Correcte service

Correcte service & levering

netjes en tijdig geleverd

Vlotte samenwerking!

Heel tevreden over de samenwerking!

Correct, vlotte afhandeling en scherpe tarieven

Pasco is voor ons 1 van onze vaste leveranciers.

uitstekende service - uitgebreid gamma

Een fijne ervaring van begin tot eind. Uitstekende prijs/kwaliteit.

Gewoonweg een geweldige partner om mee samen te werken!

Pasco Business & PromoGifts handelt mijn aanvragen steeds snel en correct af. Geen enkele vraag is hen te veel en ze zoeken actief mee naar een oplossing wanneer dit nodig is. Pasco is én blijft onze geprefereerde partner!

Heel tevreden

Heel goede begeleiding bij de zoektocht naar het passende model vissershoedje.

Altijd weer een prima begeleiding en eindproduct. Tot de volgende keer.

Een bestelling bij Pasco Gifts wordt steeds minutieus opgevolgd, van bij de offerte tot en met de levering en dienst na verkoop.

Vanaf de bestelling tot de levering alles perfect verlopen!

Zowel bij het ontwerp, bij het bespreken, als bij de verzending en het uiteindelijke resultaat zeer tevreden! Koen Daniels

top service

top service en goede kwaliteit

Prachtig kadootje voor onze vrijwilligers!

Mooi design, denken mee na over het beste resultaat. Eerlijke prijs en correcte snelle levering. Dit zal een leuke verrassing zijn voor onze vrijwilligers! <3

Zoals steeds top!

Goede opvolging van de offerte fase tem de levering.

Good quality and service

Good print quality and quick service!

professionele aanpak door de medewerkers met kwaliteitsartikelen

Bij informatieaanvraag verloopt alles heel vlot en georganiseerd. De medewerkers zijn super vriendelijk en heel behulpzaam. De producten zijn van heel goede kwaliteit en voldoen zeker aan de verwachtingen. We bestellen graag volgende keer terug bij PASCO!

Makkelijke site om al je relatiegeschenken te bestellen

Goed digitaal proces waarbij je op de hoogte wordt gehouden van bestellen tot aflevering!

professionele aanpak door de medewerkers met kwaliteitsartikelen

Snelle reactie en levering

Het originele cadeauset dat ik wou aankopen was na aankoop niet meer voorradig, maar ik werd snel geholpen door het team. De bestelling is vlot en veilig toegekomen en ziet er fantastisch uit. Bedankt!

Pasco staat voor een snelle en goede uitvoering van onze ideeën.

Pasco staat voor een snelle en goede uitvoering van onze ideeën. Onze Family Day zal er een stuk leuker uitzien dankzij de mooie T-shirts!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Ik ben heel tevreden met PASCO Gifts. Er is telkens een snelle respons, snelle levering en kwaliteitsvolle service.

vlotte service met goed eindresultaat

Ik heb custom naampinnen besteld. Eerst kreeg ik voorbeeldmodellen opgestuurd om na te kijken, na de keuze gemaakt te hebben is het proces opgestart en is alles vlot en kwalitatief afgeleverd.

100% tevreden prijs/kwaliteit

100% tevreden prijs/kwaliteit

Zeer goede service en efficiënte werking !

Al met verschillende bedrijven gewerkt maar Pasco springt er echt uit op vlak van service en efficiëntie. Top!

Snel en kwaliteit

Petjes besteld voor een evenement. Advies gekregen in wat mogelijk was. Snel offerte gekregen. De tijdsdruk was groot omdat wij op laatste moment nog aanpassingen deden in de kleur van de petjes. Was geen probleem voor hen en de petjes waren ruim op tijd geleverd. Aanrader !!

goede service

Snelle levering van de gevraagde goederen en mooie stevige producten

16 Stationsstraat

Aalst 9300