Snelle levering en correcte afhandeling

Aangename kennismaking met deze firma, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Hebben mee helpen zoeken naar suggesties en oplossingen en binnen de afgesproken tijd geleverd en ook op de gevraagde manier.

Snelle service en kwalitatieve producten

Pasco staat garant voor een snelle service en goede opvolging van A tot Z. De afgeleverde producten zijn kwalitatief en voldoen aan de verwachtingen.

Très bons masques en tissus

3e commande. Tout-le-monde les apprécie et personne ne veut en changer.

prijs kwaliteit is top

Zeer tevreden van de directe en vlotte communicatie.

Prima service op maat

Pasco levert heel snel de nodige offertes en Bij bestelling wordt alles zeer vlot verwerkt en de status van het order is zeer transparant naar de besteller. Wij bestellen zeker nog opnieuw bib Pasco!

Vlotte samenwerking

Het contact met Pascogifts werkt vlot en correct. Je kan het verloop van jouw bestelling meevolgen via een link. De geleverde producten werden correct geleverd.

Nu al een paar x besteld, ging niet zonder slag of stoot maar snel en proffesioneler opgelost !

Snel, correct en kwaliteitsvol

Eerste keer besteld bij Pasco. Zeer tevreden van de manier van werken, de snelheid van levering en de kwaliteit van de producten. Een aanrader!

Tevreden over de hele lijn!

goede ervaring; * snelle opvolging * duidelijke hulp bij telefonische vragen * correcte afhandeling van drukking en levering

Perfect zoals steeds!

Alles steeds zoals afgesproken... kwaliteit, levering en algemene service, elke keer helemaal top!

Snel en kwalitatief

Steeds weer kunnen we rekenen op advies op maat en een goede afhandeling van onze bestellingen.

zoals steeds perfect

zeer vlotte samenwerking

top !

ik was een laatste bevestiging van mijn bestelling vergeten door te geven. Met een eenvoudig telefoontje naar Bart Boterbergh (Aaalst) werd alles nog op tijd in orde gebracht.

Heel tevreden van de professionele aanpak, duidelijk en vlugge bediening !

Heel tevreden van de professionele aanpak, duidelijk en vlugge bediening ! Doe zo voort :-)

Duidelijke en snelle communicatie

Voor een last-minute actie met een nieuwe gadget snel een offerte en drukproef ontvangen waardoor we op zeer korte termijn konden overgaan tot bestellen.

Uitstekende service!

Altijd snel geholpen, goede ideeën, prima service!

Dit was de eerste keer dat we een bestelling deden ,alles is prima en snel verlopen! Wij bevelen deze firma zeker aan !

Topservice, snelle afhandeling en zeer behulpzaam personeel!

dit is één van de beste firma's, nee, de beste, die ik ken voor promomateriaal. Snelle en correcte afwikkeling van de bestellingen. Men staat steeds voor u klaar en de communicatie verloopt ultrasnel. Ook als je opdruk met logo wenst, verloopt dit snel en via een goed uitgekiend proces.

Goede en snelle service!

Pasco denkt goed met je mee en handelt snel!

100 % zoals beloofd !

Mijn bestelling werd geleverd binnen de termijn die opgegeven was. Alles was zoals beschreven op de website , niets op aan te merken.

Zeer vriendelijk en behulpzaal personeel en daarbovenop snelle afhandeling

Zeer vriendelijk en behulpzaal personeel en snelle afhandeling

Behulpzaam en aangenaam samenwerken

Behulpzaam en aangenaam samenwerken. Na 4 jaar nog steeds tevreden.

Vlotte communiatie en snelle levering

Zoals altijd is de communicatie heel goed en snel. De geleverde goederen werden op tijd en zoals afgesproken geleverd. Top service!

Top service!

Heel aangenaam samenwerken, vlotte reactiviteit en kwalitatieve producten aan goede prijzen. Aanrader!

Een snelle, vriendelijke en uitstekende service die gemaakte afspraken respecteert!

Ik kreeg een snelle en vriendelijke reactie op mijn offerte-aanvraag. En snelheid was hier nodig, want er was al (terecht) veel uitverkocht! :-) Ik moest wel even meer duidelijkheid vragen wat de verzendkosten betreft (4 euro per post gaat door de brievenbus en de 7 euro met koerier wordt geleverd). Ik was verrast dat ik zelf een kaartje moest "ontwerpen", maar ik kreeg gelukkig een paar spontane voorstellen waarvan ik dan ook eentje uitgekozen heb. De paaseitjes waren zoals afgesproken op de gewenste datum geleverd!

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement