Ik heb al een paar keer bij jullie besteld en mijn hoesjes zijn altijd geweld fantastisch en prescies hoe ik het wou Ik ga zeker meer bestelen als ik een hoesje nodig heb

Super cute maar wel glad

Mijn case met de kopjes van mijn 2 katten kwam snel en gewoon in de brievenbus. De print is heel goed, precies zoals op het voorbeeld op de website. De kleur van de cover is wel ietsjes anders, maar niet erg. De print zelf zorgt wel dat de case heel glad is en ik ben bang dat mn gsm nu uit mn handen zou glijden. Ook komen de randjes gelijk met het scherm, waardoor het scherm een oppervlakte aanraakt/over schuift als je je gsm face down ergens neerlegt. Maakt krassen meer waarschijnlijk.

Toppie hoesjes, is al mijn 2e

Toppie !

Mooi design

Ontzettend tevreden met mijn leuk en hip hoesje. Helemaal mijn ding!

Super mooi

Precies wat ik wou, super mooi hoesje

Mooi

Mooi hoesje, redelijk stevig. Grootste minpunt is de chemische geur van het hoesje. Na 2 dagen buiten is het iets minder maar nog niet weg.

Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je het hoesje mooi en redelijk stevig vindt. Onze excuses voor de chemische geur die je hebt ervaren. Dit is niet de ervaring die we willen bieden. Het kan helpen om het hoesje nog wat langer buiten te laten luchten. Als het probleem aanhoudt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent met je aankoop.

Stevig, goed passend en fijn hoesje!

Levering vlot verlopen!

Super mooi gepersonaliseerd hoesje

Ik heb gekozen voor een lichtblauw gepersonaliseerd hoesje met mijn voorletter en naam. Past perfect bij mijn telefoon, snel geleverd. Ben er erg blij mee.

Helemaal zoals verwacht

Perfecte vorm en afmetingen en het leuke ontwerp van Eva Mouton. Helemaal blij.

Tevreden!

- gemakkelijk en snel te bestellen - vlotte verwerking - snelle levering - kwaliteitsvol produkt

Zooooo blij mee!!!

Zeer snel aangekomen, Perfecte service! Zeer mooie kleurtjes!

Top !

Zeer mooi en snel geleverd!

Ik heb veel leuke reacties gekregen op mijn hoesjes!

Ik heb al een paar keer besteld en er zijn altijd leuke patronen, ik heb ook altijd leuke reacties gekregen en ik raad ook iedereen aan om hier een hoesje te bestellen!

Heel mooi

Ik heb de bestelling snel gekregen en ook tijdens het verzenden werd ik vaak op de hoogte gehouden.

Snelle en goede levering

Nie van toepassing

Zeer goed hoesje!

Hoesje met eigen foto’s besteld. Zeer goede kwaliteit van hoesje en de prints erop, zeer tevreden. De levering is niet de dag nadien, maar voor mij was dit geen probleem.

Zeer leuk

Zeer leuk hoesje gekocht via Case Company. Custom made en past perfect. Ik zou er zeker nog op bestellen als ik een nieuw hoesje nodig heb. De verzending duurde wel iets langer.

Fijn mooi hoesje

Hoesje is weer erg mooi geworden . Mooie duidelijke foto’s erop

Heel blij en tevreden met mijn aankoop!

Snelle bezorging en mooi geprinte hoesjes.

Het hoesje werd snel bezorgd. Ik ben er heel blij mee, de foto’s zijn goed in detail op het hoesje gedrukt! Een echte aanrader.

Grote aanrader om leuke hoesjes te kopen!

Ik kocht een aantal maanden geleden twee hoesjes bij CaseCompany. Deze zijn gepersonaliseerd en erg mooi. Toen een hoesje na een tijdje kapot was, kon ik gemakkelijk de klantendienst bereiken. Ik werd snel en vriendelijk geholpen en kreeg gratis een nieuw opgestuurd. Zeker een aanrader!

Prima hoesje

Past er perfect rond. Ik dacht eerst dat het nipt ging zijn omdat het een model was dat de gsm niet helemaal omsluit, maar prima voorlopig, geen klagen!

Zeer mooi gedaan en snelle service Zeer tevreden

Teleurstellend

Ze zijn zeer behulpzaam maar ben zeer ontevreden van mijn hoesje. Heb speciaal eentje laten maken met foto en tekst en dat komt allemaal los.. er zit geen beschermlaag over dus mijn hoesje is al in stukjes. Zeer spijtig was hier zo fier op.

Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je hoesje, vooral omdat je er trots op was. Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Het loslaten van de foto en tekst is niet acceptabel. We willen graag helpen en een oplossing bieden. Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we dit kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. We staan klaar om je verder te helpen en onze excuses voor eventueel ongemak.

Bedrijfsgegevens

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.