MOOI!

Mooi hoesje. Stevig, mooie kleuren. Snelle levering.

Super blij met mijn hoesje

Mijn gepersonaliseerde telefoonhoesje werd snel bezorgd en is helemaal naar wens. Zit perfect om mijn toestel en de foto’s staan erop zoals ik had gehoopt. Ik heb hem nu een aantal weken in gebruik en tot nu toe blijft de print er goed op zitten.

Verkleurd snel

Het hoesje past uitstekend maar de print verkleurd in de zon erg snel. Ik gebruik het hoesje nu 2 weken en de kleur is al erg vervaagd. Erg Jammer wanneer je een persoonlijk hoesje met kleur besteld.

Heel mooi

Snelle levering En mooi hoesje

N.a.v een fotoshoot dit fantastische hoesje kunnen maken! Het resultaat is zo mooi geworden!

Helemaal tevreden

Het past goed om mijn telefoon en is een fijn housje voor in de handen

Super leuk!

Fijn en prima kwaliteit

100% tevreden

Mijn dochter is super blij met dat cadeau, ik wil je bedanken, het is prachtig geworden en ze voelt zich erg geïdentificeerd. Dankbaar voor het mooie en schone werk.

Hij is helemaal naar wens.

Helemaal geweldig super blij mee

Helemaal zoals ik het wilde mijn overleden mam precies zoals ze was Mijn dank is groot

Echt mooi gemaakt de hoesje

Hallo Ibrahim, Hartelijk dank voor uw recensie! Allereerst onze excuses voor het ongemak. We maken het graag goed met je. Kunt u ons een e-mail sturen, want ik kan uw bestelnummer helaas niet vinden op naam en achternaam? ✉️ Met vriendelijke groeten, Sofie

Print van hoesje laat nu al los

Voor vaderdag een telefoonhoesje met fotoprint besteld. Heel leuke ontwerpmogelijkheden, maar de print laat aan de zijkanten binnen een maand al los. Vaderdag was juni, het is pas juli… kwaliteit is onvoldoende dat dit al binnen een maand gebeurt (bij normaal gebruik). Jammer!

Hallo Sandy, Hartelijk dank voor uw recensie! Allereerst onze excuses voor het ongemak. We maken het graag goed met je. Kunt u ons een e-mail sturen, want ik kan uw bestelnummer helaas niet vinden op naam en achternaam? ✉️ Met vriendelijke groeten, Sofie

Mooi origineel hoesje

Snelle levering, leuk hoesje

Goede ervaring met casecompany

Super tevreden,makkelijke app ,kwalitatief goed,snelle levering,leuk prijsje. Nu voor de tweede keer hier besteld ,super top!!! Blij mee .

Prima hoesje!

Ik heb 2 x de hard case besteld met de foto rol zoals ik op de advertentie zag. Na een snelle levering ben ik tevreden met een goede pasvorm en een prachtige opdruk.

Prima product

Makkelijk samenstellen snel geleverd goede kwaliteit

Super mooi!

Super mooi telefoonhoesje, beschermd de telefoon perfect, mooie en scherpe print en een super snelle verzending! Helemaal blij mee!

100 procent tevreden

Ik raad het iedereen aan , top product

Mooi stevig product super tevreden

Snel geleverd , ontwerp precies geworden zoals ik me had voorgesteld. Heel erg blij mee!!

Lekker snel

Prima hoesje. Uit zoveel keus heb ik echt een leukertje gevonden. Ik was alleen vergeten om behalve de letter ook mijn naam erop te laten zetten. Dat doe ik dan de volgende keer. Vr gr Astrid

Mooi

Is heel mooi geworden. Ben er heel blij mee.

Snel, mooi, duidelijk

Super snel geleverd en heel mooi

Super mooi hoesje kleuren zijn prachtig de foto's komen er ook heel mooi op uit ben heel blij met dit product ga ook zeker vaker bestellen Was ook snel geleverd

Foto,s echt zonder kleurverschil, hoesje past fantastisch en heel erg blij mee.