Zeer mooi en goede kwaliteit een echte aanrader

Snelle levering en goede kwaliteit

Heel mooie cover

Heel mooi ,uitstekende kwaliteit en service!

Perfect!

Gekocht voor mijn nichtjes en ze zijn er zo blij mee. Snelle service en prijselijk.

Snelle levering, mooie stevige cover

Een mooie stevige cover voor een one plus waarvoor er niet zo veel keuze is. De print is perfect. De dochter is er ontzettend blij mee.

Heel blij mee, ook hele goede kwaliteit!

Zijn supermooie hoesjes. Enkel is er al een foto kapot door dat er een stukje van weg is

Dank je wel voor je complimenten over onze mooie hoesjes! Het spijt ons te horen dat er al een foto beschadigd is. Dat is zeker niet de kwaliteit die we nastreven. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen? We helpen je graag om dit op te lossen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop.

Prachtig en fijn

Leuk mooi Iedereen vind het leuk met de foto van de kleinkinderen Zeker voor herhaling vatbaar

erg tevreden

Ik vond de manier waarop ik werd behandeld erg prettig. Hoewel mijn bestelling midden in het proces als verloren werd gemeld, arriveerde mijn mobiele telefoonhoesje na een klacht via e-mail in iets meer dan een week. en ik vond het gewoon geweldig. Ik raad Case Company zeker aan aan iedereen die op zoek is naar een hoesje op maat.

Heel mooi en snelle levering, ik bestel enkel nog bij jullie. Dikke merci

Het is een uitsteekend

Prachtig

Prachtig

Het was heel mooi zo als ik.het wilde

Heel vlug geleverd, super mooie after king en zat ook in een mooi overpaying dat je ook nog kunt gebruiken

Niveau nihil

3 hoesjes besteld. 2 te groot waardoor de gsm’s losjes zitten. 1 komt niet hoog genoeg, waardoor het glas niet beschermd wordt. Communicatie heen en weer. Alsof ik mails krijg van een bot. Amateuristisch en herhalend. Uiteindelijk retour gestuurd binnen de termijn. Deze retour werd niet ontvangen door casecompany.be noch afgehaald in postkantoor. Retour lukt dus niet en terugbetaling weigeren ze. Af te raden!!!

Beste Koen, Bedankt voor je feedback, en het spijt me dat je deze ervaring hebt gehad. Het is vervelend te horen dat de hoesjes niet aan je verwachtingen voldeden en dat de communicatie niet naar tevredenheid verliep. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen ons best doen om onze service te verbeteren. Wat betreft het retourproces en terugbetaling, willen we graag helpen bij het oplossen van dit probleem. Zou je alsjeblieft nogmaals contact met ons willen opnemen, zodat we dit recht kunnen zetten? Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

kwaliteitsvol hoesje

Bij Casecompany steeds vlotte service en een stevig hoesje. Zelfgemaakt ontwerp wordt perfect afgeleverd.

Goede service gekregen toen ik gemist was met het type hoesje dat ik had besteld. Intussen het juiste hoesje ontvangen en zeer blij mee

Goede ervaring maar beter kijken.

Ik heb mijn telefoon hoesje gekregen hoe ik het had ontwerpt online maar heb een klein foutje gemaakt met het bestellen van het hoesje. Ik had een hard hoesje besteld maar niet goed de keken naar hoe het beschermt. Tip: kijk goed naar hoe uw gsm wordt beschermd

Zo zou het altijd moeten gaan

Super goede ervaring, Snelle reactie en zeker een snelle levering. Zeer tevreden

Snel, mooie kleuren en stevig.

Site werkt vlot. Kleuren zoals je ze op je foto hebt staan ook op hoesje. Snelle afwikkeling tegen een concurrerende prijs. Mooi verpakt ontvangen Dik tevreden.

Tevreden en blij met mijn nieuwe case.

Enorm tevreden Bestellen ging vlot en ook de levering verliep vlot. Is voor herhaling vatbaar om een andere nieuwe case te kopen want er is heel veel keuze. Bedankt.

Zeer blij met mijn hoesje

Zeer makkelijke aanmaak voor gepersonaliseerde hoesjes met een prachtig resultaat als gevolg.

Goede service samsung A53 5G

het hoesje is top. Goede naservice omdat ze kosteloos een nieuw hoesje hebben opgestuurd. het enige nadeel van het hoesje is dat de camera er een beetje uitsteekt waardoor de protector snel stuk is.

Niet tevreden

Ik ben niet tevreden

Bedankt voor je bericht. Het spijt me dat je niet tevreden bent. We willen graag helpen. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via onze klantenservice, zodat we dit kunnen bespreken en een oplossing kunnen vinden? Alvast bedankt voor je begrip.