Echt een heel mooi hoesje, heel stevig, prachtige kleuren, ik heb ondertussen nog twee andere gekocht ook, en twee familie leden heb ook besteld

Hoi Lorraine Dankjewel, heel fijn dat alles zo goed bevalt! πŸ˜‡πŸ‘ Liefs, Sofie

Snelle levering van een kwaliteitsvol product.

Mijn oog viel al langer op een case voor mijn mobiele telefoon met een ontwerp van Eva Mouton. Dankzij de overzichtelijke website van Casecompany.be was de keuze snel gemaakt. Een correcte verwachting van levertermijn en een kwaliteitsvol product waren het resultaat.

Hi Charlotte, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Goede kwaliteit

Het hoesje is van heel goede kwaliteit. Mijn vriendin was ook super tevreden

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. πŸ˜‡πŸ˜

Alleen maar positief; Snelle levering Goede kwaliteit Zeer handig in gebruik Blijft er na een tijdje nog steeds zeer goed uitzien

Hi Fiona! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Top artikel

Zeer tevreden van het artikel. Mooi, en correct geleverd.

Lieve Claudia! Wat een fijn bericht zeg 😍 Dit doet ons goed! Het is altijd genieten om te lezen dat onze klanten tevreden zijn en ons werk waarderen. Een goed weekend gewenst! Liefs, Sofie

Goede bescherming, snelle slijtage print

Hoesje past perfect en beschermt zowel scherm als cameralenzen door dikte. Gelukkig nog niet mijn gsm hard laten vallen maar voelt wel alsof het tegen een stootje kan. Hoesje voelt leuk in de hand. Enige minpuntje is dat de print langs de randen hier en daar al wat slijtage toont terwijl ik het nog maar enkele weken in gebruik heb.

Hi Shana, Wat vervelend om te horen dat de afdruk eraf gaat. Kun je ons een e-mail sturen met als onderwerp: -Reactie Beoordeling CaseCompany- zodat wij het direct oppakken? βœ‰οΈ Met vriendelijke groet, Sofie

Klantendienst werkt echt

Een fout model geleverd, maar na één mailtje gecorrigeerd en nu een happy gebruiker van een Casecompany case.

Hoi Geert, Heerlijke beoordeling, daar worden we blij van!πŸŒΊπŸ€— We gaan volgende ronde voor de volle 10 punten 😍 Groetjes, Sofie πŸ€—

Kwaliteit zoals beloofd

Goede kwaliteit. Print lijkt goed te houden en fit is goed.

Formidastisch stoefmateriaal

Handig in maak op de site! Snel geleverd! Goede kwaliteit van foto's! Stevig hoesje! Gemakkelijk in gebruik met koord! Kortom, Top service!

Aaahw! Wat een mooie en fijne woorden. πŸ˜‡πŸ˜Ž Veel dank!

Perfecte webshop en hun kwalitatieve hoesjes.

Ik heb bij Casecompany een gepersonaliseerde hoesje gekocht voor mijn IPhone 13 Pro Max, het hoesje werd geleverd en de IPhone paste er perfect in. De foto op de achterkant van het hoesje zag er perfect uit, mooie kleuren enz. Alhoewel de IPhone 13Pro Max perfect in het hoes paste zaten de volume knoppen er teveel in gekneld kreeg de knoppen met moeite ingedrukt. En de webshop gecontacteerd en mijn probleem uitgelegd en ze waren heel vriendelijk vroegen mij om een paar foto’s van het hoesje te nemen en het naar hun door te mailen. Na 1 dad kreeg ik al een mail dat er een nieuw hoesje werd opgestuurd. En in deze hoesje zaten de volume knoppen niet zo gekneld en kon ik ze indrukken zonder problemen. Bedankt Casecompany voor jullie geweldige service.

Hoi AntonioπŸ’, Dankjewel dat je ons harde werk en producten waardeert. Daar halen we alle energie uit, fantastisch! 😍 Liefs, Sofie🌺

Zeer tevreden en mooi ontwerp

Ik ben heel tevreden van jullie product: is een meerwaarde voor mijn gsm

Hi Glenn, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Leuke webshop

Het is een leuke webshop, ik had al bestellingen gemaakt en ik ben tevreden!

Mooi en duidelijk!

Snelle levering, foto is mooi en duidelijk

Hoi Charis! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woordenπŸŒΊπŸ€— Liefs, Sofie πŸ˜‡

Aangegeven in een revieuw dat mijn hoes niet paste … Snel antwoord ontvangen over wat er juist misgelopen was … Ik mag me nu gratis een nieuwe bestellen, super bedankt hiervoor!

Hoi Lesley, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen! Het spijt ons te horen dat u ongemak heeft ondervonden met het product. Kunt u ons een paar duidelijke foto's sturen zodat wij kunnen zien wat precies het probleem is. Wij controleren en bieden een oplossing voor je Liefs, Sofie

Tevreden!

Zoals altijd goede kwaliteit en de foto’s zoals verwacht.

Hoi Jessica, dank voor de beoordeling, volgende keer gaan we nog beter ons best doen voor de 10 punten !πŸ€—πŸ˜ Liefs, Sofie

Goeie kwaliteit!

Mooi afgewerkt en mooi design. Veel keuze op jullie website naar hoesjes en design.

Hi Nadja! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Super goed

Super goed kwaliteit en super mooi gedaan ik zou het iedereen aan raden

Hi Brenda, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Ik vond het niet mooi

Voldeed niet aan mijn verwachtingen

Beste Nore, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat vervelend dat de hoes niet is zoals je je had voorgesteld. We zouden graag in contact met je komen om te kijken of wij je een passend advies kunnen geven. Kun je ons een mailtje sturen o.v.v. Reactie beoordeling Kiyoh erbij vermeldt? Dank je wel! Met vriendelijke groet, Sofie

Jammer

Ik bestelde meermaals bij casecompany maar deze keer ben ik echt teleurgesteld. Het hoesje is sinds 22/09 in gebruik maar heeft nu al stukken waar de foto gewoon loskomt. Echt spijtig. Geld weggegooid

Beste Goele, Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een hoes onjuist of defect wordt geleverd, dat is zeker niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou je ons een foto willen sturen van het ontvangen product? Wij zorgen voor een passende oplossing. Nogmaals oprechte excuses! Met vriendelijke groet, Sofie

heel goede ervaring

ik heb totaal niet lang moeten wachten voor het aankwam, het hoesje ziet er net uit zoals je het hebt gemaakt en het is een heel sterk beschermend hoesje

Hi Maithe! Dank voor de beoordeling. Daar worden we superblij van! πŸ˜‡πŸ˜ŽπŸ’ Excuus voor het iets langer wachten, gelukkig was het het wel waard! We gaan voor de 10 punten volgende keer! ⭐ Fijne dag, Sofie

Verkeerde second glas

Ik heb de verkeerde second glass scherm beschermen gekregen. Ze hebben een gedtuurd voor een andere telefoon. Ik wacht al een week voor een antwoord aan mijn mail maar ik heb nog geen reactie gekregen

Hey Elena, Het spijt me daarvoor. We hebben hiernaar gekeken, en we hebben gereageerd op je e-mail, met het verzoek om wat foto's, maar we hebben geen reactie van je ontvangen. We hebben je zojuist weer een e-mail gestuurd. Kun je je mail alstublieft even bekijken? Ik los het graag voor je op Met vriendelijke groet, Sofie

Hi Cynthia, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Heel mooi gedaan

Hi Nicole! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

zeer goed en van goede kwaliteit

het kwam op tijd toe het pakket en is van zeer goede kwaliteit

Correct

Correcte levering en afhandeling