Rapide et conforme à la demande

Envoie rapide et soigné

Perfecte en snelle levering

Goede begeleiding dmv vragen wat je wil.

Snelle levering. Mooie kwaliteit borduursel.

Labels nodig voor bijvoorbeeld kleding familielid in verpleegtehuis? Dan kan ik Nominette labels van harte aanbevelen. Mooie kwaliteit en snel geleverd.

Goede ervaring.

Bestellen vlot en levering goed.

Très bien!

C’est très facile de créer et j’ai reçu mes étiquettes rapidement

Excellente impression et facile a appliquer

Tres bonne solution et service

qualité est bonne

j'ai bien reçu ma commande de nominette et je suis très fier de votre travail.

Zuverlässige und gute Ausführung

Die Bändchen fürs private Mini-Festival sind super geworden. Genau wie im „wirklichen Leben“. Preis und Leistung passen. Vielen Dank, wir werden euch bei Bedarf wieder bemühen!

Première commande

Commande rapide , 100% satisfaite. A commander sans soucis !

Des étiquettes parfaites

J'ai reçu en 3 jours des étiquettes d'une grande qualité et personnalisées comme le souhaitait ma fille.

Parfait

J'ai reçu les étiquettes/nominettes après 4 jours ouvrables. Rapide, efficace et de bonne qualité.

Alles perfect verlopen

Valt ergggg tegen.

De kinderbandjes zijn zeer slecht te lezen heb er spijt van dat ik het gekocht heb. Wilde ze als 's.o.s bandje gebruiken maar moet toch opzoek naar iets anders.

Beste Fiona, Bedankt voor uw order en uw beoordeling. Jammer dat u teleurgesteld bent over het resultaat van uw kleurkeuze. Nochtans hebben we veel positieve reacties op de SOS bandjes. Het bandje op zich is 10 mm hoog. U koos een model met 3 tekstregels, de tekst op deze 3 regels moet dan verdeeld worden over die 10 mm. U koos voor weinig contrasterende kleuren. We waarschuwen hiervoor op de website bij de keuze van de kleuren dat dit de leesbaarheid kan verminderen. Bij de keuze van meer contrasterende kleuren (bv. zwarte tekst op witte ondergrond) is de tekst al meteen een stuk meer leesbaar. U zou ook een model met 2 regels kunnen kiezen en de tekst hierop aanpassen. Dan is de tekst al meteen groter. Het fijne van de website is dat u van alles (modellen en kleurcombinaties) kan uitproberen met het resultaat meteen zichtbaar voordat u verdergaat met bestellen. Omdat we u toch graag willen helpen, hebben we u een persoonlijke mail gestuurd met enkele tips. Met vriendelijke groet, TEAM Nominette

Wunschlos glücklich!

Der tolle Service, die super schnelle Auftragsbearbeitung, die freundlichen Mitarbeiter, die makellose Ware - ich bin einfach vollkommen begeistert und wunschlos glücklich!

snel geleverd

3e keer labels besteld, heel snel geleverd toppie!

Immer gerne wieder

Habe schon mehrmals bestellt und war immer sehr zu frieden. Schnelle Lieferung inbegriffen.

Snelle service voor het juiste product

mooi tijdige levering

Een simpel doch in het oog springend etiket ontworpen door mijn ega en perfect uitgevoerd.

Très satisfait

Les nominettes sont tres jolies, et correspondent à nos attentes. Service rapide et professionnel. A recommander

Heel mooi

In het begin was ik een beetje bang dat het niet echt goudkleurig zou zijn, maar ik ben zeker tevreden nu ik het heb ontvangen. Heel mooi. Zeker een aanrader!

perfect wat ik heb besteld !

verzorgd & snel geleverd, de juiste kleur, juiste tekst, goede afmetingen, perfect wat ik heb besteld en op heb gehoopt !

volledig volgens de verwachting

ruime keuze in lettertype, tekeningen en kleuren. Bestelling en levering verliepen vlot en correct.

Service top - prijs verwarrend en licht bedrog

Ben heel tevreden van de bestelling en resultaat. Enig commentaar: wanneer je op de website surft lees je vandaag besteld, overmorgen in je brievenbus. Om die reden voelde het aan alsof ik niet overhaast hoefde te bestellen. Wanneer puntje bij paaltje kwam moest ik voor een levering binnen de 2 werkdagen 20 euro extra betalen. Geen leuke verrassing. Indine ik dit op voorhand geweten had, had ik de bandjes al lang besteld en 20 euro uitgespaard. Dit voelde aan als bedrog en geeft een klant een wrange nasmaak.

Beste Jeanne, Bedankt voor uw beoordeling. Bovenaan, op de homepage van onze website, staat inderdaad volgende melding : Voor 15.00 uur besteld, volgende werkdag verzonden! Geldt alleen voor standaardproducten. U kan dan op 'standaardproducten' klikken om te weten welke producten elke dag, zelfs ieder uur, geweven worden. Deze standaardproducten worden inderdaad de volgende werkdag verzonden volgens de door u gekozen verzendoptie. Dit betekent helaas niet altijd dat de zending de eerstvolgende werkdag na verzending in uw brievenbus zit. Met vriendelijke groeten, Team Nominette

prima labels voor de kleding

Handig instrijkbaar snel klaar.

goed kwaliteit, snel geleverd, mooie prijs