Pasco levert producten aan die kwalitatief zijn en voldoen aan de verwachting! Bovendien zijn de medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam, en gingen alle leveringen supervlot en snel. Wat een fijne ervaring ! Topbedrijf !

Fijne samenwerkingen, keer op keer.

Voor de zoveelste keer weer heel wat besteld bij Pasco. Van offerte tot levering werden we perfect ondersteund. Alles werd op tijd geleverd en de kwaliteit is alweer om trots op te zijn! Zo is het altijd fijn samenwerken!

Ondanks dat wij een heel onregelmatige klant zijn, is de service en de levering altijd super!

Altijd top service

Terug alles gedaan om op tijd voor onze event de goodiebag klaar te krijgen!

Super enthousiast over de werking en producten.

Heel gemakkelijke, snelle en klantvriendelijk manier om bestelling te plaatsen. Super enthousiast over de geleverde producten!

Snelle service en goede kwaliteit

Wij hebben al ons communicatiemateriaal besteld alsook materiaal voor presentaties en deze waren altijd perfect gemaakt en op tijd geleverd.

Vlotte service!

Er kwam steeds snel reactie op mijn vragen en er werd onmiddellijk een oplossing gezocht voor mijn problemen/vragen. Zeker een aanrader!

Top zoals altijd

zoals altijd goede begeleiding en snelle levering

Super service met snelle levering

Via google op jullie website gekomen, info aangevraagd en snelle offerte ontvangen. Alles tip top in orde en correct verlopen. Aanrader!

Pasco denkt altijd mee.

Ben je op zoek naar een uitzonderlijk item? Pasco ziet het als een uitdaging. Ze zoeken tot ze vinden :)

TOP service

Top service door Evy Poppe.... Helpt mee nadenken bij aanvragen en komt steeds afspraken na :-)

Super service!

Heel goede en professionele begeleiding en opvolging door Evy. Onze bestelling werd zelfs sneller geleverd dan voorzien!

Snel en efficiënt

Van in het begin van onze bestelling kreeg ik feedback binnen 1 werkdag. Bij vragen of opmerkingen werd ik steeds op de hoogte gehouden. Top!

Top service, vlotte levering zoals altijd

Bij Pasco kan ik steeds terecht voor al mijn vragen inzake relatiegeschenken. Zij zoeken steeds met mij de geschikte oplossing en staan garant voor vlekkeloze service. Ik ben zeer tevreden van onze samenwerkingen en de bestelde producten. Een echte aanrader!

Van ontwerp tot bestelling is alles heel goed verlopen

super positief

Bijzonder goed service gericht

Van begin tot eind wordt je op zeer vriendelijke wijze geholpen. Je mail wordt ook direct gelezen en beantwoord. Ook speciale wensen zijn geen enkel probleem. Ik werk veel met leveranciers maar Pasco is met hun klantvriendelijkheid EN de persoonlijke begeleiding een heerlijke verademing van zaken doen. Beslist een aanrader!!

snelle en correcte service

ik had wat vragen en de helpdesk kon me duidelijk antwoorden. De opvolging verliep vlot. Bestelling tijdig geleverd en was perfect volgens wensen uitgevoerd.

goed!

Vlotte goede services!

heel goede service en mooie afwerking

zeer vlotte afhandeling van onze bestelling. Korte deadline maar alles werd perfect optijd geleverd

Klantvriendelijke en snelle service

Als je bij PascoGifts bestellingen plaats, weet je dat je snel en vriendelijk geholpen wordt. Er wordt samen nagedacht naar dé geschikte gifts voor jouw doeleinden. Altijd zeer tevreden.

heel tevreden over artikels en service

prima opvolging

Ik ben heel tevreden over de klant vriendelijkheid, het zoeken naar een oplossing indien een bepaald product niet geleverd kan worden in een bepaalde tijdsduur. Ik kreeg een alternatief aangeboden waarmee ik heel erg geholpen was. Bedankt om me zo te helpen. Het resultaat was precies zoals ik het wou hebben.

Perfecte ervaring van start tot einde!

Goede offerte, prijs/kwaliteit oke! Perfecte opvolging en feedback. Tijdige levering Mooi resultaat van onze gadgets

Ik werd snel geholpen door een vriendelijke medewerker

Vlote en vriendelijke service

Verschillende keren contact opgenomen via telefoon en telkens vriendelijk en volt bediend geweest drukproef enkele keren gewijzigd tot het gewenste resultaat en ook delegering was tot eindproduct was zoals verwacht.

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.