Service van de hoogste plank.

Dit team denkt altijd mee, reageren uiterst snel en zijn échte kenners van hun vak.

Top product op tijd geleverd

Bij het zoeken naar een gadget hadden wij reeds ervaring met dit bedrijf en deze had ons de vorige keer al niet teleurgesteld. Ook deze keer werden we stap voor stap geleid bij het samenstellen van ons gepersonaliseerde gadget.

De koelrugzakken zijn zoals op de site te zien zijn

We hebben voor de eerste maal een bestelling geplaatst en werden telefonisch en per mail vriendelijk verder geholpen. Er werd ons tijdig een staal opgestuurd, waarbij we de kwaliteit konden checken. Deze kwam overeen met de foto van de website. De levering was een dag later dan verwacht, maar ook hier werd ik op de hoogte gehouden.

Opnieuw zeer tevreden. 2e Bestelling bedrukte mondmaskers

Beste, We zijn opnieuw zeer tevreden met onze laatste bestelling. Antwoord op mijn mail volgde snel, net als de drukproef. Bedrukking is in orde, we zijn opnieuw tevreden over het geleverde materiaal. Met vriendelijke groeten Rajco Cools.

Simpele en vlotte bestelling.

We hebben telkens een goede ervaring met Pasco .

Snelle, correcte en klantvriendelijke service!

Mijn vaste contactpersoon is steeds bereikbaar en staat klaar om mee te zoeken naar een snelle en goede oplossing. Hij denkt pro-actief mee met ons bedrijf! Top

Heel tevreden over de jarenlange samenwerking, service en communicatie zijn steeds top.

Telkens wanneer wij een actie doen voor onze klanten, krijg ik de gepaste hulp en info van David. Zelfs als de nood zeer groot is, is hij zelfs bereid in het weekend het nodige te doen. Hij kent het bedrijf ondertussen door en door en speelt daar zeer goed op in. De service is uitstekend, materiaal is kwalitatief heel goed. Bij Pasco is de klant nog echt koning.

zeer goede afhandeling

Vanaf de aanvraag tot aan de aflevering alles zeer vlot en correct verlopen

Zeer snelle en goede levering.

Na goed advies een hele snelle levering. Ook nog eens iedereen tevreden over de goede kwaliteit.

Zeer klantvriendelijk.

Helder in de communicatie, iedere stap in het productieproces kan je volgen. Prima eindresultaat, hele mooie bedrukte notitieboekjes.

Leuke spullen en snelle levering

Goede website, leuke spullen, snelle levering ! Super!

Vlot & duidelijk contact

Snelle service en vlotte afhandeling.

Super service en snel geleverd

Het artikel dat ik wilde was niet leverbaar. Er werd goed meegedacht met mij en er werd mij een uitstekend alternatief geboden. Ik had mijn bestelling vlot in huis. Top!

Een constante perfecte service en zeer breed aanbod!

Ik ben een kleine zelfstandige en probeer ieder jaar mijn klanten met een kleine attentie te bedanken. De website van Pascogifts is enorm gebruiksvriendelijk + je vindt er steeds leuke ideeën. Ik ken David al jaren en weet dat ik op hem en Pascogifts kan rekenen. Ook de andere mensen die er werken geven steeds de juiste informatie. Top!

goede, snelle en persoonlijke service

Heel fijn contact tijdens het maken van een definitieve beslissing qua kleur, hartelijk dank!

Alweer een snelle levering!

Voor de tweede maal een bestelling geplaatst en opnieuw zeer te vrede van het eindresultaat! Opnieuw de goederen vroeger ontvangen dan meegedeeld. Bij vragen zijn ze ook steeds heel behulpzaam. Super service!

Vriendelijke en vlotte service

Ik ben zeer tevreden van de service van Pasco Gifts. Het bestelproces, de opvolging, ontvangst van de proefdruk en verzending verliepen allemaal heel vlot. Het product (bedrukte Bic pennen) en de bedrukking zijn kwalitatief. Een aanrader.

Topservice, goed en snel geleverd

De beslissing om een geschenk te voorzien voor de vaderdagactie kwam vrij laat. Bij het kiezen van een geschenk bleek dit niet meer in voorraad. Pasco heeft onmiddellijk ingegrepen en een gelijkaardig artikel voorgesteld. Een logo aanbrengen en speciale verpakking in zo’n korte tijdspanne was geen probleem. Super service waar wij blij mee zijn.

De reden waarom wij voor Pasco kiezen is dat alles steeds vlot en correct loopt!

Van keuze maken, tot ondersteuning bij de juiste print keuze, proefdruk tot definitieve bestelling, alles verloopt heel professioneel en zoals afgesproken.

Begeleiding van experts

Deze bestelling bevatte verschillende items die allen bedrukt moesten worden. UIteraard heeft iedere stof zijn eigen eigenschappen waar rekening mee gehouden moet worden voor grootte en plaatsing van dat logo. Superbedankt voor jullie expertise en begeleiding hierbij. We zijn ontzettend tevreden over het resultaat.

positief

Correcte & snelle afhandeling en opvolging van het order, dit van begin tot eind in het bestelproces.

zoals steeds prima service

Telkens wij een aktie doen voor onze klanten, krijg ik de gepaste info en hulp van David. Hij kent onze firma ondertussen door en door en speelt daar zeer goed op in. De service is uitstekend, materiaal is kwalitatief heel goed

Een super fijne samenwerking!

Het is zo fijn samenwerken met Pasco! We krijgen steeds zeer snel feedback aangaande prijsaanvragen, stand van zaken, etc. Ze denken ook echt mee wanneer we bepaalde vragen stellen aangaande duurzaamheid, etc. Een plezier om zo te werken!

Pasco is een verademing om mee samen te werken!

Pasco mag zich oprecht een specialist noemen. Reactief, rechtuit en snel; 3 woorden die ik al meermaals heb kunnen associëren met Pasco en waardoor ik hen elke keer opnieuw contacteer voor het bestellen van promomateriaal en gadgets. Een top partner om mee samen te werken!

Heel tevreden van de kwalitatieve en snelle levering!

De bestelde spullen zijn kwalitatief helemaal in orde. De communicatie verloopt heel duidelijk en vlot. Je kan de bestelling gemakkelijk opvolgen. Daarenboven worden de spullen heel snel geleverd. Zeer tevreden! Een aanrader!

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.