Mooie pennen!

Pennen voor ons bedrijf besteld. Digitale proefdruk was duidelijk. Duurde wel even voor de bestelling er was maar de pennen zien er goed uit, prima kwaliteit

Goede ervaring

Bestellen gaat makkelijk en de service is goed. Medewerkers zijn vriendelijk en er wordt meegedacht. Goede kwaliteit spullen en veel keuze. Fijn dat ze ook pakketten maken / spullen samenvoegen (bijv. een zomerse tas met zomerse spullen erin, die je dan zo geleverd krijgt en dit niet meer zelf hoeft samen te voegen). Goede prijs/kwaliteit verhouding.

top!

prima service!

Voor herhaling vatbaar

Afwerking en levering zoals aangekondigd. Zeer vriendelijk en begripvol personeel. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Persoonlijk, vlot en kwalitatief!

Persoonlijk, vlot en kwalitatief! Dat zijn de drie kernwoorden om de samenwerking met Pasco te beschrijven. En op de koop toe nog betaalbaar ook ;-)

Goeie service

goeie service / snel / vriendelijk levering is niet altijd goed (wordt op de verkeerd plek geleverd OF zonder genoeg informatie op de colis)

goed correct en vlot

goed correct en vlot

Zoals altijd perfect.

Wij bestellen reeds jaren bij Pasco, ze zijn met hun producten up-to-date. Prijs kwaliteit ligt goed. Je hebt een vaste aanspreek punt waar je wensen kunt uiten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We kregen meteen een mooi voorbeeld vab onze bedrukte sjaaltjes. Het was nog niet perfect en dit werd meteen aangepast. Zeer goeie mooie service!

Zeer positief

Snelle klantgerichte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle service en klantvriendelijk.

Onze bestelling werd zeer snel geleverd + de communicatie verliep zeer vlot.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snel op de bal

Altijd zeer tevreden over de service en kwaliteit van de gadgets. Zeer responsief op aanpassingen zodat deze tijdig kunnen verwerkt worden.

Top firma!

Wij zijn heel tevreden van de service alsook van de artikels waarvan de klant super tevreden is! Doe zo voort :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede communicatie en super kwaliteit!

Op mijn zoektocht naar een mooie schrijfmap was ik op basis van prijs en kwaliteit snel verkocht door jullie website. De communicatie hieromtrent verliep zeer vlot en vriendelijk. Aangezien er enkele moeilijkheden waren met de betaling vanuit onze kant werd ik heel goed begeleid zodat deze zo snel mogelijk afgehandeld kon worden.

Goede & vlotte bediening

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi en kwalitatief aanbod en geleverd met een prima service

Reeds een paar jaren mijn leverancier wat de samenwerking bevordert.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede opvolging en vriendelijke mensen!

Tijdens het proces van het maken van ons sjaaltje kregen we goede begeleiding en steeds een vriendelijk antwoord terug. Dankjewel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bestelling werd op tijd geleverd en precies zoals afgesproken.

De bestelling verliep helemaal volgens wens. Was op tijd binnen zodat ik mijn collega's kon verrassen met een kleine attentie. Prima service.

correct

correcte en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zoals steeds een uitstekende service!

Ik ga Talentenstroom verlaten. Ik heb de laatste 2 jaar enorm goed kunnen samenwerken. Daarom hoop ik ook dat mijn eventuele opvolger net zoveel in de watten zal worden gelegd als ik. En wie weet... Groetjes marijke

• Zou u ons aanbevelen? Ja

jullie volgen mijn bestelling goed op, en geven advies mbt meerprijs/kleur

via google ben ik bij jullie terecht gekomen. ik twijfelde of ik de 4 kleuren-druk of druk in 1 kleur zou nemen. Na jullie advies voor 1-kleurdruk gegaan en heel tevreden van het resultaat.

Correct en luisterbereidheid

Na enkele offertes en vervolgens toch een ander voorstel wegens uitputting van het eerst aangebodene model verliep alles snel en zeer gemoedelijk. De levering werd op de dag gedaan zoals beloofd. Net voor ik met verlof vertrok werden de tasjes opgehaald door één vd andere leden van het bestuur om vervolgens direct te worden bedeeld via hun persoonlijke brievenbus op de kazerne. Uit een algemene bevraging kwamen niets dan positieve reacties. De tasjes zijn gerieflijk en het logo erop is meer dan oké.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering. Correcte service.

We moesten een dag langer wachten op de drukproef, maar werden vervolgens vriendelijk geholpen. Ter compensatie werd de bestelling met prior verzonden.

Snel en goed behandeld!

Ik wou iets gezonder en dat kreeg ik zonder probleem.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, eerlijke, vriendelijke en snelle service

Ik heb een goede ervaring. Heel goede en vriendelijke contacten, snelle service ook. De levering moest snel gebeuren en is ook snel gebeurd. Een kleine opmerking: ik vroeg om ook een label op de verpakking te plaatsen, dit is niet gebeurd. Dit vind ik op dit ogenblik niet zo erg, omdat de bestelling wel heel dringend was en ik de levering ontvangen heb tegen de deadline.

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken.

Filter op Taal