Zeer goede service, rappe levering

NOMINETTE: 'VOOR ONS AL VELE JAREN DE BESTE KEUZE.'

NOMINETTE: 'VOOR ONS AL VELE JAREN DE BESTE KEUZE.'

Parfait

Produit parfait Je recommande

Commande non reçue !

Que dire de plus !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour Philippe, Merci pour votre commentaire. Votre commande a été envoyée la semaine dernière, comme une lettre ordinaire, avec la Poste. Pour un envoi de la Belgique vers la France, veuillez compter de +-3 à 7 jours ouvrables. Il est donc tout à fait possible que cette lettre vous parvienne dans les plus brefs délais. Nous vous enverrons un e-mail séparé pour vérifier votre adresse. Meilleures Salutations, Team Nominette

Étiquettes parfaites

Commandes reçue rapidement et étiquettes au top!!! Merci

Altijd top!

Ik kom graag weer terug voor een volgend cadeautje.

Étiquette logo

Le colis reçu correspond bien à la commande d'origine

zeer ontevreden

De strijklabels werken niet met een modern strijkijzer. Dit had ik uiteraard graag geweten "voordat" ik de aankoop deed. Ik kocht strijklabels omdat ik geen geduld heb om te naaien. Het is zonde van mijn geld, want ik kan ze nu niet gebruiken.

Dag mevr. Van Dyck, Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het spijtig dat u zo ontevreden bent over onze strijklabels. Zoals op onze website vermeld staat bij 'strijkinstructies voor warmkleven' moeten deze labels zonder stoom en goed heet (stand linnen °°°) ingestreken worden zodat de kleeflaag kan versmelten met het kledingstuk. Bij de allernieuwste strijkijzers met intelligente strijktechnologie en waarop geen knop met standen meer te vinden is, kan dit inderdaad misschien een probleem vormen. Aan de plaklaag van onze instrijklabels zal het alvast niet liggen, en er is vast iemand in uw buurt (familie, vriendin, buur) die u even een strijkijzer kan lenen. Met vriendelijke groeten, Nominette

Ras tout très bien

Ras très bien

wat een topwaliteit

beste kwaliteit van labels! ik zou geen andere meer willen

Bestelt en vrij snel geleverd En goed product..

Conforme à la commande et rapide

Conforme à la commande et rapide

Très satisfaite

Cliente fidèle,car j'aime beaucoup la qualité des étiquettes.

Weeral heel mooi! Zoals op voorbeeld. En supersnelle levering!

Ik kan er echt kort over zijn: snel en goed!

Snelle en duidelijke service

Makkelijke website. Snelle service. Kan altijd bellen en vragen stellen.

Zeer matig

Stof is zo glad dat het nauwelijks te nadien valt en tekst is slecht te zien. Duur in verhouding met kwaliteit

Beste Natasja, Bedankt voor uw order en evaluatie. Jammer dat u niet tevreden bent met de labels. Nochtans wordt op de website getoond hoe de tekst en de gekozen kleuren in het gekozen model geweven gaan worden, 1 x voordat u verdergaat met betalen en nog 2 x in het verdere bestelproces. Daarnaast vragen we in de mail met de orderbevestiging en de factuur uitdrukkelijk om de simulatie goed te controleren. Omdat we geen bericht mochten ontvangen dat er iets niet OK was, wordt het label vervolgens geweven conform de orderbevestiging. U koos een witte achtergrond met een witte tekst, dat is waarom de tekst subtiel leesbaar is. We weven in 100% polyester garen, dat geeft een ander resultaat dan weven met bv. katoen. U vindt een demo over het garen dat wij gebruiken op de website onder de button "duurzaam". Bij twijfel is het altijd mogelijk om de klantendienst te bellen voor meer uitleg. Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

Mooie resultaten

Goede service en de kwaliteit van de producten zijn top

Je krijgt wat je besteld.

Het bestellen is heel eenvoudig en de labels zitten handig verpakt. De sticker zorgt ervoor dat alles netjes op zijn plaats blijft en de labels niet gaan rafelen. Op zondag besteld en na 6 dagen bezorgd in de brievenbus.

Prachtig!

Hele mooie labels! Voor de lichte, vooraf samengestelde kleuren gekozen.

Goed tot zeer goed

Alles oke, Snelle aflevering, helaas waren de kniplijntjes per 10 labels totaal niet op een rij. Daardoor moest elk label apart afgeknipt worden.

First class service, speedy delivery

Having used a few firms that make labels in the past, I am a great fan of Nominette for the ease of creating exactly the fabric labels (words, colours fonts & icon that I need, try fast. So I highly recommend. Nominette product

Echter Mist

So ein schlechtes Produkt habe ich in meinem ganzem Leben noch nicht gekauft. Sieht schön aus und taugt gar nix. Echt teurer Mist...die Bügeletiketten kleben gar nicht, obwohl ich es mehrmals nach Gebrauchsanweisung versucht habe...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag Anja, Es tut uns leid, dass Sie mit unseren Bügeletiketten so unzufrieden sind. Unsere Klebeschicht wird regelmässig getestet und wir haben nur sehr wenige Beschwerden darüber. Wenn es eine Beschwerde gibt, dann liegt das meist an der Art und Weise, wie die Bügeletiketten angebracht werden. Es ist wirklich wichtig, dass sie heiss (°°° Leinen) gebügelt werden. Die Klebeschicht muss sozusagen mit dem Stoff, auf den man sie aufbügelt, verschmelzen. Verwenden Sie asserdem keinen Dampf, benutze ein traditionlles Bügeleisen. Nicht eines, bei dem sich das Bügeleisen automatisch an den zu bügelnden Stoff anpasst. Wenn es nicht klappt, können Sie sich jederzeit an uns wenden, um weitere Tipps zu erhalten. Mit freundlichen Grüssen, Nominette

Het ziet er leuk uit en mijn gekozen kleur is ook mooi

Duidelijke website. Voorbeelden zijn goed. Levering is redelijk snel en kwaliteit van hetg gelverde voldoet ruim aan de verwachtingen