les boutiques... très déçue!

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Madame Meunier, Nous sommes désolés que vous n’avez pas encore reçu votre commande et que vous avez vécu la conversation d'une telle façon. Il y a beaucoup de travail et tout le monde s'y met, y compris les personnes qui suivent encore des cours de français. Vous avez choisi de l'envoyer sous forme de lettre par courrier normal sans code de suivi. La Poste nous a informés qu'en raison de la foule pendant cette crise de Corona, l'expédition pourrait prendre plus de temps. Pouvons-nous vous demander d'attendre encore un peu ? Meilleures Salutations, Nominette

4

Goede mondmaskers - in tweede instantie ...

De mondmaskers die ik in eerste instantie ontving waren niet geweldig. Nominette heeft dit goedgemaakt door een aantal nieuwe mondmaskers te sturen, die redelijk voldoen. De mondmaskers zitten goed en zijn meerdere malen bruikbaar. Daarmee concurreren deze maskers met de weggooimaskers die eveneens ruim verkrijgbaar zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Geachte, Bedankt voor de bestelling en voor uw bevindingen. Jammer dat u het product zo afdoet en niet tevreden bent. Nochtans informeren wij u op onze website voldoende over wat u als klant kan verwachten aan de hand van foto's en tekst. De mondmaskers bestaan uit zeer dichte en dubbel geweven stof. De gaatjes zijn er inderdaad om de elastiek door te kunnen rijgen. Met vriendelijke groeten, Nominette

2

Teleurstelling

€15 voor 3 lapjes met gaatjes en 1,5 meter elastiek. Klopt, daar kun je zelf een mondkapje van maken. Echter, ik dacht ‘kant en klare’ mondkapjes van een leuk stofje te hebben besteld. Niet dus, Als erbij had gestaan dat je ze zelf in elkaar moest fröbelen, had ik er geen €15 voor over gehad. Vind het niet zo netjes en raad iedereen af om hier te bestellen, je knipt gratis lapjes uit oud tafellaken met een stukje elastiek erbij, mondkapje klaar!

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste mevrouw, Bedankt voor de bestelling en voor uw bevindingen. Jammer dat u het product zo afdoet en niet tevreden bent. Nochtans informeren wij u via onze website voldoende over wat u als klant mag verwachten. Uw idee is creatief maar een tafellaken is toch net iets anders geweven dan het zeer dichte dubbelweefsel waaruit ons mondkapje bestaat. Met vriendelijke groeten, Nominette

2

Had beter mondkapje verwacht

Waardeloos dun lapje stof wat niet bij mij werkt. Dit kan je geen mondkapje noemen, Het lapje is te kort waardoor ik het niet kan gebruiken.

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Geachte, Bedankt om ons te informeren over uw bevindingen. We zijn eigenlijk een beetje verbaasd dat het mondkapje te kort is omdat we de afmetingen aanhouden die de overheid voorschrijft. Aangaande de uw opmerking over het weefsel op zich, het mondkapje bestaat uit een dubbelweefsel in een hele fijne structuur. De dikte van het weefsel/de stof is niet relevant als het gaat om tegenhouden van vochtpartikels die vrijkomen bij het hoesten of niezen. We hebben de stof zo ontwikkeld dat er toch nog een bepaalde vorm van comfort wordt geboden bij de oncomfortabele situatie die het dragen van een mondkapje op zich al meebrengt. Met vriendelijke groeten, Nominette

1

Ik heb spijt van mijn aankoop

Ik vind ze niet super gebruiksvriendelijk. De bijgeleverde elastiek is te slap. Blijft bij mij niet goed achter de oren zitten. Dus ik moet het kapje achter het hoofd vast doen. Heb spijt van mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste mevrouw Smulders, Bedankt voor uw order en uw bevindingen. Jammer dat het niet meteen paste. Omdat de vraag naar elastiek in deze bizarre tijd het aanbod overstijgt, hebben we uit noodzaak met 2 soorten elastiek gewerkt om de klanten toch te kunnen bedienen. Er is ook de mogelijkheid om het elastiek in te korten opdat het beter spant achter de oren. Een collega van mij doet de elastiek kruisen en dan achter het oor, dat is ook een manier. Met vriendelijke groeten, Nominette

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement