Prachtig hoesje, goede kwaliteit.

Zeer mooi hoesje, echte aanrader, snelle levering!

Snelle bezorging en mooi hoesje.

zeer tevreden met mijn hoesje

Makkelijk te ontwerpen, goede kwaliteit, snel verstuurd en goede klantenservice. Heb hier nu al twee keer een hoesje laten maken en zou het zeker aanraden!

super leuk hoe jullie de telefoon hoesjes maken een unieke hoesje ik ben super blij er mee.

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Ik had een heel leuk hoesje besteld, met hartjes en de letters van mijn kinderen en kleinkinderen....heel leuk. Was de andere dag al binnen en keurig verpakt. Ben hier heel tevreden over... toppie !!!

zeer goed

goede kwaliteit zeer tevreden er mee en ook snelle levering

Heel prettig, snel, zonder problemen.

Gebruik het hoesje nu al een paar weken en ben heel erg tevreden. Het hoesje is precies zoals dat op de site stond. Ook is het hoesje vrij stevig.

Nice

Leuk hoesje betaalbaar en goed geprijsd. Tevens snelle levering

Mooi hoesje, duidelijke foto's en het blijft ook mooi

Super blij mee

Snel geleverd en ben er super blij mee hij is zo mooi

Super blij met mijn aankoop

Goede kwaliteit

Een geweldig hoesje ben er zo blij mee

Optijd geleverd en netjes ingepakt.ben zeer tevreden

Mooi hoes voor mijn mate 20 pro

Voor mijn Huawei mate 20 pro Omdat dit al een ouder toestel is kon ik niet snel een mooie hoes vinden. Kreeg deze site door van iemand en vondt de hoes het best bij mij passen . Als ik weer een andere nodig heb ga ik hier weer zoeken

Prima kwaliteit, snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding

Super mooie telefoonhoes

Heel blij met mijn nieuwe telefoon hoes. Hij is stevig, het koord blijft erg goed zitten. Toch één ding, waar ik niet goed over na heb gedacht, witte tekst op lila is bijna niet te lezen. Dat had ik moeten laten omlijnen, want die tekst is heel belangrijk voor me.

Super leuk

Snelle levering Precies als voorbeeld Erg leuk

Heel erg mooi foto hoesje. Zelf samengesteld. Prima kwaliteit

Op tijd bezorgd, hoesje past perfect om de telefoon. Heel fijn, dat mijn telefoon weer is beschermd met toffe bloemen kleuren. Heel blij mee

Super snelle levering en prachtig hoesje!

Precies zoals op de foto en super snel geleverd! Top! Blij met m'n nieuwe hoesje!

Super mooi hoesje

Top hoesje goede kwaliteit. Waardebon!!

Geweldig product

Supersnel bezorgd ‘s avonds besteld en volgende dag al in de bus. Mooie kwaliteit hoesje ben r erg blij mee

Snelle levering. Super case. Heel blij mee.

Snelle levering. Super case. Heel blij mee

Snelle service, goede kwaliteit

Makkelijk om te maken (met foto), snel verstuurd, goede kwaliteit.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.