Mooie uitvoering.

Altijd een risico om iets online te bestellen en te hopen dat je aankoop er uitziet zoals je voor ogen hebt. Het moest een Belgisch ontwerp zijn, ik koos voor Eva Mouton. Ik ken haar ontwerpen heel goed en was heel benieuwd of mijn hoesje in orde zou zijn. Ik kan je verzekeren dat bij het openen van het pakje ik een brede glimlach had. Perfect, ook het tekstje die ik er extra had bijgekozen. Super tevreden en ja hoor, mijn hoesje heeft succes. Een aanrader.

Snelle levering en heel mooi gedaan. Ben er super blij mee

Levensecht

Zeer mooie cover met prachtige foto's, de kleuren, zoals we hebben doorgegeven

Super tevreden

Super tevreden, mooi gemaakt en afgewerkt

Een mooie persoonlijke toets aan mijn smartphone.

Dit is het derde hoesje die ik bestel en ze zien er altijd super uit. Krijg heel veel complimenten. Het ziet er steeds uit zoals de foto en passen perfect. Een hele tevreden klant.

Hoesje is ok

Ik had verwacht dat het contrast met de naam en de letter duidelijker zou zijn en iets dikker geschreven. Nu is het heel (te) fijn naar mijn zin

Heel tevreden en correct

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooi hoesje en handig met het touw

Ben tevreden! Het hoesje is net als op de foto's, handig ook dat ik mijn naam er kon bijzetten. In de fitness is het zeer handig om mijn gsm weg te kunnen hangen aan het touw. Daarvoor heb ik het ook aangeschaft.

Ik ben zeer tevreden

Uitstekende prijs-kwaliteit

Zeer tevreden over de kwaliteit van dit hoesje! Eveneens de snelle en vlotte levering

Helemaal tevreden

Stevig materiaal. Dat ook een randje boven het scherm heeft zodat dit ook een beetje extra beschermd is.

Heel tevreden

Eindelijk een cover kunnen maken waarop foto's staan en die ook nog de hoeken beschermen van mijn one plus 9 pro

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met mijn hoesje. Het is stevig, past perfect en heeft een heel mooi design.

uniek

heel tevreden over de kwaliteit รฉn de levering! fijn dat het uniek en gepersonaliseerd is, ik bestelde er 1 voor mijn werkgsm en onmiddellijk nadien voor mijn privรฉgsm, zo tevreden ben ik!!

Kan beter

Mijn hoesje past wel degelijk voor mijn toestel. Ik ben minder tevreden over. Eรฉn van de 2 foto's is niet mooi verwerkt. Het gezicht heeft eerder dezelfde kleur als de achtergrond. Plus mijn telefoon zit meestal in een speciaal vakje in mijn handtas. Ik heb het hoesje nog niet zo lang. Er zijn 3 krasjes op te zien waar de kleur al weg is.

Vlug geleverd, prima kwaliteit !

Zeer mooi Echt persoonlijk geschenk

Ik ben een happy oma want mijn zoon en kleinzoontje zijn altijd dicht bij mij op mijn gsm hoesje.

Het hoesje was echt gemakkelijk om te maken met de fotoโ€™s er op. Ook leuke kleuren. En de levering was binnen de voorgestelde tijd. Prima service.

Super leuk design!

Je kan kiezen tussen een gigantische selectie van super leuke designs. De afbeelding en de kleuren komen overeen met wat ik verwachtte. Het voelt als een kwalitatief hoesje. Enkel spiktig dat de zijkanten niet bedrukt zijn en dat de afbeelding niet helemaal tot aan de rand komt.

Mooie afwerking, goed kwaliteit

Heel mooi gsm-hoesje. Handig in gebruik. Stevig maar toch flexibel materiaal. Prachtig design. Vlotte levering. Al veel complimentjes op gekregen.

alles in orde

een snelle en goede klantenservice, alles op tijd geleverd en dit aan een zeer gunstige prijs

Kwaliteit en snel geleverd!

Ik kocht al eerder een Case Company hoesje en screen protector. Nadat mijn telefoon een paar keer viel en de screenprotector zijn werk deed, was het tijd voor een nieuwe. Inmiddels heb ik ook een kindje en wou ik mijn telefoon nu babyproof maken en bestelde dus een extra stevig hoesje plus een koord en een nieuwe screenprotector. Snel geleverd, super kwaliteit, kortom: zeer tevreden!

Prima product!

Product is (voorlopig) helemaal in orde! Jammer dat je extra moet betalen voor een tracking code, maar verder helemaal tevreden.

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent