Stevig maar nog niet ontdekt hoe 'valveilig'

Heel mooi hoesje, super fijn dat er een wallpaper met hetzelfde motief per mail werd verzonden ook! Pas perfect, combineerbaar met screenprotector, vlotte afhandeling en levering. Enige wat ik niet heel zeker weet (en ook niet kan/wil testen) is hoe stevig het hoesje is. Ik had een gelijkaardig hoesje voor mijn vorige gsm (maar niet van een Belgisch bedrijf, vandaar de wissel) en dat leek me valbestendiger. Maar dat zal de tijd uitwijzen... Tot nog toe heel tevreden. Ook dikke plus dat het een Belgisch bedrijf is!

Jammer

Geen inpakpapier en verkeerde kleur heel jammer

Goede kwaliteit

Snelle levering! Goede kwaliteit! Blij met het hoesje! Niets op aan te merken!

Topservice!

Het hoesje dat ik had besteld kwam vroegtijdig en veilig aan. Toen ik mijn pakketje opende zag ik mijn prachtige hoesje en een zakje oreo's. Heel leuk extraatje! Het hoesje is van goeie kwaliteit, dik en geeft niet af. Ik beveel het zeker aan!

Heel erg leuk

Haal hier zeer zeker wat!!!

Leuke hoesjes

Het zijn zeer leuke hoesjes de foto's zijn zeer goed gelukt mooi recht etc. Maar spijtig is de kwaliteit iets minder het eerste hoesje is na nog geen 6 maanden beginnen afnemen, de foto in de hoeken kwamen los en daardoor kregen we een 2de hoesje door de garantie we zijn nog geen 3 a 4 maanden verder en we hebben hetzelfde probleem terwijl er nooit hardhandig mee gedaan is geweest meestal was de gsm ook uit de broek maar al zit hij in de broek hoort het niet los te komen.

Heel mooi pasvorm, voelt goed aan ,mooi kleuren veel reacties gekregen in verband met het hoesje Zelf de Kids op mijn werk vinden het geweldig en( mooi vogel) zeggen ze dan

Niet goed

Die knoppen komen niet overeen met de inkepingen, ondanks juiste type gsm

Mijn zoon is er helemaal gek van

Goede kwaliteit en mooie print

Uniek

Leuk om zoveel keuze te hebben en er toch eentje te kunnen uitkiezen dat bij mij past, zonder teveel tralala. Ik heb het nu een paar weken rond de telefoon en het blijft mooi

prima kwaliteit

mooie kleuren en stevig hoesje

Goede kwaliteit

Heb een custom printed case gekocht. Print kwam goed uit.

Qupergoede kwaliteit en snelle levering!

Vlotte service!

Tof hoesje!

Ziet er goed uit en past goed rond mijn gsm. Boed genoeg bescherming en was snel aangekomen bij mijn thuis.

Alles in orde

Design is mooi en helder. Het hoesje beschermt zeer goed.

Perfect gepast en mooie afwerking

Vlotte levering, gemakkelijke website en mooie foto's! Al vierde bestelling en nog steeds even tevreden.

Slechte kwaliteit

Het hoesje toonde na 2 dagen al kleurverlies aan de hoeken

Het is een super leuk hoesje.

Ik zag dit hoesje en ik was er direct verliefd op. Het was ook een hele snelle levering! Ik zou er zeker nog eens bestellen.

Vind het heel mooi

Top hoesje

Hoesje past perfect. Snelle levering Aanrader

Zeer mooie creatie + snelle service!

Was bedoelt om als cadeau te schenken. De persoon was zeer gelukkig, zal ook niet de laatste keer dat ik bij jullie bestel. Top service!

Mooie case en prettig in gebruik.

Snelle levering van het product. Product ziet er erg mooi uit. Groot voordeel, de NFC is gewoon te gebruiken zonder het product te moeten verwijderen.

Top kwaliteit!!

Ik had dit niet verwacht

Wonderbaarlijk

Ik dacht als eerste dat de kwaliteit niet goed ging zijn,maar toen ik het hoesje kreeg verschoot ik er echt van dat de kwaliteit zo goed was. Daardoor heb ik al paar hoesjes voor men vriend besteld. Echt wonderbaarlijk omdat je zoveel keus ook hebt ja casecompany je bent me er eentje hoor