Duidelijke website. Voorbeelden zijn goed. Levering is redelijk snel en kwaliteit van hetg gelverde voldoet ruim aan de verwachtingen

mooie kwaliteit

professioneel

prima levering

naam bandjes waren snel binnen

Aankopen krijg ik 2 dagen na bestelling thuis geleverd. Verpakking is top.

Étiquettes brodées magnifiques !

C’est la 3eme commande que je passe pour des étiquettes brodées à coudre et je suis ravie du résultat ! Fond blanc et broderie doré, les étiquettes sont sublimes, merci !

Love

We decided to get custom bands for our pre-wedding celebration, and we absolutely love them! The entire experience, from design to ordering and delivery, was smooth and timely.

Simpel, duidelijk en snel

Op een simpele manier heb ik naamlinten besteld die binnen enkele dagen geleverd zijn.

Goede kwaliteit

Werkt perfect

Snel geleverd en een perfect product tegen voor goede prijs.

Prima kwaliteit

Mooie naambandjes, supersnel

Goed programma, waardoor je een goed beeld krijgt wat je bestelt. Snel de order binnen. Blij met de naambandjes, niet alleen ik, maar van ook de kinderen van mijn scouting groep!

Snel

Mijn bestelling was snel afgeleverd

parfait

jamais déçue, contente du résultat

Grote keuze in lay-out waardoor de opmaak niet evident was. Zeer vlotte behandeling van de bestelling. Mooie afwerking. Eindresultaat precies zoals ik verwachtte. Snelle levering.

Ziet er goed uit

Onlangs moest ik constateren dat al mijn onderlakens in de wasserij opeens in bovenlakens waren "omgetoverd" Om dit in de toekomst te vermijden, heb ik me naambandjes laten maken. Ze kwamen snel toe en zagen er goed uit. Ze lieten zich vlot op mijn lakens strijken ook. Of ze het in de was uithouden, moet ik nog ondervinden. Indien wel, dan zullen mijn spullen in de wasserij in elk geval niet meer zoek raken, want iedereen kan nu duidelijk zien wat van mij is.

Snel en correct geleverd

Zeer aan te bevelen, bestelling is snel geleverd en tal van mogelijkheden om te bestellen

Aantrekkelijk en goed

Super snelle levering, goede kwaliteit, mooi uitzicht en mooie prijszetting. Veel mogelijkheden om te ontwerpen op de website. Een aanrader voor wie op zoek is naar gepersonaliseerde labels. Doe gewoon de test en merk hoe gemakkelijk het gaat.

Goed kwaliteit, mooie kleuren.

Bestelling werd telkens verzorgd en vrij snel geleverd.

Zeer tevreden van de bestelde naamlabels en etiketten. Zal er indien nodig nog bestellen.

Een vreugde touch op mijn creaties…

Totaal verrast door leuk concept en kwaliteit

Gewoon goed, de labels zijn zoals gevraagd

Vlotte bestelling en levering

top

Naamlabeltjes in allerlei kleuren besteld. Heel leuk. Snelle levering .

Ik ben zeer tevreden met jullie service

Ik ben zeer tevreden met jullie service

Agréablement surprise , mes créations ont désormais une "griffe "

Première commande, avantage respecté. Envoi rapide, bien emballé, bien protégé. Je suis très contente et je referai rapidement une autre commande.

Rapide et impeccable.

Très satisfait d’avoir utilisé vos services. Site internet facile d’utilisation et résultats ok! Rien à redire.