Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Deskundig advies, snelle opvolging en prima kwaliteit

Pasco beantwoordt mailtjes zeer snel. Ook het aanpassen van een drukproef verloopt vlot. Daarnaast waren de producten van prima kwaliteit - evenals de bedrukking - en werd de bestelling ruim op tijd geleverd.

Echt super tevreden !

Makkelijke website, makkelijk om te bestellen en vooral : perfecte en zeer snelle levering !

prima service en correcte afhandeling

zoals steeds prima service en correcte afhandeling

Prima en correct!

Prima en correct!

vlotte communicatie, perfecte service, alerte medewerkers!

Voetballen werden perfect aangeleverd, mooi product en perfect binnen de timing.

Super leuk product!

We bestelden gepersonaliseerde mondmaskers bij Pasco Gifts. Deze waren super snel geleverd en zien er super leuk uit!

Super team om mee samen te werken!!!

Ik beveel Pasco Business & PromoGifts 100% aan.

Great adaptability and fast delivery

It was a pleasure working with you, thank you for your adaptability and all the solutions you found to help us getting our products.

goede service, leuke artikelen

Prima service. Snel contact. Leuke artikelen.

zeer tevreden van de service van David Hellinckx en zijn collega's

Van offerte tot levering is alles perfect verlopen. Daarenboven een extra service gekregen door een interne aanpassing van het logo om op het trappistenglas aan te brengen! En dit zonder de verplichting om eerst een order te plaatsen! Dit werd zeer gewaardeerd!! Hartelijk dank voor de fijne samenwerking!!

Alles tip-top !

De communicatie met Pasco verliep heel vlot, duidelijk en aangenaam. Je hebt op ieder moment heel makkelijk toegang tot de status van de bestelling. De goederen werden op tijd geleverd, zoals afgesproken, en de kwaliteit was perfect. Voor business & promogifts één adres : Pasco.

Zeer goede, persoonlijke service en mooi eindresultaat!

Ik werd zeer goed bijgestaan door Marijke in de keuze van mijn product, nadien heeft het grafisch team ons exact gegeven wat we voor ogen hadden. We zijn zeer tevreden! Dienst Vrije Tijd - Gemeente Londerzeel

Snelle en vriendelijke service

Toffe producten om uit te kiezen, een supersnelle levering. Een dikke merci aan team Pasco voor de goede en vriendelijke dienstverlening!

We zijn al enkele jaren gewoon om bij jullie te bestellen, 'geschenk' voor onze leerlingen die afstuderen. Wij hadden onze bestelling vergeten doorgeven. We namen telefonisch contact op met jullie. Doordat jullie zagen wat we jaarlijks bestellen, heeft 1 van jullie medewerkers onmiddellijk actie ondernomen, en hadden we onze bestelling nog op de dag dat we het nodig hadden. Fantastisch om met jullie te werken!

Goede kwaliteit, snelle levering, prettig contact.

Goede kwaliteit, snelle levering, prettig contact.

David heeft dat weer top geregeld!

We hadden op zeer korte termijn zomerpakketten nodig voor onze klanten en medewerkers. David heeft ons geadviseerd op de artikelen waarvan hij zeker wist dat ze binnen de week klaar zouden zijn, en heeft die belofte ook kunnen houden. Onze klanten blij, onze medewerkers blij, top - zoals altijd trouwens. Dank u David en Team Pasco!

Flexibele topservice

We hadden een product nodig waarvan de levertijd langer was dan de tijd die we nog beschikbaar hadden. Pasco heeft samen met ons naar een alternatieve oplossing om zo te zorgen dat wij toch de juiste producten tegen de juiste datum hadden. Supervriendelijke service met een vlotte levering en tegen een goede prijs.

Professioneel, snel en kwalitatief

Zeer vlotte en professionele service. De eerste online drukproef gaf voor ons helaas niet het gewenste resultaat (de kleuren die we kozen kwamen niet goed uit). We keurden de drukproef af en gaven een aantal richtlijnen (grootte van het logo, andere kleur etc) mee als feedback. De tweede online drukproef zat er helemaal op. Deze stond na enkele dagen al klaar. Fantastisch hoe dit werd aangepakt. Niets op aan te merken.

Altijd leuk samenwerken

geweldige service van Evy

top service van Evy.... Van offerte tot levering !

super service en vriendelijk !

super service en vriendelijk !

Steeds weer opnieuw top service!

De picnic rugzakken en picnic dekens werden enorm gewaardeerd door de colleag's! =-) Pasco maakt kiezen, bestellen en alles afhandelen altijd zo gemakkelijk dat je er met plezier steeds opnieuw bestelt!

Goede kwaliteit, snelle en aangename service

Goede kwaliteit, snelle en aangename service

Service van de hoogste plank.

Dit team denkt altijd mee, reageren uiterst snel en zijn échte kenners van hun vak.

À propos de Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement