Snelle en correcte service

We bestelden onlangs rugzakken en speakers bij Pasco. Omdat we eerder al een bestelling plaatsen, kregen we automatisch een drukproef met ons logo. Het logo moest voor 1 van de producten aangepast worden en dat gebeurde zeer snel. Dezelfde dag ontvingen we een nieuwe drukproef. De afgewerkte producten zijn van zeer mooie kwaliteit en werden ook zeer snel geleverd. Tijdens het hele proces van bestelling tot levering ben je perfect op de hoogte van de vorderingen.

Top begeleiding!

Dankzij de begeleiding en verschillende drukproeven, hebben we nu een supertof eindresultaat. Bedankt voor de professionele begeleiding!

zeer goede en snelle service

zeer snel ontvangen , en werd ook goed opgevolgd . zeer tevreden

Perfecte partner (ook in tijden van Corona)

Wij hebben een grote bestelling bij Pasco gedaan. De timing van de levering is een paar keer verschoven op onze vraag, dit was nooit een probleem voor hen. Gezien de huidige Coronasituatie hebben wij de levering voor onbepaalde tijd moeten uitstellen. Ook hierin dacht Pasco meteen mee voor oplossingen. Een heel aangename partner, goed op tijd en denkt samen mee met de klant naar mogelijke oplossingen. Wij bestellen hier zeker en vast nog!

snelle offerte, snelle serice

Marijke reageert altijd binnen het uur, geweldig snelle service en altijd vriendelijk! ze onderzoekt mee de mogelijkheden die een optie zouden kunnen zijn voor de actie. heel goed!

Snelle en correcte service

We zijn reeds jaren klant bij Pasco en hun service is uitstekend. Ook de elektronische afhandeling van je bestelling zorgt voor een goed overzicht en een sneller verloop.

Snelle en vlotte levering

Heel tevreden, bestelling is vlugger geleverd dan we gehoopt hadden, nu zeker met de corona-crisis. Top Pasco!

Goede samenwerking!

Vlotte correcte opvolging en jullie medewerkers zijn bereikbaar, snelle antwoorden. Heel tevrede. Mvg, Kris

Goeie service

alles is vlot verlopen met de gewenste leveringstermijn

al bij al ok

We werden niet op de hoogte gehouden van de levering, geen tracking enzo ontvangen maar voor de rest tevreden, de balpennen zijn mooi gedaan en werken goed. Was voor mij de eerste keer dat ik bij Pasco bestelde en ik weet dat het ergens op de site vermeld staat maar in alle communicatie is er geen enkele keer gezegd dat ondanks dat je 500 balpennen bestelt, het er nooit 500 exact zijn. Daardoor krijg je een vertekend beeld als je prijs vraagt, plots is je factuur 30 euro duurder dan je offerte.

Response from the business owner

Dag Ankie, onze excuses hiervoor. Ondertussen is de tracking in orde en krijg je bij levering een notificatie dat levering onderweg is. Voor de balpennen zijn er 522 geleverd in plaats van 500 omdat het technisch niet mogelijk was om deze precies op 500 stop te zetten. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Betrouwbare en snelle dienstverlening

Zeer tevreden over de samenwerking, ik werk al enkele jaren met Pasco en steeds tevreden van. Snelle respons op vragen en denken mee als je projecten hebt.

Goed en een snelle levering

Goed en een snelle levering

Uitstekend!

Werkelijk moeite doen bij vragen, snelle levering !

Perfect van begin tot levering

We hebben met ons bedrijf al diverse keren met Pasco samengewerkt, want dat is hetgeen gebeurt als je iets een give-away of wat dan ook wil bestellen bij Pasco...onmiddellijk begint de Pasco crew me je mee te denken en wordt er onmiddellijk van start gegaan. Je rkijgt advies, steeds super gemtoveerde medewerkers aan de lijn, scherpe prijzen en Pasco zal alles proberen om de deadline die je hebt ook samen met jou te halen. Ik heb al met diverse soortgelijke bedrijven samengewerkt, maar sinds ik weet, nu toch al een jaar of 4, dat Pasco me nooit zal teleurstellen, ga ik niet langer op zoek naar andere leveranciers. Pasco is ook een bedrijf dat bruist van energie, en dat voel je als klant

Goede ervaring

De communicatie verliep zeer vlot en het eindresultaat was absoluut naar wens! Bedankt voor het vlotte verloop!

Correcte afhandeling en levering van de gevraagde produkten!

Correcte afhandeling en levering van de gevraagde produkten!

Prima service en begeleiding van de bestelling

Zonder enig probleem verlopen, alles zoals beschreven, vlotte communicatie

Kwaliteit, prijs en service zijn top.

Ik werk reeds jaren met Pasco samen omdat wij overtuigd zijn dat zij zich 100% inzetten voor hun klanten. De aangeboden producten zijn van kwaliteit en prijs ook nog eens top en het drukwerk op de producten zijn steeds naar onze voorstelling, beter kan niet.

TOP - zoals altijd!

Pasco is een partner die meedenkt, die je een to-the-point voorstel doet, in alle eerlijkheid en transparantie communiceert, en snel kan schakelen wanneer nodig. Kortom, het soort partner waarmee het fijn werken is.

Altijd alles feilloos in orde

Al veel bij Pasco besteld, en alles verloopt altijd heel goed. Snelle levering en vriendelijke service!

Ik heb het als bijzonder prettig ervaren om met Pasco te mogen samenwerken!

Ik heb het als bijzonder prettig ervaren om met Pasco te mogen samenwerken!

De balpennen waren dik in orde. Reactiviteit in jullie bedrijf is zeer goed en alles is heel duidelijk. BEdankt voor de aangename samenwerking. Bel me gerust als wij iets voor jullie kunnen doen.

Goede en vriendelijke klantenservice en uitstekend product

Goede en vriendelijke klantenservice en uitstekend product

Super snelle afhandeling en versturing van mijn bestelling.

Zeer professioneel van A-Z

Het team van Pasco Business & PromoGifts is zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel van het begin tot het einde van het project/bestelling. Het is dan ook aangenaam om met zo een team te kunnen samenwerken.

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted