Snelle service met een goede kwaliteit

Heel vlot verlopen. Het enige punt van opmerking: ik had in de offerte gezet design zoals de vorige keer. Bij de eerste proefdruk werd daar geen rekening mee gehouden. De tweede keer wel.

Zeer goede service

Snelle respons en snelle levertijd

Snel en gemakkelijk proces, foutje meteen opgelost

Ik had bedrukte shorten en boodschappentassen nodig. De timing was belangrijk. De tassen zijn geleverd met de bedrukking in een verkeerde kleur. Na contact met Paso werden de foute tassen meteen opgehaald en de juiste binnen de week geleverd, goed op tijd. Mijn klacht is super snel en professioneel opgelost en heeft me weinig extra tijd en moeite gekost. Ik ben erg tevreden en zal in de toekomst zeker nog bij Pasco bestellen!

Heel tevreden van de vlotte service!

Ik ben heel tevreden over de vlotte service in de bepaling van ons nieuwe gadgets.

Fijne service en snelle leverling! Mooi gedrukte bagagelabels ontvangen.

Correct!

Steeds tevreden over de service! Altijd correct en vriendelijk.

Super tevreden

Super blij met het resultaat

Altijd een vlotte en goed service bij Pasco! Kwalitatieve producten en vlotte levering.

Mooie kopjes, helaas enkele gebroken

Reageren steeds snel en vriendelijk op mails. Kopjes waren zeer mooi bedruk. Wel enkele kopjes en bordjes stuk geleverd. Voorzichtig zijn met de doosjes te openen, want de kopjes dreigen er snel uit te vallen. In het algemeen een goede en snelle service!

Relatiegeschk paraplu

Voor het werk hadden we 50 relatiegeschenken nodig en we kozen heirvoor een paraplu. TEgen de storm zal die wellicht niet kunnen, omdat we ook hier voor één van de goedkoopste oplossingen gingen, maar tegen een Belgisch regenbuitje zal deze wel beschermen. Snelle en vlotte levering, gewoon goed :).

Nog steeds een trouwe klant na 5 jaar

Ik blijf bij Pasco bestellen voor de correcte communicatie, levering, type producten,... Er zijn veel leveranciers op de markt maar Pasco is net een tikkeltje persoonlijker en anders waardoor het veel fijner samenwerken is.

Communicatief & vriendelijk

Ik werd snel geholpen met mijn vraag. Telkens ik om updates vroeg betreffende mijn bestelling werd hier ook snel over teruggekoppeld. Tevreden!

Goed geholpen

Toen de initiële bestelling niet kon doorgaan wegens lange levertijd, heeft een medewerker ons pro-actief geholpen een passend alternatief met snelle levertijd te vinden. Top!

Goedkope regenjasjes besteld

Gewoon goed, we hebben heel goedkope jasjes besteld en ook die kwamen dus ook aan. Kwalitatief zal moeten blijken, we hadden bij nader inzien misschien niet voor een van de goedkoopste producten moeten gaan. Alleszins goede communicatie, duidelijk vlot en snel.

goede ervaring

snel geleverd en top kwaliteit.

Samenwerking in een professioneel kader

Met Pasco samenwerken is werken in en met overzicht, duidelijk en correct. Van ontzorgen gesproken !

Top team!

Het hele Pasco team staat steeds voor je klaar met advies, de beste voorstellen én zeer scherpe prijzen.

Goede service en kwalitatieve producten

Steeds een fijne samenwerking en de kwaliteit van de producten is erg goed voor een scherpe prijs. Als er iets misloopt is de klantenservice zeer bereikbaar. Zeer tevreden!

Mooie producten, snel geleverd

Relatiegeschenken besteld voor de medewerkers van onze VZW. Bestelling werd vlot afgehandeld en correct geleverd. Ook de bijbestelling verliep vlot.

Heel tevreden

We zijn heel tevreden zeker een aanrader.

Zéér vlotte bestelling en levering

Bij Pasco zijn we steeds gerust dat onze bestelling vlot en snel verloopt. Bestelling is ook steeds zoals verwacht. Super om met deze firma samen te werken!

Supervlotte transactie

De bestellingen bij Pasco lopen altijd erg vlot. Ze hebben een ruim assortiment, en de behandeling van het order en de levering van de bestelling verlopen altijd zonder problemen.

Alles vlot verlopen

Snelle respons via e-mail + tracking systeem is superhandig.

Zeer behulpzaam en meedenkend

Ik had een zeer goed contact met Pasco. Ze reageerden heel snel en deden verschillende voorstellen op hetgeen ik gevraagd had. Maakten ook de nodige aanpassingen indien gevraagd. Alles werd snel geleverd, was in orde en er werd zeer goed gecommuniceerd. Een aanrader.

Uitstekende Service en Kwaliteit bij Pasco Promotions!

Wij zijn enorm tevreden over onze ervaring met Pasco Promotions als verdeler van promomaterialen voor Groep Thoen. Onlangs hebben we een bestelling geplaatst voor verschillende artikelen, waaronder muntdoosjes, bedrukte waterflesjes, ijskrabbers, poetsdoekjes en sleutelhangers, allemaal voorzien van ons logo. De kwaliteit van de producten is uitstekend. Elk item was nauwkeurig gebrandmerkt met het logo van Groep Thoen, wat zorgt voor een professionele uitstraling. Daarnaast was de levering altijd keurig op tijd, iets wat wij zeer waarderen in onze strakke planning. Wat ons echter het meest opviel, was de uitstekende service van Pasco Promotions. Ze namen de tijd om verschillende voorstellen te doen, wat ons inspireerde om voor bepaalde giveaways te kiezen die we anders misschien over het hoofd hadden gezien. Deze persoonlijke benadering en de aandacht voor detail maakten het gehele proces zeer aangenaam. Kortom, we belonen Pasco Promotions graag met 5 sterren op 5 voor hun uitmuntende service en de hoge kwaliteit van hun producten. Wij kijken uit naar een langdurige samenwerking!

Company details

16 Stationsstraat

Aalst 9300

[email protected]

À propos de Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.