De mensen van Pasco werken zeer correct, stipt en nauwkeurig. Alles verliep naar wens zelfs tijdens de drukke eindejaarsperiode.

Heel tevreden over mijn bestelde gadget!

Vlotte, heel professionele samenwerking!

A l'écoute du client !!!

Très satisfait. Grande variété de produits. Contacts faciles avec la firme, prévisualisation du résultat final, livraison des produits dans les délais communiqués.

Top kwaliteit qua samenwerking en opvolging

Top kwaliteit qua samenwerking en opvolging

Goede kwaliteit kleding met mooi bedrukking!

Goede kwaliteit kleding met mooi bedrukking!

Heel tevreden van mijn eerste bestelling

Voor mijn eerste ervaring met Pasco mag ik zeggen dat ik heel tevreden ben zowel van de onderhandelingen van aankoop als naverkoop en levering. Vriendelijk ontvangst, groot aanbod en preciese levering en druk van logo Zal zeker aanraden bij colléga's zelfs onze traiteur was geïnteresseerd

Duidelijk voorontwerp en vlotte levering

Vlotte duidelijke communicatie, duidelijk voorontwerp en eindresultaat zoals voorontwerp, perfect. Voor herhaling vatbaar.

Topservice

Zeer klantvriendelijk, snelle response, snelle verzending en alles was in orde! Kortom hier gaan we als bedrijf nog meer bestellen! Een aanrader!

steeds verrassend

We hadden voor nieuwjaar een bestelling geplaatst van bedrukt textiel. Echt prachtig en correcte levering

ik maakte iederéén blij ermee

Heel handige sleutelhanger, die ik gaf aan de verzorgende van het rusthuis, ze kwamen goed van pas en vonden het een orginele attentie

Zeer positief

Prijs/kwaliteit is heel goed en de service en communicatie is van hoog niveau. Alles is verlopen zoals afgesproken! Dikke proficiat aan het hele team!

Zeer vlotte en snelle levering

We bestelden een groot aantal trolley', met bedrukking en deze werden zeer vlot en snel geleverd. Ook het contact met de leverancier verliep altijd vlot, aangenaam en correct. Top service!

Dit jaar hebben we gewerkt met een keuze concept van geschenken. De organisatie met selectie van de geschenken, voorgestelde timing, opstellen van webpagina, voorstel van de mailing, bestelling en levering van de producten op de afgesproken plaats en tijd zijn perfect verlopen. Het heeft mij veel tijd bespaard in de opvolging. Personeel heeft concept van de keuze en de geschenken sterk gewaardeerd.

PASCO ALS BETROUWBARE LEVERANCIER

Pasco biedt een persoonlijke service met oog voor de noden van de klant.

Lang geleden ergens nog zo'n goede service gehad!

Niet alleen kregen we een proefdruk van datgene wat we in gedachten hadden, na enkele vragen onzentwege, kregen we ook een alternatief voorstel door. En ja, superblij met het eindresultaat!

Correct en snel

De bestelling verliep vlot. De controle van het ontwerp verliep professioneel. Er werd naar ons teruggekoppeld welke kleur we precies wensten zodat we de juiste kleurencodes konden meegeven.

Pasco Business & PromoGits; een naam om te onthouden!

Ik was vooral gecharmeerd door de mogelijkheid om in kleine hoeveelheden te kunnen bestellen. Als KMO vinden we het fijn ook een keuze te hebben en willen we écht geen jaren aan een stuk hetzelfde moeten uitdelen ;-) De proefdruk ontvangen alvorens de bestelling te moeten plaatsen is het volgende pluspunt. Pas als je daarover tevreden bent, plaats je graag een bestelling. Ook een aanpassing aan de proefdruk werd snel en zonder problemen uitgevoerd. Daarenboven was het resultaat top en alles werd netjes en op tijd geleverd! Onze volgende bestelling gaat zonder aarzelen naar Pasco Business & PromoGifts!

Vlotte service, alles volgens afspraak verlopen. Perfect.

Perfect in orde

Service was van begin tot eind top. Wat we wouden was niet meer in voorraad maar het aangeboden alternatief was minstens even goed! Prijs kwaliteit van het product was zeker in orde. Vlotte service en levering. Bedankt!

Goede kwaliteit en levering

Het resultaat is zoals ik verwachtte en het werd op de juiste geschatte datum geleverd. Top!

Perfecte communicatie en uitstekend teamwork

Zeer goede communicatie in alle stappen van de bestelling: van offerte-aanvraag via productie tot uiteindelijke levering wordt er steeds perfect gecommuniceerd. Ook merk je dat er intern zeer goede samenwerking is en dat alles vlotjes loopt. Kortom, zeer aangename partner om mee samen te werken !

Perfect relatiegeschenk!

Onze kalenders werden tijdig geleverd en waren in het echt nog mooier dan op het voorontwerp. We zijn dan ook zeer tevreden van het geleverde werk van Pasco, maar nog belangrijker: we stonden versteld van de goede klantenservice! Heb je een vraag, dan wordt deze in geen tijd vriendelijk beantwoord! Doe zo voort!

goede service en eenvoudig opvolgsysteem van het order.

Goede orderopvolging en eenvoudig systeem.

positief

rappe communicatie en levering. het product was ook zoals getoond op de proefafdruk met een mooie kwaliteit.

zeer goed

zeer vlotte service, ze helpen je met heel veel plezier verder. Eind resultaat was ook top!

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken van België).