Een geslaagde 'Dag van de Schoonmaak'

Nav 'Dag van de Schoonmaak' had ik een Aware totebag en Bento lunchbox voorzien voor mijn poetsdames. Ze waren allemaal zeer enthousiast over hun geschenken.

Van offerte tot uitwerking, elk dossier wordt uiterst professioneel behandeld en mocht er eventueel toch iets mis gaan dan wordt er naar een passende oplossing gezocht èn gevonden.

Fijn samenwerken

Het is altijd fijn om samen te werken met Pasco. De efficiënte communicatie maakt écht het verschil. Alles wordt altijd op tijd én met een glimlach in orde gemaakt.

Goede communicatie, correcte levering

Zéér tevreden!

Zeer duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Eens het ontwerp klaar is kan deze makkelijk aangepast worden door een goed team, waarbij we een prachtig en resultaat kregen dewelke vlot geleverd werd. Wij zijn enorm tevreden met de gepersonaliseerde zonnebrillen!

Fijne samenwerking: snelle service en goede communicatie

Een snelle en correcte afhandeling van onze bestelling. Goed geholpen en de juiste prijs-kwaliteit verhouding. Tevreden!

Een snelle service met oog voor details.

We bestelden net zoals vorig jaar en werden op dezelfde snelle manier geholpen. We werden goed op de hoogte gehouden van het proces. Met een mooi resultaat als gevolg.

Top service en kwaliteitsvol product

Ik was op zoek naar shorten in een bepaalde kleur. Ik werd uitstekend geholpen in mijn zoektocht en ook nog eens geïnformeerd over de kwaliteit. Gewoon top service en op en top vriendelijk!

Top, zowel de hulp bij de offerte, als de afwerking van het design

Altijd fijn samenwerken met jullie team, van de offerte tot de oplevering.

Zeer klantvriendelijk

Zeer bereikbaar service team en uitstekende opvolging van de bestelling.

Altijd fijn samenwerken met Pasco!

De juiste prijs/kwaliteit en snelle afhandeling bestelling.

Product is goed. Communicatie kan beter

We zijn goed geïnformeerd in het voortraject. Dit is netjes verlopen. Maar na akkoord zijn er ruim 2 weken overheen gegaan eer we een schriftelijk akkoord moesten geven op een mail. Pas daarna werd alles verwerkt waardoor levering veel later is geworden dan initieel besproken. Ook heb ik meermaals aangegeven dat facturen rechtstreeks naar de Finance afdeling gestuurd konden worden wat nog altijd niet gebeurt. Hierdoor duren de betalingen veel langer dan wij hanteren. Dit graag aanpassen zodat betalingen netjes verlopen.

Snelle levering, mooie bedrukte producten

Laatste bestelling van caps waren prima verlopen. Snelle levering, duidelijke communicatie. Alles volgens afspraak..

Uitstekende kwaliteit en service!

Wij hebben recentelijk bij PascoGifts balpennen besteld met ons bedrijfslogo erop en ik moet zeggen dat we uiterst tevreden zijn met het resultaat. Vanaf het moment dat we onze bestelling plaatsten, werd er professioneel met ons gecommuniceerd. Het team van PascoGifts zorgde ervoor dat ons logo perfect werd weergegeven op de pennen, tot in de kleinste details. De balpennen zelf zijn van goede kwaliteit, liggen prettig in de hand en schrijven soepel. Alles werd netjes en op tijd bezorgd, precies zoals beloofd. Ik kan PascoGifts ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve en gepersonaliseerde producten.

top team

Iedereen kent zijn job; goede samenwerking met de verschillende afdelingen.

Perfecte service

Een bestelling geplaast en enkel dagen later al aangekomen op kantoor. Steeds super snelle service en perfecte kwaliteit

Altijd tevreden zowel wat service als snelle levering betreft!

Wij hebben al vaak orders geplaatst en zijn nog nooit teleurgesteld geweest. Service en producten zijn altijd goed.

Onvoorwaardelijke service en probleemoplossend

Wij deden meerdere bestellingen bij Pasco Gifts naar aanleiding van onze rebranding. Er waren hier en daar wat moeilijkheden met het kleur van ons logo, leveranciers die toch niet konden leveren,... MAAR Lander stond ons bij in het geven van het juiste advies, mee na te denken over oplossingen en alles zo snel mogelijk tot bij ons te krijgen. Altijd super vriendelijk en correcte communicatie. Ook dank aan Jonathan voor de vlotte proefdrukken steeds! Wij gaan zeker nog samenwerken voor andere projecten en drukwerk!

Altijd snel en correct geholpen!

Bestellen kan makkelijk via de webshop, maar ik stuur vaak nog een mailtje naar de sales om wat vragen te stellen rond het product of alternatieven op te vragen volgens hun ervaring, en ben steeds heel snel geholpen. Levering en resultaat altijd volledig zoals afgesproken.

top service

Vriendelijke en hulpvaardige bediening. Kwalitatieve goodies, op tijd ontvangen.

schitterend

Zelden heb ik samengewerkt met een bedrijf dat zo klantvriendelijk als Pasco. Alles stellen ze in het werk om de klant tevreden te stellen. Fantastische communicatie. Ik kan er na 3 bestellingen niets slechts over zeggen. Een welgemeende dank u wel

Snel & goed

Alweer een snelle en correcte afhandeling van ons promomateriaal. Goed geholpen bij aanpassingen die we wilden doorvoeren.

Snelle, persoonlijke service met kwaliteitsvolle producten

Pasco is een zeer toegankelijke partner die je persoonlijk begeleidt in het kiezen van de juiste producten. Ze hebben bovendien oog voor kwaliteitsvolle en duurzame producten. Een echte aanrader!

Superservice

Na een mail gestuurd te hebben met onze vraag kregen we onmiddellijk reactie met een correcte prijs! Onze ervaring is positief!

Een snelle service met mooi eindresultaat!

Het is al enkele schooljaren dat we bij jullie bestellen. De service blijft elk jaar opnieuw uitstekend. Vragen worden snel beantwoord. De proefdruk wordt snel getoond en de uitvoering gebeurd heel knap. De producten zijn mooi. Na al die jaren nog steeds vol lof over jullie.

16 Stationsstraat

Aalst 9300

À propos de Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.

Avis sur Kiyoh