Snelle service.

Super enthousiast

In een reclame op internet voorbij zien komen, waauw ik werd enthousiast en heb gelijk besteld, er stond 3 dagen levertijd maar ik had hem de volgende dag al ontvangen, en de kwaliteit is 100% top! Super blij er mee, mooie kleuren , duidelijke foto's!

Super mooi hoesje

Erg leuk hoesje super snel geleverd!!!

Geweldig mooi!

Ik bestelde een soft case met eigen foto's. Allemaal pluspunten. Case kwam snel binnen. Netjes verpakt. Ziet er scherp uit qua foto's, kwaliteit voldoende/goed. Ik vind het fijn dat ik meerdere hoesjes kan bestellen en daar het koord weer makkelijk in kan doen. Door de afwerking heb je geen last van water of oppervlakkige krassen. Casecompany is gewoon een dikke vette aanrader!

Super mooi geworden en hele snelle levering! Blij mee ,absoluut een aanrader! Groetjes Sandra

Super mooi geworden,makkelijk te bestellen,snelle levering ...zekers een aanrader. Ben er blij mee ....groetjes Sandra

Supermooi hoesje met eigen foto's

Makkelijk online bestellen, je ziet gelijk je ontwerp. 1 dag later wordt het al bezorgd.

Er ging iets mis met de bestelling. Deze werd weer retour gestuurd. Dit is super netjes opgelost en kregen een dag later alsnog de bestelling binnen! Helemaal zeer tevreden!

Ben er super blij mee het is echt gaaf.

Mooie gezellige hoes !

Makkelijk te creëren op de website en een snelle levering. Mooi resultaat eb kijk ellendig blij naar mijn nieuwe telefoon hoesje. Een klein verbeterpuntje zou zijn dat de achterkant van het hoesje minder glad zou zijn. Hij glijd nu sneller hij je hand.

Heel tevreden

Heel mooi foto's zien er goed uit en snel thuis geleverd

Behulpzaam

Ik had twee hoesjes besteld om te kunnen kiezen, uiteindelijk kwam ik erachter dat de hoesjes open waren aan de onderkant. Voor mijn werk heb ik goede stevige hoesjes nodig. Na wat heen en weer gemaild te hebben, werd ik heel erg goed geholpen door jullie klantenservice! En de hoesjes zijn echt heel erg mooi, en liggen fijn in de hand.

Super mooi gelukt en gemaakt

Mijn dochter was er super blij mee

Hele goede service

Ik had perongeluk het verkeerde hoesje besteld en had een mailtje gestuurd. Gelijk antwoord gekregen en mocht gratis de goede bestellen heel blij mee en een goed kwaliteit. Ik raad vooral aan om hier te bestellen

Snel geleverd maar jammer dat het niet in een doosje verpakt was maar los in een zakje dan heb je meer op beschadigingen dat vind ik

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering. Helaas heb ik de verkeerde maat besteld en is die net iets te klein

Heel blij met mijn 2e! hoesje. Superleuk om je eigen foto's toe te passen. Kwaliteit is heel goed, hoesje is sterk en de afbeeldingen blijven helder. Aanrader deze casecompany :-)

Mooie en functionele case voor mijn smartphone

Prima hoesjes; stevig en biedt voldoende bescherming. En ziet er nog mooi uit ook!

Heel mooi

Prima producte

Geweldig hoesje

Ik heb een geweldig mooi gepersonaliseerd hoesje ontvangen. Ik ben er erg blij mee!

Prima service!

Ik had een heel leuk hoesje met koord besteld, maar mogelijk niet de juiste maat aangegeven. Het kon probleemloos worden geruild. Heel fijn!

Voldoet aan de verwachting

Mooi ontwerp In het echt net zo mooi als op plaatje Snelle levering Blijft mooi in gebruik

Ik vind echt mooi

Leuk en super blij mee

Het is leuk om jij eigen hoesje de maken en ij ben er super blij mee

Ontwerpen ging makkelijk

Het ontwerpen ging super makkelijk en ik had het telefoonhoesje ook nog is snel in huis!!

Heel makkelijk te maken snel geleverd mooie kwaliteit

Prachtige telefoonhoesje mooie en goed kwaliteit je eigen foto's moou en duidelijk elke dag weer genieten van mijn hoesje echte aanrader. 10 10 10 10 10