Creatief meezoeken naar de perfecte oplossing

Super-service van Marijke. Ze ging met ons creatief mee op zoek naar een goeie oplossing.

The N°1 for Promogifts

Zoals bij elke bestelling top-service ( administratief en sales en after-sales ) Jullie denken mee met de klant en bieden snel oplossingen.

Bij Pascogifts staan klanten centraal, zij doen telkens hun best om samen te bekijken wat er mogelijk is. Zeker soms last minute halen zij nog alles uit de kast. Top service en top producten.

Goed maar toch met een opmerking

We hebben onlangs een 500-tal USB sticks besteld. Zien er mooi uit en werken correct. Alleen moesten we hier toch geregeld vaststellen dat het elektronisch gedeelte geregeld los in het metalen omhulsel zit en dit vonden we toch spijtig.

Dag Sam, dit is inderdaad vreemd. Ik kan zo niet exact de reden geven, wellicht de lijm niet goed hechtend, of een probleem met onze Yumi. Wat we kunnen doen: we kunnen de slechte ophalen, controleren en waar nodig vervangen, of afhankelijk van de aantallen er een aantal extra bij doen. Kan je ons doorgeven om hoeveel sticks het gaat die problemen geven, dan lossen we dit op.

Telkens een uitstekende service!

Pasco biedt telkens een uitstekende service aan. Ze helpen ons met het uitzoeken van nieuwe gadgets en stellen de nieuwste trends jaarlijks voor. Het bestellen en leveren van onze gadgets verloopt telkens heel vlot, een echte aanrader dus!

Uitmuntende service

Het contact met het bedrijf verliep supervlot, ze zochten samen naar oplossingen en antwoorden zeer snel en vlot op mailverkeer. Uiteindelijk zeer snelle levering.

Zeer vlotte samenwerking

We hadden een heel strakke deadline, maar alles verliep super vlot, van aanmaak drukproef tot en met levering. Geleverde kwaliteit van het product was ook prima.

Tevreden!

Alles verliep snel, zowel de levering als de opvolging. Het product is ook kwalitatief goed en betaalbaar. Zeer tevreden!

Professionele en persoonlijke aanpak

Mijn offertevraag wordt altijd vlug en persoonlijk behandeld. Verdere vragen worden steeds professioneel beantwoord. De feedback voor de bestelling is duidelijk en de bestelling werd tiptop geleverd. Proficiat met jullie team.

Vlotte en vriendelijke service, producten van prima kwaliteit!

De stylus balpennen schrijven vlot, de bedrukking is steeds piekfijn in orde. Ook het vriendelijke contact met en de vlotte opvolging van de medewerkers stellen we op prijs.

Snelle levering - goede communicatie

Zoals iedere bestelling was ook deze opnieuw perfect.

Zeer vlotte samenwerking, mooi resultaat

Zeer goed geholpen door een medewerker om tot het perfecte resultaat te komen.

Supersnel en handig bestelproces

Onze eerste bestelling bij Paso verliep vlekkeloos. De offerte kwam snel, de prijs was goed en de online opvolging van je bestelling is een superhandige tool. Producten waren exact zoals verwacht en netjes op tijd geleverd.

steeds correcte afhandeling en snelle levering

Pasco is een heel betrouwbare firma, nog nooit problemen mee gehad. Ik ben alvast fan!

Fantastische service!

Ik kwam vrij last minute met een spoedbestelling, maar dat was geen enkel probleem. Marijke heeft dit persoonlijk in goede banen geleid waardoor de levering perfect in orde én op tijd was. Een zeer tevreden klant hierzo!

Al jaren klant, duidelijke en vriendelijke communicatie, steeds correcte service. Wij zijn tevreden.

Wij zijn een tevreden klant. Extra info als we dit vroegen. Correcte opvolging dossier. Steeds duidelijke en vriendelijke communicatie, vlotte & aangename samenwerking.

Aangename T-shirts

Onze techniekers vinden deze T-shirts zeer aangenaam. Ze zitten ruim en geven hen de mogelijkheid om vlot te werken.

Vlotte samenwerking en vlotte levering!

Snelle levering en direct antwoord op de mails. Producten waren perfect zoals gewenst.

Tevreden en snelle behandeling

Zeer tevreden over de producten en er kan steeds gerekend worden op een snelle behandeling.

Leverancier waar je kunt op rekenen

Correcte , betrouwbare leverancier, die eigen input en opvolging geeft aan de klant.

Snelle levering, kwaliteit zoals beloofd!

Onze bestelling, mokken met opdruk, wat zeer snel geleverd en de opdruk was perfect.

Service is top!

Bedankt voor jullie geduld om telkens weer een aanpassing te willen maken aan de drukproef. Het uiteindelijke resultaat is boven de verwachtingen.

Alles verlopen zoals gewenst

Ik heb snel offerte gekregen voor wat ik wou en er werd snel gehandeld omdat ik de goederen ook op korte tijd moest ontvangen.

Vlotte communicatie, tof design en snelle levering.

Top service & top kwaliteit

Goeie service vanaf begin af aan, vragen professioneel opgelost en hulp gekregen waar nodig. Zeer vriendelijke contact persoon en mooie levertijd. Perfect in orde!

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken van België).