Goeie ding

Hi Jeroen! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

mooi gemaakt

Het hoesje van mijn telefoon ziet er mooi uit. Ben er erg blij mee.

Hi Nick, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Blij met aankoop

Casecompany was een van de weinige aanbieders van hoesjes met veters voor mijn Galaxy S20+ en goede prijs ook, met leuke printjes. Eenmaal, na snelle levering, ontvangen en in gebruik, blijkt het ook nog eens prima kwaliteit. Blij verrast kan ik Casecompany alleen maar aanbevelen. Dus: + Leuke shop + Snelle levering + Kwaliteit + Prijs

Hoi SorayaπŸŽ‰ Wat een mooie beoordeling πŸ˜‡! Daar worden we heeel blij van πŸ’! Dankjewel!!! Liefs, Sofie😍

Top, een case met de plattegrond van je eigen stad!!

Goede kwaliteit, snel geleverd

Hi Anneke! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Boven verwachting mooi.

Heel mooie case van goede kwaliteit, blij mee!!

Hi Trijnie, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Snelle levering! Hoesje ziet er prima uit!

Heb hoesje besteld en werd heel snel geleverd. Alles is allemaal goed en supersnel verlopen ben zeer tevreden!

Hoi JennyπŸŽ‰ Wat een mooie beoordeling πŸ˜‡! Daar worden we heeel blij van πŸ’! Dankjewel!!! Liefs, Sofie😍

Had ik veel eerder moeten bestellen!

Het hoesje zit goed om je telefoon heen. Het koord is ideaal te verstellen. De foto zijn erg goed uitgepakt, dat vond ik nog even spannend. Ik heb er al heel veel complimenten over gekregen. Echt de moeite waard!

Hoi Deborah, Dankjewel, heel fijn dat alles zo goed bevalt! πŸ˜‡πŸ‘ Liefs, Sofie

Prachtig

Het hoesje ziet er prachtig uit, goede kwaliteit print en hoesje! Voor herhaling vatbaar!

Hoi ! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woordenπŸŒΊπŸ€— Liefs, Sofie πŸ˜‡

Mooi en soepel hoesje

Het hoesje past goed om de telefoon en de kleuren zijn zoals op de site stond. Bij het ontwerpen staat de tekst onderaan (onder de plattegrond) die blijkt hoger geplaatst te zijn, op het onderste deel van de print. Verder ben ik erg tevreden en werd hij snel verzonden en geleverd!

Hoi Tanja, dank voor de beoordeling, volgende keer gaan we nog beter ons best doen voor de 10 punten !πŸ€—πŸ˜ Liefs, Sofie

Snelle service. Besteld en volgende dag al in huis.

Hoi Mo, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

heel blij mee

bestellen en bezorgen ging soepel en vrij snel past goed om telefoon

Hi Chantalle! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Zeer goed, gaaf hoesje!

Hoesje werd snel geleverd en alles was zoals verwacht!

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. πŸ˜‡πŸ˜

Mooie nette afwerking en hoesje is lekker flexibel maar stevig . Snelle en nette service

Hoi Sacha, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Te leuk deze phonecover

Ik heb een hoesje besteld met de plattegrond van mijn stad. Je kunt zelfs inzoomen op je woonwijk. Ik ben er erg blij mee.

Erg leuk en handig!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Ik heb er nu een met koord en is goed te verwisselen met het gewone hoesje. En dan ook nog je initialen erop is erg leuk.

Jeej, wat fijn dat jij tevreden bent!! πŸŽ‰ Graag gedaan en tot snel? 🌺

Mooi stevig hoesje en snel geleverd.

Dank voor je tijd voor het schrijven van deze beoordeling, fijn dat je tevreden bent!

Sterke, duurzame bescherming voor m'n phone!

Snel geleverd, deze case van duurzaam materiaal. Even wennen aan de knopjes die bij deze meegeprint zijn. Het is een prachtige, stevige en persoonlijke case geworden.

Hi Jan, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Is niet zo heel goed

De eerste keer bestel ik een hoesje voor een iPhone 13 pro Max. Dat ging super goed. Een week later bestel ik een hoesje voor een iPhone 11. Buiten de sticker om staat er iets afgedrukt wat er niet hoort. toen hebben ze het opgelost met 50% korting op een nieuwe. En die was ook niet goed. Maar ze lossen het niet op. Echt heel jammer

Hallo Jeroen, Het is jammer dat je twee keer een case met hetzelfde probleem ontving. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling. We hebben er even naar gekeken, en zien dat de eerste case geleverd werd exact zoals het door jou aangepaste afdrukbestand. We kunnen dit helaas niet aanpassen voor je maar we bieden je een kortingscode om evt. een nieuwe bestelling te plaatsen. Ik zie namelijk dat bij de tweede bestelling hetzelfde is gebeurd. Ik raad je daarom aan nog eens te kijken naar de afmetingen van de foto die je wilt afdrukken, zoals uitgelegd in ons vorige gesprek. Excuses dat we niet meer van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet, Sofie

Goede service fijn hoesje

Erg fijn hoesje in gebruik, en goede service.

Hi Bianca! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Hoesje is sterk maar foto is niet geplaatst als gewild

Hoesje laten drukken met een foto van kwaliteit. Via een ander zelfde foto gebruikt als laptop cover. Echter is de foto niet geplaatst als dat ik op de site had aangegeven.

Beste Maxime, Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een hoes onjuist of defect wordt geleverd, dat is zeker niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou je ons een foto willen sturen van het ontvangen product? Wij zorgen voor een passende oplossing. Nogmaals oprechte excuses! Met vriendelijke groet, Sofie

Prima product!

Stevig en oogt zeer beschermend! Exact naar verwachting!

Hi Mark, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Mooie en goeie kwaliteit! Vind hem goed afgewerkt en hij verkleurt ook niet. Het is zeerzeker een aanrader voor een cadeautje of voor je zelf!

Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡

Duidelijke site. Snelle levering

Het is de eerste keer dat ik bij Casecompeny iets bestel en het ging direct goed. Meteen nog maar een bestelling gedaan met het zelfde goede resultaat.

toch niet zo mooi

Ik vond hem in het echt niet zo mooi, toch wel een heel vrouwelijk hoesje, heb daarom nog weer een andere besteld

Beste Harrie, Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat vervelend dat de hoes niet is zoals je je had voorgesteld. We zouden graag in contact met je komen om te kijken of wij je een passend advies kunnen geven. Kun je ons een mailtje sturen o.v.v. Reactie beoordeling Kiyoh erbij vermeldt? Dank je wel!

Erg leuk

Heel blij mee. Door het ruwe oppervlak houdt het ook lekker vast. Staat heel gaaf bij de groene iPhone! Fijn zo’n verantwoord hoesje