Exact wat ik wil !! Super tevreden !!

Super tevreden - zowel als bestelling, levering en het product zelf !!

Zeer leuke hoesjes voor elk wat wils.

Hoesje volledig zoals afgebeeld/beschreven

Hoesje volledig zoals afgebeeld/beschreven. Levering ook volgens beschreven periode. Alles dus dik in orde!

Heel tevreden!

Ik ben heel blij met het hoesje! Het ziet er helemaal uit zoals op het voorbeeld. Enkel de verzending duurde wat lang.

Mooi hoesje!

Zeer snelle levering van mijn telefoonhoesje die er erg mooi en leuk uitziet!

Handig, duurzaam en mooi

Doet wat je verwacht van een hoesje, afneembaar koordje is mega handig! Aanrader!

Heel tevreden , heel mooi gedaan

Heel mooie bedrukking en was een cadeautje voor mijn vrouw en ze was er heeeeel gelukkig mee.prachtig.

Vind ik goed

Leuk

Zeer tevreden over de aankoop en levering

Mooi hoesje, snelle levering!

Het hoesje is mooi qua kleur, de afbeeldingen zijn duidelijk. Stevig materiaal en ik had het heel snel in huis!

Ik ben zeker te vrede

Ik zou nog bestellen bij jullie in de toekomst

Snel en correct

It was nice

Am very impressed with what I got

Zeer mooi hoesje

Mooi degelijk hoesje. Ziet er helemaal uit zoals voorgesteld. Vlotte service. Heel blij mee.

Goed geholpen

Het hoesje dat ik bestelde kwam toe in zeer slechte kwaliteit. Foto’s waren zeer wazig en tekst niet leesbaar, terwijl dit tijdens de bestelling wel zo was. Heb hiervoor gemaild en er is me direct een nieuw hoesje verstuurd in veel betere kwaliteit! Nog steeds op tijd om af te kunnen geven voor Moederdag, dus bedankt!

Prachtige stevige Case

Ik heb het gevoel dat deze case niet alleen heel mooi is maar ook heel goed mijn telefoon beschermd. Enkel onderaan heb ik de indruk dat hij niet 100% aansluit.

Zeer zeer tevreden

Zeer zeer te heden Zou het direkt aan bevelen aan anderen

Bij ben heel tevreden met mijn hoesje

Dank jullie wel voor jullie werk.

Top kwaliteit !!!

Prachtig! Heel mooie en stevige kwaliteit. De foto’s zullen niet snel verdwijnen door de uitstekende kwaliteit van het drukwerk. Snelle levering.

Zeer leuk en fancy

Ik bestelde het hoesje eerst eerder als hebbedingetje. Maar de kwaliteit is ook echt top. Ik wordt elke keer happy als ik mijn gsm zie liggen!

Goede telefoon hoesje

Top top top

Ik was eerst sceptisch want heb vele jaren een hard case gehad voor mijn Samsung Galaxy S10+, maar eindelijk is daar toch een stukje afgebroken. Mijn hart ligt bij mijn poes Silla en enkel bij jullie kon ik voor mijn oude gsm een case bestellen en nog wel met een prachtige foto van mijn poes. Ik was zeer verwonderd hoe mooi ze was en hoe goed ze past. Ik ga jullie ten zeerste aanbevelen bij mijn familie en vrienden en jullie hebben er trouwe klant bij. Hartelijk

Heel mooi hoesje. Dochter was heel tevreden!

Nice

Heel blij. Mooi afgewerkt

Bedrijfsgegevens

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.