Parfait

Étiquettes de qualité et conforme à la. Commande passée.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Excellent service, very quick

This is the third order and I am very happy with the product and service. I have tagged Nominette_labels in my IG posts on my account, ‘ourcrochetstories’

Au top

Les étiquettes sont vraiment top, j'adore . Ils ont su mettre mon logo correctement, rien à dire. Malheureusement je m'attendais à un rose plus pinky et j'ai reçu un genre de rose clair . J'aurais préféré un style fushia qui est mon image de marques , voilà pourquoi j'enlève 1 étoile . Mais c'est le seule bémol. :)

Supersnel en goed geregeld

Zaterdagavond laat besteld, maandag in huis. Mooie kwaliteit en prima pasvorm. Wat kij betreft een echte aanrader.

Snel eleverd. Zien er goed uit.

Goede resencie in de Volkskrant-blogs het AD

Mondkapje zit goed en is snel geleverd

Mondkapje zit goed en is snel geleverd

bestellen en ontvangen prima

product viel tegen, niet het dessin maar het zelf moeten knutselen elastiek wat rafelt en waar je dan een knoop in moet doen ?

Keurige levering

Ondanks de waarschuwing dat het erg druk was, werd er zeer vlot en zeer netjes geleverd. De spullen zien er ook heel netjes uit.

snelle levering; goed product

Brilliant

Absolutely love my labels I received, arrived quick and was exactly as I picked, if not better! Will definitely be ordering from you again.

bonne qualité -

Attention avant de valider la commande, vérifier la grosseur des lettres par rapport à la largeur de l'étiquette

Bonjour madame, Nous sommes désolés que vous n’avez pas encore reçu votre commande. Vous avez choisi de l'envoyer sous forme de lettre par courrier normal sans code de suivi. La Poste nous a informés qu'en raison de la foule pendant cette crise de Corona, l'expédition pourrait prendre plus de temps. Pouvons-nous vous demander d'attendre encore un peu ? Meilleures Salutations, Nominette

Mondkapjes besteld. Nog niet gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen. Vlotte verzending, en een fout in de levering werd snel hersteld

Product omschreven zoals geleverd Snelle levering Prima en snelle service Top!

Praktisch en doeltreffend

Prima mondkapjes die recent een goede waardering hebben ontvangen, bij een vergelijkend warenonderzoek.

Prettig, mooie labels ontvangen. Mijn letters had ik ingesteld op de kleur neon geel nou was dit eerder neon groen wellicht vermelden bij de kleur op de site? Dit was voor mij geen probleem alsnog een mooie kleur.

Satisfaction sur le produit

Ruban nominatif très bien réalisé et bon délai de livraison. Merci à ceux qui sont là pour nous.

Très bien !

Très bien !

Impeccable

Bonjour, Le site est super bien fait, le choix est large, le service est rapide, le produit est d'une excellente qualité. Merci !

Goed!

Mondkapjes zijn afgeleverd volgens bestelling. Zien er goed uit. Ook keurige communicatie!!

Top label

Commande pas reçu

J’ai fais une commande de le 2 mai et à ce jour je n’ai L’est toujours pas reçu... Elle n’apparaît même pas dans l’historique de commande, pourtant le paiement a bien été effectué ! Je suis donc vraiment pas satisfaite du sérieux et du suivi de votre site !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci pour ce review, En effet, il n'est pas possible de suivre l'état de votre commande sur notre site. Vous recevez une confirmation de commande/facture comme preuve que nous avons reçu votre commande et nous vous envoyons une confirmation d'expédition lorsque nous expédions la commande. Elle sera envoyée avec l'option d'expédition que vous avez choisie. Si vous choisissez une lettre ordinaire, elle n'est pas traçable. Dans les circonstances actuelles, une lettre vers la France prendra plus de temps que la normale. Meilleures salutations, Nominette

Goede kwaliteit, snel geleverd, mooi design

ze zijn lekker dun maar sluiten niet helemaal goed aan verder charmante mondkapjes

Ze zijn dun, maar sluiten helaas niet helemaal goed aan, ik heb ze in vijf verschillende kleuren met helaas witte elastiek. zwart elastiek had beter gepast.

Snel bestellen, snel ontvangen zonder bevestiging track en trace.

Snel en gemakkelijk besteld en ontvangen, maar ondanks betaling voor track en trace kon ik de bestelling niet volgen, wat onduidelijkheid gaf over de leveringsdatum. Levering ging toch redelijk snel ondanks drukte wegens Corona. Persoonlijk vind ik het gebruik van het vrij dikke polyester niet zo prettig/soepel, maar dat kon ik niet vooraf weten en het is mijn persoonlijke ervaring. De mondkapjes zijn heel erg netjes afgewerkt (compliment) en zien er uit volgens mijn verwachtingen, met ruim voldoende elastiek. Gelukkig zijn ze praktisch en herbruikbaar.