Favoriet hoesje gevonden!

Waarom heb ik deze site nu pas ontdekt?? Je hebt super veel keuze en verschillende soorten designs. Je zou voor minder keuzestress krijgen :p De levering is ook top en correct. De verhouding prijs/kwaliteit is super! Ik ben tevreden en ze hebben er een nieuwe trouwe klant bij :)

Te glad

Het design en de kleuren zijn mooi, maar de randen van het hoesje bedekken mijn telefoon niet helemaal zoals het hoort. Het hoesje voelt daarnaast ook enorm glad. Ik heb geen grip op mijn telefoon waardoor hij gemakkelijk uit mijn handen valt.

Hoesje kwam heel snel binnen en is erg stevig ondanks het feit dat ik softcover heb besteld. Erg mooi en ziet en voelt erg duurzaam aan.

Verkeerd hoesje met foute foto

Reeds voor de tweede maal werd een verkeerd hoesje geleverd. Zowel de foto als het formaat waren niet correct. Na contact werd alles wel correct geleverd, maar dit zou toch niet mogen gebeuren…

Snel en perfect aansluitend

In verleden heb ik regelmatig meegemaakt dat hoesjes niet overeenkomen met de gsm, soms omdat er nauwkeurigheidsfouten waren of de fabrikant een fout had gemaakt of het verkeerde type bij het hoesje plakte. Ik bestelde bij CC en kreeg het netjes verpakt en snel aan, het was het juiste model en sluit perfect aan. Jammer dat de S van Slay niet volledig erop staat, maar ben wel heel blij dat het hoesje de achtercamera beschermd door een beetje uit te steken aan deze omrandig.

Mooie case, slechte levering

Ruim op tijd besteld voor de verjaardag van mijn vriendin echter pas 2 en een halve week later mogen ontvangen na de verjaardag. Jammer.

Speciaal gewacht tot het product terug op voorraad was!

top communicatie

ik had over mijn bestelling een paar vraagjes en heb snel en correct en snel antwoord gekregen. Dankjewel daarvoor!

Gekregen wat ik wou.

Perfecte kwaliteit!

Super tof

Ik ben er tevreden mee, hij is ook nog eens lekker zacht vanbinnen. Top kwaliteit ook ik ben studentent en neem mijn laptop dus ook overal mee en het houdt perfect.

Mooi afgewerkt, snelle levering

GSM hoesje met foto besteld, mooie kwaliteit, mooi afgewerkt en snel geleverd

Goeie kwaliteit in een mooi jasje

Ik vind het op alle vlakken mooi en van een goede kwaliteit. Het enige punt van kritiek is dat het nogal onderhevig is aan krassen. Daarom heb ik er zelf vier rubber dopjes onder geplakt.

Onvoldoende

De service is super de levertjes eveneens. Maar mijn hoesje voldoet niet aan mijn verwachtingen. Ik heb een flipcase besteld, ik dacht dat mijn gsm volledig rondom rond beschermd ging zijn en dit is niet zo. Vanboven en vanonder is het open. Daarboven sluit mijn hoes wanneer ik er kaarten in steek niet goed af. Dit zou niet mogen. Doordat dit zelf ontworpen is kan ik het niet terugsturen wat ik niet leuk vind.

Glas is te kort en niet breed genoeg.

Het bevestigen ging vlotjes. Doekjes erbij waren handig. Het glas dat ik bestelde was goed voor samsung galaxy A12 en samsung galaxy A35 5G Maar zowel bij de A12 (dochter) en de A35 (mijn) zijn de glaasjes niet tot onder. 1cm van onderkant stopt het en ook de breedte is eigenlijk te kort. Niet ideaal natuurlijk.

Uitstekende kwaliteit!

Heel mooi gepersonaliseerde hoesje. Toffe designs. Ook de kwaliteit is super, het zowel flexibel als sterk. Zeker een aanrader.

Snelle levering, mooi product

Het telefoonhoesje kwam veel sneller dan verwacht, volgens mij was hij al met 2dagen in huis! De print is erg mooi geworden. Een foto van mijn hondje.

Kwaliteit punt

Kwaliteit punt

slechte prijs/kwaliteit

hoesje voelt helemaal niet goed aan, slechte afwerking rondom randen

Beste, We hebben jou een mailtje gestuurd. We willen dit graag oplossen voor jou. Het zou niet mogen dat er slechte afwerking is rond de randen. Groetjes, CaseCompany

Heel tevreden

De levering is zeer snel en de hoesjes van top kwaliteit dit is al de 3de keer dat ik bij case company bestel en ben heel tevreden over de service!

Goede kwaliteit en snelle service

Kwalitatieve print die snel geleverd werd. Erg tevreden!

Prima !

Mooi gedaan, ben er blij mee.

Deze hoesje zit goed

Leuk hoesje. Vlot geleverd

Snel besteld. Binnen beloofde termijn geleverd. Blij met mijn gepersonifieerd stevig hoesje.

Voldoet aan mijn verwachtingen

Voldoet aan mijn verwachtingen qua product en levering. Dat mijn straat op het hoesje staat is misschien toeval maar leuk