Snelle en correcte service

Makkelijk te contacteren, goeie artikelen, vlot te bestellen en proces netjes opvolgbaar, snelle levering, ... wat kan een mens nog meer wensen? Pasco is gewoon een uiterst betrouwbare partner.

gevraagd en snel geleverd gekregen

Snel, accuraat en goede service

Snelle en leuke service om het beste geschenk te kiezen

Altijd geholpen met een glimlach ook al is het virtueel. Heel tevreden over de service. Zeker nu mijn Schots collega's mee in de e-mails zitten verloopt alles heel vlot in het Engels.

Hele vlotte en correcte opvolging

Zelfs in vakantieperiode is de orderopvolging en levering heel vlot verlopen.

Alles was tip top in orde!!!

Goede service, vriendelijk personeel, bestelling op tijd geleverd, kortom zeer tevreden!!!

Ik heb snel reactie gekregen op mijn mail en de artikel zijn ook op korte termijn geleverd.

Boven verwachting goed!

Pasco werkt met een prettig waarbij de productie van begin tot eind is te volgen, Pasco doet wat het beloofd!

Schitterende service, super gemakkelijk, geslaagd resultaat!

Met KSA 's Gravenwinkel Torhout laten we elk jaar sjaaltjes bedrukken voor onze kampen. Dit jaar waren we vrij laat en het bedrijf waar we andere jaren sjaaltjes laten bedrukken, was in verlof. We keken op de site van Pasco Gifts en we zagen dat we sjaaltjes konden laten bedrukken, maar dat ze wel maar een week later dan gewenst zouden toekomen. Ik belde toen om te vragen of de sjaaltjes vroeger konden worden verstuurd, en toen heeft Pasco Gifts er alles aan gedaan om de sjaaltjes op tijd te leveren, met succes! De sjaaltjes (trouwens van uitstekende kwaliteit) werden perfect op tijd geleverd. Wij zijn dus uitermate tevreden! Dit is niet de laatste keer dat wij met de KSA sjaaltjes zullen bestellen bij Pasco Gifts!

Super tevreden

Zoals steeds een vlekkeloze service. Alles tot in de puntjes voorbereid, snel en efficiënt. Vriendelijk (wat niet meer overal vanzelfsprekend is), met correcte prijzen en snelle levering. Professioneel, geen problemen met facturen of betalingen, goede website !

Vlotte en professionele samenwerking

Kwalitatief bedrijf, vlotte en efficiënte samenwerking, hun proces van drukproef tot levering is transparant en duidelijk, wat aangenaam samenwerken is.

Zoals gewoonlijk TOP SERVICE, TOP Producten

Ik werk al reeds enkele jaren met PascoGifts samen, telkens een aangename samenwerking. Ze denken actief mee bij voorstellen, en eens de beslissing is gemaakt krijg ik telkens erg snel een drukproef en verdere opvolging. Zeer tevreden over de jarenlange samenwerking.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Deskundig advies, snelle opvolging en prima kwaliteit

Pasco beantwoordt mailtjes zeer snel. Ook het aanpassen van een drukproef verloopt vlot. Daarnaast waren de producten van prima kwaliteit - evenals de bedrukking - en werd de bestelling ruim op tijd geleverd.

Echt super tevreden !

Makkelijke website, makkelijk om te bestellen en vooral : perfecte en zeer snelle levering !

prima service en correcte afhandeling

zoals steeds prima service en correcte afhandeling

Prima en correct!

Prima en correct!

vlotte communicatie, perfecte service, alerte medewerkers!

Voetballen werden perfect aangeleverd, mooi product en perfect binnen de timing.

Super leuk product!

We bestelden gepersonaliseerde mondmaskers bij Pasco Gifts. Deze waren super snel geleverd en zien er super leuk uit!

Super team om mee samen te werken!!!

Ik beveel Pasco Business & PromoGifts 100% aan.

Great adaptability and fast delivery

It was a pleasure working with you, thank you for your adaptability and all the solutions you found to help us getting our products.

goede service, leuke artikelen

Prima service. Snel contact. Leuke artikelen.

zeer tevreden van de service van David Hellinckx en zijn collega's

Van offerte tot levering is alles perfect verlopen. Daarenboven een extra service gekregen door een interne aanpassing van het logo om op het trappistenglas aan te brengen! En dit zonder de verplichting om eerst een order te plaatsen! Dit werd zeer gewaardeerd!! Hartelijk dank voor de fijne samenwerking!!

Alles tip-top !

De communicatie met Pasco verliep heel vlot, duidelijk en aangenaam. Je hebt op ieder moment heel makkelijk toegang tot de status van de bestelling. De goederen werden op tijd geleverd, zoals afgesproken, en de kwaliteit was perfect. Voor business & promogifts één adres : Pasco.

Zeer goede, persoonlijke service en mooi eindresultaat!

Ik werd zeer goed bijgestaan door Marijke in de keuze van mijn product, nadien heeft het grafisch team ons exact gegeven wat we voor ogen hadden. We zijn zeer tevreden! Dienst Vrije Tijd - Gemeente Londerzeel

Snelle en vriendelijke service

Toffe producten om uit te kiezen, een supersnelle levering. Een dikke merci aan team Pasco voor de goede en vriendelijke dienstverlening!

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement