Dit was de eerste keer dat we een bestelling deden ,alles is prima en snel verlopen! Wij bevelen deze firma zeker aan !

Topservice, snelle afhandeling en zeer behulpzaam personeel!

dit is één van de beste firma's, nee, de beste, die ik ken voor promomateriaal. Snelle en correcte afwikkeling van de bestellingen. Men staat steeds voor u klaar en de communicatie verloopt ultrasnel. Ook als je opdruk met logo wenst, verloopt dit snel en via een goed uitgekiend proces.

Goede en snelle service!

Pasco denkt goed met je mee en handelt snel!

100 % zoals beloofd !

Mijn bestelling werd geleverd binnen de termijn die opgegeven was. Alles was zoals beschreven op de website , niets op aan te merken.

Zeer vriendelijk en behulpzaal personeel en daarbovenop snelle afhandeling

Zeer vriendelijk en behulpzaal personeel en snelle afhandeling

Behulpzaam en aangenaam samenwerken

Behulpzaam en aangenaam samenwerken. Na 4 jaar nog steeds tevreden.

Vlotte communiatie en snelle levering

Zoals altijd is de communicatie heel goed en snel. De geleverde goederen werden op tijd en zoals afgesproken geleverd. Top service!

Top service!

Heel aangenaam samenwerken, vlotte reactiviteit en kwalitatieve producten aan goede prijzen. Aanrader!

Een snelle, vriendelijke en uitstekende service die gemaakte afspraken respecteert!

Ik kreeg een snelle en vriendelijke reactie op mijn offerte-aanvraag. En snelheid was hier nodig, want er was al (terecht) veel uitverkocht! :-) Ik moest wel even meer duidelijkheid vragen wat de verzendkosten betreft (4 euro per post gaat door de brievenbus en de 7 euro met koerier wordt geleverd). Ik was verrast dat ik zelf een kaartje moest "ontwerpen", maar ik kreeg gelukkig een paar spontane voorstellen waarvan ik dan ook eentje uitgekozen heb. De paaseitjes waren zoals afgesproken op de gewenste datum geleverd!

Vriendelijke en vlotte afhandeling waarbij optimaal rekening werd gehouden met onze wensen.

We kregen een goede service waarin optimaal rekening werd gehouden met onze persoonlijke wensen. Er werd snel gereageerd op bijkomende vragen en alle pakketjes werden mooi op tijd bij iedereen geleverd. Bedankt hiervoor!

Duidelijk en efficient process

Het process van keuze op de website, bevestiging en goedkeuring verloopt heel vlot.

Zeer vlotte samenwerking

Zoals steeds kan je van Pasco een zeer vlotte samenwerking verwachten. Het is ook zeer gemakkelijk om jouw order online mee op te volgen. Je bent steeds up to date.

Zeer goede opvolging en kwaliteit

Er werden een aantal stalen opgestuurd waaruit we konden kiezen. Als de keuze gemaakt was, duidelijke offerte voor leveren en bedrukken. Vlotte communicatie en snelle levering.

Fijne samenwerking voor nieuwe bestelling balpennen

Het was opnieuw een aangename samenwerking met Pasco voor een nieuwe bestelling balpennen. De bedrukking werd in onderling overleg snel aangepast aan de nieuwe wensen.

Topservice

Zeer behulpzaam, snelle levering, goede service.

Goede service!

Een vlotte communicatie via mail en een ontwerp dat meteen was wat ik in gedachten had. Zowel in prijs als service sprong Pasco er al snel uit. Tevreden over de kwaliteit van het geleverde product. Aanrader!

We name it, Pasco does it, in time even last minute

Gewoon altijd meedenken, problemen zijn er om opgelost te worden en dat worden ze. Topproducten ook. Topverkoper ook, David

Een heel goede opvolging van de bestelling

Heel goede persoonlijke opvolging en duidelijke info van de bestelling.

Een aanrader

Ik bestel regelmatig bij Pasco. Goede kwaliteit, snelle levering, vriendelijke klantenservice. Een aanrader dus.

Zoals we gewoon zijn, alles naar behoren!

De levering voldeed perfect aan de verwachtingen!

Altijd correcte service en communicatie !

Al jaren wordt er met veel zorg bestellingen afgerond, niets is te veel. Altijd duidelijke communicatie en snelle service

Klantvriendelijk

Volgen perfect iedere klant !

Snelle top service!

Snelle en vlotte verwerking van offerteaanvraag / bestelling. Zeer tevreden van het resultaat.

Het bestelproces liep vlekkeloos en de service was uitstekend. aflevering ging bij de vervoerder niet helemaal goed, maar werd bijzonder snel en netjes opgepakt.

Topservice

PascoGifts heeft mij enorm graag geholpen wanneer ik vragen had. Ook aan de telefoon hielpen me ze meteen verder en stuurde meteen ontwerpen via mail door. Heel aangename ervaring. Bedankt!

À propos Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement