VLOTTE EN SNELLE SERVICE

Pasco is geen leverancier maar haast een partner. Snelle service, meedenken om de beste oplossing te vinden om tot een geslaagde actie te komen.

Gewoonweg buitengewoon!

De artikelen waren goed op tijd en verzorgd. Onze vormelingen waren héél tevreden met hun geschenkje.

Steeds kwalitatieve oplevering

Altijd betrouwbaar :-)

Zoals steeds een vlotte en vriendelijke service

Bij Pasco Gifts bestellen verloopt zeer vlot en is goed geautomatiseerd. Toch is het ook mogelijk om een van de medewerkers persoonlijk te spreken als er vragen zijn. Zij staan de klanten vriendelijk te woord. Een fijne ervaring!

Zeer fijne service en communicatie, duidelijke afspraken over alles.

Absoluut een aanrader!

Prijs/kwaliteit goede sjaaltjes

Vlotte bestelling en levering van de bestelde sjaaltjes. De stof was wel vrij dun, maar dat lijkt me voor de prijs wel logisch.

Prima Service en kwaliteit

Er wordt goed meegedacht wat mogelijk is in de ruime keuze van PasCo. De levering is van prima kwaliteit.

Mooi gedaan!

Snel geleverd, en mooi afgewerkt.

Heel klantvriendelijke, snelle en juiste levering.

Er was telkens een zéér snelle respons op de vraag naar offerte, ontwerp, levering. In een korte tijd hebben we onze gevraagde producten ontvangen (17 augustus offerte gevraagd, 3 september geleverd). Er is een opvolgsysteem. Snelheid en correctheid is opvallend goed.

Excellent!

Heel vriendelijke service aan de telefoon door Marijke. Efficiënte communicatie tussen de layout divisies voor het borduren van de handdoeken Perfecte service bij uitvoering en levering van bestelling

zeer goed

Jullie zorgen er altijd voor dat "in the end" alles top in orde is, dat is wat telt!

Pasco maakt waar wat ze beloven.

Hele snelle en goede levering, boven verwachting mooi.

Van offerte tot levering zoal het hoort; tip top!

Alles verliep perfect. Vlotte en vriendelijke opvolging doorheen het hele proces van offerte tot levering.

Mooi!

Logo is zeer mooi gedrukt op de tassen.

Top ervaring, kwaliteit en snelle levering

Heel vriendelijk geholpen. Wij zaten met een strakke deadline en die is dankzij Pasco vlot behaald met een heel kwalitatief resultaat.

Snelle be-en afhandeling van de gekochte goederen.

Makkelijk te bekijken en te bestellen via site. Snelle reacties m.b.t. voorbeelden. Er wordt heel snel gereageerd op gestelde vragen. Foutloze en snelle levering van goederen.

Vriendelijke bediening, uitstekende service, geen klachten.

Vriendelijke en snelle afhandeling!

Ik heb alleen maar lof voor de manier van werken! De medewerkers van Pasco zijn duidelijk in hun communicatie en reageren ook nog is snel op vragen. Verder kan je het proces van bestelling tot levering duidelijk volgen. Top!

super gewoon

altijd snel service en vriendelijk

Op maat, snel en vriendelijk

Evy luisterde naar wat ik nodig had, stuurde me goede voorstellen en was een goede hulp in mijn zoektocht. Het was een aangename samenwerking.

Mooie notitieboekjes

Onze nieuwe gepersonaliseerde notitieboekjes zijn terug zeer geslaagd!

Steeds een topservice!

Altijd leuk samenwerken met het Pasco-team! Zowel het sales-team als het grafische team zijn steeds klantvriendelijk, denken mee met je als klant & stellen alles in het werk om een leuk & kwalitatief eindresultaat te bekomen voor je promomateriaal! #trouweklant

Alles correct geleverd !

Alles correct geleverd !

Een top adresje, het mailadres van Pasco moet elke eventplanner in zijn bezit hebben...

Weerom een super professionele en zeer aangename ervaring met Pasco achter de rug. Het team was weerom fantastisch, dankzij hen konden wij weerom uitpakken met superleuke gadgets... Thanks, Pasco-top-team !

Een keurig afgeleverd pakketje

Voor het werk heb ik 25 wireless chargers bij jullie besteld als relatiegeschenken. Van te voren kreeg ik een proefdruk opgestuurd en het uiteindelijke product was precies zoals hij in de druk getoond was. Keurig en snel afgeleverd.

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.