Filters

10

I like it

Heel content

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en mooie bescherming

Ideale bescherming voor mijn nieuwe IPhone. Het ziet er dan ook nog eens mooi uit dankzij het tweedelige hoesje

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon top en super mooi zou het iedereen aanbevelen!!!

Super service. Mijn telefoonhoesje was zoek en niet aangekomen. Heb een mailtje gestuurd en ze hebben onmiddellijk een nieuw opgestuurd. Zeer goede klantenservice waar andere nog van kunnen leren!! Echt top!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Instant tropen gevoel met mijn prachtige hoesje en wallpaper

Zeer mooie en kwaliteitsvolle hoesjes

  • Aanbevelen? Ja
7

Good quality product

The case is awesomely good. I like it very much. The quality is very good. The only problem I had was the shipment. If you want to get it, opt for the tracking package. My first one got lost, I didn’t received it, but they sent me another one which I managed to receive. My initial order was made on 6th of January, I received finally on 25th of January.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aanrader!

Leuke hoes, goede kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer snelle en goede service

Heel tevreden! Super mooi

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super leuke hoesjes zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vlot, zeer makkelijk, resultaat heel goed!

Van het zelf maken, bestellen en leveren,.. Alles tip top in orde!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Bestelling kwam snel en netjes aan

  • Aanbevelen? Ja
9

Super leuk & persoonlijk!

Ik heb dit hoesje besteld voor mijn vriend, als cadeautje voor zijn nieuwe gsm. Hij was meer dan tevreden over het hoesje en heeft deze nog niet van zijn gsm gehaald. Op deze manier is zijn nieuwe toestel beschermd met een leuk en persoonlijk hoesje ✨dankjewel✨

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel leuk hoesje in een aangenaam materiaal.

Keuze uit veel leuke ontwerpen en leuk materiaal dat goed past.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet gekregen waar ik voor betaalde

Ik had extra betaald om de case in een kerstsok te krijgen als cadeau. De kerstsok zat er echter niet bij.

  • Aanbevelen? Nee
9

Wauw

Ik kocht een GIFcase en ik ben daar super tevreden van. De kwaliteit is super mooi. Zo leuk om 2 verschillende foto’s op je hoesje te hebben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service met excellente kwaliteit

Ik had mijn gsm-hoesje besteld en enkele dagen later had ik het al in mijn brievenbus. De kwaliteit van het product is zeer goed en de afwerking mag er ook zijn. CaseCompany is een aanrader en ikzelf ga hier nog aankopen doen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service & Topkwaliteit

Heel vlot ontvangen en een heel mooie stevige gepersonaliseerde case!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte service

Vlotte service voor een origineel kado omtrend gsmhoesjes

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele fijne service

Ik bestelde perongeluk een hoesje voor een fout model. Toen ik het retourticket aanvroeg kreeg ik de optie om gratis een nieuw hoesje te bestellen zodat ik kon besparen op de retourkosten. Het hoesje is van kwaliteit, stevig plastiek en komt goed over de randen van de gsm. Het design is ook heel mooi. Enige nadeel is dat het hoesje wel een week onderweg is met de post. Je kan wel kiezen voor een duurdere verzending, dan heb je hem eerder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige Hoes

Was zeker niet scheutig om online zoiets aan te kopen. Maar toch maar gedaan na overtuiging van mijn zoon. Zo gezegd zo gedaan alles klaar gemaakt en dan toch besteld. En het heeft mij enorm verrast. Prachtige Kwaliteit en kwantiteit, schokdemper top, zeer licht en compact, ik zou het iedereen aanraden voor elk smartphone is deze wel beschikbaar. Echt TOP totaal geen spijt van de aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden

Ik ben zeer tevreden. Er was iets mis gelopen met de post. Heb dan contact opgenomen derect antwoord en er is een nieuw opgestuurd.

  • Aanbevelen? Nee
2

Komt steeds los

Alhoewel ik alle instructies goed volgde, bleef het loskomen. Ik ben geen fan!

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Een hoesje dat prima beschermt, maar vooral mooi is en nog mooier wordt door een kleine tekst te kunnen toevoegen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte kwaliteit hoesje

Van de levering en jullie diensten heb ik niets fout te zeggen maar heel slechte kwaliteit van het hoesje, paste maar nipt voor mijn iPhone en uiteinden van het hoesje al afgebrokkeld en zit niet meer vast. Ik heb al eerder bij jullie besteld en dan was kwaliteit veeeel beter. Heel jammer.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

De cover heeft het na een week begeven met jammer genoeg een barts terhoogte van de cameralens. De cover is jammer genoeg kapot. Wel een snelle levering.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.