Prima service en kwaliteit

Ik ben heel tevreden met de opvolging en de afgeleverde kwaliteit van m’n bestelling. Zeker een aanrader om hier nog bestellingen te plaatsen in de toekomst!

altijd in orde, altijd mooie prijzen en leuke producten

perfect, ik weer graag samen met Pasco. altijd leuke en handige producten, goeie kwaliteit aan correcte prijzen. en zeer vriendelijke en behulpzame accountmanagers!

Ik blijf het herhalen... Pasco is voor mij top !

Ik blijf het herhalen, Pasco is mijn beste professioneel maatje. Last minute aanvragen: zelfs hierin zijn ze top. Ze halen het onderste uit de kast om hun klant te kunnen helpen. Ze weten perfect wat in hun mogelijkheden ligt en wat niet. In mijn job zijn ze een grote steun en toeverlaat. Bij Pasco kan je rekenen op een top-team dat jou 100% bijstaat. Team-Pasco: jullie zijn toppertjes !

Uitstekende dienstverlening

Het team van Pasco Gifts heeft zich zeer flexibel opgesteld voor een dringende bestelling en wij hebben die ruimschoots op tijd gekregen, waarvoor dank!

Efficient en snel

Alles verloopt altijd vlot. Het opvolgen digitaal is heel praktisch

Geweldige service en kwaliteit.

Een snelle en geweldige services, komen gelijk met een mooi voorstel voor een goede prijs. Levering mooi afgewerkt.

Op tijd een kwalitatief product ontvangen

Ik kan vertellen dat we, hoewel er bij de start van onze bestelling iets fout was gelopen, heel tevreden zijn. Evy en Jonathan hebben dat met veel zorg opgevolgd, waardoor we op tijd een kwalitatief product mochten ontvangen. Bedankt!

Professioneel bedrijf

Stipte leveringen en een correcte service. Telkens weer tevreden over de samenwerking

Steeds weer kan ik rekenen op Pasco om samen op zoek te gaan naar het perfecte gadget voor de gelegenheid, zelfs wanneer het om een korte deadline gaat. Steeds weer kan ik rekenen op een persoonlijke opvolging en een levering zoals afgesproken.

super

Misschien betaal je bij de concurrentie iets minder maar toch blijf ik bij Pasco, zij zijn de meest klantvriendelijkste firma in hun branche om mee samen te werken,

Perfect service en uiterst snelle levering!

Voor ons bedrijf was ik op zoek naar leuke en vooral kwalitatieve koeltassen. Ik heb contact opgenomen met Pasco. Evy heeft mij diverse voorbeelden laten zien. Samen hebben we de perfecte tas gevonden. Bovendien werden ze zelfs twee weken eerder dan verwacht geleverd. Gewoon TOP!

zeer goede service en opvolging

Eén contactpersoon die alles regelt van A tot Z. Digitaal verloop. Snelle offertes en gaan tot het uiterste om beste prijzen uit de wacht te slepen.

Vlotte service en producten van goede kwaliteit

De website werkt intuitief en heeft een goed uitgewerkte automatische werking in de achtergrond. Vlotte verwerking van de bestelling en prima opvolging door de klantendienst. De geleverde producten zijn degelijk en mooi; fijn om te schenken.

Gedreven team

Steeds grote bereidheid om samen naar een gepaste oplossing te zoeken. Niks is hun teveel.

Fijne opvolging en begeleiding

Ik werd goed geholpen bij de bestelling en de opmaak van onze bestelling. Heel tevreden met de klantvriendelijkheid en het resultaat!

Steeds weer tevreden

Super klanten service, snelle communicatie, snelle levering. En goede producten

perfecte service

Ons order werd perfect opgevolgd en geleverd.

correcte afhandeling

Na mijn bestelling nam Pasco persoonlijk contact op om het verdere verloop te bespreken. De levertermijn zou wat langer zijn dan voorzien maar de medewerkers deden hun best om aan onze wensen tegemoet te komen en uiteindelijk werd het toch vlot geleverd

Vlot en vriendelijk

Vlotte bediening en hulpvaardig

Heel snelle en persoonlijke opvolging

Pasco zoekt persoonlijk mee naar een geschikt relatiegeschenk op basis van je wensen.

Snelle service & kwaliteitsvolle producten!

Super snelle service en levering, wanneer er iets misloopt wordt alles ook snel en correct opgelost. We werken al jaren samen met Pasco en zijn altijd heel tevreden van de producten!

snelle en correcte uitvoering en levering

Bij een event dat we op korte termijn moesten organiseren heeft Pasco de nodige hulp geboden om een stijlvol cadeau af te kunnen geven aan onze gasten. Bedankt!

Scherpste prijzen

Goede prijs/kwaliteit

snelle service, goede kwaliteit en mega super vriendelijk Team !

Correcte afhandeling, vlotte service, goede kwaliteit!

Correcte afhandeling, vlotte service, goede kwaliteit!

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement