Gewoonweg TOP!

Heel mooi, kwalitatief hoesje met een super mooie print! Super tevreden over! Ik keer zeker terug naar deze fantastische site!

Nooit ontvangen

Heb een case bestelt op 19 april. Het zou 5 tot 7 dagen duren boor deze zou aankomen. Tot op heden heb ik deze nog niet mogen ontvangen. Loze beloftes en weg geld. Raad zeker deze firma niet aan.

Hoi Bart, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat uw case niet bezorgd werd. Ik zie echter dat we dit al hebben opgelost, en we hebben je case opnieuw verzonden. Nogmaals, sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Sofie

Jammer

Ik heb twee magic magnets gekocht, maar de magneten zijn niet sterk genoeg. Een vriendin heeft het een hele tijd geleden gekocht en bij haar was de magneet wel sterk. Zeer jammer dus. Zowel voor iPhone 8 als iPhone 13 is de magneet niet sterk genoeg.

Hallo Joyce, Dank u voor uw beoordeling. Het spijt me te horen dat uw bestelling niet in goede orde geleverd werd. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling en we willen het graag goed maken. Als je een product ontvangen hebt dat niet werkt, sturen we het graag opnieuw naar je op. We hebben je hierover al een e-mail gestuurd, maar helaas nog geen antwoord ontvangen. Zou je alsjeblieft je e-mail kunnen controleren?

Helemaal mijn goesting

Heel veel keuzes en dan ook nog kunnen personaliseren โค๏ธ Snelle levering en degelijk materiaal. Ik ben fan.

Hi Nathalie, Dank voor de mooie beoordeling! ๐Ÿ˜Daar worden we ontzettend blij van! ๐Ÿ˜Ž Groetjes, Sofie ๐ŸŒน

Teleurgesteld

Hoesje zag er mooi uit en paste goed, helaas is het reeds gebarsten boven de camera

Hallo Karine, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Allereerst verontschuldigen we ons voor het ongemak. We zouden het graag goed met je maken. Kunt u alstublieft uw e-mail controleren?โœ‰ Met vriendelijke groeten, Sofie

Uitstekend product.

Correcte levering. Prachtig gedaan, aanrader voor iedereen.

Snel en kwalitatief

Ik kocht voor mijn vorige IPhone een hoesje via Casecompany. Dat liep allemaal vlot. Daarom bestelde ik er opnieuw, voor mijn nieuwe gsm. De site is handig. De levering ging erg snel (binnen 3 dagen). De kwaliteit is perfect, exact zoals de fotoโ€™s.

Prachtig.

Past perfect rond de gsm. Zeer mooi. Mooie kleuren. Snel, in de brievenbus. Goede kwaliteit fotoยดs. Het is zoals ik het had gemaakt.

Hi Kim, Dank voor de mooie beoordeling! ๐Ÿ˜Daar worden we ontzettend blij van! ๐Ÿ˜Ž Groetjes, Sofie ๐ŸŒน

Het zit gemakkelijk in de hand

Het wisselt wel snel van beeld

Hoi Niels, dank voor de beoordeling, volgende keer gaan we nog beter ons best doen voor de 10 punten !๐Ÿค—๐Ÿ˜ Liefs, Sofie

Perfect geleverd!

Heel vriendelijk en Snellle leveringen

Fijn dat je tevreden bent! We zien jouw graag weer terug!

Enorm teleurgesteld

Ik heb een gepersonaliseerd hoesje gekocht. De hoes zelf voelt enorm plakkerig aan en de pixels zijn heel duidelijk aanwezig. De afwerking trekt op niets. Het ziet eruit alsof het โ‚ฌ 1 kost terwijl ik er โ‚ฌ 25 aan betaald heb.

Hallo Lara, Bedankt voor de beoordeling. We hebben al verschillende keren contact met je opgenomen via onze zakelijke en persoonlijke e-mail en een oplossing voor je gevonden. Natuurlijk willen we dit graag in orde maken. We kijken ernaar uit iets van je te horen.

Top ! Degelijk en snel !

Mooi !

Hi Anita! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Top ervaring

Is de 2de aankoop voor mijn dochter die er telkens zeer tevreden mee is. Een nieuw jasje voor haar telefoon is altijd een goed idee.

Hoi Els! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woorden๐ŸŒบ๐Ÿค— Liefs, Sofie ๐Ÿ˜‡

Leuk cadeautje

De meter van onze zoon wilde graag enn nieuws gsm-hoesje als cadeautje voor haar verjaardag. Ze is hier erg enthousiast over!

Heel mooi hoesje

Het hoesje is zoals op de foto. Stevig en mooi. Levering was hier snel.

Hi Chloรซ! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Mooi en gemakkelijk hoedje

Heel leuk en mooi afgewerkt hoesje. Past perfect en goed beschermd. Mooie kwaliteit van de foto's.

Hi Eline, Dank voor de mooie beoordeling! ๐Ÿ˜Daar worden we ontzettend blij van! ๐Ÿ˜Ž Groetjes, Sofie ๐ŸŒน

Oplaadkabel werkt niet

Oplaadkabel werkt niet. Getest op verschillende toestellen, maar helaas

Hoi Yoshi, Bedankt voor je feedback! Ik vind het vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet in goede orde is geleverd en dat jij geen goede ervaring hebt met onze shop. Hier balen wij van. Wij maken het daarom graag goed met je. Kijk je even in je mail? Met vriendelijke groet, Sofie

Helemaal top!

Ik bestelde het als een verjaardagscadeau. De persoon vond het super leuk en mooi! De hoes paste perfect rond de IPhone 11 en voelt aan als goede kwaliteit! Het model van NASA was een hit, in eerste instantie zie je de naam van de persoon niet super goed uitkomen in kleur. Dit vond de ontvanger van het cadeau eigenlijk niet zo erg dat het wat subtiel was. Nu nog zien hoe de hoes over tijd in tact blijft.

Perfect en snel

Duidelijk website en product voldoet perfect aan de omschrijving en afbeelding

Hoi Johan, Dankjewel, heel fijn dat alles zo goed bevalt! ๐Ÿ˜‡๐Ÿ‘ Liefs, Sofie

Goeie service Super kwaliteit van hoesje Super mooi gewoon

Hi Joyce! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Goede medewerking; goed resultaat

Voor mijn nieuwe iPhone zocht ik naar een semi-transparant custom hoesje. Ik maak mijn eigen ontwerpen, en wilde polsen of het mogelijk was met transparantie te werken. Ze hebben me hier snel op terug gecontacteerd en me snel verder geholpen. Het resultaat is volledig wat ik voor ogen had! Dankjewel CaseCompany!

Lieve Eline! Wat een fijn bericht zeg ๐Ÿ˜ Dit doet ons goed! Het is altijd genieten om te lezen dat onze klanten tevreden zijn en ons werk waarderen. Een goed weekend gewenst! Liefs, Sofie

Erg tevreden

Ik bestelde een gepersonaliseerde hardcase en ben erg tevreden van de print, alsook van de kwaliteit van de cover. Mijn telefoon is super beschermd en ziet er ook nog eens mooi uit. De bestelling werd vlot geleverd.

Hoi Cielke! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woorden๐ŸŒบ๐Ÿค— Liefs, Sofie ๐Ÿ˜‡

Super !

Snel en goed bezorgd, niet beschadigd, goede kwaliteit van hoesje. Gewoon weg super goed !

Hi Laura, Dank voor de mooie beoordeling! ๐Ÿ˜Daar worden we ontzettend blij van! ๐Ÿ˜Ž Groetjes, Sofie ๐ŸŒน

teleurstellend

Leuk hoesje, en dat het zowel los als met hangkoord kan worden gebruikt is een toffe plus. Maar helaas laat de kwaliteit te wensen over, de folie op de achterkant komt namelijk al los na enkele weken.

Beste Nathalie, Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een hoes onjuist of defect wordt geleverd, dat is zeker niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou je ons een foto willen sturen van het ontvangen product? Wij zorgen voor een passende oplossing. Nogmaals oprechte excuses! Met vriendelijke groet, Sofie

Helemaal zoals ik me voorstelde en binnen de leveringstermijn!