Zeer goed, alles in orde! Aanrader

Uitstekende opvolging van mijn gewenst gadget.

Mijn gewenst ontwerp werd snel en accuraat opgevolgd tot ik 100% tevreden was. Snellere levering dan vooropgesteld.

De beste service

Alles bestellingen lopen vlot, Pasco zoekt alles voor je op betreffende vorige bestellingen.. levering perfect GEEN opmerkingen

Snelle service, mooi product!

Fijne eerste ervaring met Pasco

Product OK, levering niet OK

Ons product was in orde (lolly's bedrukt), maar er liep iets fout bij de levering waardoor we uiteindelijk zelf de lolly's zijn gaan ophalen in Brussel om deze tijdig te hebben. Pasco hielp wel mee bij het uitzoeken waar de lolly's beland waren. De service was zeker OK :-)

Op tijd en in orde

Snelle service en betrouwbaar

Ik heb een goed gevoel bij de samenwerking met Pasco. Alles verloopt vlot en zijn telkens tevreden met het ontvangen resultaat.

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Al meerdere bestelling bij Pasco geplaatst en zijn telkens in orde. Goede en vriendelijke service, een aanrader !

Uitstekende service.

De bestelling iszeer vlot verlopen. Snelle reactietijd en ook betreffende de levering : top!

Zeer snelle en correcte service

Bij Pasco kan je rekenen op een snelle en correcte service. Van offerte tot levering, alles verloopt zeer vlot.

Een sterk team met een snelle service

Pasco staat garant voor prijs/kwaliteit, een snelle service, zeker even belangrijk. De medewerkers, aangenaam om mee te werken, geen moeite is te veel om het juiste gadget te vinden. Bedankt!

Snelle service, goed product

Snelle service, er wordt ook meegedacht met de klant. Mooi product. Niks op aan te merken!

Mooi product, snelle levering.

Mooi product, snelle levering.

Snelle service en zeer tevreden

Mooi ontwerp!

Pasco heeft ons goed ondersteund bij het maken van een gepersonaliseerd Wit-Gele Kruis slabbetje.

Uitstekend en feilloze service

Uitstekend en feilloze service

Vriendelijk, snel en goed!

Snelle en vriendelijk bediening. Zeker een aanrader!

Altijd prima in orde !

Zoals altijd krijg ik snel een offerte, een vriendelijke service, goede opvolging en snelle levering. Meer moet dat niet zijn ! Dikke duim voor jullie.

goede informatie, mooi resultaat!

Alles naar wens verlopen, een heel goede service! Bestelling geleverd op de afgesproken datum.

super

Ik ben super tevreden van de aanbieding , opvolging en tijdige levering .

Uitstekende service!

Binnen de 10 dagen was al!es geklonken. Goede, vriendelijke en duidelijke communicatie!

Mooie pennen!

Pennen voor ons bedrijf besteld. Digitale proefdruk was duidelijk. Duurde wel even voor de bestelling er was maar de pennen zien er goed uit, prima kwaliteit

Goede ervaring

Bestellen gaat makkelijk en de service is goed. Medewerkers zijn vriendelijk en er wordt meegedacht. Goede kwaliteit spullen en veel keuze. Fijn dat ze ook pakketten maken / spullen samenvoegen (bijv. een zomerse tas met zomerse spullen erin, die je dan zo geleverd krijgt en dit niet meer zelf hoeft samen te voegen). Goede prijs/kwaliteit verhouding.

top!

prima service!

Voor herhaling vatbaar

Afwerking en levering zoals aangekondigd. Zeer vriendelijk en begripvol personeel. Een aanrader!

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken.