Snelle levering en mooi product!

Alles dik in orde!

Very satisfying

Very happy withe ease with which my order was filled thank you.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Ik heb bij Nominette 6 mei 2 pakjes mondkapjes besteld en betaald. 7 mei kreeg ik e-mail dat ze zijn verzonden maar heb ze nog steeds niet ontwangen. Ik zou graag wilen weten waroom niet en waneer krijg ik ze?

Beste mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We verstuurden uw bestelling als een brief. In een afzonderlijke mail sturen wij u even een adres check. U koos voor de verzending als brief met normale post zonder track&trace code. Zoals aangegeven tijdens de bestelling en in de factuur, duurt dit in een normale omstandigheden 3 tot 7 werkdagen. De Post heeft ons echter geïnformeerd dat omwille van de drukte tijdens deze Corona crisis, de verzending langer kan duren. We hebben helaas geen invloed hoe lang de Post nodig heeft om de zending te bezorgen. Wij zouden u willen vragen nog even af te wachten. Met vriendelijke groeten, Nominette

Zeer goede service

Probleem gehad met ontvangst en prima opgelost. Nog een dank u daarvoor

Product oké, levering redelijk snel.

Er was iets mis gegaan met de verzending. Gelukkig werd het snel opgelost.het verzenden duurt wel iets langer dan gewend maar ach? Product zelf, prima in orde.

geweldig bedrijf met een prachtige website. snelle levering,

dit bedrijf levert een goed product met snelle levering telefonisch wordt je snel en vriendelijk te woord gestaan. super !!!

perfect

They sent a product exactly as I expected and reached in 2 days everything is very good

Très facile de créer une étiquette sur le site et réception rapide et conforme!

Très facile de créer une étiquette sur le site et réception rapide et conforme!

Efficacité et qualité

Une commande envoyée dans les meilleures délais malgré une période de confinement compliquée. Des étiquettes conformes à mes attentes Une création facile sur le site via un accompagnement en pas à pas bien organisé.

snelle levering, maar nog niet in gebruik

ziet er goed uit maar nog geen ervaring mee

I thought the masks would be thicker.

I haven't used them yet but they are clean and ready for when i would need them.

Parfait

Étiquettes de qualité et conforme à la. Commande passée.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Excellent service, very quick

This is the third order and I am very happy with the product and service. I have tagged Nominette_labels in my IG posts on my account, ‘ourcrochetstories’

Au top

Les étiquettes sont vraiment top, j'adore . Ils ont su mettre mon logo correctement, rien à dire. Malheureusement je m'attendais à un rose plus pinky et j'ai reçu un genre de rose clair . J'aurais préféré un style fushia qui est mon image de marques , voilà pourquoi j'enlève 1 étoile . Mais c'est le seule bémol. :)

Supersnel en goed geregeld

Zaterdagavond laat besteld, maandag in huis. Mooie kwaliteit en prima pasvorm. Wat kij betreft een echte aanrader.

Snel eleverd. Zien er goed uit.

Goede resencie in de Volkskrant-blogs het AD

Mondkapje zit goed en is snel geleverd

Mondkapje zit goed en is snel geleverd

bestellen en ontvangen prima

product viel tegen, niet het dessin maar het zelf moeten knutselen elastiek wat rafelt en waar je dan een knoop in moet doen ?

Keurige levering

Ondanks de waarschuwing dat het erg druk was, werd er zeer vlot en zeer netjes geleverd. De spullen zien er ook heel netjes uit.

snelle levering; goed product

Brilliant

Absolutely love my labels I received, arrived quick and was exactly as I picked, if not better! Will definitely be ordering from you again.

bonne qualité -

Attention avant de valider la commande, vérifier la grosseur des lettres par rapport à la largeur de l'étiquette

Bonjour madame, Nous sommes désolés que vous n’avez pas encore reçu votre commande. Vous avez choisi de l'envoyer sous forme de lettre par courrier normal sans code de suivi. La Poste nous a informés qu'en raison de la foule pendant cette crise de Corona, l'expédition pourrait prendre plus de temps. Pouvons-nous vous demander d'attendre encore un peu ? Meilleures Salutations, Nominette

Mondkapjes besteld. Nog niet gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen. Vlotte verzending, en een fout in de levering werd snel hersteld

Product omschreven zoals geleverd Snelle levering Prima en snelle service Top!