Prima service, mooi product

Mooie bedrukte mokjes. Pasco gaf aan dat een van mijn bestelde kleuren niet voorradig was en dat het nog enkele weken kon duren. Tot mijn verbazing werden ze toch al ver voor de aangegeven datum geleverd. Prima!

vlotte communicatie en super service

Heel tevreden van de service die Pasco te bieden heeft. Een ruim aanbod en snelle levertijden. Zelfs al zijn de deadlines kort David weet het altijd in orde te krijgen.

Een 10 op 10 voor service en kwaliteit :)

Het product was helemaal naar wens, de levering gebeurde correct & perfect binnen de vooropgestelde termijn en de medewerkers zijn super behulpzaam!

Altijd perfecte levering!

Altijd perfecte levering!

Vlotte service... snelle levering

Persoonlijke aanpak, snelle reactie bij vragen en steeds vriendelijk. Levering gebeurde snel. Kortom... Top!

Betrouwbare levering, goede service

Net als alle voorgaande bestellingen, perfect geholpen geweest. levering zoals beloofd, goed kwaltiteit

Uitstekende en vlotte service

Enorm tevreden van Pasco! Je ziet meteen dat David de producten door en door kent en staat meteen met een antwoord voor je klaar. Zelfs als het allemaal heel last minute moet gebeuren. Het team dat alles opvolgt is heel reactief en dankzij hun platform kan je elke stap in het proces - van de productie tot de levering - heel goed volgen!

100% tevreden

Fantastische verkoop EN na-verkoop service. Door (externe) omstandigheden ging er iets mis met de levering en dit werd zeer adequaat en snel opgelost. Super ervaring!

Topservice!

Vlotte en perfecte afhandeling van ons order. Topteam !

Service - bereikbaarheid - vriendelijkheid : TOP !

Steeds een vriendelijke stem aan de telefoon, snelle respons en scherpe prijzen. Uitgebreid aanbod !

Vlotte communicatie

Bestelde artikel bleek niet voorradig. Alternatief voorgesteld gekregen wat nog beter en goedkoper bleek. Snelle levering gehad.

Goede en snelle service

Pasco bezorgde mijn conference bags op een uiterst professionele manier. En dit al meermaals. Heel tevreden over de samenwerking.

Parfait !

Très bons contacts, je recommande.

Alweer topservice en goede kwaliteit

Ons eindejaarspakket volledig samengesteld via Pasco en laten leveren bij onze medewerkers. Alweer topservice: vlotte communicatie, correcte prijzen en goede kwaliteit van materialen. Onze medewerkers waren heel enthousiast, mede dankzij de topservice van Pasco.

Zeer te spreken over de service en de kwaliteit van het geleverde materiaal.

Zeer tevreden over de afgelopen bestellingen van onze bedrukte mondmaskers en de bedrukte herenjassen. Vlotte service, geslaagde bedrukking, vlotte levering,...

Top service!

Jullie service en open communicatie vind ik echt super! Na andere samenwerkingen met andere partners ook besef ik meer en meer dat ik liefst met Pasco samenwerk gezien jullie een superservice aanbieden. Ook wanneer er een product toch niet 100% is zoals verwacht doen jullie er alles aan om een oplossing te vinden. Bedankt voor de fijne samenwerking tot nu toe!

Goede en correcte opvolging en uitvoering

Van bij de offerteaanvraag tot uitvoering van de opdracht, goede samenwerking en vlotte uitvoering van de opdracht. Vriendelijk en toegewijde medewerkers.

Perfecte service + klantgericht

Online tool om bestelling / drukproef / e.d. op te volgen werkt prima. Super klantgericht en denken mee. Persoonlijke touch is veel waard in deze tijden!

Top, daarom ook beveel ik Pasco aan aan iedereen!

Zoals elke keer weer top! Correct, vriendelijk, snel, klantvriendelijk- meedenken met de klant, hulp bij problemen, flexibel,... de reden waarom ik Pasco aanbeveel aan collega's, vrienden en mensen uit mijn netwerk.

Professioneel opgevolgd.

De site is professioneel en de opvolging was perfect. Good job !

Top! Super kwaliteit en mooie afwerking.

Ikzelf hecht heel veel belang aan een goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden van het resultaat. Snelle levering, goede support en een fantastisch eindresultaat.

kwalitatief!

Snelle respons, david doet altijd erg zijn best om binnen ons budget een mooi voorstel te doen. erg tevreden

Super ideeën en vlotte afhandeling van het order. Alles zeer vlot gegaan en goede opvolging!

Net en algemeen goed

Het drukwerk die ik ontving was dik in orde, enkel het product zelf was week een beetje af van de verwachting maar dat kan je hebben als men zich baseert op een foto om te bestellen. Prijs kwaliteit zeer goed.

Alles perfect in orde.

Van bestelling tot levering, alles zeer goed verlopen zoals afgesproken.

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.