Mooi en stevig

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen :)

Fantastische

Ik heb een hoesje laten maken bij jullie, het is mooier uitgedraaid dan ik had gedacht Snelle service goede kwaliteit

Fantastisch cadeau

De cover gemaakt voor mijn zoon die alleenstaande papa is en zijn dochter is zijn alles ! Hij was super tevreden en heel ontroerd!

Heel tevreden met het resultaat!!

Heel tevreden met het mooi resultaat!

Super content

Snelle levering en goed verpakt en een zeer mooi resultaat

Superblij met het resultaat.

Als verrassing voor mijn dochter kon het wel tellen. Bedankt voor jullie originele ideeën.

Mooi en vooral ‘wat een kwaliteit!’

Mijn dochter vindt het super om een mooi en kwalitatief hoesje van Joost Klein te hebben.

Vlot!

Vlotte bestelling, mooi hoesje dat kwalitatief oogt, goede prijs.

Fantastic

I’m really happy with my own designed case. Great quality. Thank you so much

We hebben een kapje bestelt en nooit gezien

We hebben al naar jullie gestuurt het kapje is zoek geraakt en jullie gingen het oplossen en nog steeds niks aangekomen !!

Hallo Magali, Hartelijk dank voor uw review! Allereerst onze excuses voor het ongemak. We maken het graag goed met je. Stuur ons alsjeblieft een mailtje, want ik kan je bestelnummer helaas niet vinden op naam en achternaam? ✉️ Met vriendelijke groeten, Sofie

Tevreden door een goede kwaliteit

Voor een normale prijs krijg ik een goed hoesje dat bestaat uit stevige en van goed kwaliteit materialen. Heel tevreden

Geweldig product met mooie kwaliteit

Snelle leverling, product heeft goede kwaliteit.

Ik ben heel tevreden en zou aan iedereen aanbevelen

Super stevige cover voor gsm super tevreden !

Prachtig

Grote keuze waarbij je toch nog een eigen toets kan inbrengen.

Blij met men aankoop heel mooi nu nog afwachten hoelang hij meegaat en of de print mooi blijft Groetjes [email protected]

Mooie kwaliteit. Bij problemen hele vriendelijke klantenservice, Was snel verder geholpen! Heel tevreden !

Leuk

Leuke hoesjes,alles kan men zelf kiezen. Heel mooi

Super correct

Voldoet precies aan mijn verwachtingen

Super kwaliteit

Heel tevreden van de kwaliteit van het hoesje, de print blijft ook heel goed zitten.

Mooi hoesje dat perfect past.

Perfect gift!

I love these cases and I use it to create a perfect personalized gift for loved ones! Customer service is also very helpful! Thank you!!

Heel gemakkelijk om te maken en te bestellen. Ben super content met het resultaat. Het is gewoon fantastisch mooi

Gewoon geweldig

Ik ben zeer tevreden met men hoesje , heb er al veel positieve reacties op gekregen , is een hoesje met heel veel inhoud voor mij , je ziet enkel personages langs achter maar het zegt heel veel . Ben er echt heel blij mee . Het stelt men beste vriend rechts voor ( men hondje ) die er niet meer is en links men beste vriend die nu nog in men leven is . DANK U ,

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent