Weer super!

Prima begeleiding, van begin tot eind. Levering zoals afgesproken.

Professionele en vlotte communicatie en top service!

Voor de rebranding van onze onderneming kwam ik in contact met Lander en Jonathan. Lander ondersteunde mij zeer vlot en met gepast advies voor opmaak van offerte en order. Jonathan hielp ons vervolgens met de proefdrukken en hielp ons de juiste keuzes maken. Het volledige proces ging vliegensvlug met oog voor detail en top kwaliteit. Wij zetten dus zeker deze samenwerking verder!

Goede en snelle service

Goede en snelle service, ook als er iets onduidelijk is, wordt er snel gereageerd.

Steeds naar wens

Bedankt voor de aangename samenwerking. Alles gaat vlot - enkel de levertermijn is vaak langer dan verwacht.

Op en top zoals anders

Super service maar ook tevreden zoals altijd

van offerte tot levering altijd in orde

altijd stipte levering

Uitstekende service en levering van charging pads door Pasco

Ik ben uiterst tevreden over de service die ik heb ontvangen van Pasco voor de levering van mijn charging pads. Vanaf het moment van bestelling tot aan de levering verliep alles perfect. De communicatie was duidelijk en professioneel, en de levering verliep precies zoals afgesproken. De charging pads zijn van uitstekende kwaliteit en voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Ik kan Pasco ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare producten en een uitstekende service.

Supersnelle levering

Tof idee in combinatie met een krappe deadline en Pasco maakt het allemaal mogelijk. Dank je wel!

Top service, zoals we van Pasco Gifts gewoon zijn ;-)

Goede prijs/kwaliteit

Wij hebben een bedrukt uitdeelkadootje besteld via de website. De opvolging van het order kon iets vlotter, maar na zelf even te hebben geïnformeerd, is alles ruimschoots op tijd in orde gekomen! De prijs was zeer redelijk en het resultaat zoals we hadden gehoopt. Al bij al zeker tevreden!

Erg fijne en snelle service voor last minute bestelling

Ik had last minute een groot aantal mokken nodig. Volgens de website zouden deze niet op tijd geleverd worden, na een makkelijk belletje is dit toch helemaal goed gekomen en heb ik de bestelling op tijd kunnen ontvangen

Heel tevreden van de service en kwaliteit van de geleverde producten

Goede service, kwalitatieve drukproef en verwerking van feedback en heel snelle levering. Tevreden met het eindresultaat!

zeer mooie producten

wij bestelden de koffietassen en balpennen, zeer mooi kwaliteit, snelle levering en fijne communnicatie

Topservice zoals steeds!❤

Al jaren Pascogifts-fan! Heel klantvriendelijke service op alle niveaus, vlot & onbezorgd bestellen met mooi kwaliteitsproduct als resultaat!

Zeer tevreden van de service

Goede service, goede opvolging, snelle afwerking en levering.

Persoonlijke hulp en steeds op tijd

Ik heb steeds een goede ervaring met Pasco, hun persoonlijk contact en de hulp die ze bieden. Ze kunnen helpen bij de keuze van het product, maar evengoed bij het ontwerp. Een aanrader!

Topservice: kwaliteit, snelheid en prijs-kwaliteit zeer goed!

Heel goede ervaring met Pasco voor een attentie voor onze medewerkers n.a.v. ons 50-jarig jubileum. Onder de indruk van de kwaliteit en snelheid van hun diensten.

250 fluo stiften laten bedrukken bij Pasco. Zeer snelle en vlotte communicatie, offerte, proefdruk en levering in 7 dagen. Wij zijn alweer heel tevredenen.

correcte goede service

altijd fijne correcte samenwerking

perfecte levering en opvolging dossier

Alles verloopt perfect volgens vooraf gemaakte afspraken vanaf de bestelling t.e.m. de levering

Uitstekende dienstverlening

Het hele team van Pasco staat steeds voor je klaar, denkt met je mee, komt met vernieuwende zaken voor de dag én denkt oplossingsgericht waar nodig. Dit steeds met de glimlach. Zeer aangenaam samenwerken!

zoals altijd weer perfect

We hebben onze bestelling opnieuw heel snel ontvangen. De balpennen zijn van prima kwaliteit in de gravure is met zorg uitgevoerd. We zijn zoals altijd weer heel tevreden.

TOP!

In het bedrijf bestellen we wel meer bij Pasco maar voor mij wat het de eerste keer, en dat beviel zeer goed: zeer professionele en aangename ervaring, mensen denken méé, en bieden alle hulp. Hier bestel ik nog zakelijke geschenken!

Zeer vlot en goed geholpen.

Wij zijn zeer vlot en goed geholpen met het vinden van de juiste kwaliteit gadets. Ook de prijs was prima.

Snelle service en levering

Zeer tevreden over de snelle service en levering.

À propos de Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh