Snelle top service!

Snelle en vlotte verwerking van offerteaanvraag / bestelling. Zeer tevreden van het resultaat.

Het bestelproces liep vlekkeloos en de service was uitstekend. aflevering ging bij de vervoerder niet helemaal goed, maar werd bijzonder snel en netjes opgepakt.

Topservice

PascoGifts heeft mij enorm graag geholpen wanneer ik vragen had. Ook aan de telefoon hielpen me ze meteen verder en stuurde meteen ontwerpen via mail door. Heel aangename ervaring. Bedankt!

Geweldige service

250 notitieboekjes met logo besteld. Ten eerste geweldige service; snelle reacties, advies en denken mee en heel vriendelijk. Ten tweede snelle levering; na goedkeuring van de proefdruk, waren de boekjes er binnen een paar dagen. Ten derde goed product; mooi boekje, goede print. Gewoon helemaal top!

Heel reactief en vriendelijke service

Klantvriendelijk. Goede prijs/kwaliteits verhouding. Snelle sevice.

zalige topservice van verkoop naar afhandeling

Ideale partner voor al je Gifts ! Doe zo verder team Pasco !

Successvolle eerste ervaring!

Zeer goede communicatie en opvolging. Sommige artikelen (bvb. schorten) kunnen door etalagepoppen worden gedragen voor een betere visualisatie. Bedankt voor de fijne samenwerking!

Ik had mijn bestelling sneller nodig dan de op de website aangekondigde leverdatum. Alles werd in het werk gesteld om eerder aan te leveren. Super service! Vlotte communicatie!

Snelle en behulpzame klantendienst

Snelle en behulpzame reacties op mijn vragen. Ook snelle levering.

stipte opvolging van ons order. bedankt

...

Prima service, goede kwaliteit

Prima levering. Geleverd volgens de informatie en goede kwaliteit van product en bedrukking.

Jullie organisatie, vlotte en aangename manier van samen werken is een plezier.

Wel jammer dat de opdruk van de brooddozen niet bij allemaal 100% recht is . Groetjes Els

Schitterend!

Zeer tevreden over de service. product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Heel goed.

Zoals altijd goede communicatie, snelle service, goede aflevering.

prima service en degelijke kwaliteit van artikel en opdruk

Snelle offerte, aangename communicatie met het team, bestelling werd geleverd binnen de afgesproken termijn. Wij zijn tevreden

vlotte afhandeling

Ik werd dadelijk verder geholpen, kreeg een duidelijk overzicht van mijn bestelling en pakket was goed verpakt.

Goede reacties op mijn email

Goede reacties op mijn email

Betrouwbaar

Ik werk al ettelijke jaren samen met Pasco. Ze bieden een kwalitatieve en professionele service. Eenvoudig bestelproces gekoppeld aan een vlotte verwerking.

Juiste advies bij de aankoop en een goede balpen voor de juiste prijs.

Vlot, duidelijk

Makkelijk om te bestellen, opvolging en levering

Pasco Gifts heeft een super goede dienstverlening.

De mensen bij PascoGifts staan allemaal klaar en leveren een mooie dienstverlening. Indien vragen heb je snel antwoord. Stellen mooie artikelen voor. Ze denken met je mee.

Professioneel en vlot!

Super klantvriendelijk en oplossingsgericht

Ik werk heel graag samen met Pasco. Ze zoeken altijd mee naar oplossingen, sturen verschillende voorstellen en halen altijd de deadline ! Ook de afhandeling van proefdruk en orderbevestiging is practisch. Om dan de supervriendelijke Account Manager David niet te vergeten !

Flexibel

Ik werk zeer graag samen met Pasco Business & PromoGifts. Ze zijn zeer professioneel en hebben concurrerende prijzen. Ook wanneer het eens fout loopt (wat eerder zeldzaam is) zoeken ze naar de best mogelijke oplossing.

Topservice!

Op minder dan een week een hele lading corporate sweaters bestellen & geleverd krijgen: het Pasco team zorgt ervoor! Niets dan een goede service & steeds ontzettend vriendelijk & behulpzaam!

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement