heel mooi hoesje

Mijn dochter is tevreden! hoesje ziet er mooi uit! beschermglas makkelijk aan te brengen... alles in orde. PS. in coronatijden wel heel lang moeten wachten op de levering.. maar communicatie, service en klantvriendelijkheid van case company via email was erg goed

ideale manier om mijn telefoon bij de hand te hebben in de auto.

Goed verzorgd hoesje

hoesje van goeie kwaliteit niets op aan te merken

Voorkant van de GSM wordt niet beschermd.

Was niet duidelijk in de advertentie. Heb liever een GSM-bescherming voor de gehele GSM, dus ook de voorkant. Jammer, gekocht maar kan het niet gebruiken.

Super !

Super 2 foto's van mijn Liefde's ♡

Zoo mooi

Mijn schoon moeder was aan het huilen toen ze dit als cadeautje kreeg

Fantastische ervaring

Mijn ervaring met casecompany is alleen maar zeer positief. Kwaliteit van dit hoesje is optimaal en foto’s zijn ook zeer duidelijk en mooi verwerkt. Ondertussen al aan verschillende vrienden getoond en hebben allemaal ook gekeken om te bestellen. Ondertussen heb ik ook al opnieuw een nieuwe besteld en ontvangen. Top service en top kwaliteit

Magisch

In het begin dacht ik, zou ik dit wel doen? Gaat het resultaat wel zijn zoals op het filmpje? Nog geen seconde spijt van gehad. ik raad het iedereen aan! En het blijft mooi, case is niet poreus, kan tegen een stootje. Hier wil ik zeker meer van, top artikel!!

Topaankoop

Case ziet er uit zoals op de foto, gemakkelijk op de gsm te bevestigen. Zeer tevreden mee!

Heel tevreeden

Ik heb een het gekocht en ik heel tevreeden. Ik heb zelfde gekocht voor mijn schoonmoeder. Dank u

Mijn lief is content!

Mijn lief wilde graag een puppy omdat ze eindelijk na 6 jaar universiteit afgestudeerd is. Maar we hebben geen tijd en ruimte voor een puppy, dus daarom maakte ik een Instagram post op het hoesje waarin ze een puppy heeft! Het lief is content en toont het aan iedereen!

Geweldig goed!

Sneller geleverd dan verwacht! Super blij met het resultaat! Ben nu een paar weken verder en is nog helemaal niks beschadigd!

Amazing really Top

super

Snel geleverd, origineel design en stevig hoesje

Leuk hoesje

Het is een leuk hoesje maar er komen heel snel krassen op waardoor je de foto niet goed meer ziet. De foto die ik had gekozen is ook verschoven waardoor je het niet goed meer ziet wat er juist moet opstaan.

Love it

het is heel mooi, ik vind het geweldig

Ik zou deze hoes zeker aanraden.

In het begin had de hoes een heel sterke, chemische geur waar ik misselijk van werd. Gelukkig ging deze geur binnen enkele dagen weg door ze goed te laten verluchten. Nu de vervelende geur weg is, ben ik zeer tevreden met deze hoes! Mijn asus zenbook past er perfect in en is goed beschermd door de ultrazachte binnenkant. Ook over de print ben ik zeer tevreden.

Verrast

Super content Had het niet zo mooi verwacht Snelle service

Zeer mooi

Is zeer mooi en past perfect Ook leuk dat je dezelfde tekening ontvangt om te gebruiken als achtergrond. Zoontje heel tevreden

Perfecte cover, snelle behandeling

Cover werkt perfect, past goed en komt niet los. Afbeelding is kwaliteitsvol. Snelle levering

Perfect voor als je niet kan kiezen :)

Onze trouwfoto én een foto met emotionele betekenis samen op 1 hoesje. Top!

vlotte ontvangst, goede kwaliteit

Vandaag met een tractor over mijn gsm gereden. Geen probleem zo blijkt... Top hoesje!

Super product

Snelle levering, perfect intact, en heel leuk: de afbeelding vooraf gekregen !

Uitstekende service & product!

Bij de eerste bestelling was er iets fout aan het product. Dit is erg snel en correct rechtgezet geweest. Uitstekende service dus en het product is erg kwalitatief alsook mooi!

Mooi en origineel

Precies wat ik hoopte. Prima service en niet duur voor een origineel product.