Op en top professioneel

Op en top professioneel. David (Pasco) staat altijd paraat en is in staat zelfs op de meest last minute requests een oplossing te bieden. Ook tijdens de recente corona periode, dewelke gepaard gingen met vertragingen, wist hij toch uiterst professioneel te handelen en open te communiceren. Werd sterk geapprecieerd door onze firma.

Mooie drukkwaliteit aan een goede prijs

- Snelle levering - mooie drukkwaliteit - Vooraf een sample aanvragen van het product kan altijd zonder problemen (onbedrukt) - concurrentiële prijs - professioneel team dat meedenkt wat artwork en layout betreft

Top service, keer op keer!

De bestelde producten waren weer perfect in orde. De levertermijn werd perfect opgevolgd.

Vlotte opvolging van onze dringende bestelling.

Snelle en kordate opvolging zorgde er voor dat we onze deadline hebben gehaald!

Hulp bij juiste keuze en levering zoals afgesproken

Er is enorm veel keuze qua promogifts, maar dankzij het goede advies kwamen we snel tot het meest geschikte gift voor onze organisatie. We hadden de gifts op heel korte termijn nodig. Pasco hield daar duidelijk rekening mee in hun advies, en alles werd perfect op tijd geleverd. Top service, dankjewel!

Zeer vriendelijk, helpen je echt verder en supersnelle service!

Na het stellen van mijn vraag, kreeg ik supersnel reactie. Zelfs als ze niet direct een antwoord hebben, wordt je wel verwittigd dat ze ermee bezig zijn. Ze houden zich aan afspraken en dat vind ik zeer belangrijk. Zowel antwoord op je vraag als levering gaat vlot en snel!

Goede communicatie & snelle levering van kwalitatief product

Tevreden over snelle reactie & communicatie met Pasco. Geleverd product van goede kwaliteit net zoals vorige keer!

Een professionele service met een persoonlijke warme touch

We hebben mondmaskers met ons logo besteld en vanaf het begin is er meegedacht, snel gereageerd tot we helemaal tevreden waren over de print. Ook bij de levering is er mee opgevolgd tot we de doos effectief hadden. Met persoonlijke aandacht én een goed gevoel voor humor. Wij komen zeker terug bij jullie!

mooi materiaal geleverd in een vlotte bestelling

Snelle en correcte service met persoonlijke touch

Van prijsaanvraag tot levering – alles prima verlopen. Heel goede opvolging en persoonlijk advies gedurende het volledige proces.

eenvoudig, snel en kwalitatief goed

eenvoudig leuke relatiegeschenken kunnen bestellen. hele proces is zeer eenvoudig, en daarna wordt het bestelde binnen de afgesproken termijn geleverd dus helemaal top

top partner

Hallo, 1 adres , 1 leverancier voor al je promotiemateriaal the Best ! Opvolging, bestellen, commercieel, 10/10

heel professioneel, leveringstijd gerespecteerd, materiaal zoals in de beschrijving

Betrouwbare leverancier die met je meedenkt

Steeds enorm tevreden van de Pasco services. Pasco denkt op alle vlakken met je mee, zijn ontzettend vriendelijk & duidelijk in hun communicatie. Aanrader!

Goede service en correcte opvolging

Mondmaskers besteld gehad en opvolging van de bestelling was heel correct. De mondmasker zijn gemaakt in een zachte stof, die aangenaam om dragen is. Zelfs na een wasbeurt, blijven de mondmasker mooi in vorm. Ik ben zeer tevreden.

Snelle service, mooi product.

Bij de bestelling had ik zelf een fout gemaakt. Ik kreeg meteen antwoord op mijn vraag en het probleem werd meteen opgelost, waarvoor dank. Kort daarna werden de juiste en mooi afgewerkte USB sticks geleverd.

Goede ervaring met Pasco. Eerste keer besteld, zeer zeker niet de laatste keer!

Snel, correct, goede communicatie. Gebeurd niet overal. Ik had stoffen koeltasjes besteld. Mooi en duidelijk bedrukt. Bedankt Team Pasco!

Vlot, correct en persoonlijke service!

Bij het plaatsen van een vrij grote bestelling werden vragen persoonlijk beantwoord en werd de beste oplossing voor ons als klant gezocht. Zeker in tijden van Corona niet altijd even gemakkelijk! Een vlotte en correcte service, afhandeling en levering!

Top service en top producten.

Duidelijke website, heel gemakkelijk gevonden wat we zochten. Opvolging verliep vlot, kleine vertraging bij de levering maar dat werd duidelijk gecommuniceerd. We zijn heel tevreden. Iedereen op kantoor is enthousiast over onze gepersonaliseerde mondmaskers !

Goede afhandeling van bestelling!

We bestelden enkele mondmaskers voor onze firma en deze werden door Pasco perfect geproduceerd. Er liep bij de verzending wat mis bij de douane (waar Pasco zelf niets aan kon doen), waardoor we iets langer moesten wachten. We werden hiervan steeds op de hoogte gehouden en hebben de maskers nu ontvangen. Topservice! De mondmaskers zelf zijn exact zoals we gevraagd hadden, met een gratis 2de drukproef. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

Perfecte service heel klantgericht en duidelijk!

Het was mijn eerste kennismaking met Pasco en dit beviel me goed. Mijn bestelling had ik op 1 week na goedkeuring proefdruk.

Perfect !

De levertermijn was langer dan voorzien. Er stond 15 werkdagen en uiteindelijk zijn de goederen geleverd op 5 d tijd. Voor ons heel super dat we sneller onze collega's konden verwennen met hun cadeautjes. Gelijk welke verkoper je van Pasco aan de lijn hebt, iedereen is even vriendelijk en zeer behulpzaam. Je wordt er echt als klant geserviced. Een aanrader dus en zeer professioneel bedrijf. Doe zo verder !

Van het product zeer tevreden

Klein probleem bij de levering, de helft was slechts geleverd, maar dit is snel rechtgezet, dus geen probleem. gr

Duidelijke communicatie en service

Alles goed verlopen, communicatie en verloop van de ontwikkeling ervan was duidelijk. Wij zijn zeer tevreden van het resultaat en van hun service

TOP ERVARING

Snelle service en altijd mee helpen en denken voor de juiste oplossing.

À propos Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement