Snelle respons en alles volgens afspraak

Snelle respons en alles volgens afspraak

Super vriendelijke en snelle service! Echt een aanrader!

De service was super snel en vriendelijk. Onze bestelling was van heel goeie kwaliteit. Iedereen heel content!

Snel, correcte levering volgens uitgezocht product. Genoeg keuze en uitstekend geholpen. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Top opvolging!

Tevreden over de manier waarop de medewerkers meedenken en voorstellen doen. Ook de opvolging verliep vlot, ondanks wat moeilijkheden met de post. Pasco Gifts nam onmiddellijk contact op en volgde dit nauwgezet op.

Wat ook rond geschenkjes of promo-materialen, met Pasco kom je er samen aan uit.

Pasco zorgt ervoor dat alles goed komt ook als het moeilijk is.

Zeer goede service

De assistentie van het ontwerpteam was weerom schitterend. Hun advies en expertise zorgde ervoor dat het uiteindelijke resultaat veel beter was dan wat ik zelf in gedachten had.

Zeer snel en erg behulpzaam, zowel via mail als telefonisch! Leuk!

Eerste keer dat ik bestelde, had een aantal vragen en die werden meteen opgelost. Zeer vriendelijk aan telefoon en via mail.

Professioneel en top service!

Pasco is een zeer professionele partner en leverancier. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Heel aangename samenwerking, duidelijke, correcte en eerlijke communicatie.

Steeds super vlotte snelle en correcte opvolging

Nieuwe pennen besteld met dat mijn logo is veranderd. Dag na de aanvraag kreeg ik een gepaste offerte. Vlak nadien kreeg ik al een 1e ontwerp voor de bedrukking van mijn logo op de pennen. Origineel was mijn logo heel klein op de pennen en ze hebben een voorstel gedaan om dit groter te maken en dan nog in een betere kwaliteit dan eerst. Super content. Klant sinds jaren en zal zo blijven.

samenwerking was top.

alles is heel vlot en uitstekend verlopen. van de communicatie tot de effectieve goederen.

Super goede en snelle service!

We hadden een zeer strakke deadline, maar dit schrok Pasco Business & PromoGifts niet af. Ze gingen meteen aan de slag en leverden de gadgets binnen de week aan. De gadgets zijn van hoge kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden!

Goede service en snelle levering!

Topservice! Heb altijd fijn contact met jullie en jullie denken met mij mee. Ook bij last minute bestellingen, bedankt daarvoor! Met name van de lippenbalsems zijn wij en onze klanten groot fan.

Duidelijk

Een zeer vlotte en duidelijke communicatie.

Snel. Efficiënt. Zoals afgebeeld.

Een klein kadootje besteld voor onze 150 medewerkers. Ontwerp ingestuurd, goedgekeurd en een paar dagen later was het verpakt geleverd. Prima service!

zeer snelle en correcte service

er werd actief meegedacht, hoewel het om een spoedbestelling ging. Alles werd perfect opgevolgd en geleverd, wij zijn alvast zeer tevreden!

De beste!

Heel professioneel, website makkelijk in gebruik (user friendly), en ze zorgen voor alle details. Ze hebben mijn vragen perfect beantwoordt en de levering was bliksem snel! Bedankt voor alles!

in één woord zelfs "perfect"

het was mijn eerste samenwerking met jullie en die is perfect en vlot verlopen .

Een bijbestelling bij een eerdere bestelling gedaan en opnieuw topservice! Het origineel product was niet meer voorradig, maar het Pasco-team heeft zijn uiterste best gedaan om mooie alternatieven voor te stellen. Heel tevreden!

Heel fijne samenwerking!

Zoals steeds is alles heel goed verlopen, van de offerte tot de uitwerking. Heel efficiënt en goede opvolging.

Snelle levering, exact wat we nodig hadden.

Keer op keer levert Pasco de bestelde producten exact zoals gevraagd, aan hoge snelheid en correcte prijs! Meer leveranciers zouden zoals Pasco moeten zijn! :)

Topservice

Zeer vlot bedrijf om mee samen te werken - snelle offertes en duidelijke communicaties mbt goedkeuringen van drukproeven en opvolging van de orders.

Topkwaliteit en snelle levering

Vanaf bestelling, over goedkeuring tot levering, alles kan makkelijk online gevolgd worden. Fijne samenwerking

Dubieus

Wij zijn diep teleurgesteld over de geleverde onderzettersets. En dat zeggen wij niet snel. We hebben een zakelijke bestelling gedaan van 25 sets voor ruim € 250, waarvan alleen de bovenste onderzetter bedrukt is! Op de website staat "drukpositie: op bovenzijde" en op opdrachtbevestiging staat: 1 kleur op 1 onderzetter. Maar als ik opnieuw zou bestellen, wat we zéér zeker niet gaan doen, zouden we opnieuw de vergissing maken dat iedere onderzetter 1x bedrukt zou worden. We zitten nu met 225 onbedrukte onderzetters. Na reclamatie ontvingen we een aanbod om de andere onderzetters voor € 42 ex BTW en instelkosten te laten bedrukken per stuk...Dus als dat per setje betekent, komen we op ruim € 1.250 voor 25 sets onderzetters. Zo gek zijn we niet.

Goede support, snelle levering en topkwaliteit

Een hele prettige ervaring om bij Pasco gifts onze promo producten te bestellen.

Goede en snelle service

Stationsstraat 16

9300 Aalst

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.