De gehele begeleiding, van bestellen tot levering, is gewoon prima!

Prachtig geschenk

Een van mijn chefs vroeg om gepersonaliseerde tassen te bestellen ... Via via kreeg ik binnen de bank jullie adres ... Direct goede contacten alles verliep vlot. Ik had er stiekem ook mijn naam tussen gestoken ... Ik val hier altijd overal vantussen en zo heb ik nooit niets. Had dit wel gevraagd eerst hoor. De druk werd goedgekeurd, de productie werd in gang gezet. Ik kon steeds het proces van hieruit volgen. Ook de levering verliep vlot en was nipt maar echt net op tijd. En dan ben ik ook op zoek gegaan naar mijn tas ... waar was die :) Gevonden ! Prachtig ! Was zo blij met dit gebaar !!!

Top ervaring, top service!

Goede service en opvolging.

Over de hele lijn zeer correct : kwaliteit, prijs, leveringstermijn, flexibel,..

over de hele lijn geeft Pasco zeer goede en correcte dienstverlening alsook producten, prijs/kwaliteit, leveringstermijn zeer klantgericht en flexibel / op maat tevens ruime keuze, up-to-date goodies

Mooie producten, levering op afgesproken datum.

Mooie producten, levering op afgesproken datum.

Vriendelijk, snel en professioneel

Ik had een specifieke voorkeur voor een pen en kreeg een offerte voor een alternatief. Nadat ik een zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon had gehad, ging hij direct aan de slag voor mij en kwam met een nog beter voorstel, zowel qua product als qua prijs. Na bevestiging werd ik continu op de hoogte gehouden van de vordering en ontving dan ook snel mijn product. Een echte aanrader dus!

Zalige en correcte prijsoffere en opvolging

Vriendelijke service, correcte prijzen, goede opvolging, stipte levering. TOPsupplier!

Mooie kwaliteit

De kwaliteit van de kaarten die ik heb besteld zijn helemaal in orde en volledig naar verwachting. Wees voorzichtig als je een deadline hebt. Bij mij stond er levertijd 6 december, dus ik dacht ze 9 december wel te hebben met een paar dagen speling, maar zonder enige aankondiging stond in mijn account dat het pas 12/13 december bezorgd werd. Ik moest daar zelf achter komen, terwijl alles tijdig was aangeleverd en goedgekeurd. Bij navragen bleek er een technisch probleem en gaven ze aan dat ze er alles aan gingen doen om alsnog eerder te leveren. Daarna niks meer gehoord en de bestelling kwam gewoon 12/13 december binnen zoals in mijn account wel terug te vinden was. Maar kwaliteit vond ik belangrijker dan de levertijd, dus ik raad ze evengoed aan!

Is en blijft topservice.

PascoGifts staat garant voor toffe ideeën, een vlotte opvolging en vooral een gemoedelijk contact! Hun ruime aanbod maakt alles mogelijk. Partner nr. 1 hier!

Gewoon prima

Van begintraject tot levering prima begeleiding en contact. Eigenlijk gewoon zoals je van een goede leverancier hoopt en verwacht.

goede service

alweer correcte afhandeling

zeer goede ervaring

zeer snelle afhandeling, drukproef, drukproef aanpassen, zeer snelle levering, mooi materiaal, goed verpakt, 100% positief. groot vertrouwen in de klanten gezien je pas dient te betalen na levering, zelfs bij een eerste bestelling. dit geeft een goed gevoel.

10 op 10

Alweer een voortreffelijk verlopen bestelling. Met nog eens bijzondere dank aan het studioteam voor de tips en aanbevelingen die voor een mooier en beter resultaat zorgden dan wat we zelf in gedachten hadden!

wij zijn al jaaaaaaaaaaaaaaren een tevreden en gelukkige klant

altijd behulpzaam en de beste service

Good quality and mostly good customer service

We always have good quality of products with Pasco, but most of all the customer service is very helpful and fast.

Uitstekende service, keer op keer

Reeds jaren onze vaste partner voor bedrukte artikelen en steevast een vlot traject, van offerte en bestelling naar levering!

No nonsense approach

Kort, krachtig duidelijk en snelle afspraken met een goed resultaat !

Top Team

top team met goede opleiding en goede opvolging van iedereen

Super professioneel

Ik plaats nu voor het tweede jaar bestellingen en ben altijd tevreden, ze reageren snel en leveren alles op tijd.

Goed geregeld top

Uitstekende Samenwerking met Jelle

De communicatie met Jelle verliep bijzonder vlot. Hij was altijd snel bereikbaar en reageerde adequaat op vragen en opmerkingen. Zijn vriendelijke en professionele houding maakte het hele proces aangenaam en efficiënt. Het is duidelijk dat Jelle zich inzet voor uitstekende klantenservice en een positieve klantervaring. Al met al kan ik Jelle Van de Ven van harte aanbevelen. Of het nu gaat om een product of dienst, zijn professionaliteit en klantgerichtheid maken hem een betrouwbare partner. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst opnieuw met Jelle samen te werken en kan hem zonder twijfel aanbevelen aan anderen.

Correcte prijs-kwaliteit

Correcte prijs-kwaliteit

Communicatie heel vlot

Allez vlot verlopen, communicatie helder en transparant!

zeer goed, overall

prijs kwaliteit correct, goede suggestie van originele gifts we werken graag verder met jullie in de toekomst

Tevreden zoals altijd

Naar goede gewoonte hebben we onze bestelling bij Pasco geplaatst. Opnieuw waren we heel tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelheid van levering. Een echte aanrader.

À propos de Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.