Eenvoudige en snelle service

Op zich tevreden. Je kan in het platform eenvoudig je bestelling volgen en je ontvangt een mailnotificatie bij iedere stap. Dat is handig. Ik heb ook nog een keer persoonlijk nagebeld met een vraag. Ze hebben me meteen en vriendelijk verdergeholpen.

Top service!

Super service van A tot Z

ZEER GOED

SERVICE EN GEKOZEN ITEM TOPPIE

Gewoon top

Makkelijk om te bestellen, en erg persoonlijke opvolging. Via mail een voorbeeld van de afdruk gekregen, kleine aanpassing was geen probleem. Supervriendelijke mensen en keurige afhandeling, zowel de betaling als de correcte en eerdere levering. Top, merci Paco gifts

perfecte dienstverlening

perfecte dienstverlening van de werknemers, product voldoet aan de eisen

Uitstekend!

Excellente service, goede opvolging, snelle levering.

Supersnelle service

Heel fijne ervaring .

Zoals gewoonlijk TOP SERVICE

Zoals gewoonlijk TOP SERVICE

Beste partner voor geschenken

Zoals steeds weer top-service Bezoek met David : altijd top Opvolging : Directe en snelle opvolging, ook na de werkuren afhandeling : altijd op een correcte manier!

Snelle reactie en levering

Er is snel contact met mij opgenomen toen bleek dat 1 van de 2 bestellingen toch niet leverbaar was. Reactie was snel en communicatief duidelijk. Heel prettig. Levering ging vlot niemand kon zo snel leveren. Het kerstgeschenk wat ik besteld heb valt in de smaak.

Bestellen bij Pasco = vrij van zorgen

Relatie- of personeelsgeschenken: geen core business voor ons als bedrijf dus is een eersteklas betrouwbare partner mooi meegenomen. Leuke producten, kwaliteitsvol en mooi afgewerkt, tijdig geleverd: meer moet dat niet zijn. Bedankt!

Great product and customer service!

Ordered face masks with my company logo printed for colleagues and clients. I had great customer service followed up. The actual products themselves looks even better than the digital proof! When I need other products, I will definitely come back and order again.

Zeer goede kwaliteit

De kwaliteit van de vouwmeters zijn zeer goed, ook werd alles heel erg mooi bedrukt. Qua prijs zit je hier ook goed. Het enige minpunt is de lange levertermijn. Het duurde bij ons ongeveer een maand alvorens alles werd geleverd.

Snel, efficient en goed !

Gewoon goede producten, snelle service en goede communicatie en updates over het verloop van de bestelling en de verzending. Ik ben fan !

ffp2 mondkapjes voor onze schoonheidssalon.

bij jullie 250 mondkapjes besteld. en ze zitten super goed en qua ademen gaat het prima. ook mijn collega heeft er bij jullie 100 besteld alsmede mijn man voor zijn bedrijf. hij heeft er 500 besteld.

Vlotte service!

De opvolging van orders verloopt bij Pasco steeds vlot en correct.

Correct, duidelijk en behulpzaam.

De fotobestanden die ik aanvankelijk aanleverde waren onvoldoende om kwalitatief hoogwaardig drukwerk af te leveren. Bij Pasco dacht men mee om een toch zo goed mogelijk resultaat te behalen. Intussen had ik een nieuwe banner laten ontwikkelen die aan alle vereisten voldeed en heeft Pasco hiermee een prachtige bureaulegger gemaakt. Prettig is ook dat je bij Pasco het hele proces stap voor stap kan volgen en je precies weet wanneer je het bestelde geleverd krijgt. Kortom, wij zijn tevreden over het resultaat en de klantgerichtheid van Pasco. Precies zoals het hoort.

Een echte aanrader

Snel antwoord en heel vriendelijk/behulpzaam medewerker. top klasse producten, wij zijn heel tevreden

Supergoede service en snelle persoonlijke levering door Evy Poppe !

Heel erg bedankt voor de duidelijke voorbeelden en snelle service !

Goede opvolging, prima service en snelle levering!

Goede opvolging, prima service en snelle levering!

Correcte en zeer behulpzame opvolging, van ontwerp tot afgewerkt product

- professionele hulp bij het indienen van het ontwerp - zeer snelle feedback - perfect gewerkt naar deadline toe - handige tool voor opladen ontwerp, goedkeuren drukproef en opvolgen van de bestelling

Uitstekende service met snelle levering

Uitstekende service met snelle levering

Een zeer vlotte samenwerking.

Een zeer vlotte samenwerking.

Toffe en prima samenwerking

ik wil nu wel eens iemand speciaal in de bloemetjes zetten, namelijk David Hellinckx. hij denkt mee, doet extra inspanning qua aanbod, levering,...hij kent ondertussen ook ons bedrijf en weet al met 1 woord wat we soms willen. Een toffe symphatieke en hardwerkende persoon. en gelukkig onze contactpersoon:-)

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement