Fijne in gebruik

Een goeie keuze gemaakt om deze te kopen

Simpel maar super leuk zo met eigen foto’s

Dit is de 2e keer dat ik een hoesje bij jullie heb gekocht en super goede kwaliteit met eigen foto’s erop van mijn zoontje echt heel blij mee

Super tevreden!

Super makkelijk te ontwerpen en blijft super mooi

Topproduct

Mijn nieuwe telefooncase werd snel bezorgd. Het was met aandacht en zorg ingepakt, echt een feest om open te maken. Ben heel blij met dit product. De kleuren en het design zijn in real life nóg mooier dan ik dacht. Goede kwaliteit ook. Wordt er nog steeds blij van!

Goede service en kwaliteit

Mijn 1e hoesje kwam niet aan waarschijnlijk zoekgeraakt bij de post. Heb netjes een tweede ontvangen. Top.

Goed telefoon hoesje, mooie kwaliteit

Super hoesje

Het hoesje is precies geworden zoals verwacht. Heel mooi en netjes.

Leuke print, handig telefoon koord. Snelle levering.

Mooi hoesje en een snelle levering!

Hele goede ervaring

Prachtig "eigen" naam design. Veel complimenten gekregen.

Mooie kwaliteit

Leuk dat je eigen foto's kan toevoegen. En dat het ook nog mooi eruit komt.

Netjes behandeld

1 keer kapotte binnen gekregen toen gelijk met jullie gemaild gelijk kreeg ik een nieuwe heel netjes en blij mee mijn moeder ook heel blij mee

Superblij mee

Mooi stevig hoesje die ook Mooi blijft, gebruik het hoesje nu een maandje en nog steeds ziet het hoesje er supermooi uit Erg tevreden.

Mooi en stijlvol product

De foto's die op het hoesje staan zijn heel duidelijk en mooi

Snel kapot

Snelle levering, zag er erg mooi uit maar helaas met stoten of vallen zijn er meteen plekjes uit en van het hoesje ook waar de foto’s staan.

Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je blij bent met de snelle levering en het mooie uiterlijk van het product. Het spijt ons te horen dat er vlekken zijn ontstaan na een val. Neem gerust contact met ons op via e-mail, we helpen je graag met een oplossing.

Super service!

Snelle service,goed verpakt,gewoon top Heeeeel blij met mijn aankoop 1 klein dingetje,het hoesje stonk verschrikkelijk,duurde een tijdje voor de geur weg was.

Slecht

Blijkbaar heel moeilijk om in belgie te leveren…. Ik ga nimmer bestellen

Hallo Annick, Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met de levering in België. We streven ernaar om al onze klanten een probleemloze levering te bieden, ongeacht hun locatie. Neem contact met ons op via e-mail zodat we dit kunnen oplossen. We waarderen je feedback en zouden graag de kans krijgen om het goed te maken.

Super gaaf product

Super gave product voor mijn mobiel besteld.. erg duidelijke foto's en goeie kwaliteit materiaal. Ik ben dik tevreden en ga zeker meer bestellen. Leuk.om af te wisselen en zo altijd mijn favoriete foto's bij mij te hebben.. Ik kan iedereen deze pagina aanbevelen

Hey !

I really like the front door, it looks ok...Thank you!

Super leuk hoesje

M’n broer kreeg het hoesje van mij cadeau. Hij is super leuk geworden, helaas liet wel de print er na amper een maand los..

Hallo Niesa, Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat de print op het hoesje na zo'n korte tijd begon los te laten. Dat is niet de ervaring die we willen bieden. Neem alsjeblieft contact met ons op zodat we dit kunnen oplossen en een passende oplossing kunnen vinden voor jou en je broer.

Ben super tevreden

Super blij met me hoesje ik heb er nu al 3 besteld 1 voor me zelf 1voor dochter 1voor moeder En er komen er nog meer aan denk ik zo echt super tevreden mee

Phone got stolen, first thing I did was reordering my costum phonecase

I lost my phone and the thing I was the most sad about was that I lost my phonecase from Casecompany with pictures of my cats!! I immediately reordered it and am so happy with the quality! It is perfect!!

Helemaal super!!

Wow wat een geweldig bedrijf!! Super service en een heel mooi hoesje!

Bestelling kon niet gewijzigd binnen 30 minuten

De afbeelding tijdens het bestelproces kwam niet overeen met de bevestiging. Dus binnen 30 minuten gereageerd. Bestelling kon niet gewijzigd worden. Heb dus hoesje ontvangen wat direct de prullenbak in kon.

Bedankt voor uw feedback. Het spijt me te horen dat u niet tevreden was met uw bestelling. Kunt u contact met ons opnemen? Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wiedauwkaai 23 9000 Gent