Ontwerpen ging makkelijk

Het ontwerpen ging super makkelijk en ik had het telefoonhoesje ook nog is snel in huis!!

Heel makkelijk te maken snel geleverd mooie kwaliteit

Prachtige telefoonhoesje mooie en goed kwaliteit je eigen foto's moou en duidelijk elke dag weer genieten van mijn hoesje echte aanrader. 10 10 10 10 10

Mooi afgewerkt

Prachtig hoesje heel blij mee leuk cadeautje om te geven of te krijgen.

Zeer te vrede alleen jammer als het in je winkelwagen zit dat je niet kunt aanpassen. En weer helemaal op nieuw moest beginnen.

Super zeer tevreden

Mijn geliefden staan er mooi op hoesje zeer tevreden volgende keer weer bestellen maar dan een andere versie. Kortom een tevreden klant

Mooie kwaliteit

Stijlvol hoesje en voldoet aan de verwachtingen. Blij mee!!

Het was vrij simpel om de bestelling te regelen met foto,zelfs voor een digibeet als ik ben. Daarna was het hoesje al snel in huis,super!

Heel blij mee!

Snel geleverd in keurige verpakking. We kochten een gepersonaliseerd hoesje, het is precies zoals in het online voorbeeld geworden. Dochter is er erg blij mee.

Mooi hoesje, snelle levering!

Dit is mijn tweede hoedje en er gaan er nog meer komen zien er goed uit blijven lang mooi en snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Meer verwacht

Sonde dat de bedrukking er goed op voelbaar is op de buitenkant, hierdoor gaat de print er super snel af!

Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons te horen dat u problemen had met de duurzaamheid van de afdrukken. Onze excuses voor het ongemak. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail. We staan klaar om u te helpen.

Heel mooi goede kwaliteit snelle levering. Was een verrassing voor mijn man. Hij is er heel blij mee.

Niks mis mee!!

Superleuk en persoonlijk hoesje. Snelle levering

Superleuk en persoonlijk hoesje. Snelle levering

Mooier dan verwacht

Prachtig telefoonhoesje, nog mooier dan verwacht. Krijg veel complimenten!

Super mega geweldig mooi

Mijn dochters omschrijving voor haar telefoon hoesje is: super mega geweldig mooi. Ze is ontzettend blij met haar eerste hoesje die ze zelf heeft uitgezocht! De kleuren en tekst komen precies overeen, het ziet er stevig en flexibel uit, het koord ook. De bestelling hebben we snel ontvangen. Dus absoluut een aanrader.

Positief

Foto is iets doffer dan op het voorbeeld, maar zo leuk! Ben er super blij mee

Een heel mooi hoesje

De hoesjes zijn altijd heel mooi heb er verschillende top hoor

Mooi hoesje

Is een mooi hoesje en leuk met die naam gegraveerd.

Perfect!

1e hoesjes bleek al na een paar weken kapot te zijn. Na melding kreeg ik direct een nieuw hoesje toegestuurd en die is prachtig en afbeelding laat niet los. Dus goede service en mooi product!

Geweldig product

Het hoesje is zoals besteld en goed van kwaliteit. Mijn vrienden vragen waar ze het hoesje kunnen bestellen. Dus verwijs iedereen door naar jullie.

Snel ontvangen top

Snelle levering kwaliteit prima

Goede ervaring, snelle levering goede kwaliteit hoesje

Leuk om zo een zeer persoonlijk telefoonhoesje te hebben. Past goed.

De levering was heel snel het hoesje is heel goed kwa kwaliteit

Goede kwaliteit

Hij werkt heel foed

Hij is mooi zat goed in gepakt