Snelle en correcte service

Telkens opnieuw snelle en correcte service…

Perfecte service

Perfecte service en afhandeling

Na enkele jaren geleden sportzakken voor onze vereniging te hebben besteld,waren we blij dat deze nog in jullie gamma aanwezig waren. Zo kunnen alle leden naar de optredens gaan met dezelfde tas.

bestelling zoals verwacht

3de keer dat we deze caps bedrukt bestellen en steeds zoals het hoort netjes geleverd op een zeer mooie tijd. goede leverancier.

Top service!

Er werd heel snel geschakeld zodat we onze krappe deadlines haalden, en ook meegedacht over de beste optie.

Super snelle service en behulpzame mensen

Het gebeurt dat we dringend gadgets willen bestellen en telkens kunnen wij rekenen op Pasco medewerkers die meedenken en een oplossing bieden.

top top top!!!

Aangename mensen aan de telefoon gehad bij de bestelling. Dezelfde dag ontving ik de opmaak en vraag om goedkeuring. Dit verliep vlekkeloos en onmiddellijk in orde. Ik heb dan ook mijn factuur binnen de 3 dagen betaald. Levering is gebeurd binnen de week. Ik ben super tevreden. Een dikke pluim aan alle medewerkers van Pasco Business & PromoGifts. Ik ben een tevreden klant. Natuurlijk bestel ik volgende keer weer bij hen!!! Mvg BODO BEGRAFENISSEN UIT AALST.

Geweldige ervaring met snelle levering en kwaliteit!

Ik ben heel tevreden over mijn recente bestelling van balpennen en meetlatten bij Pasco. De levering was ongelooflijk snel, waardoor ik mijn gadgets veel sneller ontving dan ik had verwacht.

Correcte en snelle service!

Onze bestelling, ook al was ze niet zo groot, werd snel en met de nodige zorg afgehandeld.

Heel vlotte samenwerking

Pasco heeft niet alleen een uitgebreid en up-to-date assortiment promotionale artikelen, het is het persoonlijke contact en de correcte opvolging waarmee ze het verschil maken.

Topervaring

- Vlotte service - Duidelijke communicatie - Vriendelijke personeelsleden - Spoedige levering

Vlotte service en mooi eindproduct

Heel het proces liep vlot. Bestellen via de website ging heel makkelijk. Levering ging volgens vooropgestelde planning en het geleverde product was zeer kwalitatief!

Altijd goede en snelle levering

Producten zien er niet alleen mooi uit maar zijn ook van goede kwaliteit. Snel geleverd!

Uitstekend - zoals altijd

Een telefoontje, een mailtje en een weekje later mooi beleverd... meer moet dat niet zijn. :)

Behulpzame medewerkers, goede kwaliteit en snelle levering!

We werden enorm goed geholpen bij het uitzoeken en bestellen van onze rugtassen. De rugtassen konden snel geleverd worden en zijn van goede kwaliteit.

zeer mooi en degelijk klembord

Pasco hielp ons met de keuze en uitwerking van ons concept. Onze medewerkers zijn zeer tevreden en de map is zeer kwalitatief!

Heel tevreden over de producten alsook over de service.

We hebben een correcte en fijne samenwerking met Pasco.

Altijd top service & kwaliteit!

Steeds een geweldige service bij vragen of aanpassingen, en de producten zelf zijn steeds van hoge kwaliteit. Wij zijn meer dan tevreden!

Top ervaring

Zoals steeds goede begeleiding, hoge kwaliteit en vlotte levering.

Top, zoals altijd!

We bestelden al enkele keren onze goodies bij Pasco. Ondertussen zijn ze ook onze vaste leverancier geworden.

aanbevolen

vlotte samenwerking en snelle antwoorden/reactie op bijkomende vragen.

Correct!

Een vlotte en correcte afhandeling van onze bestelling!

Snel, efficiënt en volledig naar wens

Zeer goede service, snel en efficiënt.

Zeer tevreden over de klantbegeleiding in het aankoopproces.

Mijn persoonlijke ervaring mbt de samenwerking met Pasco is zeer positief. Bij vragen krijg je snel een antwoord en helpen ze je heel gericht verder in het aankoopproces.

schitterend team

goede opleiding van heel het team

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.