Wat een meedekende firma

Gezocht naar een passend geschenkje en prima geholpen met uitzoek door Pasco

Snelle en correcte service

De bestelling is snel verwerkt en geleverd.

Perfect geregeld!

Snel geleverd tegen een goede prijs! Ook bestelproces (en goedkeuring proeven) zijn goed geregeld! Zeker een aanrader!

super service

super service

Zeldzame topper

Wat een verademing om samen te werken met jullie. Een website die perfect werkt, visualisatie top, snelle service, goede prijs. Een dikke aanrader !

Zeer klantvriendelijk en correct

Na een online offerte aanvraag te hebben gedaan, kregen wij zeer snel een gedetailleerde en correcte offerte toegestuurd. Je kan ook persoonlijk (telefonisch) contact nemen wat wij altijd zeer belangrijk vinden! We werden steeds vriendelijk en behulpzaam verder geholpen. Na goedkeuring van onze offerte volgde al snel onze levering van de bestelde producten.

Zeer snelle en correcte service !

We hadden snel een gepersonaliseerd geschenkje nodig. Zowel de offerte, de bestelling, de drukproef, de levering en de bijhorende communicatie gebeurden zeer snel. We zijn dan ook zeer tevreden van Pasco.

Zeer correct

Vriendelijke service, correcte afspraken. Kwalitatief materiaal.

Geweldig snel uit de brand geholpen

ik had snel een geschenk nodig passend en op tijd geleverd. Dat werd direct opgepakt en onze organisatie is op de wenken bediend. Meteen een passende aanbieding in geschenk en prijs. Snelle communicatie, netjes en er werd direct begrepen wat we nodig hadden. Wij zijn heel tevreden en dankbaar voor deze manier van samenwerken.

Goede samenwerking!

Bij Pasco Business & PromoGifts denken ze mee met de klant om de gepaste geschenken te kunnen aanbieden. Levertijden zijn ivm de concullega's meestal korter. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en de klant wordt ten alle tijde op de hoogte gehouden over de verschillende stappen in het proces. Deadlines worden opgevolgd, beloftes nagekomen en de geautomatiseerde manier van werken is zeer fijn en duidelijk! Tevreden met onze keuze van leverancier!

Tattoo op maat

De bestelling, communicatie en levering gingen erg vlot. En het resultaat ziet er echt perfect uit.

Vriendelijk en kwaliteitsvol

We werden op vriendelijke en persoonlijke manier begeleid. De kwaliteit van het basismateriaal (bedrukt rugzak) was helemaal ok, en de kwaliteit van de opdruk nog beter. Aan te raden.

Vlotte service, eigen aan Pasco

Een ruime catalogus om originele producten uit te kiezen

uitstekend!

Mijn bestelling was last minute. En toch zijn jullie er in geslaagd om de alcogelletjes op tijd te leveren. Van harte dank aan alle medewerkers van Pasco! ze zijn perfect geprint!

Snelle afhandeling en prima service

Artikelen conform de webshop.

Topleverancier!

Bij Pasco verloopt het proces van offerte/ bestelling tot levering op een vlotte manier zonder problemen. Is er toch eens iets, dan lossen ze dit snel en correct op. Enkel maar goede ervaring met Pasco.

Perfecte levering en kwaliteit.

Perfecte levering en kwaliteit

Zalig bedrijf om mee samen te werken!

Wij bestellen al jaren bij Pasco. En zelfs na al die jaren blijft de service top. Ook een dikke duim voor onze contactpersoon: zij zoekt steeds mee naar een vergelijkbaar product als we een idee hebben, maar het niet meteen op de Pasco website vinden.

2e keer dat we mondmaskers bestellen. Goede service, vlugge levering.

Alles was prima in orde!

Vanaf de prijsofferte tot de levering was alles prima in orde. Ook het telefonisch contact verliep zoals het hoort. De mondmasker bevallen ons zeer goed. Mooie kwaliteit, kleur en bedrukking. Onze leerkrachten waren verrast met het leuke presentje voor de dag van de leerkracht.

positief

vlotte en correcte opvolging van de bestelling afgeleverd materiaal ziet er professioneel uit

Goede kwaliteit, precies zoals gevraagd, op tijd geleverd.

Goede kwaliteit, precies zoals gevraagd, op tijd geleverd.

zeer tevreden

vlotte en correcte afhandeling van de bestelling. De bestelde maskers zijn zacht en fijn om te dragen

Goede service en snelle levering

Steeds bereid mee te denken aan oplossingen en snelle service

uitstekende service! snelle levering

snelle aanpak, voldoende info en opvolging !

À propos Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement