Super goed uitstekend!!

Ik ben zeker te Vreden met me pakketje en me hoesje die ik heb ontvangen plus er waren nog snoepjes er bij gelegd super lief

Jeej, wat fijn dat jij tevreden bent!! ๐ŸŽ‰ Graag gedaan en tot snel? ๐ŸŒบ

Niet heel mooi

Het product ziet er jammer genoeg wel iets mooier uit online dan in het echt... Niet per se lelijk, maar geen goede afspiegeling van de realiteit.

Hoi Jesse, Bedankt voor je feedback! Ik vind het vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet in goede orde is geleverd en dat jij geen goede ervaring hebt met onze shop. Hier balen wij van. Wij maken het daarom graag goed met je. Kijk je even in je mail? Met vriendelijke groet, Sofie

Top kwaliteit en snelle bezorging

Heel prettige ervaring. De kwaliteit is ontzettend goed! Ziet er precies zo uit als op de foto. Ook had ik met twee dagen het hoesje binnen. Perfect!!

Superleuk

Geweldig leuk foto hoesje geworden. Snelle levering kortom heel blij mee. Kan het iedereen aanraden

Hi Annet! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Door de perfecte uitwerking, goede en snelle levering heb ik het hoesje met mijn 2 idolen erop snel in gebruik kunnen nemen. Hierdoor heb ik nu ook 1 handtekening erop staan van mijn idool Dorian Bindels. Zonder de goede uitwerking van casecompany was dit niet gelukt. Heel erg dankbaar en blij.

Hoi Julia! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woorden๐ŸŒบ๐Ÿค— Liefs, Sofie ๐Ÿ˜‡

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levertijd en mooi hoesje

Fijn dat je tevreden bent! We zien jouw graag weer terug!

Bij stress een fijne ervaring

Ik had een hoesje besteld om een vriendin te verrassen. Helaas blijkt de postcode op Google niet te kloppen en had de chauffeur het pakketje weer terug gestuurd naar het depot. Ik was erg blij met het klantencontact en kreeg een code om opnieuw het cadeautje te bestellen. Dank voor jullie flexibiliteit en snelle reactie

Hoi Jolijn ๐ŸŒบ! Dank voor de positiviteit๐Ÿ˜‰! Hier doen wij het voor๐Ÿ˜! Fijn weekend๐Ÿ’, Liefs, Sofie ๐ŸŽ‰

Prima hoesje

Leuk gepersonaliseerd hoesje

Hi Dirk! Thank you for your nice review, we appreciate it very much! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Greetings, Sofie

Mooi en stevig hoesje

Snelle levering, mooie kwaliteit. Kortom, top product!

Hi Juliette! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Top product

Een goed passend hoesje geheel naar eigen ontwerp! Erg blij mee!!

Leuk hoesje

Na 1e levering van mindere kwaliteit zonder problemen gratis een nieuw hoesje gekregen. Top service, mooi assortiment

Hoi Liesbeth! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woorden๐ŸŒบ๐Ÿค— Liefs, Sofie ๐Ÿ˜‡

Geweldige bedrijf

Dit is mijn tweede hoesje ik vind het zo geweldig hoe jullie dat doen

Jeej, wat fijn dat jij tevreden bent!! ๐ŸŽ‰ Graag gedaan en tot snel? ๐ŸŒบ

Mooi, maar van mindere kwaliteit

De opdruk ziet er mooi uit, maar voor die prijs had ik gehoopt dat de zijkant van het hoesje niet binnen een week afbrak.

Beste Sterre, Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een hoes onjuist of defect wordt geleverd, dat is zeker niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou je ons een foto willen sturen van het ontvangen product? Wij zorgen voor een passende oplossing. Nogmaals oprechte excuses! Met vriendelijke groet, Sofie

Goede service, prachtige case

Blij met mijn nieuwe gepersonaliseerde case! Snel geleverd, en top dat ik dezelfde print gratis als wallpaper kreeg. Top!

Ongelooflijk mooi product

Ik had een hoesje besteld voor mjjn telefoon en Hij was optijd binnengekomen en ziet er fantastisch uit! Dankjewel casecompany

Hi Dina, Dank voor de mooie beoordeling! ๐Ÿ˜Daar worden we ontzettend blij van! ๐Ÿ˜Ž Groetjes, Sofie ๐ŸŒน

Het ziet er zo uit als ik in gedachte had. Super gemaakt en blij mee.

Gewelid

Mijn moeder heeft deze van ons voor haar verjaardag gehad ze is er zo blij mee loopt de hele dag met haar mobiel om haar nek en bereiken van haar gaat nu zo veel makkelijker :)

Hoi Debora๐ŸŒบ! Dank voor de positiviteit๐Ÿ˜‰! Hier doen wij het voor๐Ÿ˜! Fijn weekend๐Ÿ’, Liefs, Sofie ๐ŸŽ‰

Good quality, terrible smell

The case itself is nice and appears to be of good quality but there is a foul smell even after a months use. It is very noticeable even from an arms length away. I hope it doesnโ€™t stay for much longer.

Thanks for the review! There is room for improvement. We will get to work on this! In the meantime, could you please check your email? Thanks in advance.

Super...

Mooi hoesje. Precies zoals gehoopt dat het zou zijn. Snelle levering. Dankjewel :)

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜

Print ziet er erg netjes uit, de kleuren zijn mooi en komen overeen met wat online te zien was. Heel fijn dat ik kan afwisselen in het gebruik van het koord (met of zonder). Het hoesje was ook snel binnen.

Hoi Denise, Dankjewel voor de fijne woorden ๐Ÿ˜Š. Fijn om te lezen dat onze aandacht voor de klanten wordt gewaardeerd. Wij stoppen hier veel tijd in en het is goed te lezen dat dit gemerkt wordt. Fijne avond voor nu en tot de volgende bestelling he ๐Ÿ˜ Groetjes, Sofie

Netjes, correct en snel

Een fijn bedrijf die snel en mooi werk leveren

Hoi Berno๐Ÿ’, Dankjewel dat je ons harde werk en producten waardeert. Daar halen we alle energie uit, fantastisch! ๐Ÿ˜ Liefs, Sofie๐ŸŒบ

Snelle levering en prachtige kwaliteit! Kortom, top!

Het hoesje lag na twee dagen al op mijn deurmat en sindsdien zit hij om mijn telefoon heen. De print is er mooi op bedrukt en ik heb ook al veel complimentjes gekregen (:

Hi Rebecca! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Hele mooi case

De case mooi, de afbeelding is goed en mooi. De case makkelijk om te doen. Ik heb de case nu al meer als 2 weken en de afbeelding is nog steeds als nieuw, geen enkel krasje

Hi Nathalie! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Zeer goeie kwaliteit

Hele mooie kwaliteit hoesjes, foto komt er zeer scherp op te staan, bestel hier altijd mijn hoesjes men nooit klachten gehad, telefoon ziet er goed in vast en kan al me pasjes prima kwijt

Hi Justin! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Goede site snelle levering alleen de kleur laat gauw los

Hoi Bram, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met ons. Wij maken het graag goed met je. Check je even je mail? โœ‰๏ธ Met vriendelijke groet, Sofie