Snel geleverd en wat ik verwacht had

Fijn dat je tevreden bent! We zien jouw graag weer terug

Ik beveel de Casecompany aan.

Zocht speciaal hoesje en op site Casecompany terechtgekomen. Kon nog personaliseren met naam in vele kleuren en schrijfwijze mogelijk. Gekozen voor - Haeckel Trochilidae. Is echt prachtig! Mooi, niet glimmend uitgevoerd. Randen transparant, achterzijde niet. Zit er strak omheen. Zeer tevreden met resultaat. Echt een aanrader.

Wow! Dank voor deze fantastisch mooie review. Daar worden we heel blij van ๐Ÿ˜

Voor mijn telefoon zijn er weinig hoesjes op andere sites. Voornamelijk erg saaie of lelijke... Toen bij deze site uitgekomen. Oneindig veel keuze tussen allerlei printjes/plaatjes!! Erg blij met de keuze die ik maakte. Prijs verhouding is goed met de kwaliteit. Bezorging was snel en zoals op de site werd aangegeven. Ik raad deze site zeker aan. Volgende keer bestel ik hier weer!

Hoi Sterre! ๐ŸŒบ Dankjewel voor het fijne bericht, hier worden we heel blij van!!! Liefs, Sofie ๐Ÿ˜

Cases

Het zijn hele mooie cases van goede kwaliteit en de service was ook goed snel antwoord op je vragen

Hoi Stephanie๐Ÿ’, Dankjewel dat je ons harde werk en producten waardeert. Daar halen we alle energie uit, fantastisch! ๐Ÿ˜ Liefs, Sofie๐ŸŒบ

verkeerd formaat hoesje besteld

Ik heb een gepersonaliseerd hoesje besteld, helaas zelf verkeerd formaat aangeklikt. Hartstikke jammer, hoesje ziet er verder prima uit.

Beste Femke, Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een hoes onjuist of defect wordt geleverd, dat is zeker niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou je ons een foto willen sturen van het ontvangen product? Wij zorgen voor een passende oplossing. Nogmaals oprechte excuses! Met vriendelijke groet, Sofie

Geweldig en makkelijk te maken

Een geweldig hoesje naar eigen keus en gemakkelijk te maken zonder dat het ingewikkeld is

Jeej, wat fijn dat jij tevreden bent!! ๐ŸŽ‰ Graag gedaan en tot snel? ๐ŸŒบ

Snelle en correcte levering! Leuke telefooncover!

Hoi, Dankjewel, heel fijn dat alles zo goed bevalt! ๐Ÿ˜‡๐Ÿ‘ Liefs, Sofie

Helemaal perfect

De case is echt snel geleverd en volledig naar verwachting. Hij is mooi helder van kleur en goede druk. Mooi stevig maar toch fijn materiaal. Netjes verpakt en verzonden. Echt voor herhaling vatbaar.

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜

Snel geleverd, leuke case!

Geleverde case was zoals in het ontwerp, goede kwaliteit en snel geleverd.

Hi Charlotte! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Super mooi hoesje

Super mooi en fijn hoesje, ik dacht eerst dat die te dun zou zijn maar hij zit fantastisch! Ik zou hier zeker nog een 2de keer een hoesje bestellen! Top kwaliteit en een super snelle levering ik ben helemaal te vreden <3

Hi Leane, Dank voor de mooie beoordeling! ๐Ÿ˜Daar worden we ontzettend blij van! ๐Ÿ˜Ž Groetjes, Sofie ๐ŸŒน

Super goed uitstekend!!

Ik ben zeker te Vreden met me pakketje en me hoesje die ik heb ontvangen plus er waren nog snoepjes er bij gelegd super lief

Niet heel mooi

Het product ziet er jammer genoeg wel iets mooier uit online dan in het echt... Niet per se lelijk, maar geen goede afspiegeling van de realiteit.

Hoi Jesse, Bedankt voor je feedback! Ik vind het vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet in goede orde is geleverd en dat jij geen goede ervaring hebt met onze shop. Hier balen wij van. Wij maken het daarom graag goed met je. Kijk je even in je mail? Met vriendelijke groet, Sofie

Top kwaliteit en snelle bezorging

Heel prettige ervaring. De kwaliteit is ontzettend goed! Ziet er precies zo uit als op de foto. Ook had ik met twee dagen het hoesje binnen. Perfect!!

Superleuk

Geweldig leuk foto hoesje geworden. Snelle levering kortom heel blij mee. Kan het iedereen aanraden

Hi Annet! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Door de perfecte uitwerking, goede en snelle levering heb ik het hoesje met mijn 2 idolen erop snel in gebruik kunnen nemen. Hierdoor heb ik nu ook 1 handtekening erop staan van mijn idool Dorian Bindels. Zonder de goede uitwerking van casecompany was dit niet gelukt. Heel erg dankbaar en blij.

Hoi Julia! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woorden๐ŸŒบ๐Ÿค— Liefs, Sofie ๐Ÿ˜‡

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levertijd en mooi hoesje

Fijn dat je tevreden bent! We zien jouw graag weer terug!

Bij stress een fijne ervaring

Ik had een hoesje besteld om een vriendin te verrassen. Helaas blijkt de postcode op Google niet te kloppen en had de chauffeur het pakketje weer terug gestuurd naar het depot. Ik was erg blij met het klantencontact en kreeg een code om opnieuw het cadeautje te bestellen. Dank voor jullie flexibiliteit en snelle reactie

Hoi Jolijn ๐ŸŒบ! Dank voor de positiviteit๐Ÿ˜‰! Hier doen wij het voor๐Ÿ˜! Fijn weekend๐Ÿ’, Liefs, Sofie ๐ŸŽ‰

Prima hoesje

Leuk gepersonaliseerd hoesje

Hi Dirk! Thank you for your nice review, we appreciate it very much! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Greetings, Sofie

Mooi en stevig hoesje

Snelle levering, mooie kwaliteit. Kortom, top product!

Hi Juliette! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‡ Groetjes, Sofie

Top product

Een goed passend hoesje geheel naar eigen ontwerp! Erg blij mee!!

Leuk hoesje

Na 1e levering van mindere kwaliteit zonder problemen gratis een nieuw hoesje gekregen. Top service, mooi assortiment

Hoi Liesbeth! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woorden๐ŸŒบ๐Ÿค— Liefs, Sofie ๐Ÿ˜‡

Geweldige bedrijf

Dit is mijn tweede hoesje ik vind het zo geweldig hoe jullie dat doen

Jeej, wat fijn dat jij tevreden bent!! ๐ŸŽ‰ Graag gedaan en tot snel? ๐ŸŒบ

Mooi, maar van mindere kwaliteit

De opdruk ziet er mooi uit, maar voor die prijs had ik gehoopt dat de zijkant van het hoesje niet binnen een week afbrak.

Beste Sterre, Hartelijk dank voor je feedback. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een hoes onjuist of defect wordt geleverd, dat is zeker niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou je ons een foto willen sturen van het ontvangen product? Wij zorgen voor een passende oplossing. Nogmaals oprechte excuses! Met vriendelijke groet, Sofie

Goede service, prachtige case

Blij met mijn nieuwe gepersonaliseerde case! Snel geleverd, en top dat ik dezelfde print gratis als wallpaper kreeg. Top!

Ongelooflijk mooi product

Ik had een hoesje besteld voor mjjn telefoon en Hij was optijd binnengekomen en ziet er fantastisch uit! Dankjewel casecompany

Hi Dina, Dank voor de mooie beoordeling! ๐Ÿ˜Daar worden we ontzettend blij van! ๐Ÿ˜Ž Groetjes, Sofie ๐ŸŒน