Slecht

Cover nooit gekregen..

Hallo Francesca, Hartelijk dank voor jouw beoordeling! Allereerst verontschuldigen we ons voor het ongemak. We zouden het graag goed met je maken. Kijk je even in je mail? ✉️ Met vriendelijke groet, Sofie

Correcte webshop

Nadat mijn eerste bestelling een cade voor mijn IPhone 13 Pro Max toch niet helemaal goed verlopen is heeft de webshop dit direct verholpen na een mailtje van mij. Mijn IPhone 13 Pro Max zat niet goed in de case ,de bedieningsknoppen kon je amper indrukken. Er werd mij direct een nieuwe case opgestuurd en deze past wel perfect. Dus dank u wel Case Company

Uniek hoesje

Prima klantenservice! Ik heb het ontwerp zelf kunnen maken en dit is echt uniek! Het is heel mooi geworden.

Fantastisch !

Ik had een probleem met de foto’s, ze waren niet naar wens en ik ben heel snel geholpen door de klantenservice

SUPER!

Super ervaring. Snelle levering. alles perfect in orde! Ik had zelf een foutje in mijn adres gezet en na contact per mail hebben ze het direct kunnen aanpassen/oplossen. Ik ben hier heel erg tevreden van. Top service

Heel tevreden van deze cover!

Mooi design Goede kwaliteit Vlotte levering

Hoesje niet omsluitend

De onder- en bovenzijde van de smartphone worden niet door het hoesje beschermd.

Mijn vriend is er heel blij mee,nu heeft hij me overal mee op zak gewoon top

Het hoesje is zeer stevig!

Zowel esthetisch als praktisch gezien ben ik enorm fan van dit hoesje!

Aaahw! Wat een mooie en fijne woorden. 😇😎 Veel dank!

Wooaoaaauw kei mooi en super happy met de aankoop. Is stevig, mooi en handige cover, een aanrader

Heel tevreden over deze cover, zou deze zeker aanraden

Bedankt Evelien! Blij dat je tevreden bent, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden. Met vriendelijke groet, Sofie

Beste aankoop van het jaar

De hoesjes van CaseCompany zijn super stevig en mooi. Door de dubbele hoes is mijn gsm dubbel beschermd. Dit is zeker een meerwaarde. Eerste keer dat ik hier koop, maar gaat zeker nog vaker gebeuren. Nooit meer ergens anders.

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. 😇😍

Super leuk

Dochter is enorm blij met het resultaat

De foto kwam na 1 week al van mijn hoesje

Slecht

Beste Lena, Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een hoes onjuist of defect wordt geleverd, dat is zeker niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou je ons een foto willen sturen van het ontvangen product? Wij zorgen voor een passende oplossing. Nogmaals oprechte excuses! Met vriendelijke groet, Sofie

Zeer mooi en stevig hoesje. Ook levering top

Hi Tamara, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Duidelijke info, vlotte afhandeling en bezorging

Geen bijzonderheden opgemerkt bij het bestellen van mijn nieuwe telefoonhoesje. De website is duidelijk, voorzien van de nodige info en geeft een beeld wat te verwachten. Vervolgens worden er deze verwachtingen ingelost.

Fijn dat je tevreden bent! We zien jouw graag weer terug!

Mooi product

Stevig en van goede kwaliteit

Hi Senne! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! 😍😇 Groetjes, Sofie

Echt super moooiiiii dank u wel

Hi Rachida, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

In één woord: super!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Hi Laura, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Mooi

Mooi hoesje, snel verstuurd, goed verpakt.

Hi Shana! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! 😍😇 Groetjes, Sofie

Echt een heel mooi hoesje, heel stevig, prachtige kleuren, ik heb ondertussen nog twee andere gekocht ook, en twee familie leden heb ook besteld

Hoi Lorraine Dankjewel, heel fijn dat alles zo goed bevalt! 😇👍 Liefs, Sofie

Snelle levering van een kwaliteitsvol product.

Mijn oog viel al langer op een case voor mijn mobiele telefoon met een ontwerp van Eva Mouton. Dankzij de overzichtelijke website van Casecompany.be was de keuze snel gemaakt. Een correcte verwachting van levertermijn en een kwaliteitsvol product waren het resultaat.

Hi Charlotte, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Goede kwaliteit

Het hoesje is van heel goede kwaliteit. Mijn vriendin was ook super tevreden

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. 😇😍

Alleen maar positief; Snelle levering Goede kwaliteit Zeer handig in gebruik Blijft er na een tijdje nog steeds zeer goed uitzien

Hi Fiona! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! 😍😇 Groetjes, Sofie

Top artikel

Zeer tevreden van het artikel. Mooi, en correct geleverd.

Lieve Claudia! Wat een fijn bericht zeg 😍 Dit doet ons goed! Het is altijd genieten om te lezen dat onze klanten tevreden zijn en ons werk waarderen. Een goed weekend gewenst! Liefs, Sofie

Goede bescherming, snelle slijtage print

Hoesje past perfect en beschermt zowel scherm als cameralenzen door dikte. Gelukkig nog niet mijn gsm hard laten vallen maar voelt wel alsof het tegen een stootje kan. Hoesje voelt leuk in de hand. Enige minpuntje is dat de print langs de randen hier en daar al wat slijtage toont terwijl ik het nog maar enkele weken in gebruik heb.

Hi Shana, Wat vervelend om te horen dat de afdruk eraf gaat. Kun je ons een e-mail sturen met als onderwerp: -Reactie Beoordeling CaseCompany- zodat wij het direct oppakken? ✉️ Met vriendelijke groet, Sofie