Filters

10

Goede klantendienst

Ik bestelde mijn eerste hoesje op deze gebruiksvriendelijke website. Het kleur van mijn hoesje was niet wat ik in gedachten had (door de kleur van de gekozen case (base) was er een klein kleurverschil). In plaats van blauw kreeg ik een meer turquoise kleur. Na dit te melden kreeg ik onmiddellijk een code om een nieuw hoesje te bestellen, men gaf mee dat voor mijn specifieke keuze het kleur niet anders kon, gelet op alle omstandigheden had ik begrip.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Het hoesje dat ik had besteld, verkleurde na enkele dagen. Na contact met casecompany kreeg ik zonder discussie enkele dagen later een nieuw hoesje. Erg fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!!

Super klantenservice ! Echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit van de bovenste plank ;)

Zeer tevreden met het gepersonaliseerde hoesje. Kwaliteit oogt oerdegelijk. Een tevreden consument als gevolg!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit hoesje en afbeelding

Ik heb mijn iPhone al enkele keren laten vallen en hij werkt nog steeds, dus het hoesje geeft een goede bescherming. De kwaliteit van de afbeelding die ik op het hoesje heb laten afdrukken is echt heel goed. Zeer betaalbare prijs voor een volledig gepersonaliseerd hoesje. Ik ben heel tevreden en heb de website al aan verschillende mensen aangeraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig en stevig hoesje!

Het ontwerp van Larissa is nog mooier in het echt dan toen ik het bestelde. Ik ben enorm tevreden van de stevigheid en de presentatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede en snelle service!

Het zat in een stevig en goed beschermende enveloppe. De verzending was vlug en correct. Wat wil je meer? Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Hele goed prijs/ kwaliteit. Mooi hoesje dat goed past. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Niet lang moeten wachten. Top kwaliteit! Echt een aanrader. Familie en vrienden al besteld door mij!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Casecompany heeft goed gehandeld toen bleek dat we verkeerd type toestel hadden besteld, dus goede service en mooi product, ziet er strak uit, mijn zoon (want daar was t kado voor) is er heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super Topie

Ik heb er al een paar besteld voor cadeau te doen En het was een succes zalige producten en ook geen lange wachttijden als je het nodig hebt groetjes

  • Aanbevelen? Ja
10

heel mooi gemaakt

ik raad deze aan iedereen aan

  • Aanbevelen? Ja
9

Stevig maar nog niet ontdekt hoe 'valveilig'

Heel mooi hoesje, super fijn dat er een wallpaper met hetzelfde motief per mail werd verzonden ook! Pas perfect, combineerbaar met screenprotector, vlotte afhandeling en levering. Enige wat ik niet heel zeker weet (en ook niet kan/wil testen) is hoe stevig het hoesje is. Ik had een gelijkaardig hoesje voor mijn vorige gsm (maar niet van een Belgisch bedrijf, vandaar de wissel) en dat leek me valbestendiger. Maar dat zal de tijd uitwijzen... Tot nog toe heel tevreden. Ook dikke plus dat het een Belgisch bedrijf is!

  • Aanbevelen? Ja
6

Jammer

Geen inpakpapier en verkeerde kleur heel jammer

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit

Snelle levering! Goede kwaliteit! Blij met het hoesje! Niets op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice!

Het hoesje dat ik had besteld kwam vroegtijdig en veilig aan. Toen ik mijn pakketje opende zag ik mijn prachtige hoesje en een zakje oreo's. Heel leuk extraatje! Het hoesje is van goeie kwaliteit, dik en geeft niet af. Ik beveel het zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg leuk

Haal hier zeer zeker wat!!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuke hoesjes

Het zijn zeer leuke hoesjes de foto's zijn zeer goed gelukt mooi recht etc. Maar spijtig is de kwaliteit iets minder het eerste hoesje is na nog geen 6 maanden beginnen afnemen, de foto in de hoeken kwamen los en daardoor kregen we een 2de hoesje door de garantie we zijn nog geen 3 a 4 maanden verder en we hebben hetzelfde probleem terwijl er nooit hardhandig mee gedaan is geweest meestal was de gsm ook uit de broek maar al zit hij in de broek hoort het niet los te komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Heel mooi pasvorm, voelt goed aan ,mooi kleuren veel reacties gekregen in verband met het hoesje Zelf de Kids op mijn werk vinden het geweldig en( mooi vogel) zeggen ze dan

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet goed

Die knoppen komen niet overeen met de inkepingen, ondanks juiste type gsm

  • Aanbevelen? Nee
10

Mijn zoon is er helemaal gek van

Goede kwaliteit en mooie print

  • Aanbevelen? Ja
10

Uniek

Leuk om zoveel keuze te hebben en er toch eentje te kunnen uitkiezen dat bij mij past, zonder teveel tralala. Ik heb het nu een paar weken rond de telefoon en het blijft mooi

  • Aanbevelen? Ja
10

prima kwaliteit

mooie kleuren en stevig hoesje

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit

Heb een custom printed case gekocht. Print kwam goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Qupergoede kwaliteit en snelle levering!

Vlotte service!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.