Topservice en Topkwaliteit en een zeer aanvraadbare levertijd!

Zeer snelle reactie op prijsaanvragen, zeer handig online bestelsysteem. Ook het goedkeuren van proefdrukken is heel efficient. Topservice!

Correcte service

Het was een zeer vlotte service

Snelle proffesionele service

Steeds snel een offerte en professioneel advies.

Top-kwaliteit en snelle service

Snelle reactie op onze offerteaanvraag, snelle proefdruk na bestelling en snelle levering. Alweer top-samenwerking!

Optimale afwerking van een bestelling

Goed geholpen & snelle levering, ondanks de korte deadline!

Gewoon tevreden van de service die we altijd hebben bij jullie.

top!

altijd vriendelijk, goede levertijden, top kwaliteit

Pasco levert keer op keer uitstekende service!

De medewerkers van Pasco denken met je mee wat uiteindelijk tot een uitstekend resultaat leidt.

Vlot, communicatief, snel en marktconforme prijs

Vlot, communicatief, snel en marktconforme prijs

Zeker aan te bevelen!

Heel vriendelijke klantenservice. Denken mee na over de beste oplossing. Goede kwaliteit en snelle levering.

Zeer positief!

Snelle en correcte afwerking en levering. Contact met klantendienst = top

Alles perfect zoals we bij Pasco gewoon zijn.

Alles ging weer heel vlot, zelfs met enkele wijzigingen. Het product voldoet aan de verwachtingen.

snelle en behulpzame klantenservice!

Pasco heeft me snel en op een correcte manier verder geholpen met de bestelling van mijn promotiemateriaal.

Bestelling op kantoor

tweede maal dat de hier bestelden. vlotte communicatie en snelle afhandeling. Jammer dat vele mogelijkheden er niet waren en dat hun voorstellen niet gelijk liepen met wat we vroegen. Uiteindelijk zelf iets anders gekozen en alles in orde. Levering is minder verlopen, helft van de onderbordjes zijn gebroken en doos was beschadigd. Maar dit is te wijten aan de koerierdienst niet aan jullie.

Aanbod op maat van de verwachtingen, correct naleven van de afspraken.

Er is een aanbod op maat gegeven volgen onze noden. Ook als er moest geschakeld worden naar een andere oplossing verliep dit naar wens. De persoonlijke benadering en de communicatie met 1 contactpersoon is prima. De afspraken werden perfect nageleefd.

Supersnel, Mooie, betaalbare pennen ontvangen. Ons logo heeft fijne lijnen en de bedrukking was heel fijn uitgevoerd. Heel mooi gedaan. Was onze eerste bestelling maar waarschijnlijk niet de laatste. Een echte aanrader ! Supertevreden !!

Snelle service!

Correct, snel feedback, vlug leverbaar, vriendelijk in beantwoorden van mails. Het product is perfect!

Uitstekende service!

Uitstekende service!

perfecte service

perfecte service

Vlotte afhandeling van prijsaanvraag, offerte, bestelling, levering en facturatie. Bedankt!

Aangename kennismaking, professionele en vriendelijke behandeling.

Goede persoonlijke hulp

Na een kort mailtje...over een brooddoos kreeg ik snel antwoord welke in voorraad was en welke kleuren. De bestelling daarna ging snel en correct. Ik ben super blij met het resultaat, mooie duidelijke bedrukking

Het belang van een goede Account Manager

Onlangs had ik voor de 1ste keer sinds jaren een probleem met een offerte die ik maar niet toegestuurd kreeg omdat Pasco nog zaken moest uitzoeken. Mijn dagelijks contact was op dat zelfde moment voor een bepaalde periode niet bereikbaar. Toen de Account Manager terug was, heeft ze meteen contact met me opgenomen en 2 dagen later zat de offerte in mijn inbox. Dus bij deze: bedankt voor je goede zorgen, Evy!

Vlotter verwerking en correcte aflevering binnen termijn.

Na een minder goede ervaring bij de vorige bestelling, is het vertrouwen op vlak van levertermijn opnieuw hersteld en zullen we ook in de toekomst beroep doen op jullie diensten. De vlotte samenwerking en communicatie van onze contactpersoon Marijke Van Vaerenbergh is een plus.

Bij Pasco scoor je kwaliteit en snelle service

Geen tijd om te zoeken, dan doet Pasco het voor jou. De heel vriendelijke medewerkers leveren uitstekende service!

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement