Vlotte samenwerking

Professioneel en vriendelijk bedrijf, groot aanbod en efficiënt bestelsysteem.

Excellente service

Ondanks enkele last minute designwijzigingen - door een fout aan onze kant - werd alles nog ongelofelijk snel in orde gebracht. Schitterend om te merken hoe de medewerkers van Pasco meedenken met de klant en sneller fan eigenlijk verwacht mag worden in actie schieten wanneer nodig. Dikke duim!

Wederom prima!

Weer goede ervaring met Pasco. Een prima begeleiding van begin tot eind in het ontwerp- en bestelproces.

Super service. Leuke en degelijke producten

Reeds de 2 de keer bij Pasco besteld en zeer tevreden over zowel de service als de producten.

Zeer goede service en productkwaliteit

Wij zijn altijd erg blij met de service, aandacht en het eindresultaat van onze producten

snelle service!

ondanks een korte deadline alles correct geleverd zoals afgesproken waarvoor dank!

snelle en kwaliteitsvolle service en producten

zeer snelle communicatie van het sales team. brede waaier aan mogelijkeheden en zeer goede opvolging van bestellingen.

Ik ben zeer tevreden over Pasco Gifts. Ze hebben mij zeer goed geholpen, ook al was er maar weinig tijd om mijn bestelling tijdig klaar te krijgen!

Goede service & kwalitatieve producten

Kwalitatieve producten en een behulpzaam team om je steeds bij te staan bij vragen en onduidelijkheden! Top!

Heel vlotte afhandeling van met bestelling tot de levering

Je wordt goed geholpen en geadviseerd. Altijd vriendelijke medewerkers.

Altijd super !!!

Direct reactie op vragen.

Snelle respons en alles volgens afspraak

Snelle respons en alles volgens afspraak

Super vriendelijke en snelle service! Echt een aanrader!

De service was super snel en vriendelijk. Onze bestelling was van heel goeie kwaliteit. Iedereen heel content!

Snel, correcte levering volgens uitgezocht product. Genoeg keuze en uitstekend geholpen. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Top opvolging!

Tevreden over de manier waarop de medewerkers meedenken en voorstellen doen. Ook de opvolging verliep vlot, ondanks wat moeilijkheden met de post. Pasco Gifts nam onmiddellijk contact op en volgde dit nauwgezet op.

Wat ook rond geschenkjes of promo-materialen, met Pasco kom je er samen aan uit.

Pasco zorgt ervoor dat alles goed komt ook als het moeilijk is.

Zeer goede service

De assistentie van het ontwerpteam was weerom schitterend. Hun advies en expertise zorgde ervoor dat het uiteindelijke resultaat veel beter was dan wat ik zelf in gedachten had.

Zeer snel en erg behulpzaam, zowel via mail als telefonisch! Leuk!

Eerste keer dat ik bestelde, had een aantal vragen en die werden meteen opgelost. Zeer vriendelijk aan telefoon en via mail.

Professioneel en top service!

Pasco is een zeer professionele partner en leverancier. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Heel aangename samenwerking, duidelijke, correcte en eerlijke communicatie.

Steeds super vlotte snelle en correcte opvolging

Nieuwe pennen besteld met dat mijn logo is veranderd. Dag na de aanvraag kreeg ik een gepaste offerte. Vlak nadien kreeg ik al een 1e ontwerp voor de bedrukking van mijn logo op de pennen. Origineel was mijn logo heel klein op de pennen en ze hebben een voorstel gedaan om dit groter te maken en dan nog in een betere kwaliteit dan eerst. Super content. Klant sinds jaren en zal zo blijven.

samenwerking was top.

alles is heel vlot en uitstekend verlopen. van de communicatie tot de effectieve goederen.

Super goede en snelle service!

We hadden een zeer strakke deadline, maar dit schrok Pasco Business & PromoGifts niet af. Ze gingen meteen aan de slag en leverden de gadgets binnen de week aan. De gadgets zijn van hoge kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden!

Goede service en snelle levering!

Topservice! Heb altijd fijn contact met jullie en jullie denken met mij mee. Ook bij last minute bestellingen, bedankt daarvoor! Met name van de lippenbalsems zijn wij en onze klanten groot fan.

Duidelijk

Een zeer vlotte en duidelijke communicatie.

Snel. Efficiënt. Zoals afgebeeld.

Een klein kadootje besteld voor onze 150 medewerkers. Ontwerp ingestuurd, goedgekeurd en een paar dagen later was het verpakt geleverd. Prima service!

Company details

16 Stationsstraat

Aalst 9300

[email protected]

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.