Vlotte verwerking van drukproeven en bestellingen

Alles verloopt heel goed zowel wat drukproeven, bestellingen als nabestellingen betreft. Ik hou zelf geen produkt details bij van bestelde artikels want Pasco doet dit voor mij.

Vlotte verwerking van drukproeven en bestellingen

Alles verloopt heel goed zowel wat drukproeven, bestellingen als nabestellingen betreft. Ik hou zelfs geen details van mijn produkten en bestellingen bij, want Pasco doet dat voor mij.

De sleutelhangers waren precies waar ik naar op zoek was

Niets op aan te merken. Perfect service, vlotte levering en perfecte sleutelhangers. Nog eens bedankt!

bad customer service, bad communications

Bad communication from their side, delivery weeks too late (we ordered this for 3 events and now hoping it will be in time for the last event...), bad customer service and they do not know how to do proper Sales and after-sales. Will never order here again and would def not recommend this company.

Response from the business owner

Dear Shane, I would like to clarify the situation. The order concerns an item that, normally speaking, we do not imprint. https://www.pascogifts.com/nl/vacuvin-wine-saver We made an exception on your request. However, as this is an exception, our production time for this order is longer. Our print proof of 7/11 was not approved until 15/11 - this because our contact within your company was not present and we were unable to contact one of your other colleagues. We sent mails and tried to call…. Unfortunately all of the above is why the process has taken more time than usual. Our apologies.

opvallend mooi

Collega's waren enthousiast en vroegen zich af waar ik deze had besteld.

Super verlopen, van ontwerp tot ontvangen resultaat!

Professioneel

Heel snelle en correcte afhandeling. Heel professioneel en aangenaam contact!

Al jaren vlotte en correcte service: doe zo verder!

Snel en correct antwoord op vragen/opmerkingen, vlot bestel- en leverproces en supervriendelijke collega's!

Snel en efficiënt

Hadden ifv feestdag 11/11 snel wijnkoelers nodig: in minder dan 5 werkdagen op de zaak geleverd, top!

Vlotte service - correcte werking

Heel tevreden met de zeer vlotte service, een aanrader. Niet twijfelen als je wenst te bestellen : gewoon DOEN !

Weeral zoals verwacht.

Alles correct en op tijd ontvangen zoals gewoonlijk :-)

Perfecte samenwerking!

Telkens een zeer snelle reactie van David op mijn aanvragen, steeds een aangename, superprofessionele samenwerking met een perfect resultaat.

Perfecte ondersteuning en vlotte communicatie

Recent gadgets besteld die dringend geleverd moesten worden. Zeer goede ondersteuning bij keuze alternatieven wat mogelijk was en wat niet, en vlotte communicatie hieromtrent. Ook zeer goede interactie tijdens drukproeven. Last but not least, correcte levering binnen de gestelde deadlines. Bedankt Evy, Elisa & Bart !

Professioneel & efficIënt

Het was heerlijk werken met een groot gevoel van vertrouwen en professionalisme. Zeer snelle antwoorden en reacties.

goeie service

duidelijke communicatie, snelle service

Positief

De medewerkers van Pasco volgen je order nauwgezet op en denken mee over een creatieve bedrukking! Hun ontwerpen zijn steeds geslaagd.

Uiterst vlotte en vriendelijke service

Zeer persoonlijke service: telefonische communicatie en vlot mailverkeer om onze wensen en randvoorwaarden vast te stellen. Daarna een zeer vlotte bevestiging, controle en levering van de goederen. Al bij al een top ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

zeer goed

Snelle reactie en op tijd geleverd. Vriendelijke e-mails + Goed en met kwaliteit gedrukt. Juiste prijzen.

Kwaliteitsvolle en betrouwbare service

Elk jaar zijn onze bewoners en medewerkers super tevreden wanneer de dozen met gepersonaliseerde agenda's toekomen. Ze vliegen snel de deur uit. Bedankt voor de vriendelijke, vlotte en snelle service!

Goede, vlotte service, mooi product

Goede, vlotte service, mooi product

Wordt zeer correct geholpen

Vond de verschillende contacten per afdeling even verwarrend, maar wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Zal de volgende keer zo weer bij jullie bestellen.

Erg vriendelijk en super service.

Kwaliteit en prijs prima in verhouding en levertijd volgens afspraak. Dikke pluim!

Zeer goede communicatie en een mooi resultaat!

Wij hebben brooddozen besteld met opdruk en daar is echt niks op aan te merken. Perfecte levering en alles volgens afspraak.

Goede begeleiding!

Ik ben goed begeleid geweest over het ontwerp qua logo op onze gadgets. We waren vooral bezorgd over de zichtbaarheid maar toen we producten zagen waren we zeer tevreden! Dankjewel Pasco!

perfecte drukking en levering

Wij bestellen meerdere goederen bij Pasco en we zijn altijd tevreden van de service en kwaliteit

Filtrer sur la langue

À propos Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken van België).