Vlot, duidelijk

Makkelijk om te bestellen, opvolging en levering

Pasco Gifts heeft een super goede dienstverlening.

De mensen bij PascoGifts staan allemaal klaar en leveren een mooie dienstverlening. Indien vragen heb je snel antwoord. Stellen mooie artikelen voor. Ze denken met je mee.

Professioneel en vlot!

Super klantvriendelijk en oplossingsgericht

Ik werk heel graag samen met Pasco. Ze zoeken altijd mee naar oplossingen, sturen verschillende voorstellen en halen altijd de deadline ! Ook de afhandeling van proefdruk en orderbevestiging is practisch. Om dan de supervriendelijke Account Manager David niet te vergeten !

Flexibel

Ik werk zeer graag samen met Pasco Business & PromoGifts. Ze zijn zeer professioneel en hebben concurrerende prijzen. Ook wanneer het eens fout loopt (wat eerder zeldzaam is) zoeken ze naar de best mogelijke oplossing.

Topservice!

Op minder dan een week een hele lading corporate sweaters bestellen & geleverd krijgen: het Pasco team zorgt ervoor! Niets dan een goede service & steeds ontzettend vriendelijk & behulpzaam!

prima service

vertraagde levering gezien de omstandigheden maar zeer constructief aangepakt voor het Pasco-team! perfecte kwaliteit geleverd!

Rust in een hectische job.

Eerlijke communicatie, steeds geholpen op de juiste manier, ook als het heel snel moet gaan. Proberen altijd het onmogelijke mogelijk te maken en als dat dan toch niet lukt, dan bieden ze de perfecte zelfs soms nog betere oplossing.

Kampsjaaltjes uitstekend

Sinds we onze vereniging beginnen in 2018 kopen we onze kampsjaaltjes bij jullie. Fijn dat dit elke keer kan. Jullie zijn (volgens ons) de enigen die dit verkopen (zonder logo of tekst van een bepaalde jeugdbeweging). We zijn erg enthousiast en tevreden! We kopen zeker nog bij jullie. Op naar de volgende kampen.

Persoonlijke en snelle service!

Heel correcte en vlotte service! Duidelijk en makkelijk kunnen bestellen. Controle op kleur werd extra goed opgevolgd! Zeer tevreden!

Topcadeau voor onze klanten

Wij bestelden rode doosjes in de vorm van een hart gevuld met muntjes als Valentijnsgeschenk voor onze klanten en deze werden tijdig geleverd en zagen er heel mooi uit. Onze klanten tevreden dus wij ook :-)Graag tot een volgende keer :-)

goede kwaliteit en correcte informatie

alles naar wens

Perfect verlopen

Door een voorraad tekort goed gecontacteerd geweest met een perfect verlopen levering.

Geweldige klantervaring!

Pascogifts is DE partner voor goodies! Hun team is steeds gemotiveerd en klantvriendelijkheid staat bij hen hoog in het vandaal!

Snel, adequaat en zeer correct

Bij bestelling op tijdsdruk toch gekeken hoe de hoogst mogelijke kwaliteit geboden kon worden. Dit zonder meerkosten en ruim binnen de gestelde termijn. Compliment!

Snelle afhandeling, goede kwaliteit

Niets op aan te merken, de bestelling werd snel afgehandeld en alles is van goede kwaliteit.

Goede, snelle service. Degelijke kwaliteit

Het proces met de drukproef verliep vlot. We waren tevreden van de kwaliteit van het product. En dit allemaal tegen een eerlijke prijs.

Mooie afwerking en snelle levering

Onlangs heb ik voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Pasco Gifts. De afwerking was zeer mooi en de levering was sneller dan voorzien. Top service en een te vrede klant hier!

Uitstekende kwaliteit en service!

Voor onze vakantiekampen bestelden wij een aantal mondmaskers voor kinderen. Deze kwamen slechts na enkele dagen aan, allemaal apart verpakt (ideaal voor de kinderen) en van goede kwaliteit! Wij zijn alvast heel erg tevreden!

Pasco denkt mee

Door het feit dat Pasco meedenkt met ons winnen we tijd. Zij weten wat 'werkt' en doet altijd uiterst snel, vriendelijk en to the point een voorstel.

Professionaliteit en klantgerichtheid worden hier hoog in het vaandel gedragen.

Bij Pasco Business & PromoGifts word je project zeer professioneel behandeld. Van bij het eerste contact tot de dienst naverkoop. Je kan op je beide oren slapen voor een perfecte afhandeling.

Heel vlotte bestelling via de website en vlugge levering.

Vlotte bestelling en betaling op de website. Bestelling wordt onmiddellijk bevestigd, met de namen van wie de bestelling behandelt. Heel vlugge levering.

Online bestellen zoals het hoort.

Makkelijk te bestellen. Duidelijke prijzen. Goede opvolging en snelle service. TOP.

Snelle service & supervriendelijk!

Bestelde artikel bleek niet voorradig. Alternatief voorgesteld gekregen, wat normaal duurder was, maar toch aan dezelfde prijs gekregen. Alsook snelle levering & responsetijd via email. Top bedrijf!

Snelle en vlotte afhandeling

Offerte, bestelling en levertermijn werden keurig en snel opgevolgd.

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement