Zeer behulpzaam + snelle service

We plaatsen regelmatig bestellingen bij Pasco. De medewerkers zijn steeds zeer behulpzaam + je krijgt altijd snel feedback. Absoluut geen opmerkingen van onze kant!

Ondanks mijn pakket verloren was gegaan een goede feedback van opvolging . Super tevreden

Altijd een goede service.

Zeer goede kwaliteit, uitwerking en opvolging.

Fantastisch meedenkend team

Het team van Pasco was enorm mee aan het denken om het perfecte cadeau te zoeken voor onze voetbalspeeltuin

Betrouwbaar, vriendelijk en efficiënt

Van het kiezen en bestellen tot de service na aankoop, Pasco doet het geweldig! Er staat altijd een vriendelijk team klaar om mij te ondersteunen, vragen worden snel beantwoord en ondanks mijn vele bestellingen is er nog nooit iets mislopen!

Snelle en correcte afhandeling

Een professionele, snelle en correcte afhandeling van een heel project. Beginnend bij een mooi offerte, vlotte proefdrukken, en een correcte levering!

Het verliep zoals steeds prima!

We kennen Pasco ondertussen goed en alles was ook dit keer dik in orde.

Goed zoals altijd!

alles goed zeer reactief

Alles perfect verlopen

dank voor perfecte service

Zowel service als kwaliteit steeds top.

Een vlotte samenwerking en kwalitatieve gadgets zorgden ervoor dat PascoGifts hoofdleverancier van Konvert werd.

Fijn samenwerken met Pasco

Zoals steeds had ik een zot idee dat behoorlijk last-minute uitgevoerd moest worden. Geen probleem voor Pasco. Ze dachten mee en leverden ruim op tijd. Bedankt!

heel fijn

vlotte opvolging en afhanding van aanvragen

Sneller dan mij schaduw

Ik ben zo tevreden van de service kwaliteit en opvolging bij Pascogifts. Een simpele mail naar deze leverancier en ze schieten direct in actie. Wij kunnen alles goed opvolgen van goedkeuring offerte, proefdruk consulteren naar productie als leveringsdatum. En de leveringen zijn altijd heel snel op de eindbestemming.

Goede en snelle service met kwaliteitsvolle relatiegeschenken!

Trouwe klant van PascoGifts en altijd tevreden over service alsook levering!

Goede begeleiding, goede opvolging, snelle en goede service

Goede begeleiding, goede opvolging, snelle en goede service Bestelling makkelijk en digitaal te volgen via het platform, met steeds een update via mail.

Snel en vriendelijke service

Een heel aangename ervaring met onze bestelling. Snelle contacten en antwoorden vanuit Pasco. Ook goede opvolging nadien en kwaliteit van de geleverde producten zeker naar wens.

Snel antwoord, snelle levering

Offerteaanvraag en levering gingen heel vlot. De stof van de zakjes was een beetje stug. Kleur was zoals aangegeven op website.

Zoals gewoonlijk weer top!

Sinds enkele jaren plaatsen we op regelmatige basis bestellingen bij Pasco. Steeds opnieuw slagen ze er in om dit vlekkeloos te laten verlopen. Van het ontwerp, tot de levering, alles verloopt snel en professioneel. Voor deze bestelling vroegen we meerdere ontwerpen, ook dit was geen probleem. Voor eens en voor altijd: ik ben fan!

Vlotte service

Vlot een passend voorstel ontvangen. Pasco denkt mee en mooi resultaat. Er was een probleem met de trackingscode, maar na mijn telefoontje was dit meteen opgelost.

Snelle service, veel aabod, goede prijzen

Groot aanbod van goodies en gadgets, veel mogelijkheden om te personaliseren/branden en een flexibele & snelle service.

Een geweldige website met veel opties & directe hulp!

Ik heb hier enkele producten besteld zoals een katoenen tas met ons eigen logo. Hier had ik soms nog een vraag over & deze werd telkens direct beantwoord.

Onze bestelling is zeer vlot verlopen. Levering was zelfs nog vroeger dan de voorzienen datum. Ook steeds vriendelijke reply bij vragen of info. Zeker een aanrader!

Top team!

Bij Pasco staat klantenservice steeds voorop, het hele team gaat door vuur voor hun klanten. Ze denken mee, zoeken geschikte oplossingen waar nodig, en zorgen dat alles tot in de puntjes verzorgd is.

Altijd uitstekende service, denken mee in project

uitstekende service, denken mee in project

16 Stationsstraat Aalst 9300

About Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.