Hele goed prijs/ kwaliteit. Mooi hoesje dat goed past. Snelle levering

Niet lang moeten wachten. Top kwaliteit! Echt een aanrader. Familie en vrienden al besteld door mij!!

Goede service!

Casecompany heeft goed gehandeld toen bleek dat we verkeerd type toestel hadden besteld, dus goede service en mooi product, ziet er strak uit, mijn zoon (want daar was t kado voor) is er heel blij mee!

Super Topie

Ik heb er al een paar besteld voor cadeau te doen En het was een succes zalige producten en ook geen lange wachttijden als je het nodig hebt groetjes

heel mooi gemaakt

ik raad deze aan iedereen aan

Stevig maar nog niet ontdekt hoe 'valveilig'

Heel mooi hoesje, super fijn dat er een wallpaper met hetzelfde motief per mail werd verzonden ook! Pas perfect, combineerbaar met screenprotector, vlotte afhandeling en levering. Enige wat ik niet heel zeker weet (en ook niet kan/wil testen) is hoe stevig het hoesje is. Ik had een gelijkaardig hoesje voor mijn vorige gsm (maar niet van een Belgisch bedrijf, vandaar de wissel) en dat leek me valbestendiger. Maar dat zal de tijd uitwijzen... Tot nog toe heel tevreden. Ook dikke plus dat het een Belgisch bedrijf is!

Jammer

Geen inpakpapier en verkeerde kleur heel jammer

Goede kwaliteit

Snelle levering! Goede kwaliteit! Blij met het hoesje! Niets op aan te merken!

Topservice!

Het hoesje dat ik had besteld kwam vroegtijdig en veilig aan. Toen ik mijn pakketje opende zag ik mijn prachtige hoesje en een zakje oreo's. Heel leuk extraatje! Het hoesje is van goeie kwaliteit, dik en geeft niet af. Ik beveel het zeker aan!

Heel erg leuk

Haal hier zeer zeker wat!!!

Leuke hoesjes

Het zijn zeer leuke hoesjes de foto's zijn zeer goed gelukt mooi recht etc. Maar spijtig is de kwaliteit iets minder het eerste hoesje is na nog geen 6 maanden beginnen afnemen, de foto in de hoeken kwamen los en daardoor kregen we een 2de hoesje door de garantie we zijn nog geen 3 a 4 maanden verder en we hebben hetzelfde probleem terwijl er nooit hardhandig mee gedaan is geweest meestal was de gsm ook uit de broek maar al zit hij in de broek hoort het niet los te komen.

Heel mooi pasvorm, voelt goed aan ,mooi kleuren veel reacties gekregen in verband met het hoesje Zelf de Kids op mijn werk vinden het geweldig en( mooi vogel) zeggen ze dan

Niet goed

Die knoppen komen niet overeen met de inkepingen, ondanks juiste type gsm

Mijn zoon is er helemaal gek van

Goede kwaliteit en mooie print

Uniek

Leuk om zoveel keuze te hebben en er toch eentje te kunnen uitkiezen dat bij mij past, zonder teveel tralala. Ik heb het nu een paar weken rond de telefoon en het blijft mooi

prima kwaliteit

mooie kleuren en stevig hoesje

Goede kwaliteit

Heb een custom printed case gekocht. Print kwam goed uit.

Qupergoede kwaliteit en snelle levering!

Vlotte service!

Tof hoesje!

Ziet er goed uit en past goed rond mijn gsm. Boed genoeg bescherming en was snel aangekomen bij mijn thuis.

Alles in orde

Design is mooi en helder. Het hoesje beschermt zeer goed.

Perfect gepast en mooie afwerking

Vlotte levering, gemakkelijke website en mooie foto's! Al vierde bestelling en nog steeds even tevreden.

Slechte kwaliteit

Het hoesje toonde na 2 dagen al kleurverlies aan de hoeken

Het is een super leuk hoesje.

Ik zag dit hoesje en ik was er direct verliefd op. Het was ook een hele snelle levering! Ik zou er zeker nog eens bestellen.

Vind het heel mooi