Altijd tevreden zowel wat service als snelle levering betreft!

Wij hebben al vaak orders geplaatst en zijn nog nooit teleurgesteld geweest. Service en producten zijn altijd goed.

Onvoorwaardelijke service en probleemoplossend

Wij deden meerdere bestellingen bij Pasco Gifts naar aanleiding van onze rebranding. Er waren hier en daar wat moeilijkheden met het kleur van ons logo, leveranciers die toch niet konden leveren,... MAAR Lander stond ons bij in het geven van het juiste advies, mee na te denken over oplossingen en alles zo snel mogelijk tot bij ons te krijgen. Altijd super vriendelijk en correcte communicatie. Ook dank aan Jonathan voor de vlotte proefdrukken steeds! Wij gaan zeker nog samenwerken voor andere projecten en drukwerk!

Altijd snel en correct geholpen!

Bestellen kan makkelijk via de webshop, maar ik stuur vaak nog een mailtje naar de sales om wat vragen te stellen rond het product of alternatieven op te vragen volgens hun ervaring, en ben steeds heel snel geholpen. Levering en resultaat altijd volledig zoals afgesproken.

top service

Vriendelijke en hulpvaardige bediening. Kwalitatieve goodies, op tijd ontvangen.

schitterend

Zelden heb ik samengewerkt met een bedrijf dat zo klantvriendelijk als Pasco. Alles stellen ze in het werk om de klant tevreden te stellen. Fantastische communicatie. Ik kan er na 3 bestellingen niets slechts over zeggen. Een welgemeende dank u wel

Snel & goed

Alweer een snelle en correcte afhandeling van ons promomateriaal. Goed geholpen bij aanpassingen die we wilden doorvoeren.

Snelle, persoonlijke service met kwaliteitsvolle producten

Pasco is een zeer toegankelijke partner die je persoonlijk begeleidt in het kiezen van de juiste producten. Ze hebben bovendien oog voor kwaliteitsvolle en duurzame producten. Een echte aanrader!

Superservice

Na een mail gestuurd te hebben met onze vraag kregen we onmiddellijk reactie met een correcte prijs! Onze ervaring is positief!

Een snelle service met mooi eindresultaat!

Het is al enkele schooljaren dat we bij jullie bestellen. De service blijft elk jaar opnieuw uitstekend. Vragen worden snel beantwoord. De proefdruk wordt snel getoond en de uitvoering gebeurd heel knap. De producten zijn mooi. Na al die jaren nog steeds vol lof over jullie.

Een zeer aangename en vlotte samenwerking.

We zijn zeer tevreden over de samenwerking met jullie. Er wordt altijd zeer snel gereageerd op mails en offertes zijn ook snel beschikbaar. Jullie zoeken ook steeds heel goed mee naar leuke ideëen:-)

Vlotte samenwerking

Goeie samenwerking, vlotte levering en service!

Tevreden over jullie service

Alles werd netjes afgeleverd zoals we verwachtten.

Zeer snelle en efficiënte service

Zeer snelle en efficiënte service, fijne en goede kwaliteit artikelen aan eerlijke prijs!

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling en de service die ik heb ontvangen. Pasco Gifts denkt echt met me mee en heeft zeer mooie ontwerpen gemaakt die perfect aansluiten bij mijn wensen. Wat ik vooral waardeer, is dat ze mij zonder veel woorden begrijpen en precies weten wat ik wil. De hele ervaring was boven verwachting, en ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige en persoonlijke service.

zeer goede service

er wordt actief meegedacht naar geschikte items, manier van bedrukken, etc. Pasco is een sterke partner voor bedrukte gifts - heldere communicatie, deadlines worden gerespecteerd

Vlotte samenwerking

Professioneel en vriendelijk bedrijf, groot aanbod en efficiënt bestelsysteem.

Excellente service

Ondanks enkele last minute designwijzigingen - door een fout aan onze kant - werd alles nog ongelofelijk snel in orde gebracht. Schitterend om te merken hoe de medewerkers van Pasco meedenken met de klant en sneller fan eigenlijk verwacht mag worden in actie schieten wanneer nodig. Dikke duim!

Wederom prima!

Weer goede ervaring met Pasco. Een prima begeleiding van begin tot eind in het ontwerp- en bestelproces.

Super service. Leuke en degelijke producten

Reeds de 2 de keer bij Pasco besteld en zeer tevreden over zowel de service als de producten.

Zeer goede service en productkwaliteit

Wij zijn altijd erg blij met de service, aandacht en het eindresultaat van onze producten

snelle service!

ondanks een korte deadline alles correct geleverd zoals afgesproken waarvoor dank!

snelle en kwaliteitsvolle service en producten

zeer snelle communicatie van het sales team. brede waaier aan mogelijkeheden en zeer goede opvolging van bestellingen.

Ik ben zeer tevreden over Pasco Gifts. Ze hebben mij zeer goed geholpen, ook al was er maar weinig tijd om mijn bestelling tijdig klaar te krijgen!

Goede service & kwalitatieve producten

Kwalitatieve producten en een behulpzaam team om je steeds bij te staan bij vragen en onduidelijkheden! Top!

Heel vlotte afhandeling van met bestelling tot de levering

Je wordt goed geholpen en geadviseerd. Altijd vriendelijke medewerkers.

Company details

16 Stationsstraat

Aalst 9300

[email protected]

À propos de Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.