Makkelijk te maken en snel levebaar

Het is heel makkelijk om het hoesje naar wens te ontwerpen, ontwerpen zijn onwijs mooi en van goed kwaliteit. De levering gaat ook super vlot en het komt netjes verpakt aan. Ik heb er al 2 hoesjes besteld en er volgen er vast en zeker nog meer

Zeer goeie qualiteit van hoesje!

Hoesje was beschadigd aangekomen (tijdens de verzending gebeurd). Na 1 mail met een foto van het beschadigd hoesje erbij, Hebben ze mij direct een nieuwe gestuurd. Zeer mooi hoesje van heel goeie qualiteit! Zeer tevreden.

Perfect!

Heel mooi en snelle levering!

Top kwaliteit. En heel mooi

The best

♡♡♡

Snelle levering. Mooi product

Blij met mijn aankoop. Aanrader

Stevig en mooi hoesje

De lila kleur is iets minder fel dan op de foto, even wennen!

Prachtig!

Heel mooi gedaan mijn gezin vond het mooi.

Het hoesje ziet er heel leuk uit en is van goede kwaliteit. Ik ben er heel blij mee

Aanrader

Al paar keer besteld , super tevreden en snelle levering ! Bedankt!

Geweldig mooi

Heel mooie case.

Heel blij en snel geleverd

Voor de eerste keer besteld en super tevreden.

Geweldig en snelle levering

Super tevreden over de cover. Vooral de foto van mijn hond die ik 3 juni helaas heb moeten laten inslapen staat er geweldig op.

GEWELDIG

Snelle levering , mooie fijne hoesjes ook voor in je hand te houden , top service , snelle levering , heb er gelijk nog 1 besteld

Super mooi!

Leuke en mooie gsm hoesjes. De kwaliteit is top. Hoesje past perfect op gsm en print kwaliteit is prima. Een aanrader!

Kwaliteit is top

Ik vind dit product fantastisch. Ze waren mijn pakje kwijt maar dit is snel opgelost door case case company. Zeker een aanrader

Zeer tof, maar misschien niet zo val bestendig.

In de reclame zie je harde hoesjes, het zijn enkel maar soft hoesjes hier.

Beste Feia, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback, we stellen dit zeer op prijs. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om het probleem op te lossen en compensatie aangeboden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Sofie

Handig eigen ontwerp

Snelle levering van eigen ontworpen case. Past mooi rond nieuwe telefoon.

Snel in huis en mooi afgewerkt

Prachtig

Een heel mooi dessing. Zelf de foto lijkt sprekend op mij. Een echte aanrader.

super

De oudste dochter heeft dit ontwerp gekozen en ze is héél blij met haar verjaardagskadootje !

Enkel het uitzicht is mooi

Het stinkt verschrikkelijk, vraag me af of dit wel gezond is.

Beste Berlaar, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback, we stellen dit zeer op prijs. Het spijt ons dat de communicatie niet goed is verlopen. We hebben inmiddels contact met u opgenomen om het probleem op te lossen en compensatie aangeboden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Sofie

Het was zeer snel geleverd en ziet er super cute uit! komt ook in een leuk herbruikbaar zakje.

Superb!

Im so happy with the product. Worth the price.

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent