Filters

9

De mondkapjes zien er goed afgewerkt uit, levering ook snel.

Ik heb de mondkapjes preventief besteld. Ik heb ze dus nog niet in gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gebruiksvriendelijke en gemakkelijke bestelprocedure. Stipte levering.

Aanpassen van modellen en meteen een voorbeeld kunnen zien...aardig meegenomen. Verder liep de bestelling gemakkelijk (met duidelijke richtlijnen) en werd alles ook volgens schema geleverd (niettegenstaande de moeilijke periode van Covid-19.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen reacties op mail

Mondkapjes besteld die na bijna een maand nog niet aangekomen zijn. Ik heb een mail gestuurd met de vraag waar ze blijven, maar daar komt geen reactie op. Ik bestel hier nooit meer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat u de mondkapjes nog niet heeft ontvangen. Het is niet onze gewoonte om de mail van onze klanten niet te beantwoorden. Wij zijn daar heel accuraat in. We hebben uitgezocht hoe het zit met uw bestelling. Met een afzonderlijke mail sturen wij u een adres check. U heeft gekozen voor een verzending als brief met de normale post zonder een track & trace nummer. Bijgevolg is de zending helaas niet te traceren. Tijdens de bestelling en in de factuur geven we aan dat de normale verzendtijd 2 tot 7 werkdagen kan duren. De Post heeft ons echter geïnformeerd dat het door de drukte in de Corona crisis, langer kan duren. Met vriendelijke groeten, Nominette

4

Product viel heel erg tegen

Op de plaatjes zag het product er heel aantrekkelijk uit. Bij ontvangst bleek je zelf elastiekjes te moeten knopen. Veel te duur voor wat je krijgt.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Nooij, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u teleurgesteld bent. Persoonlijk vinden wij nochtans dat wij onze klanten, via de uitleg op onze website (met tekst en foto's), voldoende informeren over ze mogen verwachten. De mondkapjes kunnen minimaal 40 maal gewassen worden tot 90 graden. Het aspect dat ze daardoor herbruikbaar zijn en hierdoor het milieu minder belasten, wordt door ons klanten zeer gewaardeerd. Als u dan de prijs van de wegwerp- mondkapjes vergelijkt met de prijs die wij vragen voor onze herbruikbare mondkapjes, dan menen we een reële prijs hiervoor te vragen. Met vriendelijke groeten, Nominette

2

Mondkapjes besteld.

Mondkapjes(lapjes) gekocht. Op de foto leek het nog heel wat, maar sluit totaal niet en erg hoog voor je gezicht. Dat voor 5 stukjes stof voor 20 Euro. Ik heb er dus niets aan en nu weer op zoek naar andere gezichtsbescherming voor het OV.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat u niet tevreden bent. Echter, het mondkapje bestaat uit een dubbel geweven laag in een zeer dichte structuur. Het gaat niet enkel om een lapje stof. De mondkapjes kunnen minimaal 40 maal gewassen worden tot 95 graden. Ze zijn herbruikbaar en belasten hierdoor minder het milieu. Als u dan de prijs van de wegwerp- mondkapjes vergelijkt met de prijs die wij vragen voor onze herbruikbare versie, dan menen we een reële prijs hiervoor te vragen. Met vriendelijke groeten, Nominette

10

Klasse Label

Die Label sehen klasse aus und ich kann diese nur empfehlen.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Snelle levering en mooi product!

Alles dik in orde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Very satisfying

Very happy withe ease with which my order was filled thank you.

  • Would you recommend us? Yes
4

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Ik heb bij Nominette 6 mei 2 pakjes mondkapjes besteld en betaald. 7 mei kreeg ik e-mail dat ze zijn verzonden maar heb ze nog steeds niet ontwangen. Ik zou graag wilen weten waroom niet en waneer krijg ik ze?

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We verstuurden uw bestelling als een brief. In een afzonderlijke mail sturen wij u even een adres check. U koos voor de verzending als brief met normale post zonder track&trace code. Zoals aangegeven tijdens de bestelling en in de factuur, duurt dit in een normale omstandigheden 3 tot 7 werkdagen. De Post heeft ons echter geïnformeerd dat omwille van de drukte tijdens deze Corona crisis, de verzending langer kan duren. We hebben helaas geen invloed hoe lang de Post nodig heeft om de zending te bezorgen. Wij zouden u willen vragen nog even af te wachten. Met vriendelijke groeten, Nominette

10

Zeer goede service

Probleem gehad met ontvangst en prima opgelost. Nog een dank u daarvoor

  • Aanbevelen? Ja
8

Product oké, levering redelijk snel.

Er was iets mis gegaan met de verzending. Gelukkig werd het snel opgelost.het verzenden duurt wel iets langer dan gewend maar ach? Product zelf, prima in orde.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig bedrijf met een prachtige website. snelle levering,

dit bedrijf levert een goed product met snelle levering telefonisch wordt je snel en vriendelijk te woord gestaan. super !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

They sent a product exactly as I expected and reached in 2 days everything is very good

  • Would you recommend us? Yes
9

Très facile de créer une étiquette sur le site et réception rapide et conforme!

Très facile de créer une étiquette sur le site et réception rapide et conforme!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Efficacité et qualité

Une commande envoyée dans les meilleures délais malgré une période de confinement compliquée. Des étiquettes conformes à mes attentes Une création facile sur le site via un accompagnement en pas à pas bien organisé.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

snelle levering, maar nog niet in gebruik

ziet er goed uit maar nog geen ervaring mee

  • Aanbevelen? Ja
8

I thought the masks would be thicker.

I haven't used them yet but they are clean and ready for when i would need them.

  • Aanbevelen? Ja
10

Parfait

Étiquettes de qualité et conforme à la. Commande passée.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Prima

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent service, very quick

This is the third order and I am very happy with the product and service. I have tagged Nominette_labels in my IG posts on my account, ‘ourcrochetstories’

  • Would you recommend us? Yes
8

Au top

Les étiquettes sont vraiment top, j'adore . Ils ont su mettre mon logo correctement, rien à dire. Malheureusement je m'attendais à un rose plus pinky et j'ai reçu un genre de rose clair . J'aurais préféré un style fushia qui est mon image de marques , voilà pourquoi j'enlève 1 étoile . Mais c'est le seule bémol. :)

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Supersnel en goed geregeld

Zaterdagavond laat besteld, maandag in huis. Mooie kwaliteit en prima pasvorm. Wat kij betreft een echte aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel eleverd. Zien er goed uit.

Goede resencie in de Volkskrant-blogs het AD

  • Aanbevelen? Ja
9

Mondkapje zit goed en is snel geleverd

Mondkapje zit goed en is snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
7

bestellen en ontvangen prima

product viel tegen, niet het dessin maar het zelf moeten knutselen elastiek wat rafelt en waar je dan een knoop in moet doen ?

  • Aanbevelen? Nee

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd