Goede opvolging en afwerking

Correcte prijs voor deze artikelen Druk is OK Afhandeling tot levering is in orde

Efficiente digitale flow, service en prijs !

Altijd een goede ervaring !

Splendid!

Het online platform zorgt ervoor dat alles op een automatische en efficiënte manier kan gebeuren. Je verliest dus geen tijd en je kan het proces van A tot Z volgen: uploaden van gegevens, automatische generatie van een proef ter goedkeuring en het opvolgen van de bestelling. De geleverde goederen zien er top uit en op tijd geleverd. Een aanrader voor zij die gepersonaliseerde producten willen bestellen.

Vriendelijke service en goede kwaliteit.

Goede service, correct geleverd.

bedrukking vervaagt na eerste wasbeurt.

Snel en efficient !

Top ervaring ! Ik heb een last minute bestelling moeten doen en het ging vlotjes door.

Bestelling wordt goed opgevolgd wat zorgt voor een correcte levering en goede service!

Heb na mijn eerste bestelling nog 10st. extra gevraagd en alles is zeer vlot verlopen!!!

Top service!

Van offerte vraag tot levering: duidelijke communicatie, correcte timing!

Bestelling Lanyards

De medewerkers van PASCO reageren snel op vragen en zijn meedenkend in het beslissingsproces. Het geleverde drukwerk is kwalitatief goed, en de gebruikte materialen zijn ook deftig. Wat bij ons helaas niet overlegd was was de breedte van de lanyards, waardoor we een beetje teleurgesteld waren toen ze maar 1cm bleken te zijn. Wij gaan hier nu een nieuwe bestelling voor plaatsen.

Top service.

Goede begeleiding, en heel aangenaam contact. Uitstekende en snelle service. Tevreden van het eindresultaat :)

van prijsvraag tot levering zeer goeie opvolging

over gans de lijn zeer tevreden

Snelle levering - top kwaliteit

Zoals steeds konden we rekenen op een snelle levering en een zeer goeie kwaliteit.

Snelle levering - top kwaliteit

Snelle offerte, snelle productie en snelle levering!

Bij Pasco gaat het allemaal snel: het bestelproces, de productie en de levering. Altijd een geweldige service. Na 7 jaren nog steeds een tevreden klant en zal dat ook zeker blijven.

Altijd top!

De feilloze en zeer klantvriendelijke opvolging doet mij keer op keer terugkeren naar Pasco.

Great customer service and product quality.

We ordered a variety of products for a special action and we are very happy with the customer service and attention to deliver our products in time. Also the quality of the delivered products are very good!

altijd correcte afhandeling bestellingen

al meerdere malen besteld bij Pasco, steeds goede service !

Met veel ervaring en geduld helpt Marijke om de juiste keuzes te maken

Marijke maakt steeds tijd vrij om samen te zoeken naar het perfecte cadeau! En ook de opvolging en het resultaat zijn top. Al een paar keer heel succesvol samengewerkt!

Heel tevreden

Heel tevreden

Vlotte opvolging en scherpe prijzen

Vlotte opvolging en scherpe prijzen

Mooie kwaliteit en goede service

Ze denken echt met je mee zodat het artwork helemaal tot zijn recht komt. Heel blij met het eindresultaat.

zeer tevreden van de service en de kwaliteit

zeer tevreden van de service en de kwaliteit van het produkt !

TOP

Zoals altijd is de levering en service bij Pasco top !

TOP - ZOALS ALTIJD

Van aanvraag tot levering, zoals altijd zeer goede service - huis van vertrouwen :-)

Zeer persoonlijke en super snelle service

Jaarlijkse bestelling, de 7e al. Snel en persoonlijk contact.

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.