Helemaal blij mee

Mooi hoesje voor mijn Samsung S23 Soepel en makkelijk om de telefoon erin te doen.

Bestel elk jaar een nieuw hoesje Daar staan al mijn kleinkinderen op zelf onze stil geboren kleinzoon en onze hondjes Kan nu in een oogopslag aan iedereen laten zien dat ik een trotse oma ben van die prachtige kleinkinderen

Kwaliteit prijsverhouding is goed

Kwaliteit van het hoesje is goed. Ik vind alleen de kleur niet mooi overkomen. De foto's op het hoesje zijn mooi zichtbaar.

Prachtig

Het is wat ik besteld heb goed uitgevoerd. Alleen ben ik een beetje dom geweest om de verkeerde maat te bestellen.

Uitstekend!

Gepersonaliseerd hoesje voor iPhone 12 mini besteld. Foto’s uploaden fluitje van een cent. Levering binnen een paar werkdagen. Hoesje in gebruik genomen, geen enkele gebruikssporen zichtbaar. Heel erg tevreden!

Mijn eigen ontwerp is erg mooi geworden. Erg blij mee!

Fantastisch!

Mijn dochter van 12 mocht na een pittig schooljaar een hoesje van mij uitzoeken. Helaas had ze een verkeerde telefoon opgegeven. Dus het hoesje wat ze had besteld pastte niet. Ze had ook nog eens een hoesje besteld die ze had gepersonaliseerd dus retour sturen kon niet. Nadat ik een mail heb gestuurd zijn wij echt heel fijn geholpen. Snelle reactie en mocht ze met een flinke korting alsnog een ander hoesje uitzoeken. In één woord FANTASTISCH!!!

Ik ben super blij met mijn nieuwe foto hoesje en de levering was ook optijd Heel erg bedankt

Hele fijne hoesjes

Nu voor de 2e keer een hoesje besteld en ben super tevreden. Ze zijn heel erg fijn en leuk dat je je eigen ontwerp er op kan laten zetten, dat maakt het echt persoonlijk. Voor een volgend hoesje weet ik waar ik moet zijn!!

Super tevreden over de mooie sterrenbeeld hoes

Super snelle levering en goede kwaliteit. Heel tevreden met het resultaat

Snelle levering, stevig en mooie case.

De case is stevig en past goed. De tekening is super mooi.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe telefoon hoes . Mooie foto's van mijn dierbare erop

It's ok

Thought it would look and fele more real as 'marmer', more shiny.

Hi Nicole, Thank you for leaving your review. How annoying to read that you are not satisfied with us. We are happy to make it up to you. Would you please check your email? ✉️ Kind regards, Sofie

Ik vind het een handig en soepel hoes voor je fhone in een woor geweldige. Ook snel bezorgt. Hartelijk dank

Prima kwaliteit, zit goed. Enige minpuntje is dat de kwaliteit van de foto’s niet zijn zoals ik had verwacht aan de hand van het voorbeeld.

Mooi hoesje

Het hoesje is zoals gemaakt. Snel geleverd.

Echt super mooi gemaakt, het trekt ook veel reacties aan van andere mensen en die willen dan ook zo'n hoesje.. Ik ben er blij mee en trots op. Dankjewel.

Teleurgesteld

Het hoesje is veel lichter van kleur Hierdoor zie je de naam amper.

Hallo Femmie, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over ons. We maken het graag goed met je. Zou u alstublieft uw e-mail willen controleren? ✉️ Met vriendelijke groet, Sofie

Excited

Ruime keuze.. fantastische (zelf)ontwerpen! Uitstekende service. Meer dan goede kwaliteit! Tevreden..

Wow

Helemaal geweldig en hij was er mega snel en hij is zoals ik hem wilde.

Super mooi

Snelle levering mooi hoesje

Heel veel mooie hoesjes!

Het enige probleem waar ik tegenaan liep is dat ik last kreeg van keuzestress... ;-) Wat een keuze! En niet alleen voor de duurdere telefoons maar ook voor de goedkopere mobiel die ik als eerste mobiel voor mijn dochter heb gekocht. Leuke ontwerpen waarvan er veel ook te personaliseren zijn. Én als bonus kan je jouw ontwerp ook als achtergrond op je mobiel instellen; super leuk! Het bestelproces is eenvoudig en de levering was heel snel en netjes.

Prachtige case

Krijg allemaal complimenten. Zo leuk met je eigen wijk als print. Super stevig. Ben er heel blij mee!

Goede kwaliteit

Hoesje ziet er heel goed uit en voelt stevig. Mijn vriend is er blij mee

Heel blij mee❤️

Heel erg blij mee En krijgt veel complimenten over ❤️❤️❤️