super content

ik ben heel content van het hoesje en super mooi gedaan

Gemakkelijk te maken, bestellen, Niet lang moeten wachten, En klopt en past als een bus... Top!

Exact zoals ik het wou!

Mooi geprint. Degelijke kwaliteit!

Beste case voor mij saaie gsm

De qualiteit van de case is uitstekend. Ben echt tevreden er mee

Heel leuk!

Een super leuk hoesje, met mooie heldere foto's ! goed van kwaliteit

Heerlijk hoesje. Erg mooi. Beschermt mijn telefoon goed (ik laat hem regelmatig vallen dus erg belangrijk XD).

Bonn état

Solide et vraiment satisfait de la coque

Zeer mooi afgewerkt hoesje

Snelle service, veel mogelijkheden en niet duur. Zeer tevreden klant.

Ontzettend blij mee

Super mooi fijn hoesje, is stevig en krasvrij

GEWELDIG!!!

Goeie kwaliteit met een top levering en prijs waar mee te leven is.

mooi en degelijk

Weinig meer over te zeggen: hoesje past perfect, is stevig, goede functionaliteit en de afdrukkwaliteit is heel goed.

Prachtig en stevig hoesje

CaseCompany levert altijd topkwaliteit. Erg tevreden over de hoesjes en levering ervan.

Zeer mooi

Zo tevreden met het hoesje, is zeer mooi en van goede kwaliteit

Heel mooi!

Stevig

Ik ben tevreden met mijn hoesje, mooie foto-s en mooi afgewerkt. Spijtig dathet een beetje soepel is en geen verharde hoeken. Ik laat nog veel de gsm vallen en verstevigde boorden en hoeken zouden wel beter zijn

Heel mooi!!!

4 hoesjes besteld en ze zijn alle 4 prachtig. Heel goede,correcte en snelle service! Top!

Gepersonaliseerd hoesje

Leuk gepersonaliseerd hoesje en zelfs de doorkijkhoesjes zijn MagSafe. Voor die prijs top. Bovendien heel snel geleverd.

Zeer blij

Zeer blij

Mooi gedaan

Mooi zoals ik verwachtte

Mooi en kwaliteit

Zeer snelle service en correcte levering

goede service, goede kwaliteit

De hoesjes worden goed verpakt verzonden incl. leuke stickertjes. Goede kwaliteit van het hoesje en het ziet er fantastisch uit. Ik krijg hele leuke reacties.

Topper

Snelle levering en heel leuk met de persoonlijke touch die je aan de cover kan geven. Ook leuk om de cover te zien op je eigen gsmkleur.

Het is echt mooi gemaakt en goed Dankjullie wel

Altijd al zeer mooie hoesjes besteld en gekregen. Vlugge service …

Goede dienst na verkoop

Het duurde nogal lang voordat mijn bestelling toe kwam. Waarop ik besliste om hiervoor te mailen. Ik werd heel vriendelijk geholpen en kreeg heel snel mijn covertje toegezonden, nadat het eerst verloren was gegaan.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.