Leuke hoesje

Het is een leuke hoesje, maar ik heb het hoesje niet lang geleden gekocht wn het begint nu al te vervellen wel heel jammer

Teleurstellend

Toen ik mijn hoesje binnen kreeg, klopte de foto die ik erop had gezet niet en zat het camera gat er vol door het logo heen. Dit vind ik erg jammer want nu kan ik het hoesje niet gewilt gebruiken

Leuk design, snelle levering en goede kwaliteit!

Ik krijg elke dag wel een complimentje over mijn raketje op m'n telefoon. Past perfect en blijft mooi! Volgende hoesje bestel ik hier weer!

Perfect hoesje

Past perfect en ziet er ook nog eens leuk uit. Grote keuze. Aanrader

Goede kwaliteit hoesje

Het is een goed hoesje alleen hij word snel vies en dat is jammer.

Goede kwaliteit

Ik heb mijn hoesje een paar weken geleden besteld en het is een goed en stevig hoesje. De print is van hoge kwaliteit en zal er niet 1,2,3 afvallen

Super precies zoals ik verwacht had !!

Goede kwaliteit Snelle levering!

Teleurstellend

Erg mooi design, maar de opening voor de kaarten is te groot waardoor ze eruit vallen en vanachter komt het hoesje al los (mogelijk slechte lijm). Heb wel een nieuw hoesje gekregen, erg jammer!

Het hoesje voor de Samsung S21 is echt perfect! Stevig en een erg mooi design. Al meerdere complimenten gehad.

Super chill

Alles was heel duidelijk en super snel. En heel erg tevreden. Het hoesje is heel mooi en past perfect.

Super origineel en uniek idee.

Weet zeker dat heeeel veel mensen er niet van af weten. Want dit is een super gaaf concept

Echt goede kwaliteit en echt een heel mooi hoesje!

Ik vond het lekker makkelijk om te zoeken wat ik wou! Je kan het dan nog aanpassen aan je eigen voorkeur! Verzending liep ook super vlot!

Snelle levering, kwaliteit kan verbeterd worden

De levering en de website zijn super, het is snel en efficiënt. Helaas is mijn logo niet helemaal scherp geprint, terwijl het bestand wel 300 DPI is. Bij het verwijderen van het hoesje ontstaan snel barstjes, dus daar moet je erg voorzichtig mee zijn. Voor een startend bedrijf erg goed en ik hoop dat het nog beter wordt!

Prachtig telefoonhoesje

Licht, mooi, persoonlijk!

Perfect case

Perfect case for my iphone compliments well with my personality! So happy with it

Helemaal prima

Mooie graphics voor op een telefoon hoesje. Snelle levering!

Precies wat ik had verwacht en ook nog een goed hoesje. Krijg veel mensen om me oren hoe vet mijn hoesje is en waar ik deze heb gehaald.

Precies zoals gewild.

Ben erg blij met de kwaliteit

Goeie service en snelle levering en reacties, had helaas een te groot model hoesje aangeklikt en vanwege de bedrukking kon deze niet geretourneerd worden wat ik ook volledig begrijp!

Slecht

Het hoesje voor alleen je telefoon, is prima. Alleen ik koop zoon hoesje om daar ook pasjes bij te kunnen doen. De pasjes vallen continue eruit, wat je niet wilt is dat je pinpas of rijbewijs ergens op straat ligt denk ik zo. En als je dan kijkt wat het hoesje gekost heeft. Is dit dus ook niet naar verhouding.

Goede service en snelle levering

Goede service zoals een walpaper apart opsturen van de door jouw gekozen afbeelding. En de dag erna al in huis!

Mooi hoesje maar slechte service

Op de site kon je de kaart draaien hoe je hem wou maar achteraf heb ik een hoesje ontvangen met een ander gedeelte van de kaart dan dat ik wou en ze willen het goedmaken met een tegoedbon? Ik zou hier niks meer halen.

Mooi, maar slechte kwaliteit

Het is een mooi hoesje maar past net niet en breekt snel af. Ik heb die van mij een maand geleden besteld en hij ziet er uit als een hoesje van een jaar. Het is een leuk concept maar de houdbaarheid is iets minder lang. Voor de rest is het een fijn hoesje en hij is precies geleverd zoals ik hem had ontworpen. Ik beveel het wel aan want het is leuk dat je zelf je hoesje kan ontwerpen, zoals ik al zei hebben sommige de punten op de i nodig.