Betrouwbare leverancier die met je meedenkt

Steeds enorm tevreden van de Pasco services. Pasco denkt op alle vlakken met je mee, zijn ontzettend vriendelijk & duidelijk in hun communicatie. Aanrader!

Goede service en correcte opvolging

Mondmaskers besteld gehad en opvolging van de bestelling was heel correct. De mondmasker zijn gemaakt in een zachte stof, die aangenaam om dragen is. Zelfs na een wasbeurt, blijven de mondmasker mooi in vorm. Ik ben zeer tevreden.

Snelle service, mooi product.

Bij de bestelling had ik zelf een fout gemaakt. Ik kreeg meteen antwoord op mijn vraag en het probleem werd meteen opgelost, waarvoor dank. Kort daarna werden de juiste en mooi afgewerkte USB sticks geleverd.

Goede ervaring met Pasco. Eerste keer besteld, zeer zeker niet de laatste keer!

Snel, correct, goede communicatie. Gebeurd niet overal. Ik had stoffen koeltasjes besteld. Mooi en duidelijk bedrukt. Bedankt Team Pasco!

Vlot, correct en persoonlijke service!

Bij het plaatsen van een vrij grote bestelling werden vragen persoonlijk beantwoord en werd de beste oplossing voor ons als klant gezocht. Zeker in tijden van Corona niet altijd even gemakkelijk! Een vlotte en correcte service, afhandeling en levering!

Top service en top producten.

Duidelijke website, heel gemakkelijk gevonden wat we zochten. Opvolging verliep vlot, kleine vertraging bij de levering maar dat werd duidelijk gecommuniceerd. We zijn heel tevreden. Iedereen op kantoor is enthousiast over onze gepersonaliseerde mondmaskers !

Goede afhandeling van bestelling!

We bestelden enkele mondmaskers voor onze firma en deze werden door Pasco perfect geproduceerd. Er liep bij de verzending wat mis bij de douane (waar Pasco zelf niets aan kon doen), waardoor we iets langer moesten wachten. We werden hiervan steeds op de hoogte gehouden en hebben de maskers nu ontvangen. Topservice! De mondmaskers zelf zijn exact zoals we gevraagd hadden, met een gratis 2de drukproef. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

Perfecte service heel klantgericht en duidelijk!

Het was mijn eerste kennismaking met Pasco en dit beviel me goed. Mijn bestelling had ik op 1 week na goedkeuring proefdruk.

Perfect !

De levertermijn was langer dan voorzien. Er stond 15 werkdagen en uiteindelijk zijn de goederen geleverd op 5 d tijd. Voor ons heel super dat we sneller onze collega's konden verwennen met hun cadeautjes. Gelijk welke verkoper je van Pasco aan de lijn hebt, iedereen is even vriendelijk en zeer behulpzaam. Je wordt er echt als klant geserviced. Een aanrader dus en zeer professioneel bedrijf. Doe zo verder !

Van het product zeer tevreden

Klein probleem bij de levering, de helft was slechts geleverd, maar dit is snel rechtgezet, dus geen probleem. gr

Duidelijke communicatie en service

Alles goed verlopen, communicatie en verloop van de ontwikkeling ervan was duidelijk. Wij zijn zeer tevreden van het resultaat en van hun service

TOP ERVARING

Snelle service en altijd mee helpen en denken voor de juiste oplossing.

Snelle en vlotte dienstverlening

Jullie spelen onmiddellijk op de bal. De dienstverlening is super. de manier van goedkeuring van lay-out is gewoon super en zeer vlot. Wij kunnen absoluut geen min puntjes vinden. Proficiat.

licht, luchtig en beschermend!

praktisch omdragen, veilig gevoel en irriteert niet

Levering van de mondmaskers op de beloofde dag, goede kwaliteit

Mondmaskers zitten individueel verpakt en zijn van goede kwaliteit. Levering zoals afgesproken. Bedankt hiervoor!

Keileuke gadgets

Pasco staat voor een verrassend aanbod van toffe gadgets steeds aangepast aan de actualiteit. Zorgt voor een vlotte afhandeling en snelle levering zodat we ons tenminste al daar geen zorgen over hoeven te maken in deze moeilijke tijden.

Supervriendelijk en snel verder geholpen in deze speciale tijden

Zeer vriendelijke mensen aan de lijn gehad en supersnel geleverd. Ook de verdere afwikkeling van de administratie is zeer goed en snel gebeurd. Hartelijk dank daarvoor, zeker in deze moeilijke omstandigheden!

Persoonlijke aanpak

Ondanks de wat kleinere oplage van onze bestelling, kregen we een volledige persoonlijke aanpak van de verschillende medewerkers. Dit voor de productkeuze, ontwerp en realisatie. Kortom, een webshop met het echte winkel gevoel.

Heel aangenaam!

Zeer snelle en goede service. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Doe zo verder!

Topkwaliteit, topservice

Ik kocht onlangs potloden bij Pasco Business & PromoGifts en ben ontzettend tevreden met het resultaat. De potloden zien er prachtig uit! Ook de service was uitstekend. Ik werd persoonlijk geholpen en alles werd zorgvuldig opgevolgd. Dankjewel!

Boven de verwachtingen

Er zijn gigantisch bedrijven die gadgets en give-aways aanbieden en customizen. Welke kies je dan? Is de prijs vh gadget doorslaggend? Snelle levering? Ontwerpkosten? Wel, ik kies voor Pasco. Omdat Pasco zeer efficiënt werkt, prima communicatie, deels geautomatiseerd en vooral een vrolijk team waarmee je samenwerkt en alles inzetten om wat je nodig hebt steeds tijdig te leveren. Pasco speelt enorm snel op de bal.. het gaat vooruit!! En je wordt van de vooruitgang van je bestelling telkens op de hoogte gehouden. Maar wat ik super vind, is hun klantendienst: pro-actief, steeds bereid mee te denken, altijd vriendelijk, amicaal ... en dan nog scherpe prijzen en af en toe word je door het team van Pasco zelfs in de bloemetjes gezet! Pasco weet wat customer nurturing is en neemt dit echt ter harte. Samengevat: ik ben erg tevreden met deze samenwerking! Kris Ameryckx Endress+Hauser nv 1140 Evere

Het was een aangename ervaring.

Ik heb het materiaal door de coronacrisis nog niet kunnen bekijken.

Ik werd supersnel geholpen

Mijn bestelling mondmaskers en handgell werd vlot afgehandeld en geleverd niets op aan te merken. Zeer professioneel bedrijf!

Supervlot en correct

zeker een aanrader

Mijn vaste partner voor relatiegeschenken.

Zeer professioneel bedrijf waarmee het aangenaam samenwerken is. Het opvolgsysteem van de bestelling is top! Als ik gadgets en relatiegeschenken nodig heb dan zijn jullie mijn eerste keuze.

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement