Ruime keuze prima kwaliteit.

Gekozen voor hoesje met plattegrond van mijn woonplaats. Zelf aan te passen zodat je eigen uitsnede kan maken door in en uit te zoomen. De letters van de (lange) plaatsnaam hadden wat beter gecentreerd kunnen worden maar verder prima kwaliteit hoesje en snelle levering.

Vlugge levering en goede kwaliteit

Ik heb het nog net voor de kerst besteld. En zou, daags, na kerst geleverd worden. Maar binnen 2 dagen lag het al op de deurmat. De kwaliteit van het hoesje is goed. En wordt dagelijks en regelmatig in en uit de broekzak gehaald. En de afbeelding blijft goed. Dus de score is zoals het hoesje.

Mijn levering was niet correct. Gemaild en direct werd er actie ondernomen en binnen een paar dagen was mijn levering alsnog compleet. Top gedaan.

Perfecte hoes

Goede kwaliteit en pasvorm!

Perfecte service!

Na een berichtje aan de Casecompany dat het hoesje dat we bestelden na drie weken nog steeds niet was geleverd, kregen we meteen dezelfde dag nog een antwoord. Het hoesje werd opnieuw besteld en de volgende dag was het al op de post, zodat we het twee dagen erna in ontvangst konden nemen! Ondanks het wachten, toch een goede service van de Casecompany! Bedankt!

Hi Maaike! Dank voor de beoordeling. Daar worden we superblij van! ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜Ž๐Ÿ’ Excuus voor het iets langer wachten, gelukkig was het het wel waard! We gaan voor de 10 punten volgende keer! โญ Fijne dag, Sofie

Echt een goede kwaliteit

Heel goede kwaliteit en mijn vriendin wat er echt blij mee

Hi Wiktoria, enorm bedankt voor deze mooie beoordeling. ๐Ÿ˜ฌโญ We doen ons best!

Perfecte cadeau

Ik deed dit als cadeau en diegene was er super blij mee!

Hoi Tijs, Fijn dat je tevreden bent! We zien jouw graag weer terug!

Heel gemakkelijk zelf een hoesje te maken

Super blij met mijn nieuwe telefoon hoesje

Hi, enorm bedankt voor deze mooie beoordeling. โญ We doen ons best!

Geweldig leuk hoesje

Snelle levering. Je wordt op de hoogte gehouden over je bestelling. Erg leuk dat je je hoesje naar eigen smaak kunt ontwerpen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoonhoesje

Hoi Hoi! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Mooi origineel product, makkelijk besteld

Leuk om je persoonlijke touch aan het hoesje te geven, werkt gemakkelijk en snel geleverd. Top!

Aaahw! Wat een mooie en fijne woorden. ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜Ž Veel dank!

Hoesje snel beschadigd

Hoesje met dubbele foto raakt snel beschadigd. Dir in tegenstelling tot een anders hoesje dat we hebben laten maken met een enkele foto die wel degelijk en slijtvaster is.

Hoi Frank, Dank je voor jouw beoordeling, hier hebben we echt wat aan en wij doen er alles aan om te verbeteren. Het spijt ons zeer dat jij niet tevreden bent over onze service. Dat is zeker niet de bedoeling. We zouden het graag goed met je maken want vinden het belangrijk om jouw zeker in de toekomst weer welkom te mogen heten! Met vriendelijke groet, Sofie

ik had er meer van verwacht

Het hoesje op zich is degelijk maar hij lijkt iets te veel aan te sluiten waardoor mijn screenprotector steeds loskomt. Dit is nu al de 2de die loskomt wanneer ik de case bevestig dus het ligt duidelijk aan de case en niet aan mijn screenprotector. Behoorlijk MOTTIG

Beste Sofie, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat vervelend dat de hoes niet is zoals je je had voorgesteld. We zouden graag in contact met je komen om te kijken of wij je een passend advies kunnen geven. Kun je ons een mailtje sturen o.v.v. Reactie beoordeling Kiyoh erbij vermeldt? Dank je wel! Met vriendelijke groet, Sofie

In een woord fantastisch

Snelle levering zoals gehoopt. Juiste prijs kwaliteit verhouding.

Hoi Marc๐ŸŽ‰ Wat een mooie beoordeling ๐Ÿ˜‡! Daar worden we heeel blij van ๐Ÿ’! Dankjewel!!! Liefs, Sofie๐Ÿ˜

Heel blij

Had het als kerstkado gegeven aan mijn moeder ze is er erg blij mee en tot nu toe nog nooit afgedaan

Hoi Senna๐Ÿ’, Dankjewel dat je ons harde werk en producten waardeert. Daar halen we alle energie uit, fantastisch! ๐Ÿ˜ Liefs, Sofie๐ŸŒบ

Waan-zinnig..!!

In deze tijd zijn lichtpuntjes ver te zoekenโ€ฆโ€ฆ maar voor iedereen die een uniek hoesje wilt is dit de oplossing! Snelle en vriendelijke service en het resultaat is waanzinnig! Leuk om te geven en om te krijgen.

Hoi Dirk๐ŸŒบ! Dank voor de positiviteit๐Ÿ˜‰! Hier doen wij het voor๐Ÿ˜! Fijn weekend๐Ÿ’, Liefs, Sofie ๐ŸŽ‰

Topkwaliteit

Hele goede service en super mooie kwaliteit

Dankjewel!! Fijne en lieve woorden; daar doen we het voor! ๐ŸŽ‰๐Ÿ‘๐Ÿค—

Heel vet

Heel leuk als hoesje

Hi Tom! ๐Ÿ˜ Superveel dank voor je mooie en fijne beoordeling. Hier worden we echt heel blij van! ๐Ÿ˜‡๐Ÿ’ Liefs, Sofie

Geweldige pasvorm en kwaliteit

Boven verwachting. Goede pasvorm en goede kwaliteit.

Hi Wim! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Goed!

Leuk hoesje en snelle levering!

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜

Exact zoals ik hem wilde

Het grootste probleem was welke foto's ik moest kiezen... Verder was het easy! Makkelijk scrollen door de vele opties en eenmaal het juiste case gekozen binnen paar klikken het ontwerp klaar en betaald. Super makkelijk en snel. Prima levering trouwens. Groetjes van een fotograaf

Aaahw! Wat een mooie en fijne woorden. ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜Ž Veel dank!

Precies wat ik wilde en hoe het op het plaatje uitzag.

Ik kon makkelijk de plaats vinden die ik wilde en het precies zo maken zoals ik het wilde. Het was makkelijk te maken. Ook was het heel snel in huis en de kwaliteit is goed. Het is precies zoals ik het besteld had.

Dank Myrthe! Fijn dat je tevreden bent, we doen alles om onze klanten tevreden te houden. Liefs, Sofie

Geweldig keer op keer!

Heb nu al mijn derde fliphoes besteld en ben super blij met het resultaat. De telefoon ging er iets moeilijker in dan de andere maar nu zit ie stevig vast en met de extra beschermlaag zit ie mooi veilig van gevaar! Echt een aanrader om hier te bestellen, geweldige kwaliteit, snel leverbaar, leuk om te maken en aan te passen en gegarandeerd je geld waard!!!

Hoi Finn! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woorden๐ŸŒบ๐Ÿค— Liefs, Sofie ๐Ÿ˜‡

Ik ben heel erg tevreden

Hoi Bryan, Dankjewel, heel fijn dat alles zo goed bevalt! ๐Ÿ˜‡๐Ÿ‘ Liefs, Sofie

Zeer tevreden!

Ik ben heel erg blij met mijn telefoonhoes. Keep it up guys!

Hoi Amalia! ๐ŸŒบ Dankjewel voor het fijne bericht, hier worden we heel blij van!!! Liefs, Sofie ๐Ÿ˜

Snel in huis en ziet er goed uit

Citymarmble case gekozen. Super leuk te personaliseren qua kleur en schaal. Nu maar hopen dat hij slijtvast is

Wow! Dank voor deze fantastisch mooie review. Daar worden we heel blij van ๐Ÿ˜