IS wel wat lang onderweg.

Alles is naar wens

Alles is naar wens, zoals besteld. We zijn supertevreden van de service

Gebruiksvriendelijke website om stempel te maken en zeer vlotte levering!

Stempel vlot kunnen aanmaken waarna een snelle levering volgde. Good job!

Goede, kwalitatieve service

Duidelijke website Vlotte levering Goede kwaliteit

Heel professional

SIMPEL/SNEL/SERVICE

Correcte afwerking en afspraken

Mooi werk

Stempels snel ontvangen na bestelling

voor herhaling vatbaar

Enkel jammer dat de verzendverpakking te groot is volgens het product, zo kan het niet in mijn postbus worden gestoken bij niet thuis zijn en moet ik blijven wachten tot de post is geweest .

Onverwacht snelle service

Gepersonaliseerde stempels de volgende dag al geleverd! En factuur op rekening mogelijk.

snel en correct

zeer snelle geleverd, precies zoals gevraagd.

Mooie stempel, scherpe afdruk

Levering vlot, stempel zeer geslaagd. Website wel erg onhandig! Ontwerp 4x moeten invoeren omdat t telkens verdween bij in winkelwagen plaatsen!

Werkt perfect zoals ik had gedacht

De stempel is perfect hoe ik het wou en werd snel geleverd!

snelle en correcte levering

2 dagen na bestelling geleverd; perfect uitgevoerd artikel

Topservice

Bij vraag naar info, meteen snelle en correcte reactie.

Kwaliteit voor redelijke prijs

Bestelde stempelkussens zijn perfecte vervangers voor het origineel, goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Correct, vlot, goed product

Ik kreeg ook onmiddellijk antwoord op mijn email

helaas ...

er valt weinig te ervaren... zij hebben de centen en ik heb niets...

Ik kan niet antwoorden, het pakket is nog niet aangekomen

Beste, Ik kan niet antwoorden, het pakket is nog steeds niet aangekomen. Het is vorige zondag besteld en zou met PostNL dinsdag aankomen. Er is alle dagen een melding gekomen dat de levering was uitgesteld. Woensdag was de melding van PostNL dat ze om 16u05 niet konden afleveren omdat er niemand aanwezig was. Ikzelf was er toen en tot 18u00 is er een waker van G4S die ook mag aftekenen. Donderdag terug een melding van vertraging, vrijdag niets. Vandaag zaterdag de melding dat ze om 09u05 niet konden leveren door niemand aanwezig. Logisch op een bedrijf terwijl ze de hele week tijd hebben gehad. De TrackingCode is https://jouw.postnl.be/track-and-trace/3SFJHB1020484-BE-9120. Kunnen jullie hier het nodige voor doen aub? Vriendelijke groeten, Van Dyck Marc

Heel tevreden

Prima service, je krijgt wat er aangeboden wordt.

Goede service. Snelle verzending. Product zoals beschreven op site

Heel tevreden van de levering!

Het bestelde inktkussen heeft de juiste grootte maar niet de correcte dikte en past dus niet op mijn stempel.

Correcte afhandeling

Vlotte en correcte behandeling van de bestelling.

Snelle verwerking en levering van de gevraagde artikel. Netjes uitgevoerd conform de bestelling.

Over Stultiens Group

Al sinds 1983 maken wij stempels voor het bedrijfsleven, de overheid, verenigingen en instellingen. Dat zijn standaard stempels, gepersonaliseerde stempels met of zonder afbeelding, datumstempels maar ook hele speciale stempels voor niet alledaagse doeleinden. Voor deze laatste hebben wij ook een uitgebreide collectie stempelinkten Daarnaast maken wij ook brandstempels, preegstempels en slagstempels. En dat alles met een levertijd van slechts 1 werkdag.