PRIMA

goede keus

Satisfaction

Articles conformes à la commande et délai de livraison respecté

Très bien. Fluide et rapide

J'ai commandé mes étiquettes tout était clair et la livraison a été rapide.

Twee maal besteld en

Geen opmerkingen. Snel en correct

perfect

alles oke

Professionnel

Duidelijk en gemakkelijk om on line te bestellen

Très bon achat

Ravie de mon achat. Livraison rapide.

Très bonne réalisation et rapide

Très contente de ma commande.

niet content

niet goed , na 1 keer wassen er al af

Beste heer Garsbeke, Bedankt voor uw order en uw evaluatie. Tot nu toe hebben we geen gegronde klachten over het loslaten van de strijklabels. Voor een strijklabel is het heel belangrijk dat de strijkinstructies die we met de labels meesturen heel goed gevolgd worden o.a: - Stand van het strijkijzer op stand linnen-katoen (***), zonder stoom - Minimaal 15 seconden onder hoge druk strijken Door de hitte van het strijkijzer wordt de kleeflaag versmolten met de stof. Als de labels loslaten is dit een teken dat de temperatuur van het strijkijzer waarschijnlijk niet heet genoeg was. Als die kleeflaag niet de kans krijgt om zich aan de stof te hechten dan is er inderdaad de mogelijkheid dat deze loslaten in de was. We zouden u willen vragen om dit nogmaals te willen proberen en om ons te informeren over het resultaat via info@nominette.com Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

Nickel

Bonne qualité, rien à redire

Great Service

Easy online ordering from start to finish - competitive pricing - and prompt delivery from Europe to the UK. Would highly recommend :)

Nette, duidelijke waslabels

De waslabels zijn duidelijk. Er is keuze in diverse vormgeving en lettertypes. Nadeel van strijklabels is dat de hechting niet altijd deugdelijk is; dit is vooral afhankelijk van de stof waar het label op wordt gehecht. Het advies om na elke wasbeurt opnieuw te strijken gaat niet op, want de was wordt uitbesteed en door de externe wasservice niet gestreken.

Ik zeer tevreden !

Ik ben uiterst tevreden : de kleur en de afwerking ✨

Innovative Möglichkeit, eigene Kreationen aufzuwerten!

Es freut mich, dass individuelle Gestaltung von Textilien mit einer eigenen Kreation von flags aufgewertet werden können. Die Möglichkeit, sich nach genauen Vorgaben etwas zu gestalten, macht einfach Spaß und Laune nach mehr Der Service ist klasse und unbedingt weiterzuempfehlen. Generell ist das Preis-/Leistungsverhältnis sehr moderat.

etiquettes nom

rapidite d envoi.produit correspondant a mes attentes

Positieve ervaring, zowel de bestelling als levering verliep vlekkeloos.

handige duidelijke website, bestellen ging vlot, enkele dagen later lag mijn bestelling in de brievenbus.Top!

Etiquettes de super bonne qualité - je vais m'en acheter plusieurs.

C'est très facile à choisir et commander les etiquettes. Elles rendent mes vetements 'fait main' plus professionels et totalement personnalisés.

Schnell und unkompliziert!

Sehr guter und einfacher Aufbau der Internetseite und schneller Liefer-Service.

Fabrication d'étiquettes à coudre

C'est parfait! Conforme à la commande, livré rapidement. Impeccable.

Precies wat ik wou!

Goede prijs kwaliteitsverhouding!

good quality labels and so much choice

Love my personalised labels . good quality , so much choice of design and colour . Adds that personalised special touch to a hand made item

Heel bedroevend .

Mooi vooruitzicht was het om nominette labels aan eigen handwerk te bevestigen .niks moeilijks , geen apart concept... Snel zou het gaan .... maar na 17 dagen nog steeds geen pakje . Ik denk niet dat de post te traag werkt . Ik wacht ...... op hoop van zege..

Beste Marina, Bedankt voor uw order en uw bericht. We vinden het erg jammer dat u op deze manier communiceert. Herhaaldelijk hebben we u per mail geantwoord op uw vraag waar uw bestelling bleef. U koos zelf voor de verzendmethode normale post dwz dat u geen track&trace code krijgt. Het is voor ons en uzelf dan niet mogelijk om zonder een code, te achterhalen waar de zending zich op dit moment bevindt. Zoals aangegeven bij de keuze van de verzendmethode duurt een gewone briefzending 3 tot 7 werkdagen. Echter de Post heeft ons geïnformeerd dat omwille van de drukte tijdens deze Corona crisis, de verzendtijd langer kan duren. U heeft de order geplaatst op zondag 31 januari. Enkele minuten na het plaatsen van uw order, hebben wij u een orderbevestiging gemaild met hierin vermeld: “Zodra je bestelling wordt verzonden, uiterlijk 4 werkdagen, ontvang je een e-mail”. We hebben uw order verstuurd op 3 februari, op de 3de werkdag na het plaatsen van uw bestelling. U heeft ons 2 x gecontacteerd, binnen de 7 werkdagen waarop wij 2 x correct geantwoord hebben. In de laatste mail van 10 februari hebben we u gevraagd om af te wachten tot 23 februari. Mocht u dan nog niets ontvangen hebben, dan is de zending waarschijnlijk kwijtgeraakt in de post en hebben we u gevraagd om ons opnieuw te contacteren. U spreekt over 17 dagen, echter vandaag is de 11de werkdag na de verzending. U heeft misschien andere ervaringen met de Post maar wij ervaren dat – zeker sinds de Corona crisis en de toename van het postverkeer – de Post helaas niet zo betrouwbaar is. Zij hebben ons zelf geïnformeerd dat ze de normale verzendtijd niet meer konden garanderen en dat zendingen langer onderweg kunnen zijn dan normaal. Het komt helaas meermaals voor dat de zendingen veel te laat worden geleverd. Wij van onze kant vinden dat erg vervelend: de klant kiest zelf voor een verzending met de post en als de post hen vervolgens in de steek laat, wordt de oorzaak ten onrechte bij Nominette gelegd. We willen u nogmaals vragen ons te contacteren als u op 23-02 nog niets heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

Mooi product en snelle levering

Netjes in orde en kwaliteit volledig zoals ik verwacht had. Zeer snelle levering voor een maatproc-duct.

Snel en correct

Snel en correct geleverd. Mooie kwaliteit.

Correct product