Zeer gemakkelijk en snel.

Gemakkelijk om te bestellen en levering was ook zeer snel.

Toujours satisfaite !

C'est maintenant la troisième fois que je commande des étiquettes à coudre et je suis toujours aussi satisfaite autant par la qualité que la rapidité de fabrication et la livraison !

Eenvoudig in gebruik

Ik bestel al sinds de geboorte van onze tieners de instrijklabels en ben hier heel tevreden over. Ze zijn heel gemakkelijk in gebruik en na meer dan 10 jaar kan ik nog steeds dezelfde labels bestelling. Top!

Praktisch produkt voor herkenbaarheid

Uw produkt worden door mij al jaren gebruikt om kledingstukken te voorzien van de naam van onze gehandicapte dochter en een hartje. Kleding is herkenbaar voor haar en haar begeleiding. Zichtbaar gehandicapt en voor anderen slecht te verstaan, geeft het etiket in haar kleding een stukje veiligheid: haar naam, wie ze is, kan goed gelezen worden. Dat helpt bij verdwalen.

snel, duidelijk en correct

Prima sevice

Puike leverancier

Snelle levering en mooi duidelijk produkt

niet zoals verwacht

De labels die ik ontvangen heb waren niet naar verwachting. De mock up geeft een beeld van geborduurde labels, terwijl het eigenlijk gewoon prints zijn. Dat vond ik teleurstellend. Jammer.

Risposta del proprietario dell'attività

Beste Jil, Wat spijtig dat u niet tevreden bent met de bestelde labels. We hebben er uw bestelling even bijgenomen en het betreft hier nochtans geen stickers. Het zijn wel degelijk geweven naamlinten met een thermoklevende laag. Misschien zorgde dit voor de verwarring? De thermoklevende laag (die smelt wanneer je de labels instrijkt) lijkt een beetje op plastic. Met vriendelijke groeten, Nominette

perfect en vlugge levering

vlotte besteling

Lösen sich leider nach der ersten Wäsche

Irgendwas muss ich vielleicht beim Bügeln falsch gemacht haben? Schade, denn ansonsten sehen diese Bänder sehr gut aus.

Risposta del proprietario dell'attività

Hallo Remo, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wenn sich die Etiketten nach dem Waschen lösen, bedeutet dies in der Regel, dass die Temperatur des Bügeleisens nicht heiß genug war. Die Hitze des Bügeleisens bewirkt, dass die Klebeschicht mit der Oberfläche verschmilzt. Bei unzureichender Hitze kann die Klebeschicht nicht verschmelzen und die Etiketten können sich dann lösen. Wir werden Ihnen in einer persönlichen E-Mail weitere Informationen zukommen lassen. Mit freundlichen Grüssen, TEAM Nominette

5 Sterne für Qualität und Service

Blitzschnell verschickt und sehr gute Qualität . Bin sehr zufrieden , danke .

Heel tevreden

Heel tevreden met mijn bestelling en vlug geleverd

Très bien ?

En tout conforme à la demande ! A recommander !

Je suis satisfaite de ma commande

Tout s'est bien passé. Merci.

Jammer dat niet alles in 1 keer geleverd werd.

Mooi product, vlotte levering, helemaal tevreden !!

Gemakkelijk om je label te creëren. Mooi product, vlotte levering. Ik ben helemaal tevreden. Tot volgende keer....

Mooie labels, leuk kraamcadeau

Vlotte levering en hoe leuk is het om de naam van je pasgeboren kind in een geweven label te zien!

Super service & labels

De labels waren binnen een paar dagen al binnen. De kleur en kwaliteit is echt geweldig!

Zeer goed,

Parfait

Je suis artisan d'art et j'utilise depuis pas mal d'années les étiquettes à coudre Nomionette sur toute mes créations exclusives. Jamais déçu de la qualité et de l'expédition rapide. Merci

Goed product met een mooi resultaat.

Goed product met een mooi resultaat. Snel geleverd en goed verpakt.

toujours satisfaite

je commande depuis quelques années déjà et toujours satisfaite.

Service rapide et efficace

Mon entreprise est basée en Martinique, mais la distance n'a pas été un frein. Une solution a été trouvée pour une expédition rapide.

goed produkt

goed produkt - correcte levering

Naamlint

Prima site om het naamlint samen te stellen. Mooi resultaat.

Company details

16 Evenbroekveld B

Erpe-mere 9420

0032-53827770

[email protected]

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.