Super mooie print

Waanzinnig mooie print. Helaas had ik het verkeerde type besteld, dus deze retour gezonden. Mar echt; super fijne service. Ik heb inmiddels weer een nieuwe in huis. Super blij mee. Koort ook dik en stevig. Ga ik veel lol aan beleven als ik op pad ga met de kids of op stap ben met carnaval. Nu heb ik de telefoon altijd bij de hand.

Een oké product

Toen ik het hoesje binnen kreeg was ik enigzins teleurgesteld. De kwaliteit van het hoesje is goed maar dat ik een hoesje heb besteld met een sticker erop dat was mij niet duidelijk! Voorheen had ik een transparant hoesje met een foto tussen mijn telefoon en hoesje en dit is nagenoeg hetzelfde. Ik had niet verwacht een sticker te kopen van €20

Hoi Soraya, Bedankt voor je feedback! Ik vind het vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet in goede orde is geleverd en dat jij geen goede ervaring hebt met onze shop. Hier balen wij van. Wij maken het daarom graag goed met je. Kijk je even in je mail? Met vriendelijke groet, Sofie

Goede hoesjes en snel geleverd

Hi Jaimi! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! 😍😇 Groetjes, Sofie

Mooi hoesje wat na paar maanden kapot ging bij het koord. Kreeg snel een nieuw koord toegestuurd, super!

Bedankt Marianne! Blij dat je tevreden bent, we doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden. Met vriendelijke groet, Sofie

Kwaliteit is matig

Binnen een week zat er een scheurtje op de voorkant bij het stiksel. Dus aan de kwaliteit kan wel wat verbeterd worden. De foto’s zijn wel duidelijk.

Hoi Tanja, Bedankt voor uw feedback! Het spijt me te lezen dat uw bestelling niet in goede orde is geleverd en dat u geen goede ervaring heeft met onze winkel. Wij vinden dit vervelend. Wij willen het daarom graag goed maken met u. Wilt u alstublieft uw e-mail controleren? Met vriendelijke groet, Sofie

hoesje maasbracht

de beste hoesje ooit ben er blij mee

Verliefd♡

Ik ben helemaal verliefd op mijn hoesje ♡ Zo leuk!!

Jeej, wat fijn dat jij tevreden bent!! 🎉 Graag gedaan en tot snel? 🌺

Erg tevreden

Leuk hoesje, kwaliteit OK

Bestelling en levering gemakkelijk en snel. Print is echt bovenop het plastic geprint en voelt niet als hoge kwaliteit. Nu na paar weken gebruik begint deze op de hoeken inderdaad af te slijten. Voor deze prijs prima, maar niet te veel van verwachten.

Erg leuk

Goede kwaliteit

Hi Agnes, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes Sofie 🌹

Heel blij

Erg blij met mijn nieuwe telefoonhoesje. Het hoesje werd netjes en snel geleverd. Het resultaat van het hoesje is fantastisch! Echt een aanrader als je een mooi fotohoesje wil hebben. Nogmaals, ik ben er blij mee!

Mooi en duidelijk

Lekker snel en mooi en duidelijke foto

Hi, enorm bedankt voor deze mooie beoordeling. 😬⭐ We doen ons best!

Ge-Wel-Dig!!!

De case past perfect en ik heb super veel complimenten gehad. Jullie zijn toppers! En iedereen mag het weten. Snelle bezorging.

Ahw, wat een fijn bericht! 😍 Heel veel dank voor de complimenten. 💐 We zien jouw graag weer terug! 🤗

Precies wat wij wilden

De hoes door ons besteld was exact wat wij wilden voor onze kleindochter. Qua prijs is het OK. Maar als de kwaliteit van het hoesje iets steviger (valbestendig) zou zijn, zou ik meer willen betalen. Al met al een goed product.

Hi, enorm bedankt voor deze mooie beoordeling. 😬⭐ We doen ons best!

Heel fijn hoesje hele goede kwaliteit! Fijn in gebruik en was erg snel geleverd.

Super mooi hoesje

Makkelijk te maken en snel geleverd. Zo leuk geworden dat ik er voor mijn man ook 1 gemaakt heb.

Wow, Wat een positief bericht! 🌺😍 Hier worden wij zo enorm blij van. Dankjewel!! 🤗

Mooi hoesje zoals beschreven op de site

Hoesje ziet eruit als beschreven op de site. Past perfect om mijn telefoon.

Dankjewel!! Fijne en lieve woorden; daar doen we het voor! 🎉👍🤗

Heel origineel en leuk maar kwaliteit kan beter van de foto’s

Het cadeautje is heel erg leuk en origineel. De kwaliteit van de foto’s kan echter wat beter de foto’s waren niet heel scherp. En het leek wel of er krasjes in zaten. Maar verder heel leuk idee en mooie uitvoering!

Dank voor de beoordeling. Er is ruimte voor verbetering. We gaan hiermee aan de slag!

Top service!!

Bedankt voor de goede service. Ik had een verkeerd type hoesje besteld en jullie hadden dit netjes opgelost voor mij een kortingscode te sturen. Erg blij met het mooie hoesje!!

Hoi Glenda! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woorden🌺🤗 Liefs, Sofie 😇

Niet zo heel erg tevreden

Het hoesje vervaagt nu al erg jammer dat het zo snel gaat .

Hallo Chantal, Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over onze service. Wij willen het graag goed maken met u. Kunt u alstublieft uw e-mail controleren? ✉️ Met vriendelijke groet, Sofie

Mijn vriend vond hem niet leuk

Mijn vriend kon het niet waarderen

Hallo Anna, Hartelijk dank voor uw review! Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij maken het graag goed met u. Controleer uw e-mail ✉️ Met vriendelijke groet, Sofie

Prachtig hoesje

Heel blij met mijn hoesje, precies wat ik had gehoopt! 1 tip voor de makers; de geur van de verf is best sterk, misschien dat daar wat aan gedaan kan worden in de toekomst? Verder ontzettend tevreden!

Hallo Yvonne, Bedankt voor de beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent met uw bestelling.Er is ruimte voor verbetering. We gaan hier aan werken!

Super leuk hoesje

Ik heb een hoesje besteld voor mijn broertjes verjaardag, het hoesje is echt super mooi. Misschien iets saai door het overschot aan grijs maar de foto en het ontwerp zijn echt super.

Hi Daniël! Bedankt voor de recensie. Dat maakt ons super blij! 😇😎💐We zal de volgende keer voor de 10 punten gaan! ⭐ Fijne dag, Sofie

Zeer slecht

Ik bestelde een telefoon hoesje (met tekst ) heb hun een mail gestuurd met hoe en wat…. Kreeg een mail terug dat ik een kortingscode kreeg en hem opnieuw moest bestellen, dus zoals gezegd ook gedaan !!!! Tot mijn verbazing kreeg ik weer een hoesje binnen zonder tekst…. Weer een mail eruit gegooid, en kreeg een mail terug an dat je het niet op een telefoon zo kon bestellen maar alleen via de computer!!!!! Dit is toch te lachwekkend… helemaal klaar met deze site , nu ergens anders besteld via mijn eigen telefoon en alles super dik in orde zoals gevraagd .

Hoi Stephan, Wat een vervelende situatie. Ik begrijp dat er wat dingen mis zijn gegaan in zowel je orderverwerking als communicatie. Kun je ons een mail sturen met als onderwerp: -Reactie Review CaseCompany- zodat we het direct kunnen oppakken? ✉️ En nogmaals; oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Sofie

Zeer tevreden.

Het hoesje is van hele goede en mooie kwaliteit. Foto is ook heel mooi gedaan. Hier bestel ik weer als ik wat wil laten maken. En de service is ook heel goed.

Hoi Marinus💐, Dankjewel dat je ons harde werk en producten waardeert. Daar halen we alle energie uit, fantastisch! 😍 Liefs, Sofie🌺