Filters

1

Zeer slechte

Bij warm weer valt de foto gewoon van de case wegens te zwakke lijm.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en keurig geleverd volgens opgave

Geweldige snelle service en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
1

niet goed

ik heb mijn hoesje ontworpen en de afbeeldingen stonden niet op de plaats als op het voorbeeld

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service

Heb al dikwijls bij jullie besteld… en altijd super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
2

Retour??

Mijn order is reeds weken geretourneerd, nog geen geld teruggekregen en een mail 'tevreden'? :(

  • Aanbevelen? Nee
1

NIET AAN TE RADEN

Ik bestelde een hoesje voor een iPhone 11 PRO MAX en kreeg één voor een gewone iPhone 11 toegestuurd. Niet enkel was de communicatie zeer moeizaam en verliep die enorm traag (over meerdere WEKEN), maar ook kreeg ik geen correcte vervanging nog mijn geld terug. Ik ben zeer teleurgesteld in deze maatschappij en zal deze aan iedereen afraden en zelf NOOIT MEER GEBRUIKEN!

  • Aanbevelen? Nee
10

Top service gewoon de MAX !!!

Een zeer goeie ervaring goeie service alles der op en der aan. Zou het direct opnieuw bestellen en zou het eigenlijk moeten doen want heb een nieuwe gsm. Maar ik moet nog eens de tijd vinden om mijn hoesje te maken . Alvast bedankt . Mvg Tytgat Veerle

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Mijn vader was heel tevreden met zijn verjaardagscadeau. Het hoesje is mooi bedrukt en van top kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed product, service kan een beetje beter

Door omstandigheden waren er enkele problemen met de levering, ik vind persoonlijk dat de communicatie veel sneller kan want dit zorgde er ook voor dat bpost mij niet meteen kon helpen. Het product zelf is zeer goed, heel tevreden mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima hoes.

Zocht een hoes voor mijn nieuwe mobiel. Kon er hier zelf 1 ontwerpen. Krijg veel positieve reacties op de hoes en de kwaliteit is ook nog eens prima. Een aanrader. Ook de snelle verzending is een aanrader om hier te winkelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

perfect

geweldige snelle levering en zeer goed van kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

Enorm tevreden!

Ik zou er nog meer willen bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte combinatie van design en zekerheid

Het is een prachtige case die ook nog eens goed mijn telefoon beschermt. Precies zoals op de foto's, de print is erg mooi. Heb er al veel complimenten op gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top resultaat

Mijn 2e bestelling net zo goed als de 1ste !

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben echt tevreden

Het is echt een heel goed hoesje ik ben echt tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super Handig voor gps op je gsm!!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooi hoesje, snel barsten

Super leuk ontwerp Helaas aan de hoeken snel barsten + kleurvervaging. Vior de prijs zou je meer mogen verwachten

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer correct en mooie opvolging

MIJN AANKOPEN BIJ CASECOMANY ZIJN STEEDS KWALTATIEF EN CORRECT BEHANDELD! Mooi afgeleverd en content van gsm, cover,… zeer tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super content

Super mooi eindresultaat en goei kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

vlotte levering, goede kwaliteit

De bestelling en levering verliepen vlot. Het hoesje past perfect en tot hiertoe zeer tevreden over de kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden met mijn bestelling.

Gebruiksvriendelijke tools om je cover te ontwerpen, snelle verzending en een top product. Ben er heel tevreden mee , mijn volgende ontwerp zal zeker ook bij Case Company zijn !

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi cadeau

Dit was als cadeau voor moederdag, mijn mama is er heel blij mee, het past perfect, het zit goed in de hand, heel tevreden van!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, leuke case!

Ik ben fan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuk hoesje!

Manlief was enorm gelukkig met de gif case die ik besteld had! Ons zoontje is anderhalf, dus ik had een recente foto gecombineerd met een baby foto…hebben al veel vragen gekregen over waar we het hoesje besteld hebben!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Heel vlotte en snelle levering .

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Wiedauwkaai 23F

9000 Gent

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.