Heel netjes order geregeld. geregeld.

Nadat de bestelling was gedaan was het product niet voorradig. In overleg andere gekozen zonder meerkosten en supersnel. Bestelling in zij geheel afgeleverd. Punt van aandacht: Probeer in het vervolg de zending in 1 keer te verpakken en af te leveren. Niet zoals gebeurt is in 2 parketten en door 2 verschillende koeriers .

Snelle service en prima support

Heel erg tevreden met de snelle service rekening houdend met onze strakke deadlines. Tijdens het hele proces konden we bovendien steeds rekenen op een prima support, om welke vraag het ook ging.

Flexibel en kwaliteit

Naar aanleiding van onze eindejaarsgeschenk ging Pascogifts voor ons weer op zoek naar de beste keuzes die bij VAN IN pasten in hun ruime aanbod. Ze dachten echt heel goed mee met ons, waren snel bereikbaar en correcte levering van de kwalitatieve producten. Helemaal tevreden dus!

Prima service en snelle levering

Volop meegedacht aan de mogelijkheden en een zeer goed voorstel gedaan.

Vlotte samenwerking

Correcte en vriendelijke communicatie, eerlijke prijs. Levering volgens afspraak, dus een tevreden klant

geleverd zoals afgesproken

alles perfect gelopen

prima opvolging en service

heel degelijke opvolging en feedback.

Kan beter

De kaarsjes op zich zijn in orde De kaartjes met mijn reclame zijn ofwel gekreukt zit dubbel in de doosje en verschillende staat de reclame er maar half op !

Dag Sonja, Onze excuses. We hebben hier ondertussen contact over gehad en gaan dit oplossen. Alvast bedankt voor het begrip.

Alweer vlotte service en top-kwaliteit

Voor het 2e jaar op rij bestelden we ons eindejaarsgeschenk voor de medewerkers bij Pasco. Opnieuw genoten we een zeer vlotte service en top-kwaliteit van de geleverde producten. Dankzij hun uitgebreid en gevarieerd aanbod artikelen slagen we er telkens in het geschikte geschenk voor onze medewerkers te vinden.

Met Pascogifts, steeds een correcte, snelle levering. Mooie materialen ook.

Mijn contact: David Hellinckx stelt steeds originele producten voor aan concurrentiële prijzen. De dienst na verkoop is er ook, dat mocht ik ervaren met beschadigde dozen en te weinig geleverde dozen. Pascogifts is zeker een leverancier die ik zal aanraden.

Snelle en vriendelijke service

Via google kwam ik bij Pasco Business & PromoGifts terecht in mijn laattijdige zoektocht naar een passend eindejaarsgeschenk voor onze klanten. Via het offerte formulier kreeg ik meteen feedback dat het door mij gekozen product niet meer voorradig was maar meteen stelden ze een alternatief voor. Vrijwel meteen volgde er ook een voorbeeld met logo. Snelle en vriendelijke service. Goede kwaliteit van producten.

Vlotte bestelling en levering

snel en efficient

snel reactie en levering en reactiviteit

Review in 1 zijn? Kan zelfs in 1 woord: TOP!

Nog maar eens heel tevreden over alles van begin tot eind, van overleg hoe we te werk zullen gaan, over de keuzes en de bestelling tot aflevering!

zoals steeds perfect verloop van afhandeling order

order perfect afgewerkt waarvoor dank

Topservice!

Supervriendelijke en correcte dienstverlening van begin tot einde. Product mooi afgewerkt en op tijd geleverd!

Heel tevreden

Vlotte service, vlotte communicatie. Alles verliep naar wens.

Aanrader

Goede opvolging, vlotte levering!

Goed product, snelle levering en antwoord

Een goed product, dat snel geleverd werd. Ook had ik tijdens de productie nog een vraag, en deze werd snel beantwoord.

Deze firma is behulpzaam en denkt met de klant mee.

Top team!

Al jaren maken wij gebruik van de diensten van Pasco. Steeds leveren zij uitmuntend werk.

Het was een last minute bestelling maar meer dan in orde. Het team van Pascogifts heeft goed werk geleverd: snel gehandeld.

Hartelijk dank voor de fijne en correcte samenwerking!

Hartelijk dank voor de fijne en correcte samenwerking!

Vlotte opvolging/levering van de bestelling

Vlotte opvolging/levering van de bestelling

SUPER !!

Snelle en correcte levering .

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.