Heel tevreden mooi hoesje

Blij mee

Super leuk

Zeer makkelijk te maken. Erg leuk en duidelijke.ijke foto's. Mooie kleuren. Snelle bezorging.

Product is precies zoals gehoopt Stevig hoesje goed materiaal. Goed schoon te maken ook

Super tevreden

Super snel binnen gekregen

Erg vriendelijk gebruik om je foto's te plaatsen. Mijn vriendin was helemaal blij ermee.

Mooie kwaliteit en supersnel geleverd. KLASSE

Mooie en super fijn hoesje met stevig draagkoord

Makkelijk te bestellen, veel keuze,snelle levering. En goede prijs kwaliteit.

Super goede service

Ik had besteld bij case company en helaas had ik t verkeerde hoesje besteld maar binnen een paar dagen kreeg ik een nieuw hoesje met de juiste afmeting gratis. Super service en ontzettend professioneel Groetjes marein

Heel erg mooi!

Mijn zelf ontworpen case is echt heel mooi geworden, de foto's zeer duidelijk! Hij is ook stevig, ik ben niet bang dat hij mijn mobiel niet genoeg beschermd! Ik zou het iedereen kunnen aanraden, ben er blij mee!!!

Precies wat ik in gedachten had

Ze leveren snel en het product komt perfect overeen wat ik in gedachten had. Ze leveren ook goede kwaliteit.

Ik heb een tweede hoesje en ben zeer tevreden, zelfs mijn kleindochter van bijna 1 is er gek op als ze zichzelf ziet

Goed.

Mijn hoesje werd in eerste instantie niet geleverd. Toen ik had aangegeven dat ik niet tevreden was en met welke reden, is er meteen met mij contact gezocht. Daarna is er nogmaals een hoesje naar mij verzonden. Deze heb ik wel ontvangen. Dus een goede service! Daarnaast is het hoesje zelf ook goed en mooi!

Zeer goeie kwaliteit en snelle service!

3 dagen nadat ik mijn bestelling had geplaatst, had ik de case al mogen ontvangen. De case zelf is van hoge kwaliteit en stevig. De opdrukking is duidelijk en zijn geen fouten aan te zien.

Voor vaderdag een hoesje laten maken en hij was op tijd binnen en man lief was blij verrast!!

2 de x besteld en nog steeds heel erg blij mee

Mooi hoesje

Mooi hoesje heb alleen de verkeerde maat besteld, nu achterkant op maat gesneden en op mijn huidige hoesje geplakt met nano tape Staat ook leuk.

Prachtig hoesje

Heel mooi hoesje ben er heel blij mee.

Sterke qualiteit, mooie uitstraling! Heb hem al een aantal weken en blijft ook mooi!

Happy

I'm very satisfied and my daughter also because this phone case was a birthday present for her. Thank you

Snel en netjes geleverd.

Leuke hoes. Duidelijke foto's en snel geleverd..

Wauw ook weer prachtig

mooi en handig hoesje

Eigen ontwerp is mooi geworden, mooie kleuren en het hoesje is handig

Snel geleerd en voldoende aan de verwachting

Ben blij met t hoesje. Is van degelijke kwaliteit en de opdruk is prachtig.

Prachtige stevige phonecase en snel!

Ik had voor het eerst een nieuwe telefoon gekocht, en wilde die mooi houden. Dus op zoek naar hoesje. Dat ik een eentje kon kopen met foto's er op, geweldig! Ik wist niet dat die er waren. Het uploaden was makkelijk. En het eind resultaat heel mooi. Precies zoals op de website. De phone case kwam snel. En is van goede kwaliteit. Heel stevig. Ik zou jullie zeker aanraden bij andere mensen. En denk er over er nog eentje te bestellen.

Hoesje

Ziet er mooi uit was snel binnen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.