Weer top!

Ook deze keer weer een prima begeleiding, van begin tot levering. Zeer tevreden!

Bestellen gaat super vlot!

Iedereen denkt mee na en ze helpen je goed verder

perfecte service

perfecte service vanaf bestelling tot levering

Vlotte en eerlijke bestelling

De bestelling is zoals afgesproken op tijd geleverd en er is een alternatief voorgesteld voor de artikelen die niet in voorraad waren.

Altijd perfect opgevolgd!

Steeds tevreden over de kwaliteit, de communicatie en opvolging bij Pasco.

Zeer betrouwbare partner!

We werken al jarenlang samen met Pasco, wat een zeer goede vertrouwensband oplevert. Ze luisteren naar onze noden en bieden passende oplossingen aan. Top service!

Professionele follow-up & service

Snelle reactietijd en behulpzaam. We zijn tevreden over de professionele en klantgerichte follow-up. De pins zijn perfect qua formaat en bedrukking. Dank voor jullie service, top team!

Mooi ontwerp, perfecte afwerking!

Het team van Pasco wist onze wensen perfect om te zetten in een mooi ontwerp, het eindresultaat was exact wat we wouden. Enorm bedankt!

Wij hebben een herbestelling gedaan van de Dopper drinkflessen. Alles is super vlot verlopen. Binnen 1 week werd alles geleverd. Het is altijd fijn samenwerken met Pasco.

Prima afhandelng

Prima afhandelng zoals gewoon

tevreden over de geleverde potloodjes

We vroegen een hele snelle levering. Berdrukking lukte helaas niet meer voor de hele lichting. Maar jullie leverden wel blanco potloodjes. De later geleverde potloodjes met bedrukking waren zeker ok.

Efficiënte en snelle service!

Na een eerste bestelling van een productie (wat heel goed is gelopen), heb ik een bijbestelling geplaatst. Opnieuw heel tevreden over het resultaat: top product met mooie personalisatie, vlotte communicatie, snelle levering. Zeker aan te bevelen!

Goede service en correcte levering

We hadden een korte deadline, maar alles werd zeer snel opgevold waardoor we konden genieten van een correcte levering op de gevraagde datum.

Top levering!

De bestelde Parkerpennen werden geheel volgens de gemaakte afspraken geleverd. De bezorging was zeer precies en geheel naar wens. Kortom was zijn zeer tevreden

Professioneel en snel

Pasco werkt snel en professioneel. Vragen worden vlot behandeld, drukproeven krijg je heel snel in je mailbox. Vriendelijke medewerkers ook.

Zoals altijd een top ervaring

Alles verloopt van begin tot eind heel vlot, met een mooi resultaat.

Snelle service met een goede kwaliteit

Heel vlot verlopen. Het enige punt van opmerking: ik had in de offerte gezet design zoals de vorige keer. Bij de eerste proefdruk werd daar geen rekening mee gehouden. De tweede keer wel.

Zeer goede service

Snelle respons en snelle levertijd

Snel en gemakkelijk proces, foutje meteen opgelost

Ik had bedrukte shorten en boodschappentassen nodig. De timing was belangrijk. De tassen zijn geleverd met de bedrukking in een verkeerde kleur. Na contact met Paso werden de foute tassen meteen opgehaald en de juiste binnen de week geleverd, goed op tijd. Mijn klacht is super snel en professioneel opgelost en heeft me weinig extra tijd en moeite gekost. Ik ben erg tevreden en zal in de toekomst zeker nog bij Pasco bestellen!

Heel tevreden van de vlotte service!

Ik ben heel tevreden over de vlotte service in de bepaling van ons nieuwe gadgets.

Fijne service en snelle leverling! Mooi gedrukte bagagelabels ontvangen.

Correct!

Steeds tevreden over de service! Altijd correct en vriendelijk.

Super tevreden

Super blij met het resultaat

Altijd een vlotte en goed service bij Pasco! Kwalitatieve producten en vlotte levering.

Mooie kopjes, helaas enkele gebroken

Reageren steeds snel en vriendelijk op mails. Kopjes waren zeer mooi bedruk. Wel enkele kopjes en bordjes stuk geleverd. Voorzichtig zijn met de doosjes te openen, want de kopjes dreigen er snel uit te vallen. In het algemeen een goede en snelle service!

16 Stationsstraat

Aalst 9300

À propos de Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh