Er was een verkeerd item geleverd maar daar werd onmiddellijk iemand voor gestuurd om het terug op te halen. Dus geen discussie, maar goede actie meteen. We krijgen volgende week het juiste item geleverd! Steeds goede update van de status van mijn bestelling/nalevering... Da’s fijn!

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering! Mooi resultaat!

Snelle levering, uitstekende klantenservice

Goede opvolging van mijn bestelling. Artikel niet meer voorradig, maar medewerkster belde met een constructief voorstel, waardoor alles vlot ging. Producten van goede kwaliteit, zeer tevreden over.

Een 'never ending success story'!

Wij werken intussen al jaren met Pasco en het lukt hen nog steeds om ons na al die tijd te verrassen met hun kwaliteit, snelheid en bovenal ... klantgerichtheid. Ze sloven zich uit en die 'klant komt eerst' mentaliteit krijgt bij hen pas helemaal zin. Bedankt voor de vlotte en aangename samenwerking.

Zeer fijne ervaring

Mijn vragen over mijn bestelling werden snel en duidelijk beantwoord, goede service en uitstekende communicatie over levering!

Topservice !

Zoals altijd weer een superservice van Team Pasco! Altijd supervriendelijk en snelle levering.

Een heel klantgericht team met een mooi gamma producten

Ik heb nu reeds een 3tal keren met Pasco gewerkt en dit tot grote tevredenheid. Het team is heel flexibel en reageert snel op aanpassingen of dingetjes die niet helemaal ok zijn. Door hun systeem met automatische opvolging van het besteltraject is het heel gemakkelijk om waar nodig bij te sturen.

super vlotte bestelling en levering

heel vlot bestel proces en alles mooi op tijd geleverd.

zeer goed

zeer goede service en vlugge levering

Dikke pluim voor Pasco!

Top bedrijf Top medewerkers Top assortiment

Snelle en correcte levering

Wij bestellen geregeld zaken bij Pasco. Zoals altijd kunnen we rekenen op zeer veel service zowel voor als na de bestelling. De levering volgt steeds snel.

Uitstekende communicatie en supersnelle levering en uitstekende

De eerste keer dat ik bij Pasco bestelde. Meteen een positieve ervaring. Uitstekende communicatie i.v.m. het verloop van de bestelling. Supersnelle verzending. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Fantastisch!

Schitterende producten en service zoals altijd!

Top service , you get what you order!

Een fantastisch team dat je bijstaat tijdens het hele proces gaande van ontwerp tot levering. Ze doen er alles aan om aan je wensen te voldoen’ een aanrader, twijfel niet.

Prima product en snelle levering

Geleverd product voldoet prima aan de omschrijving op de site. Snelle levering en je word op de hoogte gehouden van je bestelling.

heel vriendelijk en zeer snel.

Heel veel hulp bij zoeken van materiaal. We hebben wel 20 ontwerpen gemaakt en altijd een goede en snelle service gehad.

Vlotte communicatie en uitstekende service!

Goeie opvolging

Goede begeleiding bij het bestellen en opmaken van de mondmaskers. Vlotte levering.

prima service

snelle en vriendelijke klantendienst alvorens de bestelling te plaatsen (betreft ontwerpen, proefdruk, etc) en ook daarna (wijzigingen doorgeven). producten zijn van goede kwaliteit, boven verwachtingen. levering volgens de vooropgestelde afspraken. het trackingstabblad met de informatie was wel niet helemaal zoals werd afgesproken, uiteindelijk bleek dit wel correct, maar zorgde voor enige verwarring; ook de laatste stap was onduidelijk. het leek alsof de bestelling nog niet was verzonden, hoewel dit wel het geval was. bij de levering zelf mocht de bezorger wat langer wachten, maar kort gebeld en bijna meteen weer vertrokken - we hadden de levering bijna gemist. voor de rest prima!

Pasco = partner met superleuke producten

Veel keuze, verzorgde en betrouwbare aflevering op tijd, wat wil een mens nog meer?

goede kwaliteit, snelle service

Mijn bestelling bij Pasco was helemaal in orde. Zeer correcte service, snel geleverd. En de link voor het goedkeuren was ook goed geregeld. Kortom helemaal in orde.

super !

Snelle en correcte communicatie, stipte levering en mooi product. Kortom met pasco werken we in de toekomst nog meer !

Steeds opnieuw professioneel

Een topteam

TOP!

De communicatie en de vriendelijkheid verliepen fantastisch goed. Goede opvolging via een link die u krijgt na betaling om uw bestelling te volgen van productie tot levering.

Flexibele en Responsieve Customer Service

Gezien ik niet via de webshop een bestelling kon plaatsen, vroeg ik aan Pascogifts om de procedure lichtjes aan te passen en te werken via factuur. Dit was geen enkel probleem. Ik kreeg daarnaast erg snel respons van de juiste contactpersonen. Zij waren erg behulpzaam en binnen de dag had ik antwoord op al mijn vragen. Ook het aanpassen van het design gebeurde erg snel. Betreft het product zijn we ook erg tevreden. Een volledig "customized" product dat voldoet aan onze wensen.

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement