Weeral zoals verwacht.

Alles correct en op tijd ontvangen zoals gewoonlijk :-)

Perfecte samenwerking!

Telkens een zeer snelle reactie van David op mijn aanvragen, steeds een aangename, superprofessionele samenwerking met een perfect resultaat.

Perfecte ondersteuning en vlotte communicatie

Recent gadgets besteld die dringend geleverd moesten worden. Zeer goede ondersteuning bij keuze alternatieven wat mogelijk was en wat niet, en vlotte communicatie hieromtrent. Ook zeer goede interactie tijdens drukproeven. Last but not least, correcte levering binnen de gestelde deadlines. Bedankt Evy, Elisa & Bart !

Professioneel & efficIënt

Het was heerlijk werken met een groot gevoel van vertrouwen en professionalisme. Zeer snelle antwoorden en reacties.

goeie service

duidelijke communicatie, snelle service

Positief

De medewerkers van Pasco volgen je order nauwgezet op en denken mee over een creatieve bedrukking! Hun ontwerpen zijn steeds geslaagd.

Uiterst vlotte en vriendelijke service

Zeer persoonlijke service: telefonische communicatie en vlot mailverkeer om onze wensen en randvoorwaarden vast te stellen. Daarna een zeer vlotte bevestiging, controle en levering van de goederen. Al bij al een top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

zeer goed

Snelle reactie en op tijd geleverd. Vriendelijke e-mails + Goed en met kwaliteit gedrukt. Juiste prijzen.

Kwaliteitsvolle en betrouwbare service

Elk jaar zijn onze bewoners en medewerkers super tevreden wanneer de dozen met gepersonaliseerde agenda's toekomen. Ze vliegen snel de deur uit. Bedankt voor de vriendelijke, vlotte en snelle service!

Goede, vlotte service, mooi product

Goede, vlotte service, mooi product

Wordt zeer correct geholpen

Vond de verschillende contacten per afdeling even verwarrend, maar wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Zal de volgende keer zo weer bij jullie bestellen.

Erg vriendelijk en super service.

Kwaliteit en prijs prima in verhouding en levertijd volgens afspraak. Dikke pluim!

Zeer goede communicatie en een mooi resultaat!

Wij hebben brooddozen besteld met opdruk en daar is echt niks op aan te merken. Perfecte levering en alles volgens afspraak.

Goede begeleiding!

Ik ben goed begeleid geweest over het ontwerp qua logo op onze gadgets. We waren vooral bezorgd over de zichtbaarheid maar toen we producten zagen waren we zeer tevreden! Dankjewel Pasco!

perfecte drukking en levering

Wij bestellen meerdere goederen bij Pasco en we zijn altijd tevreden van de service en kwaliteit

Snelle en correcte aflevering van een top artikel.

Snelle en correcte aflevering van een top artikel.

Zeer goede ervaring met bijbestelling van CTG-mokken.

Tijdige levering van een bijbestelling. Zeer tevreden. Altijd prima service van David.

top service!

Deadline werd ingekort vanwege last minute bestelling. Pasco heeft dit prefect uitgevoerd. Ze mogen rekenen op meerdere bestellingen van TUI!

zeer goed!

Vlotteven correct.

Gewoon top.

Alles is super goed verlopen voor deze bestelling. Van het begin tot het einde. Bedankt voor een super service.

Vriendelijke service, altijd netjes en op tijd afgehandeld.

Zeer positieve ervaring met het aankopen van gadgets! Super service van Evy! Steeds goede, snelle en vlotte service en levering. Aangenaam om mee samen te werken.

Vlotte Service

Goede, snelle en vlotte service en levering.

top service

Zeer kwalitatieve service.

good variety of original give-aways at competitive prices

Handling of questions related to chosen items was very fast, virtual version with logo also. The automatic communication hwoever should adapt to language knowledge of customer, I received a lot in flemish (which I passively can understand as german speaker), sometimes you could not swith to English

Response from the business owner

Little mistake from us. The language should have been in English instead of Dutch. This is a setting. We are going to adjust this.

To the point: mooi aanbod en perfecte aanlevering

Pasco is een betrouwbare partner. Een breed en aantrekkelijk aanbod en geen loze beloften. Nakomen van de afspraken verloopt vlekkeloos. Ze kennen hun core business dus als klant slaap je op je twee oren.

Filter on Language

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken van België).