Snel bezorgd

Mijn kleindochter is er blij mee.

mooi case

het is mooi en werkt goed

Klantvriendelijk

Het is heel fijn communiceren. Ik had een vraag en er werd meteen meegedacht voor een mogelijke oplossing. Ik wou dat dit bij iedere verkoper is.

Heel mooi hoesje

Helaas weinig van kunnen genieten helaas ging telefoon stuk, maar ga zeker een nieuwe kopen.

Ik ben heel tevreden met mijn hoesjes kreeg leuke reacties ik zou zo weer bij jullie bestellen

Prima kwaliteit en snel geleverd

Al meerdere keren hier besteld. Altijd prima kwaliteit en snel geleverd.

Heel mooi hoesje

Mooi hoesje, MagSafe werkt goed. Goed mailcontact gehad.

Mooi en stevig hoesje en snel geleverd, beter kan niet!

Snel geleverd en goeie kwaliteit

Super leuk en mooi hoesje

Snel leverbaar. Super mooi. Blijft mooi. Alleen jammer dat het aan en uit knopje het niet doet met het hoesje erom heen. IPhone 13 pro max. Verder heel tevreden erover.

!!!!

!!!!

Mooi hoesje! Snelle service. Netjes verpakt!

Super leuk hoesje voor mijn iPhone!

Zo een leuk hoesje, het is fijn dat je het zelf kan ontwerpen. Het was precies zoals ik het wilde hebben, met mooie foto’s van mijn kat in mooie heldere kleuren. Ik ben er erg blij mee!

Letters zijn groter dan op bestelling

Op bestelling vielen de letters binnen de randen. Nu er net overheen. Voor de rest super!

super tevreden

Had niet verwacht dat de foto's zo duidelijk erop zouden komen maar echt heel mooi krijg veel positieve reacties op mijn hoesje ben er echt super blij mee

Slechte kwaliteit

Kwaliteit valt tegen.

Nieuwe telefoon dus nieuw hoesje en als hondenliefhebber vond ik die kleine pootafdrukken geweldig dus besteld en zeer snel geleverd en precies wat ik wilde! Krijg in ieder geval leuke reacties en dan maak ik meteen reclame: besteld bij Casecompany!

Hoesje heeft een mooie duidelijke opdruk en goed van kleur. Zeer tevreden.

Ik kan alleen maar positief zijn.Super service en snelle levering.En precies zoals afgebeeld.Hier een duper tevrede klant.☺️

Uitstekende service en mooi product

Super service en een snelle levering

Ik had me phonecase al de volgende dag binnen. En het hoesje ziet er mooi uit. Mooie kleuren en de foto’s zijn mooi gelukt. Het hoesje sluit mooi aan op me iphone. Al met al zeer tervredem

Goede kwaliteit van opdruk

Mooi gepersonaliseerd hoesje. Goede kwaliteit van opdruk. Voldoende snelle levering. Heel tevreden en blij met het mooie hoesje

Fantastisch!!

Snelle service, goeie kwaliteit, mooi afgewerkt, super blij mee!!!

Mooie en snel

goed kwaliteit voor de prijs. Snel service en altijd leuk cases voor mijn telefoon :)

Ik vind de foto’s mooi dus ik heb het besteld en geen probleem ermee geweldig product