Duidelijk, correct en goede service

Zeer snelle service

Met Pasco kunnen we rekenen op een zeer snelle en vlotte service. We zijn steeds zeer tevreden van hun goederen.

Alles perfect verlopen

Snelle en correcte communicatie en levering ! Heel tevreden

super

als gewoonlijk alles tiptop in orde! Snel en correct!

Breed gamma, kwalitatieve give-aways, service is super

Met osn bedrijf bestellen we nu al voor vele jaren bij Pasco Business & Promogiftsn en eerlijk gezegd ben ik steeds al tevreden geweest van Pasco. Je wordt begelegeidt in je zoektocht naar geschenken die passen bij het evenement waarvoor je de geschenken nodig hebt, eens de beslissing genomen, wordt het productieproces zeer snel in gang gezet, en komen de drukproeven zeer snel in je mailbox, die je dan vervolgens online kunt goed- of afkeuren. Daarna - ik weet niet hoe Pasco dit doet - worden de goederen zeer snel geleverd en steeds voor de besproken deadline. Voor mij is Pasco een topper in deze branche.

Super goeie opvolging, advies op maat en men denkt mee naar oplossingen!

- Vlotte en correcte opvolging - Zoekt mee naar oplossingen - Goed bereikbaar - Zeer vriendelijk

Enorm aangenaam om met jullie zaken te doen!

Welke vraag ik jullie ook stel, telkens ontvang ik heel snel een uitgebreid aanbod. Jullie staan steeds paraat, wat het samenwerken fantastisch maakt! Doe zo voort!

Geweldige service en goede kwaliteit

De prijs-kwaliteitsverhouding van de bureaukalenders is zeer goed! Marijke heeft ons altijd vriendelijk verder geholpen met onze vragen. Zeker aan te raden.

De samenwerking met Pasco is in een woord SUPER.

De samenwerking met Pasco is in een woord SUPER.

Een leuk, niet alledaags relatiegeschenk, met een snelle service

We bestelden de Vacuvin: een leuk, niet alledaags relatiegeschenk. Het presentje was zoals verwacht kwaliteitsvol en netjes verpakt. Een vlotte service en levering, waarvoor dank.

Exellent

Fournissseur très professionel ! Aucune remarque

Zeer correcte opvolging tot na de levering

Er wordt meegezocht naar een mooi resultaat

We hebben rugzakken laten bedrukken. Omdat het logo en onze naam iets te groot waren voor de rugzak, stond het er vrij klein op. Ze hebben dan een andere rugzak (in dezelfde prijscategorie) voorgesteld of gevraagd om enkel het logo te drukken, zodat het toch beter zichtbaar was. Het resultaat was super! Telkens we een mailtje stuurden met een vraag, werd hierop zelfs nog diezelfde dag gereageerd.

Vlot en vriendelijk

Gemakkelijke website en vriendelijke en correcte opvolging van design en levering.

In orde

Fijne opvolging van de Pasco uit (extra info gekregen) + levertermijn was correct

Zoals gehoopt

Bestelling verliep vlot, producten voldeden aan de verwachtingen, voor herhaling vatbaar.

Zeer tevreden over onze aankoop, de bedrukking van het servies was prima, alles was ook veilig verpakt.

Super samenwerking!

Enthousiaste medewerkers die luisteren naar je wensen, je begeleiden en je goed op de hoogte houden van de status van je bestelling. Super om mee te werken!

Altijd een origineel cadeau

We bestellen onze eindejaarscadeaus voor onze medewerkers ieder jaar bij Pasco. Telkens ontvangen we goed advies om het geschikte cadeau te selecteren met de nodige branding.

Zeer goede service en snelle levering. Top!

Zeer goede service en snelle levering. Top!

Super bedankt!

Voor de vlotte  en snelle behandeling en opvolging van ons dossier relatiegeschenken. Voor de spontaniteit en vriendelijkheid van de medewerkers. Was een aangename eerste kennismaking.

Altijd super tevreden

Elke bestelling die we bij Pasco doen verloopt vlot en correct. Het samen brainstormen naar originele eindejaarsgeschenken is altijd een leuke ervaring met David. We merken dat jullie net dat beetje meer doen voor de klant!

Perfecte service

Bestel met regelmaat onderdelen bij Pasco en meestal laat ik die personaliseren met ons bedrijfslogo. Je krijgt steeds een pre-ontwerp online te zien die je kan bevestigen al dan niet. Dus geen verrassingen! Je weet steeds wat je ze zal ontvangen. Ook het contact verloopt prima!

Uitstekende borduring - prima kwaliteit kledij

Wij lieten ons logo op polo's borduren, Deze waren mooi afgewerkt en werden perfect geleverd op de afgesproken datum,

Professionele, kwaliteitsvolle en vlotte samenwerking

Het promomateriaal is kwaliteitsvol, mooi van design en kleur. De bestelling en samenwerking verliepen zeer vlot. Pasco werkt zeer professioneel, snel en kwaliteitsvol! Dankjewel!

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken van België).