heel leuk

kwam snel binnen en het is een goed hoesje

Perfect geregeld

Goed product, snelle service en verzending.

Hoi APA! Top dat jij tevreden bent, daar doen we het voor. Heel veel dank voor je mooie woordenπŸŒΊπŸ€— Liefs, Sofie πŸ˜‡

Het hoesje is snel geleverd en de opdruk is erg mooi. Nu, anderhalve maand later is de opdruk nog steeds mooi. Kwalitatief goed product dus. Het was een cadeau voor mijn moeder en ze is er nog steeds erg blij mee.

Hoi Naomi! 🌺 Dankjewel voor het fijne bericht, hier worden we heel blij van!!! Liefs, Sofie 😍

Prima hoesje, snelle levering.

Dank voor je tijd voor het schrijven van deze beoordeling, fijn dat je tevreden bent!

Goede kwaliteit en opdruk

Goede kwaliteit hoesje, de opdruk zit er mooi op en de dingen die ik op het hoesje wou hebben zaten erop

Hoi Nancy, dank voor de beoordeling, volgende keer gaan we nog beter ons best doen voor de 10 punten !πŸ€—πŸ˜ Liefs, Sofie

Leuk hoesje

Geweldige uitvinding

Ik vind een goeie kwaliteit en ik had nog nooit zo’n druk gezien op een telefoon hoesje. Ik heb ook leuke reacties er op gehad.

Wat fijn dat je tevreden bent! Daar worden wij heel blij van. πŸ˜‡πŸ˜

Kwalitatief hoogwaardige print en past perfect.

De print is van hoge kwaliteit, krasvast en heldere kleuren. Bizar veel keuze in dessins en prints met respect voor de ontwerpers.

"Hoi MarkπŸ’, Hartelijk dank voor je waardering voor ons harde werk en onze producten. Daar halen we alle energie vandaan, fantastisch! 😍 Met vriendelijke groeten, Sofie🌺"

Leuke site maar slechte kwaliteit

Ik had een hoesje besteld met mijn dorp erop en na 4 dagen kwamen er belletjes in en die zijn gescheurd en zitten er gaten in die maar groter worden

Hallo Marijn, Hartelijk dank voor jouw beoordeling! Allereerst verontschuldigen we ons voor het ongemak. We zouden het graag goed met je maken. Stuur je ons even een mailtje want ik kan jou ordernummer op naam en achternaam helaas niet vinden? βœ‰οΈ Met vriendelijke groet, Sofie

zeer goed

snel gelevert beter dan verwacht

Snel geleverd, prima kwaliteit

Erg goed

Gemakkelijke site, super leuk hoesje

Hoesje met eigen naam. Past zeer goed om de telefoon. Ben heel tevreden. Levering was ook snel. Bedankt

Jeej, wat fijn dat jij tevreden bent!! πŸŽ‰ Graag gedaan en tot snel? 🌺

Super Leuk

Super Leuk case en goede materiaal en print.

Hi Ismael, Dank voor de mooie beoordeling! 😁Daar worden we ontzettend blij van! 😎 Groetjes, Sofie 🌹

Mijn kleindochter was erg blij !

Mijn kleindochter was erg blij !

Hoi Shantine! 🌺 Dankjewel voor het fijne bericht, hier worden we heel blij van!!! Liefs, Sofie 😍

Ben hier heel blij mee! De case beschermd mijn telefoon goed.

Hi Femke! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie

Hij is nog niet binnen

Wat gaan we hier aan doen

Hoi Hank, Dank je voor jouw beoordeling! Het spijt ons zeer dat jij niet tevreden bent over onze service. We zouden het graag goed met je maken. We hebben geen bestelnummer van je ontvangen en kunnen deze niet vinden o.b.v. enkel jouw voornaam. Daardoor kunnen we je bestelling niet opzoeken en contact met je opnemen. Kun je ons een e-mail sturen met als onderwerp: -Beoordeling Kiyoh- zodat wij het direct oppakken? βœ‰οΈ Met vriendelijke groet, Sofie

Ruime keuze prima kwaliteit.

Gekozen voor hoesje met plattegrond van mijn woonplaats. Zelf aan te passen zodat je eigen uitsnede kan maken door in en uit te zoomen. De letters van de (lange) plaatsnaam hadden wat beter gecentreerd kunnen worden maar verder prima kwaliteit hoesje en snelle levering.

Dank voor de beoordeling. Er is ruimte voor verbetering. We gaan hiermee aan de slag!

Vlugge levering en goede kwaliteit

Ik heb het nog net voor de kerst besteld. En zou, daags, na kerst geleverd worden. Maar binnen 2 dagen lag het al op de deurmat. De kwaliteit van het hoesje is goed. En wordt dagelijks en regelmatig in en uit de broekzak gehaald. En de afbeelding blijft goed. Dus de score is zoals het hoesje.

Aaahw! Wat een mooie en fijne woorden. πŸ˜‡πŸ˜Ž Veel dank!

Mijn levering was niet correct. Gemaild en direct werd er actie ondernomen en binnen een paar dagen was mijn levering alsnog compleet. Top gedaan.

Dank Karin! Fijn dat je tevreden bent, we doen alles om onze klanten tevreden te houden. Liefs, Sofie

Perfecte hoes

Goede kwaliteit en pasvorm!

Hoi Redouan! 🌺 Dankjewel voor het fijne bericht, hier worden we heel blij van!!! Liefs, Sofie 😍

Perfecte service!

Na een berichtje aan de Casecompany dat het hoesje dat we bestelden na drie weken nog steeds niet was geleverd, kregen we meteen dezelfde dag nog een antwoord. Het hoesje werd opnieuw besteld en de volgende dag was het al op de post, zodat we het twee dagen erna in ontvangst konden nemen! Ondanks het wachten, toch een goede service van de Casecompany! Bedankt!

Hi Maaike! Dank voor de beoordeling. Daar worden we superblij van! πŸ˜‡πŸ˜ŽπŸ’ Excuus voor het iets langer wachten, gelukkig was het het wel waard! We gaan voor de 10 punten volgende keer! ⭐ Fijne dag, Sofie

Echt een goede kwaliteit

Heel goede kwaliteit en mijn vriendin wat er echt blij mee

Hi Wiktoria, enorm bedankt voor deze mooie beoordeling. 😬⭐ We doen ons best!

Perfecte cadeau

Ik deed dit als cadeau en diegene was er super blij mee!

Hoi Tijs, Fijn dat je tevreden bent! We zien jouw graag weer terug!

Heel gemakkelijk zelf een hoesje te maken

Super blij met mijn nieuwe telefoon hoesje

Hi, enorm bedankt voor deze mooie beoordeling. ⭐ We doen ons best!

Geweldig leuk hoesje

Snelle levering. Je wordt op de hoogte gehouden over je bestelling. Erg leuk dat je je hoesje naar eigen smaak kunt ontwerpen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoonhoesje

Hoi Hoi! Dank voor je mooie beoordeling, dat waarderen wij enorm! πŸ˜πŸ˜‡ Groetjes, Sofie