Mooi en stijlvol product

De foto's die op het hoesje staan zijn heel duidelijk en mooi

Snel kapot

Snelle levering, zag er erg mooi uit maar helaas met stoten of vallen zijn er meteen plekjes uit en van het hoesje ook waar de foto’s staan.

Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je blij bent met de snelle levering en het mooie uiterlijk van het product. Het spijt ons te horen dat er vlekken zijn ontstaan na een val. Neem gerust contact met ons op via e-mail, we helpen je graag met een oplossing.

Super service!

Snelle service,goed verpakt,gewoon top Heeeeel blij met mijn aankoop 1 klein dingetje,het hoesje stonk verschrikkelijk,duurde een tijdje voor de geur weg was.

Slecht

Blijkbaar heel moeilijk om in belgie te leveren…. Ik ga nimmer bestellen

Hallo Annick, Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met de levering in België. We streven ernaar om al onze klanten een probleemloze levering te bieden, ongeacht hun locatie. Neem contact met ons op via e-mail zodat we dit kunnen oplossen. We waarderen je feedback en zouden graag de kans krijgen om het goed te maken.

Super gaaf product

Super gave product voor mijn mobiel besteld.. erg duidelijke foto's en goeie kwaliteit materiaal. Ik ben dik tevreden en ga zeker meer bestellen. Leuk.om af te wisselen en zo altijd mijn favoriete foto's bij mij te hebben.. Ik kan iedereen deze pagina aanbevelen

Hey !

I really like the front door, it looks ok...Thank you!

Super leuk hoesje

M’n broer kreeg het hoesje van mij cadeau. Hij is super leuk geworden, helaas liet wel de print er na amper een maand los..

Hallo Niesa, Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat de print op het hoesje na zo'n korte tijd begon los te laten. Dat is niet de ervaring die we willen bieden. Neem alsjeblieft contact met ons op zodat we dit kunnen oplossen en een passende oplossing kunnen vinden voor jou en je broer.

Ben super tevreden

Super blij met me hoesje ik heb er nu al 3 besteld 1 voor me zelf 1voor dochter 1voor moeder En er komen er nog meer aan denk ik zo echt super tevreden mee

Phone got stolen, first thing I did was reordering my costum phonecase

I lost my phone and the thing I was the most sad about was that I lost my phonecase from Casecompany with pictures of my cats!! I immediately reordered it and am so happy with the quality! It is perfect!!

Helemaal super!!

Wow wat een geweldig bedrijf!! Super service en een heel mooi hoesje!

Bestelling kon niet gewijzigd binnen 30 minuten

De afbeelding tijdens het bestelproces kwam niet overeen met de bevestiging. Dus binnen 30 minuten gereageerd. Bestelling kon niet gewijzigd worden. Heb dus hoesje ontvangen wat direct de prullenbak in kon.

Bedankt voor uw feedback. Het spijt me te horen dat u niet tevreden was met uw bestelling. Kunt u contact met ons opnemen? Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Mooi maar enorm kwetsbaar

M’n dochter’s (11) eerste zelfbetaalde refurbushid IPhone moest natuurlijk een hoesje. Ze had alles zelf uitgezocht en wilde foto’s van haar ‘besties’ op de cover. Ze kwam zelf met jullie site aanzetten. Alles samen vorm gegeven, besteld. Resultaat was snel en mooi! M’n meissie blij. Helaas van zeer korte duur. Telefoon viel 1 x op de grond en het scherm was totaal verwoest. Dikke tranen en intens verdriet. Nieuw scherm gekocht en een echte bescherming (totale schade 120 euro) Mooi? Ja! Stevig en functioneel? Absoluut niet. Jammer dat jullie daar geen waarschuwing voor hebben gegeven…

Wat ontzettend jammer om te horen dat de ervaring met ons hoesje niet aan de verwachtingen voldeed! We begrijpen hoe belangrijk het is om een stevig en functioneel product te hebben om je waardevolle telefoon te beschermen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zullen zeker uw feedback meenemen en kijken naar manieren om onze klanten beter te informeren over de bescherming die onze producten bieden. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden.

Ik ben super geholpen nadat mijn eerst bestelling door eigen fout, fout was gegaan. De bestellig daarna was ook super mooie geworden. Ben er zo blij mee.

Opdruk laat los na een paar weken

Slechte prijs/kwaliteit verhouding

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat de print loslaat. Neem contact met ons op via e-mail zodat we dit kunnen oplossen. Wij waarderen uw eerlijke mening en streven ernaar om onze producten te verbeteren.

Sinds ik het hoesje bij jullie heb laten customize krijg ik alleen maar leuke complimenten erover. Ik ga zeker familie en vrienden over jullie website vertellen ik zie binnenkort heel veel familie rond 60 man ik zal dan zeker reclame voor jullie maken. Heel erg bedankt

Very bad

Foto is niet klaar

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de foto niet goed is. Neem contact met ons op via e-mail zodat we dit voor je kunnen oplossen. We willen er zeker van zijn dat je tevreden bent met je bestelling.

Goed,slecht

Het hoesje past niet goed om mijn telefoon maar het hoesje is heel mooi en het gaat er niet snel uit

Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat het hoesje je bevalt, maar het spijt ons dat het niet goed past op je telefoon. We willen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Neem contact met ons op via e-mail zodat we een passende oplossing kunnen vinden. We staan klaar om je te helpen!

Goede pasvorm

Het hoesje is van prima kwaliteiten heeft een goede pasvorm. De opdruk is mooi en is nu 1 maand later nog steeds mooi.

Niet beschermend genoeg

Voor mijn vriend een leuk foto hoesje besteld. De telefoon valt op de grond en het hele scherm is stuk. Dit hoesje had geen toegevoegde waarde.

Dat spijt ons te horen! We streven ernaar onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en een goede service. Het spijt ons dat het hoesje niet aan je verwachtingen voldeed en de telefoon niet voldoende heeft beschermd. We zullen je feedback serieus nemen om onze producten verder te verbeteren. Neem alsjeblieft contact met ons op zodat we dit kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen vinden.

Geweldige service, had iets vergeten toe te voegen. Mocht toen kosteloos neuwe bestellen!!

Erg tevreden

Mooie backcover!

supper

supper mooi echt blij mee echt waar

Makkelijk te bestellen, snel en netjes verzorgd. Heel tevreden

Mooi

Eindelijk eens een knap en mooi hoesje om mijn telefoon! Erg blij met de snelle levering en mooie kwaliteit