Het was zoals verwacht

Kwaliteitsvol

Mooie en kwaliteitsvolle bescherming

Aangenaam, sterk én mooi

Bijzonder knappe service en mooie case. Ligt lekker in de hand. Ik had evenwel heel graag een identiek ontwerp gehad in het zwart maar dat bleek niet mogelijk.

Ontzettend goede kwaliteit

Mooi hoesje, die binnen de verzend tijd is geleverd. Kwaliteit van de foto op de case is goed. Alleen geen 10 omdat de foto ietsjes aan de donkere kant was uitgekomen waardoor de foto in sommige omstandigheden iets minder zichtbaar is, maar dat verschil is klein en maakte voor mij niet veel uit. All in all een goed hoesje

Snel, eenvoudig en kwaliteit

Mooie foto-kwaliteit Foto is gemakkelijk op te loaden en aan te passen.

Zeer vriendelijke klantendienst

Ik heb twee keer de verkeerde case ontvangen, maar dat vond ik niet erg want de klantenservice was vriendelijk en verzekerde me dat ik snel de juiste zou ontvangen.

Niet volledig gelukt

De ene foto blijft zichtbaar als men draait om de andere foto te zien.

Prachtig hoesje

Een super mooi hoesje. Echt heel goed afgewerkt. Dit was een cadeau voor mijn vader. Die was echt heel blij met het zien van zijn twee kleinzonen op zijn hoesje. Zeer stevig ook.

Zeer goede service!

Mooie case, en een zeer snelle levering!

Mijne man is er heel blij mee dus alles perfect dan

Heel tevreden mijne man is er heel blij mee

Goed product

Goeie kwalliteit en ook de afbeelding perfect. Geen kwaliteitsverlies van je aangegeven afbeelding. Bij mijn volgende toestel zal ik zeker weer een beroep doen.

mooi maar is het veilig?

Ik vind het een mooi hoesje, maar het zit niet zo stevig vast. Dus ik ben bang, als het valt dat het hoesje los komt te zitten en de gsm alsnog beschadigd raakt. De tekening met het heen en weer bewegende mechanisme is niet heel duidelijk. Ik zou nog wel een ander hoesje willen kopen, als het iets nauwer aansloot aan de gsm.

Prachtig!

Vlotte en correcte levering

Super goed!

Heel goede kwaliteit, snelle levering ook! Echt een aanrader ook als cadeau heel leuk!

Snel en goede kwaliteit!

Zeer snelle levering, goede kwaliteit zowel van hoesje als van afbeelding.

Mooi

Mooi en echt goed kwaliteit!!

Gewoonweg top!!

Snelle levering en heel tevreden van het hoesje. Zeker een aanrader!

Niet tevreden

Helemaal niet tevreden. Na 2 keer het verkeerde case aan te krijgen ( hun schuld) en dan na 10 mails voor antwoord te krijgen. Eindelijk mijn geld terug want lukt hun niet van het juiste op te sturen.

De beste hoesjes komen van jullie bedrijf

Heb al verschillende keren een hoesje besteld bij jullie,en steeds is het top kwaliteit, zou zeker niet bij andere bestellen,ik bestel gewoon om te veranderen niet omdat ze kapot zijn,daarom,zie niet om maar doe zo verder

Prachtig!

Gewoon super mooie en super tot! Zowel foto van mijn dochter als bloemen. Zie het niet graag om twee aparte foto’s naast me kaar te plaatsen nu heb je te minsten mooie overgang. En je wordt het al te eerste niet beu gezien das tof!

Zeer goede kwaliteit en service

Zeer snelle levering. Materiaal van hoge kwaliteit. Aan te raden!

Hoesje komt los

Mijn vorig hoesje van casecompany is jaren meegegaan. Bij deze komt het print gedeelte al na 2 dagen los van het zwarte stuk. Opnieuw een vrolijk design van Eva Mouton, zeer moeilijk kiezen tussen al die fantastische prints

Zeer mooi en stevig hoesje! Aanrader!

De kleuren komen zeer mooi uit. Kwaliteit is heel goed!

Super tevreden en snelle levering

Zeer slechte

Bij warm weer valt de foto gewoon van de case wegens te zwakke lijm.

Hey Dick, Dat zou echt niet mogen, dit moet een productie fout zijn. Ik heb jou een mailtje gestuurd zodat we dit kunnen rechtzetten. Groetjes, CaseCompany