Goede support, snelle levering en topkwaliteit

Een hele prettige ervaring om bij Pasco gifts onze promo producten te bestellen.

Goede en snelle service

Vriendelijk en vlotte samenwerking!

Bij Pasco vinden we altijd de leukste gadgets. Het ontwerp is altijd fijn afgewerkt, vriendelijke service en snel geleverd!

Steeds een snelle reactie en snelle levering.

Vriendelijke en vlot mailverkeer met de medewerkers. Mooi afgewerkt product ontvangen.

TOP SERVICE

PascoGifts (en meer bepaald David en Nina) blijft onze nummer 1-leverancier in gadgets. Er zijn zoveel spelers op jullie markt maar hun (niet opdringerige) aanpak bekoort ons nog steeds het meest. Bedankt om ons telkens opnieuw zo efficiënt te helpen.

zeer goede service

Pasco is steeds bereid om te helpen en mee te denken aan een mooie oplossing.

Super service en zeer eenvoudige controle van drukproeven

Pasco is reeds jarenlang onze vertrouwde partner voor relatiegeschenken. We kunnen echt steeds op hun professioneel advies rekenen. Bovendien is hun online tool voor het goedkeuren van drukproeven echt super gemakkelijk. In no time heb je je materialen! Aanrader!

Altijd correct!

Prijs kwaliteit top!

Super service!

Bij elke bestelling zeer tevreden! Correcte prijzen en vriendelijke service!

Altijd vriendelijk personeel en zeer behulpzaam bij het plaatsen van bestellingen. Zeer tevreden!

Snelle opvolging, mooi resultaat

Vlotte communicatie en gemakkelijke werking via het online opvolgsysteem. Snel geleverd en mooi resultaat!

Ik krijg steeds snel antwoord op mijn vragen. De gadgets zijn van goede kwaliteit. Zeer tevreden over de de drukproef controle, snel en efficiënt!

een topteam

wederom heel tevreden over de samenwerking met jullie hele team. graag ook even aan hun doorgeven

Uitstekende service!

Het team van Pasco stond steeds klaar om aanpassingen snel en correct door te voeren. En ook de levering verliep super vlot!

Weerom fijne service bij onze bestelling

Dit keer bestelden we tasjes met ons bedrijfslogo. Service met aanleveren proefdruk verliep zeer vlot. Ook werd de levering spoedig bezorgd. Veel dank

snelle en correcte levering!

gepersonaliseerde flessen zijn heel snel en foutloos geleverd

Fantastisch service en kwaliteit

Samenwerken met Pasco gifts loopt voor mij al jaren zeer vlot. We bestellen via hen vaak onze personeelsgeschenken voor onze collega's en ook de truien/t-shirts voor onze events zoals de 10miles. Ze denken altijd heel goed mee en leveren binnen je budget en soms veel te korte deadlines :) altijd de beste prijs/kwaliteit aan. Heel tevreden van dus!

100% tevreden

Zoals altijd, uiterst tevreden. De studio was uiterst behulpzaam bij het designen en de levering was exact wanneer ze moest zijn.

Zeer snelle levering, top kwaliteit

Ik ben buitengewoon tevreden met mijn ervaring bij Pasco voor de levering van een reeks producten. Pasco zorgde voor de personalisering/ontwerp, dit werd zeer correct en mooi gedaan! Wat mij vooral opviel, was de snelheid van de levering. Het pakket arriveerde veel sneller dan verwacht, wat mijn tevredenheid alleen maar vergrootte. Kortom, ik ben zeer tevreden met Pasco en zou het ten zeerste aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar kwaliteitsproducten en snelle service.

Alweer een fantastische ervaring gehad met Pasco! Ik was te laat om chocolade te bestellen voor Pasen, één van de medewerkers gaf me een leuk alternatief én dit kon tijdig geleverd worden. Top service!

Mijn mening

Leuke en goede artikelen. Altijd prima service. Snelle en vlekkeloze levering Geweldig personeel. Congratulations!

Perfecte opvolging en snelle levering

Zoals we van jullie verwacht zijn. Top service

Goede service en opvolging.

Alles werd op tijd geleverd en was mooi gedaan. Ook werden we via mail goed op de hoogte gehouden. Wij bestellen in de toekomst vaker!

Mijn favoriete keuze voor promotionele items

Uitstekende klantenservice, razendsnelle levering en scherpe prijzen gecombineerd met topkwaliteit producten maakt van PASCO mijn favoriete keuze voor promotionele items.

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.