Great product and customer service!

Ordered face masks with my company logo printed for colleagues and clients. I had great customer service followed up. The actual products themselves looks even better than the digital proof! When I need other products, I will definitely come back and order again.

Zeer goede kwaliteit

De kwaliteit van de vouwmeters zijn zeer goed, ook werd alles heel erg mooi bedrukt. Qua prijs zit je hier ook goed. Het enige minpunt is de lange levertermijn. Het duurde bij ons ongeveer een maand alvorens alles werd geleverd.

Snel, efficient en goed !

Gewoon goede producten, snelle service en goede communicatie en updates over het verloop van de bestelling en de verzending. Ik ben fan !

ffp2 mondkapjes voor onze schoonheidssalon.

bij jullie 250 mondkapjes besteld. en ze zitten super goed en qua ademen gaat het prima. ook mijn collega heeft er bij jullie 100 besteld alsmede mijn man voor zijn bedrijf. hij heeft er 500 besteld.

Vlotte service!

De opvolging van orders verloopt bij Pasco steeds vlot en correct.

Correct, duidelijk en behulpzaam.

De fotobestanden die ik aanvankelijk aanleverde waren onvoldoende om kwalitatief hoogwaardig drukwerk af te leveren. Bij Pasco dacht men mee om een toch zo goed mogelijk resultaat te behalen. Intussen had ik een nieuwe banner laten ontwikkelen die aan alle vereisten voldeed en heeft Pasco hiermee een prachtige bureaulegger gemaakt. Prettig is ook dat je bij Pasco het hele proces stap voor stap kan volgen en je precies weet wanneer je het bestelde geleverd krijgt. Kortom, wij zijn tevreden over het resultaat en de klantgerichtheid van Pasco. Precies zoals het hoort.

Een echte aanrader

Snel antwoord en heel vriendelijk/behulpzaam medewerker. top klasse producten, wij zijn heel tevreden

Supergoede service en snelle persoonlijke levering door Evy Poppe !

Heel erg bedankt voor de duidelijke voorbeelden en snelle service !

Goede opvolging, prima service en snelle levering!

Goede opvolging, prima service en snelle levering!

Correcte en zeer behulpzame opvolging, van ontwerp tot afgewerkt product

- professionele hulp bij het indienen van het ontwerp - zeer snelle feedback - perfect gewerkt naar deadline toe - handige tool voor opladen ontwerp, goedkeuren drukproef en opvolgen van de bestelling

Uitstekende service met snelle levering

Uitstekende service met snelle levering

Een zeer vlotte samenwerking.

Een zeer vlotte samenwerking.

Toffe en prima samenwerking

ik wil nu wel eens iemand speciaal in de bloemetjes zetten, namelijk David Hellinckx. hij denkt mee, doet extra inspanning qua aanbod, levering,...hij kent ondertussen ook ons bedrijf en weet al met 1 woord wat we soms willen. Een toffe symphatieke en hardwerkende persoon. en gelukkig onze contactpersoon:-)

Mooie opdruk

Wat stugge vouwmeters en tamelijk lange levertermijn. Maar, uitstekende service.

Vriendelijk, behulpzaam en correct

Wij bestellen al onze give aways bij Pasco. De behulpzaamheid en vriendelijkheid is gewoon top en dat is wat wij zeer hard appreciëren. Steeds tot het uiterste gaan om de klant van dienst te zijn. Dit is waar het om draait indien je zaken doet. Dank je wel Marijke van Pasco hiervoor.

zeer correcte levering

vanaf het begin van de bestselling tot aan de levering alle handelingen zeer goed

Fast & efficient

Alleen fout in huisnummer dus niet op juist adres verzonden... Maar service was top.

alles wordt vakkundig opgevolgd waarvoor dank!

de leveringen lopen zeer vlot en, indien er wijzigingen moeten aangebracht worden. zijn wij tijdig verwittigd. één woord top.

zeer goede service en kwaliteit !!

absoluut geen klachten, alleen maar goede kritiek, zeer goede service en kwaliteit

Altijd vlotte samenwerking!

Via ons contact, David, krijgen we steeds tijdig de juiste adviezen en worden ook andere ideeën aangebracht om zo tot de meest ideale bestelling te komen. Levering en kwaliteit perfect zoals aangegeven!

Heel vriendelijke medewerker die me heeft verder geholpen en super snelle service!

flexibel en met de glimlach

Bij Pasco wordt er met de klant meegedacht om oplossingen te vinden.

Zeer vlotte en commerciële aanpak, zeer tevreden!

Zeer snelle en accurate aanpak van de sales verantwoordelijke David. Goede service en gevraagde items voldoen aan de vooropgestelde verwachtingen.

Eenvoudig te bestellen en op tijd geleverd!

Ik kreeg heel snel een digitale proef om goed te keuren en kreeg zoals beloofd alle producten op tijd.

À propos Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement