Supermooie kleuren. Ik heb de marmer met mijn naam aan de zijkant.
Wat fijn dat u tevreden bent! Dat maakt ons erg blij. 😇😍
heel erg goed
Hallo Chantal! Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie, wij waarderen het enorm! 😍😇 Met vriendelijke groeten, Sofie
Heel erg blij met mijn telefoonhoesje. Goede kwaliteit, en snel geleverd. Mocht ik een nieuw toestel krijgen, bestel ik weer!!
Hoi Angelique, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! 😁 Dit maakt ons ontzettend blij! 😎 Met vriendelijke groet, Sofie 🌹
Product voldoet precies aan de verwachting, het ziet er mooi uit, heeft een goede kwaliteit en is super handig doordat het koord ervaar kan.
Beste Marjel, Hartelijk dank, wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat! 😇👍 Met vriendelijke groet, Sofie
Echt heel blij met mijn telefoon hoesje. Mooi gedaan, foto's erg duidelijk en de kleur zoals beschreven Kortom een aanrader, super blij mee.
Hallo Loes, Geweldig om te horen dat u tevreden bent, daar doen we het voor. Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden. 🌺🤗 Met vriendelijke groet, Sofie 😇
Ben zeer tevreden over het materiaal en de snelle levering.
Dankjewel Astrid! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij doen er alles aan om onze klanten blij te maken. Met vriendelijke groet, Sofie
Ik heb een hoesje besteld met foto’s erop. Het is werkelijk waar prachtig. Ik gebruik mijn telefoon intensief en het hoesje blijft mooi. Ik ben er blij mee!
Aaahw! Wat mooie en fijne woorden. 😇😎 Hartelijk bedankt!
Fijn met koord.
Wat fijn dat u tevreden bent! Dat maakt ons erg blij. 😇😍
De foto’s zijn heel duidelijk, snel geleverd en echt een top kwaliteit.
Hallo Mirthuuh! Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie, wij waarderen het enorm! 😍😇 Met vriendelijke groeten, Sofie
Goede kwaliteit
Hoi Tjitske, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! 😁 Dit maakt ons ontzettend blij! 😎 Met vriendelijke groet, Sofie 🌹
Beide hoesjes heb ik niet ontvangen en ben al een aantal dagen bezig met jullie en dan sturen jullie mij deze terwijl ik beide niet heb gekregen
Hallo Paola, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend om te lezen dat het contact met jou niet goed is verlopen. We maken het graag goed met je. Zou je alsjeblieft je e-mail willen checken? ✉️ Met vriendelijke groet, Sofie
Super mooi hoesje snelle verzending gewoon top
Hoi Wendy, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! 😁 Dit maakt ons ontzettend blij! 😎 Met vriendelijke groet, Sofie 🌹
Hoesje is geweldig, precies zoals ik wilde, mooie kleuren wijken niet af zoals op foto, super blij mee
Dankjewel Samantha! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij doen er alles aan om onze klanten blij te maken. Met vriendelijke groet, Sofie
Vond het al leuk om de foto's passend te maken ... heel gemakkelijk ... uiteindelijk geweldig resultaat ... prachtig ... ben er super blij mee ... altijd my lovers bij me ❤❤❤
Aaahw! Wat mooie en fijne woorden. 😇😎 Hartelijk bedankt!
Het was een cadeautje voor mijn dochter haar verjaardag. Ze vond het super mooi.
Wat fijn dat u tevreden bent! Dat maakt ons erg blij. 😇😍
Het telefoonhoesje laten maken was heel makkelijk. Nadat ik deze besteld had was die snel binnen. En zag er heel mooi uit ben er super tevreden mee.
Hoi Sabine! Jeej 🎉 Hier worden we mega-blij van en krijgen we energie om nog harder ons best te doen in deze drukke tijden. Veel dank voor je positiviteit en tot snel 😉👍 Groetjes, Sofie
Hele mooie hoesjes maken jullie. De foto's zijn ook heel goed gedrukt, helemaal niet wazig of iets dergelijks, wat je vaak bij andere aanbieders wel ziet. Hele scherpe foto's. Precies zoals je online ziet, krijg je ook in het echt toegestuurd. Hoesje krijg je binnen enkele dagen thuis. Ja, top! Heb meteen nog een hoesje besteld. En zal er binnenkort nog een bestellen.
Lieve Sina! Wat een fijn bericht zeg 😍 Dit doet ons goed! Het is altijd genieten om te lezen dat onze klanten tevreden zijn en ons werk waarderen. Een goed weekend gewenst! Liefs, Sofie
Knopjes van mn telefoon kan ik niet goed indrukken. Dus daarom niet tevreden
Hallo Mandy Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over ons. We maken het graag goed met je. Zou u alstublieft uw e-mail willen controleren? ✉️ Met vriendelijke groet, Sofie
Heel blij mee. Mooie kwaliteit en snel geleverd
Bedankt!!! Fijne en vriendelijke woorden; daar doen we het voor! 🎉👍🤗
Ik heb zelf een hoesje ontworpen en toen ik het in de brievenbus kreeg, kon ik niet wachten om de envelop te openen! Ik was zo verrast! Ècht precies hoe het moest zijn! Zo gaaf! Heel erg bedankt!
Het dunne stukje bij de volume knopjes is wel heel dun. Is na paar dagen al losgebroken. Verder dacht ik dat de case zwart was, wat op foto ook te zien is. Alleen bij aankomt bleek case doorzichtig te zijn. Het kan ook zo zijn dat dit ergens wel stond en ik het over hoofd heb gezien. Door dat ik na de foto keek hoe de case eruit zou komen te zien ben werd ik op verkeerde been gezet. Maar ondanks dat zeer tevreden.
Hallo Mahmut, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend om te lezen dat het drukwerk te los komt. We maken het graag goed met je. Zou je alsjeblieft je e-mail willen checken? ✉️ Met vriendelijke groet, Sofie
Goed
Hoi Myriam💐, Dankjewel dat je ons harde werk en producten waardeert. Daar halen we alle energie uit, fantastisch! 😍 Liefs, Sofie🌺
Het hoesje kwam heel snel binnen en de afbeelding ziet er ontzetten mooi, helder en scherp uit! Het hoesje is van goede kwaliteit en mooi gemaakt met de afbeelding! Ben er heel blij mee.
Hoi Angelique🎉 Wat een leuke review 😇! Daar worden we heel blij van 💐! Heel erg bedankt!!! Met vriendelijke groet, Sofie😍
Snel geleverd Makkelijk samen te stellen De kwaliteit van fotos leek op de voorbeelden scherpers. Mijn fotos waren bestanden van fotogravwn dus kwaliteit volle fotos. Tekst op het hoesje wel goed leesbaar!
Hallo MK, Bedankt voor het achterlaten van je review. Wat vervelend om te lezen dat het product niet aan je verwachtingen voldeed. We maken het graag goed met je. Zou je alsjeblieft je e-mail willen checken? ✉️ Met vriendelijke groet, Sofie
Snelle levering en het ziet er goed uit.
Aaahw! Wat mooie en fijne woorden. 😇😎 Hartelijk bedankt!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.