fijne samenwerking!

Vlotte afhandeling en mooie kwaliteit, een aanrader!

Van start tot levering is alles perfect gelopen.

Het hele proces van offerte aanvragen tot levering is precies volgens afspraak gelopen. TOP!

Zeer persoonlijke, snelle en goede service

Zeer persoonlijke, snelle en goede service

Vlotter kan haast niet.

We bestelden pins met een korte deadline (7 dagen). De proefafdruk werd correct aangepast en snel in productie gebracht. Nog een dag eerder waren pins klaar. Alleen de koerierdienst had ze op een verkeerd adres geleverd, maar snel opgelost.

Snelle, vriendelijke dienstverlening en perfecte opvolging

mijn last minute bestelling werd zonder probleem opgenomen en tijdig geleverd. Bovendien kreeg ik snel antwoord op al mijn vragen op een erg klantvriendelijke manier.

steeds goede service bij Pasco

al meerdere malen bestellingen geplaatst en herplaatst, altijd correcte info en opvolging

Prima samenwerking!

Steeds goed geholpen! Geen enkele opmerking!

Tevreden klant

Zoals altijd is alles weer uitstekend verlopen, vanaf de aanvraag van de offerte tot en met de levering en communicatie achteraf!

Top service & producten

Overzichtelijke website, snelle respons op de bestelling ( en bijkomende vragen ), duidelijk overzicht / vlotte communicatie m.b.t. voortgang van de bestelling - top producten / mooi gamma ook met eco producten.

Prijs-kwaliteit en Service alweer TOP

Pasco is al jaren onze huisleverancier van alles van relatiegeschenken, gadgets,.. Alweer bevestigde zij de reden waarom we trouw aan hen blijven door opnieuw een prima kwaliteit en service te leveren.

supersnelle bestelling afgerond

Heel vlot bestelling kunnen plaatsen, snelle reactie op technische vragen. Bestelling en levering op slechts enkele dagen afgerond.

De beste in hun soort!

Ik heb Pasco intussen al aan verschillende contacten voorgesteld. Ik ben er zelf enorm tevreden over, dus raad het samenwerken met Pasco zéker aan.

Vlotte service en vlotte afhandeling

De kwaliteit van de producten en bedrukking en de opvolging door de medewerkers is zeer goed.

Zeer kwalitatieve service en product selectie

Bij Groep Thoen bestellen we regelmatig relatiegeschenken of promo artikelen bij Pascogifts. We kunnen hiervoor steeds rekenen op het advies van de medewerkers, die graag met ons meedenken. De oplevering is steeds keurig en netjes op tijd. De kwaliteit van de geleverde producten is ook steevast in orde.

Wij zijn erg tevreden.

Wij zijn erg tevreden met alle hulp van Pasco om al onze spullen op zeer snelle tijd geleverd te krijgen. Iedreen is ook heel tevreden over de kwaliteit van de gelverde artikelen. TOP!

Uitstekende service en goede kwaliteit!

Brede waaier aan verschillende geschenken die je kan personaliseren. Goede service en opvolging en binnen een te aanvaarden levertijd.

Alweer snelle service en top-kwaliteit

We werken geregeld samen met Pasco en ervaren alweer een top-service. Snelle reactie op offerte-aanvraag, kwaliteitsvolle proefdruk afgerond met een top-product als levering.

Top service voor bedrijfsartikelen

Persoonlijke aanpak, sterk advies, flexibel beleid in samples en snelle levering. Top service dus. Wij bestellen hier zeker opnieuw.

Goed voor Elkaar

top voor elkaar

suoersnelle levering

Producten werden razendsnel, zoals afgesproken, geleverd.

Een betere service kan ik mij niet bedenken!

Van de eerste tot de laatste seconden staan jullie zowel via mail als telefonisch ter beschikking. Evenals vooruitdenken en mogelijkheden uitspitten. Hiervoor mijn oprechte dank!

degelijke service en kwaliteit, geleverd binnen de gevraagde periode

perfecte bestellen qua uitvoering en levertermijn

Notaboekjes besteld, levering was op tijd zoals beloofd en de uitvoering was perfect! Jullie service is altijd goed, dus wij zijn een tevreden klant :-)

Wat een snelle service!

Dinsdag even gepolst of er iets op voorraad was en ja, hoor het was op voorraad! En donderdag al in ons bezit! Snel, vriendelijk en behulpzaam: meer moet dat niet zijn!

Bij Pasco kan je steeds weer rekenen op een heel vlotte opvolging en uitstekende kwaliteit. De medewerkers zijn zeer toegankelijk, wat de ervaring alleen maar ten goede komt.

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.