Mooi

Goede kwaliteit ✨

Top hoesje

Erg blij mee

Snel en mooi

Prachtig hoesje en heel snel in huis

Mooi design

Mooi design, telefoon is goed beschermd!

Onwijs leuk

Snelle levering. Goede kwaliteit Pasvorm goed. Zeer veel keuze.

Snel en betaalbaar, niet slijtvast.

Hoesje was snel gemaakt, en binnen 24 uur geleverd. Kwaliteit is goed, afbeelding mooi weergegeven, alleen de afbeelding begint wel al wat te slijten.

Response from the business owner

Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat het telefoonhoesje snel is gemaakt en binnen 24 uur is geleverd, en dat je tevreden bent met de kwaliteit en weergave van de afbeelding. Het spijt ons te horen dat de afbeelding al een beetje begint te slijten. Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Mooi hoesje

Mijn vrouw verrast met moederdag, ze was helemaal blij met haar persoonlijke telefoonhoesje.

Super mooi gedaan precies als dat je hem online gemaakt hebt

Mooie kwaliteit en fijne, snelle communicatie

De kwaliteit is erg goed. Ook de communicatie met de klantenservice is als zeer prettig en snel ervaren!

Top hoesjes!!!

Gewoon fijne en betaalbare hoesjes,alleen zou het fijn zijn als er 2 bevestigings haakjes aan zouden zitten,zodat je er een leuk riempje aan kunt bevestigen,of een kralen koord,of dat jullie wat nieuws toevoegen dan alleen het zwarte koort ik zou daar blij van worden! Groetjes Daniëlle uit Enschede

Een bedrijf die doen wat men zegt

Good service

I like to have my own picture in my phone case They do their best but my phone Model cut my eyes I am happy with the service they have fast delivery too

Superrrr

Via een advertentie op de site van casecompany terecht gekomen. Ik had met een dubbel gevoel mijn bestelling geplaatst maar ben uiteindelijk "dik" tevreden. Super snelle afhandeling en bezorging.

Heel mooi hoesje! Stevig ook! Ben er helemaal blij mee

Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit!

goeie kwaliteit en snel geleverd

ik heb twee hoesjes besteld: een standaard uit het assortiment en 1 met de kaart van mijn woonplaats. Die eerste is gewoon prima. Die tweede daarentegen... WAUW! ik woon in een dorp met 2000 inwoners en dat er dan de mogelijkheid is om zo'n hoesje te laten maken met een kaart van mijn woonplaats én dat deze binnen 3 dagen geleverd wordt én dat de kwaliteit fantastisch is?! ik ben onder de indruk! Wil je ook een hoesje met een kaart van jouw woonplaats: dit zit (een beetje verstopt) onder stadskaart!

Toffe case en mega snel geleverd

Sinds kort een nieuwe telefoon en daar moest natuurlijk een leuke (bescherm) case bij. Nu had ik mijn vorige ook bij jullie vandaan en was daar zeer tevreden over. Dus nu weer voor jullie gekozen voor een super leuk gepersonaliseerde case!! Deze lijkt wel iets minder stevig, hoop dat ik me verbeeld. Maar ben er hoe dan ook erg blij mee. En de levering was ontzettend snel!!

Super bedrijf! En super snelle levering. had prongelijk verkeerde formaat besteld en kreeg bericht dat ik 100% coupon kreeg zodat ik de juiste kon uitzoeken Ga hier zeker vaker bestellen.

Super snel en wow zo mooi.

Ik had besteld en het lag super snel in de brievenbus. Het hoesje kwam heel netjes en goed verpakt aan. De kwaliteit van hoesje en foto's is perfect. Mooi kleuren, totaal geen rommel.

Top mijn dochter helemaal blij mee

Geweldig … kreeg razendsnel antwoord op m’n vragen en het hoesje is zo ontzettend leuk.. dus in een woord top

Great customer service

Easy to order, fast delivery and great customer service.

Goede kwaliteit, mooi resultaat

Mijn derde hoesje besteld en wederom top product, precies zoals bedoeld

Zeer tevreden!

Binnen 1 dag geleverd. Het overtrof mijn verwachtingen. Zo mooi!

Super leuk!!

Ik heb dit hoesje aan mijn vriend gegeven. Super goede kwaliteit en super snel bezorgd. Kei fijn zou nog eens z’n hoesje bestellen. Topp product!!!