étiquettes pour maison de retraite

La présentation sur le site correspond parfaitement aux étiquettes (à coudre) reçues en moins de temps qu'annoncé. Je suis totalement satisfaite

Très contente de mon achat. Service super rapide!

Het product is mooi afgewerkt

Nominette is niet de goedkoopste online. Maar juist daarom heb ik voor Nominette gekozen, want ik wil geen slecht product. Ik ga er van uit (misschien wel naief) dat "alle waar is naar zijn geld". En in de praktijk klopt het deze keer ook. Een mooi product, goed afgewerkt, laat zich goed verwerken. Er ontstaan geen rafels als ik het doorknip, waaruit blijkt dat het goed geweven is. Chapeau. Mijn nabestelling gaat weer naar Nominette.

Super vlug en kwaliteit

eerder wat ontgoocheld

Ik deed de 1ste maal een bestelling online. Dit verliep zeer vlot. Toch wanneer de verzending toekwam kreeg ik wat anders dan verwacht. Ik wou een gewone label met naam. Ik kreeg een roze met roze letters. totaal iets anders dan verwacht en ook de grootte was totaal niet met wat ik in gedachten had. Nu ik mijn 2de bestelling gedaan heb, hoop ik het juiste te mogen ontvangen.

Dag mevr. Blomme, Bedankt voor deze evaluatie. Ik vrees echter dat u bij uw eerste bestelling een verkeerd product gekozen hebt. U koos kledinglabels, bandbreedte 25mm. U koos tekstkleur fluo rozerood. Deze kleur schijnt door op de witte ondergrond waardoor u de indruk kreeg roze met roze letters te hebben ontvangen. Uw tweede bestelling is een eenvoudig 10mm naamlintje. Na telefonisch overleg hebben we de tekstkleur gewijzigd van fluo naar gewoon rood. Met vriendelijke groeten, Nominentte

Super leuk

Mooi gedaan en snel ter plaatse

Conforme

Belle qualité, conforme aux attentes

Parfait

Livraison au top. Bien emballé. Qualité au rendez-vous. Je recommande !

Très bon produit

Très bon produit et de bonne qualité correspond a 100% la description . L'envoie est rapide et soigné .

Service très rapide, produit de haute qualité, 100% satisfait

Ma maman étant entrée en maison de repos il nous fallait des nominettes pour ses vètements et une recherche sur internet m'a amené sur votre site. Aucun regret, votre tarif est des plus raisonnable, exoédituin très rapide et produit répondant exactement à la description. Merci.

Top kwaliteit

Zeer mooie strijklabels. Niet goedkoop maar perfecte kwaliteit

Perfecte service én kwaliteit...

aan hoge snelheid!

Parfait

J’ai reçu ma commande rapidement dans la police de mon choix. Fini très beau en écriture argent Très bon rapport qualité prix

réception rapide et conforme à la commande!

merci pour ces étiquettes conformes à ma commande!

Très bon produit

Commande facile. Beaucoup de possibilités : différents caractères, couleurs, dessins. Au fur et à mesure des sélections, on voit comment apparaîtra le produit fini

Bonne expérience

Bonne

Einfach nur top!

Einfach zu erstellen, schnelle Lieferung und ein sehr gutes Preis-Leistung Verhältnis. Immer wieder gerne

Très contente de mes commandes

Je commande chez vous les étiquettes de ma marque pour ma boutique et je suis très satisfaite comme toujours.

bel imprimé

rien à dire

Tres bon produit

Jolies étiquettes livrées rapidement. A recommander.

Helemaal naar wens!

De bestelling was snel bezorgd en helemaal naar wens!

Mooie afwerking en snelle levering.

Mooie afwerking van de zaailingen, snelle levering. Beperkte keuze in kleur en symbolen.

Snelle levering, mooie kwaliteit naailabels

Gemakkelijke website om eenvoudige, mooie en duidelijke naailabels te bestellen.

Exact wat ik verwacht had.

Correcte afwerking, stipte levering

Efficient service with a good product

My order was processed very quickly even though I placed it over the Christmas holiday period and I received my order promptly. The labels look great and are just what I needed and expected to receive.