Prachtig

Mooie kleur, en past heel goed op de gsm. Echte aanrader

Verkeerd gekozen

Op zich heel tevreden ware het niet dat ik door mijn onoplettendheid het verkeerde model aanvinkte. iPhone 6 ipv iPhone 7. Helaas kan ik het hoesje dus niet gebruiken. Vriendelijke groeten Nele

Prima kwaliteit,correcte snelle levering

Prima kwaliteit,snelle correcte levering

Vlotte service

Vlotte service

Aanrader!

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop! Toevallig op jullie site uitgekomen en gestart met het personaliseren van mijn eigen laptophoes. Na enkele dagen had ik mijn bestelling al en dit zelfs rond de kerstperiode. Al veel complimenten gekregen en goede kwaliteit ook. Ik heb een MacBook Air dus dit is wel nodig. Enige minpuntje vind ik dat ik mijn hoes met een zwarte kaart had besteld en het is wat lichter uitgeslagen. Een vriendin van me heeft na het zien van mijn hoes ook eentje besteld en de hare is zwarter dan de mijne dus misschien toeval!

Helaas

Dit was het tweede hoesje op korte tijd dat ik bestelde voor mijn Samsung j5.Het eerste was na enkele maanden kapot omdat de de hoekjes stuk gingen en mijn smartphone eruit viel.Ik bestelde een nieuwe waar ik jammer genoeg 1 maand moest op wachten omdat het niet voorradig was (maar daar kon ik nog met leven).Uiteindelijk het hoesje ontvangen maar nu na amper 1 maand zijn er weer 2 hoekjes stuk en viel mijn smartphone er gisteren weer uit.Gelukkig was hij niet kapot.Heb dus letterlijk ongeveer 25 € in de vuilnisbak gesmeten op amper 2 maand tijd.

Vreselijk

Deze case al twee maal besteld, beide keren is de case 1 x gevallen en brak ze zo helemaal stuk. Nooit eerder voorgehad bij andere cases.

Mooi en functioneel

Het doorzichtige hoesje staat prachtig met de kleur van mijn Huawei P30! Het is gemakkelijk over de telefoon te schuiven en het beschermt heel goed. Mijn enigste opmerking is dat de case een vreemde geur heeft, plastiekerig en een beetje chemisch.

mooi hoesje

mooi ontwerp en leuke kleuren

Heel leuk

Gewoon heel mooi heel leuk anti slip en mooi voor naar te kijken gemakkelijk te onderhouden heel gemakkelijk aan en uit te doen dus gewoon super dank je

heel leuk

heel leuk

Veel beter dan verwacht.

Deze .Gif cover leek op het eerste zicht een leuk nieuwtje aan een redelijke prijs. Het geleverde product echter oversteeg onze verwachtingen ... mooie afwerking! De cover ziet er fantastisch uit.

Super!!

snelle levering en kwaliteit heel goed!

Leuk design

Heel leuk design en beschermd goed

Heel fijn en verzorgd! Snelle levering! Bedankt!

Heel fijn en verzorgd! Snelle levering! Bedankt!

Snelle levering en top resultaat !

Goed product, service prima!

Product voldoet aan verwachtingen. Ik was wel een beetje verbaasd dat mijn gekozen print slecht langs in kant staat. De andere kant is gewoon zwart, staat nergens vermeld geloof ik.

Super snelle service, top kwaliteit

Heel origineel concept, die GIF cases. Grote fan!!

Zeer goede kwaliteit

Het hoesje bestaat uit een zeer goede kwaliteit, het enigste nadeel is ik had een foto op mijn hoesje laten zetten en de kleur was niet zo heel goed. Anders is alles uitstekend goed van hoesje tot levering

Goede service en topproduct

Kleindochter was heel blij met geschenkje onder kerstboom met haar eerste i-phone accessoires dus voor mij dan ook een topper !

Topkwaliteit + topservice

Nog steeds vaste klant, koop al een paar jaar bij CaseCompany en zal zeker niet snel veranderen. Keep up the good work!

Mooi hoesje!

Mooi hoesje, snel geleverd.

Goed zoals verwacht

Is zoals ik verwacht had

Is heel mooi gedaan! Ik heb er al 3 besteld, om te geven en ook 1 voor mezelf! Is super cadeau om te krijgen en om te geven! Je kan zelf de foto kiezen wat het natuurlijk uniek maakt. Top service

Snelle levering en mooie afwerking

Heb reeds verschillende hoesjes bij jullie besteld, dit was een cadeautje voor een vriendin die hier heel blij mee was, zoals altijd prima afwerking en kwaliteit niks op aan te merken een echte aanrader