Goed en slecht

Kwaliteit was goed maarja had niet goed gekeken en voor s21 ultra besteld inplaats van de s20 ultr

Helemaal super!

Ik kon zelf mijn eigen een hoes “ontwerpen”. Het werd snel geleverd. Het hoesje is van goede en stevige kwaliteit. Ik ben er blij mee!

Gewoon een perfecte cover.

Voor de 2x een cover van een eigen foto laten maken en super blij met het resultaat.

Goed en niet goed

Super mooi stevig hoesje, Met een foto erop, naar eigen keuze. Alleen het hoesje is best wel glad in de hand, Dat vind best jammer

Had anders verwacht

Had met mooier en leuker verwacht

Hey Tamara, Is het mogelijk om ons mailtje te sturen naar info@casecompany.amsterdam? Dan gaan we dat voor jou bekijken en rechtzetten. Groetjes

Kwetsbare hoesjes

Heel leuk hoesje besteld, supermooi design en ziet er mooi uit. Echter binnen een week al op 2 hoekjes beschadiging en hapjes eruit. En dus ook niet meer bruikbaar want blijft overal aanhaken. Bij feedback aan customer service krijg ik een sorry en een tegoedbon van 10 euro om een ander hoesje uit te zoeken. No thanks, ik ga hier niet nogmaals geld besteden.

Na een paar dagen al kapot

Had hem net 3 dagen en er braken al stukjes af. Zeer ontevreden. Voor prijs verwacht ik wel beter. Heb er max ander halve week mee gelopen

Altijd goed kwaliteit

Is al de 3e keer dat ik heb besteld. Iedereen wilt weten waar ik dit heb gedaan. Collega's en familie bestellen ook bij jullie door mij. Ik blijf jullie promoten

leukk

Ik heb een hoesje laten maken superleuk, ik ben er superblij mee

Ik ben tevreden over mijn telefoon hoesje

Ik heb ontvangen van wat ik heb besteld en ik ben er zeer te vreden over en de levering was snel goeie kwaliteit en zeker een aanrader om iets bij te bestellen

Prachtige hoesje binnen, super blij mee! Snelle service!

Netjes.

Ik vond de levering lekker snel, daarnaast was het precies hoe ik het wilde. Het hoesje beschermt je telefoon heel goed en ik vind het een goede kwaliteit materiaal.

Superblij!

Wat een keuze… daar word je blij van! Prachtige hoesjes uitgekozen. Ze zijn goed van kwaliteit. De keuze hiervoor werd op de site goed uitgelegd. Afhandeling vlot en zoals je mag verwachten: ik ben fan!

Echt geweldig!

Mooii hoesje! Beschermt mijn telefoon echt precies goed. Goede kwaliteit. En leuk want je kan de achterkant er zo afhalen dus snel switchen naar een ander achterkantje!

Uitstekend!!

Zeer snelle levering, hoesje blijft ook echt mooi (stevig). Echt heel tevreden!

Heel erg tevreden

Ik heb deze laten maken bij jullie Omdat wij 13 mei 8 jaar getrouwd zijn En vond deze een perfecte kadetje voor zijn Telfoon.. en ja hoor me man zei daarna bedankt ervoor en ben super blij ermee… Dus hierbij hartelijk bedankt

Mooi

Het is een erg leuk en mooi hoesje. Alleen zit er links bovenin een klodder verf, die ik er niet af krijg. Dat vind ik voor dit geld wat ik heb betaald erg slordig.

best case for my phone

Mijn zelf ontworpen case voor mijn telefoon is uniek en opvallend. superblij mee.

Top service en kwaliteit

Mooi en sterk hoesje, zelf ontworpen. Geweldig

Super snelle levering en goede kwaliteit!

Hele fijne website, en het hoesje werd binnen 2 dagen al geleverd ondanks dat er stond een langere levertijd. Hoesje ziet er mooi uit en is fijn in gebruik.

Snelle levering en een super vrolijk hoesje

Het hoesje zit goed om de telefoon en is daarnaast ook nog eens super vrolijk. Ben er erg blij mee en hij was snel geleverd!

Top kwaliteit en super mooi

Ik wilde al eek tijdje een foto hoesje, maar kon niet kiezen tussen de foto's tot ik dit hoesje zag. Erg blij met m'n aankoop!!

Luxe uitstraling & fijn materiaal

Heel blij met mijn arty hoesje van het meisje met de parel! Het matte effect geeft het hoesje een luxe uitstraling. Ook de intense kleuren en nauwkeurige details (craquelé in de verf zoals op het echte schilderij) maken het hoesje helemaal af. Uit praktisch oogpunt is het ook erg fijn dat de knoppen beschermt zijn (dan komt er minder snel vuil/stof in).

Mooie stevige case!

Snelle levering en hele fijne case, ligt goed in de hand! Ook de gepersonaliseerde opdruk blijft krasvrij en mooi!

goed product

het is op zich een goed product, correct en goed geleverd zonder problemen. Alleen de kleur is niet zoals ik verwacht had. De kleur is helemaal zo'n soort goudkleurig, terwijl ik meer rose had verwacht zoals op de afbeelding staat. Voor de rest is die zoals die moet zijn