Besteld en zoals beloofd op de site 5werkdagen later ontvangen en goede kwaliteit .

We hebben het gemaakt voor mijn zoon zijn i-phone en hij is er super blij mee de foto's zijn echt mooi zichtbaar. Top kwaliteit!

Super!!!

Ik ben heel tevreden van het resultaat, het gewenste resultaat. Goede harde cover en mooi design !!!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit voor de betaalde prijs

Ik ben heel tevreden

De kwaliteit is supergoed! Het artikel werd vlug geleverd! Dank u

Snelle levering en prijs kwaliteit

Het hoesje is eerder aangekomen dan verwacht. De prijs kwaliteit is ook zeker oke. Over het algemeen zeer tevreden.

TOP!

Super leuk hoesje. Zeer te vreden over de kwaliteit. Vrienden en familie vinden het ook een zeer leuk hoesje.

Ik vind het echt heel mooi. Ik zal het graag opnieuw bestellen, bedankt, waardeer het.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik ben heel blij met mijn case. Des ondanks dat ik een foutje deed bij het maken en bestellen van mijn case is er direct langs jullie kant hulp geboden en ook in orde gebracht. Ik raad jullie zeker aan!

Super tevreden

Ik ben heel tevreden over het gemak van de foto's te selecteren. De snelle levering is zeker een pluspunt.

Het is echt mooi Er is niets aan tis gwn perfect

Zoals afgebeeld op de site

Hele leuke cover, het is zoals hij staat afgebeeld op de site, dezelfde kleuren. Heel mooie kleuren en mooi design, snel geleverd. Als ik dan dan toch een minpuntje moet zeggen is het dat de zijkanten niet mee in het design zitten, deze zijn doorschijnend

Veel leuke hoesjes en snel geleverd

Alles was zoals beloofd, de hoesjes zijn van goede kwaliteit, hebben veel keuze en leuke prints, de levering was snel. Alleen jammer dat de website soms wat traag laadt, maar dat is dan ook het enige :)

Een top hoesje, foto’s zijn hele goeie kwaliteit en het hoesje zelf ook Zeker aan te raden voor hoesjes hier te kopen !

Schitterend

Klasse

Mooie cover. Bedankt

Past perfect en zeer mooi

Even moeten zoeken om een hoesje voor mijn Pixel pro 7 te vinden maar bij de Casecompany geen probleem.Zeer veel verschillende soorten en prachtig ontwerp.Ook gemakkelijk met het voorbeeld van uitvoering.Dan nog de snelle levering en proberen maar,past gewoon perfect. Top site gewoon. Bedankt Casecompany

Perfect hoesje en mooie afwerking

Dochter zelf een hoesje ontworpen. Dus heel gebruiksvriendelijke site.

Ik ben heel tevreden

Mooi hoesje heel rap bezorgd. Alles prima

Het hoesje ziet eruit zoals omschreven. Goede kwaliteit. Het duurde wel even voor het geleverd werd.

Schitterend

Het is gewoon schitterend

Goede kwaliteit

De kwaliteit is goed, mooi gemaakt. Ik betaalde extra voor snellere levering, dat was dus verloren geld want de levering heb ik niet sneller gekregen.

Snelle levering en mooi hoesje!

Ik ben heel tevreden met mijn hoesje! De foto is heel mooi uitgekomen en de levering was snel!

Heel mooi

Vlot programma om te maken. Mijn dochter is mega trots op haar cover.

Perfect !!

Mijn favoriete schilderij elke dag op zak !

Bedrijfsgegevens

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.