Wel ok

Het gepersonaliseerde hoesje had het verkeerde formaat. Mijn eigen fout

Kapot bij levering

Pakket binnengekregen nu na de vakantie aangetroffen met kapotte screenprotector

Super vlot en mooi!

Vlot geleverd en mooie kwaliteit/ kleuren!!

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. πŸ˜‡πŸ˜

Heel vlot en snel geleverd!

Hoesje ziet er precies uit zoals verwacht, geleverd zondzr enig probleem. Ik ben zeer tevreden!

Hi Nienke, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹"

Mooi en praktisch

Het hoesje werd correct geleverd, past perfect, heeft een handig snoer.

Hi Christine! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Prachtig

Zeer goede kwaliteit. Ook handig dat je bij het kiezen van een hoesje je de kleur van je iPhone kan instellen. Zo zie je onmiddellijk hoe het hoesje er gaat uitzien op je telefoon. De kleuren zijn erg mooi en zeer stevig/degelijk materiaal. Ook de levertermijn was niet te lang en alles perfect geleverd in de brievenbus.

Jeej, wat fijn dat jij tevreden bent!! πŸŽ‰ Graag gedaan en tot snel? 🌺

Stijlvol, mooie tekst en kleur

Heel blij met mijn hoesje en zeker met de tekst en het kleur. Gezien bij mijn kleindochter en ook besteld!

Hi Marleen, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Goede kwaliteit

Het hoesje heeft een goede kwaliteit. Er zaten zelf snoepjes bij. Het was wel later geleverd dan aangegeven, maar dat kan ook door de post zijn.

Hi Hanne, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Had een verkeert adres op gegeven met 1 letter verschil en na een enorme zoek actie toch gevonden hoe ik contact kon vinden met jullie maar was al te laat om te veranderen maar is toch toe gekomen is een zeer fijn hoesje

Hoi Saskia, Dankjewel, heel fijn dat alles zo goed bevalt! πŸ˜‡πŸ‘ Liefs, Sofie

Mooi en milieuvriendelijk hoesje

Superfijn dat jullie tegenwoordig ook biologisch afbreekbare hoesjes produceren - mijn keus was snel gemaakt. Ook fijn dat ik het hoesje helemaal zelf kon customizen met foto's, dat was nog het moeilijkste kiezen. Verder snelle verzending en hoesje snel in de bus gekregen. Ik ben er heel blij mee!

Wow! Dank voor deze fantastisch mooie review. Daar worden we heel blij van 😍

Mooie print van eigen tekening

Ik maakte zelf de tekening en vond de print ervan op de case mooi

Hi Inge! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Mooi

Heel tevreden en het is me heel dierbaar want ondertussen is 1 van mijn hondjes overleden. Mooie herinnering.

Hi Peggy! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Heel tevreden. Vlotte levering en een heel fijn en mooi hoesje

Zeer tevreden over service en product

Hi Roxanne, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Ik kreeg eerst het verkeerd hoesje aan en dit gemeld en de zelfde dag nog mijn hoesje opgestuurd . Snelle levering en helpen direct als er iets fout gaat

Hoi KatrienπŸ’, Dankjewel dat je ons harde werk en producten waardeert. Daar halen we alle energie uit, fantastisch! 😍 Liefs, Sofie🌺

Snelle levering en goede kwaliteit!

Mijn bestelling was vrij snel geleverd, ook in zeer goede staat aangekomen. Paste in de brievenbus, wat ook altijd handig is. Ik raad deze site enorm hard aan om telefoon hoesjes van te bestellen!

Hi Evelynn! Dank voor de beoordeling. Daar worden we superblij van! πŸ˜‡πŸ˜ŽπŸ’ We gaan voor de 10 punten volgende keer! ⭐ Fijne dag, Sofie

Goed geleverd, goede service, goed product

Ik was niet zeker of het hoesje wel een zwarte achterkant heeft, dit heeft het dus wel dus voor mij is dit perfect. Ik wou namelijk de originele kleur van mijn gsm verbergen. Het hoesje voelt sterk aan, zijn limieten testen ga ik nu niet doen. Mooi hoesje, exact zoals ik het verwachtte.

Hi Sander, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Vlotte levering- goed product

Heel mooi aanbod. Mijn gepersonaliseerd hoesje is heel vlot verwerkt en geleverd. Prima kwaliteit!

Hi Nadine! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Vriendelijke service. Degelijk hoesje.

Hoesje is zeker goed. Kwaliteit van de foto’s kan wat beter. Maar het hoesje op zich is zeker goed. En de klantenservice is zeer goed en behulpzaam.

Dank voor de beoordeling. Er is ruimte voor verbetering. We gaan hiermee aan de slag!

Alisa

Heel mooi ik besteel altijd en ben ik tevreden

Aaahw! Wat een mooie en fijne woorden. πŸ˜‡πŸ˜Ž Veel dank!

Heel tevreden

Het hoesje dat besteld werd was voor mijn zoon. De foto’s werden er mooi op afgedrukt en het hoesje heeft een mooie pasvorm.

Fijn dat je tevreden bent, we doen alles om onze klanten tevreden te houden.

Heb deze portemonnee nu een week in gebruik en ziet er goed uit.

Ziet er goed uit. Gemakkelijk, al had de knop van mij er af gemogen maar okΓ©. Gaat gemakkelijk open en zit niet te veel in de weg. Duurzaam ? Zullen we over een paar maand zien, maar voelt wel degelijk aan.

Cover is perfect. Levertijd was zoals ze zeiden. Perfecte service

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. πŸ˜‡πŸ˜

Uitermate tevreden over de service van het casecompany team!!

Er was een probleem bij de verzending door het fout ingeven van het leveringsadres. Na contact op te nemen met het team van casecompany werd dit snel rechtgezet en kreeg ik de daaropvolgende dag alsnog mijn pakketje! Waarvoor dank.

Ahw, wat een fijn bericht! 😍 Heel veel dank voor de complimenten. πŸ’ We zien jouw graag weer terug! πŸ€—

Topservice!

Kwalitatieve cover en snelle levering!

Dankjewel voor het fijne bericht, hier worden we heel blij van!!!

Creatief

Stevige case, prachtig design. Erg tevreden !

Dankjewel voor het fijne bericht, hier worden we heel blij van!!!