Goede communicatie, opvolging, levering en producten!!

Goede communicatie, opvolging, levering en producten!!

Mooie producten en snelle levering

De bestelling is mooi op tijd geleverd voor onze beurs en de producten zagen er prima uit. Enige spijtige waren de sleutelhangers... die ging men graveren, maar dit is niet gebeurd. Ze zijn bedrukt en het logo verdwijnt al na een paar dagen.

Snelle en vlotte service

Alles werd zeer goed opgevolgd met duidelijke communicatie. Zeer tevreden op de snelle levering en de producten! Een aanrader!

Heel fijne en snelle afhandeling van mijn bestelling

In 1 woord "PERFECT" En dit zowel qua afgewerkt product, als afhandeling van de bestelling.

Helemaal prima!

Ik was op zoek naar een leuk Valentijnspresentje voor mijn klanten. Dit vond ik bij Pasco. Het presentje viel goed in de smaak bij mijn klanten en het presentje was ook een goede prijskwaliteit verhouding. Ik zeer zeker vaker een bestelling plaatsen bij Pasco!

Topservice! Mooi afgewerkt en correcte prijs

We werken vaak samen met Pasco gifts: noem het en het zit in hun catalogus... Heel handig voor ons en bij het plaatsen van een bestelling krijgen we ook steeds snelle respons, correcte levertermijnen en dat tegen een goede prijs! Het leuke is dat ze ook meedenken wanneer je iets laat bedrukken (als de resolutie te laag zou zijn, krijg je hier voordien feedback en tips over om het beter zodat je zeker niet voor verrassingen komt bij levering!) Topservice!

zeer goed en snelle levering

Zeer ok

snel en correct

Alles verliep heel vlot en ik werd supersnel geholpen!

Prima service en afhandeling

Kreeg teveel geleverd; Heb goede regeling daarvoor kunnen treffen

Heel vlot

Alles verliep heel vlot. Goeie service.

zeer positief

goede service en snelle reactiviteit

Heldere communicatie en prima service

De bestelling verliep vlot, het product beantwoordde volledig aan de verwachtingen en de levering kon - na een telefoontje - zelfs sneller dan oorspronkelijk was meegedeeld. Zeer tevreden!

Vlot verloop, duidelijke en snelle service

Al jaren klant en zeer tevreden over het contact met leverancier, levering en kwaliteit

Al regelmatig besteld en altijd goede service en correcte afhandeling. Tot de volgende keer!

Ecologische stylo die super schrijft

Het is een zeer leuke stylo naar uitzicht, gevoel en schrijfplezier. Daarnaast is het ook eens iets anders dan normaal en dat maakt het leuk, onze klanten zijn alvast tevreden!

Ondanks tijdsdruk alles correct verlopen en met een prachtig eindprodukt.

Goeie prijzen, snelle reactie/actie en vlotte service. Ook reeds melding van collega's ontvangen dat ze zeer tevreden zijn.

Klanttevredenheid staat bovenaan

perfect op tijd geleverd en verzorgt

zeer tevreden volgende week plaats ik nieuwe bestelling

wij zijn een tevreden klant. Steeds snelle respons van vertegenwoordiger, alle vragen worden beantwoord en de bestellingen lopen ook vlot.

We hadden een scherpe deadline en alles werd gedaan om deze te verwezenlijken.

Vlotte en professionele afhandeling!

Goede opvolging van de klantenservice en de bestelling. Tijdige levering.

Topservice zoals gewoonlijk!

Zoals bij elke bestelling vriendelijke service, snelle levering en vooral kwaliteitsproducten.

Snel en vriendelijk

Al jaren klant bij Pasco, supersnelle service, hele vriendelijke mensen en altijd samen naar een oplossing zoeken.

Positief (zoals gewoonlijk)

Vlotte interactie met David en Elisa, open communicatie; de levering van de USB's was prima; drukwerk eveneens. Ik ga ervan uit dat de rest van mijn bestelling ook netjes afgehandeld zal zijn.

Ik ben zeer tevreden met de aankoop , wat ik vroeg heb ik gekregen. Dus heel vriendelijke mensen . Zeker een aan te raden . Aankomst van bestelling perfect. Dank u wel

À propos Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh

• Tous les clients sont autorisés à consulter
• Les avis doivent respecter les conditions générales et la politique de confidentialité
• Contrôles pour éviter autant que possible les faux avis: En savoir plus
• Les avis avec un score inférieur à 6 sont visibles 7 jours après leur soumission