Très satisfaite !

Je suis très contente des choix proposés pour les étiquettes tissées, il n'est pas évident de choisir au final ! Les prix sont très corrects et l'envoi est rapide. Ce n'est pas ma première commande et je suis toujours ravie de la qualité.

• Nous recommanderiez-vous? Non

goed en snel

prettige samenwerking

naar wens

Heel veel keuze, snelle levering.

Prima website!

Snelle levering en het ziet er mooi uit!

Parfair, correspond à ma demande, reçu assez rapidement et sans problème

Satisfait

Prachtig product

Correcte afhandeling, vlugge service en perfecte afwerking. Reeds meerdere etiketten laten opmaken. Leuke look.

Excellent

Correspond parfaitement à mes besoins.

ok

Matig tevreden.

De afwerking kon iets beter. Niet zo netjes gestikt. Velcro is niet mooi recht op het label genaaid.

Parfaites

Les no minettes étaient comme je les avaient choisies et le délais de livraison fut rapide

Très bon produit, pouvoir adhésif excellent même avec lavage institutionnel.

Bonne communication, rapidité d’envoi.

Joli rendu.

J'ai eu du mal à commander sur le site, et il y a eu une forte hausse de prix entre le mois de mai, ma 1ere commande et le mois d'août. Cordialement. Mme David.

Meer dan de helft laat los.

Op aanraden van het zorg centrum alwaar mijn moeder is opgenomen destijds, heb ik de labels voor in de kleding besteld, 100 stuks. Het waren labels die door middel van strijken konden worden aangebracht. Heb gelezen in een andere review dat daar hetzelfde probleem zich heeft voorgedaan Als antwoord werd gegeven dat wellicht niet heet genoeg was gestreken, nou, mijn strijkijzer staat op de hoogste stand en toch laat meer dan de helft los. Nu kun je de meeste wel weer opnieuw over strijken maar dat mag toch niet de bedoeling zijn. Daarbij is het me ook al gebeurd dat een label helemaal heeft losgelaten in de wasmachine met als gevolg dat deze in het filter terecht was gekomen. Levering was wel prima overigens.

Répond à mes besoins

L'article correspond à ce que j'en attendais. Reste à voir si cela tient sur le long terme.

Parfait

Très facile de commander via le site. Multitude de choix Reception rapide via la poste. Les nominettes dont parfaites. Je recommande

Altijd mooie labels en snel geleverd

gute und zuverlässige Bearbeitung der Bestellung und der Ware

Wir sind sehr zufrieden mit der Ware und der zügigen Bearbeitung der Bestellungen. Danke

super!

De super étiquette tissée à l'ancienne. qualité parfaite. et retour en enfance pour moi ... vive les année 80. j'adore. En plus évidement réutilisable à l'infini. je recommande

Te duur voor wat het is

De maatlabels zijn zeer klein en niet echt goed leesbaar (wit op zwarte achtergrond) Bovendien moet je alles zelf nog verknippen, niet echt handig! De levering was wel zeer snel en correct!!!

Aangezien ik moeite had met het digitaal plaatsen van herhaal order, ben ik bijzonder goed geholpen door de service afdeling

Alles prima

Preis/Leistung OK Lieferung ok

sérieux et rapide

commande passée très facilement et reçue très rapidement, conforme à ce que je souhaitais

Vele bestellingen, geen problemen.

Ik heb reeds vele bestellingen gedaan, geen enkel probleem ondervonden. De laatste twee bestellingen zijn zelfs sneller binnen gekomen dan verwacht. Mijn dank hiervoor.

Étiquettes brodees

Travaille effectué sur le champs et correspondant à mes attentes, qualité, couleur, taille.

16 Evenbroekveld B

Erpe-mere 9420

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire