Steeds tevreden!

Tevreden over de vriendelijke service, goede kwaliteit en snelle levering!

Leuke artikelen en betaalbaar!

Vlot geregeld en klantenservice was top!

Fijne ervaring met een mooi eindproduct

Zoals gewoonlijk weer een mooi project afgerond. Goed geholpen en snelle levering.

Gewaardeerd als klant

Ik ben altijd tevreden van Pasco. Hele goede en duidelijke communicatie, er wordt meegedacht naar oplossingen als de deadlines kort zijn. We voelen ons zeer gewaardeerd als klant bij Pasco.

Contact verloopt soepel. Levering weer prima.

Snel en efficiënt

Zoals gewoonlijk was het weer een zeer vlotte samenwerking met Pasco. Van het plaatsen van de bestelling tot levering, inclusief druk, maar 1 week doorlooptijd. Snelle en efficiënte service!

Blij met Pasco Gifts!

Ik heb een positieve ervaring met mijn bestelling bij Pasco Gifts. Betrokken personeel. Mijn bestelling had nog wat aanpassingen nodig, maar het was makkelijk om daarover telefonisch contact te hebben. Ik zou een volgende keer zeker weer bij Pasco Gifts bestellen.

Zeer tevreden over de correcte en aangename samenwerking !

Ik apprecieer enorm de vriendelijkheid van de mensen en de snelheid waarmee er gereageerd wordt. Als er een probleem is, wordt dit steeds correct behandeld. Top !

Snelle en uitstekende service

Met strakke deadlines is Pasco er opnieuw in geslaagd alles tijdig en volgens onze specifieke wensen te leveren.

Supermooi product en vriendelijke service

Bij Pasco zijn ze niet enkel snel, maar ook heel vriendelijk en behulpzaam. Heel fijn dat ze een proefdruk aanleveren die realistisch weergeeft hoe het product er zal uitzien. Vlotte levering, mooie afwerking, alles top!

Steeds een heel fijne samenwerking!

Van begin tot einde goede opvolging en mooi materiaal.

Prima muismatten!

We hadden een krappe deadline en Pasco heeft er alles aan gedaan (alternatieven gezocht en gevonden!) om het juiste product dat beantwoordde aan onze verwachtingen op tijd te leveren. We zijn heel tevreden over de service en het product.

customer centric approach

Voor een belangrijk beursevent was ik op zoek naar een betrouwbaar assortiment balpennen. Op basis van mijn briefing werd ik uitstekend begeleid bij het maken van de juiste keuze, perfect afgestemd op mijn budget en strakke tijdsschema. Wat ik vooral waardeerde, was de mogelijkheid om via WhatsApp te communiceren, wat het hele bestelproces enorm soepel en efficiënt maakte

Mooie productie en snelle, tijdige levering

Snelle reactie bij bestelling en tijdige, snelle levering

Moesten alle leveranciers zo zijn...

Communicatie en feedback is vlot en vriendelijk. Service en levertermijnen zijn heel goed. Uitgebreide keuze en opties maken het een goto leverancier. Prijzen zijn respectvol en altijd wel het overwegen waard in combo met de service. Ook tot op heden nog geen problemen gehad met de leveringen of fouten in de bestelling. Dank je wel

Zeer prettig bedrijf, goed persoonlijk contact en advies en snelle levering

Zeer prettig bedrijf, goed persoonlijk contact en advies en snelle levering

Altijd zeer tevreden na een bestelling

Alles is weer perfect verlopen, zoals ik van jullie gewend ben. Altijd een plezier om bij u jullie te bestellen!

Kwalitatief materiaal!

Onlangs heb ik voor de leerlingen van het eerste jaar turnzakken met het logo van de school besteld bij Pasco. We zijn zeer tevreden over het drukwerk en de kwaliteit van de turnzak. Zowel telefonisch als per mail heb ik steeds meteen een reactie ontvangen van de firma. Bedankt voor de goede service!

Alles perfect en snel geleverd

De offerte, drukproeven, bestelling en levering is zeer vlot verlopen. Ook de contacten zowel telefonisch als per mail verliepen vlekkeloos.

Goede service; snelle levering

Deze herbestelling (!) ging weer vlotjes dankzij het digitale bestelsysteem. Producten werden ook snel geleverd.

Steeds goed advies en snelle service

We krijgen steeds goed en snel advies bij vragen. Ook steeds eerlijke antwoorden over levertijd etc. Correcte en tijdige levering. En als er toch al eens een foutje gebeurt, wordt dat snel recht gezet.

Weer een goede snelle en uitstekende service van Pasco. Mooie artikelen met een goede bedrukking gekregen.

Professionele en snelle afhandeling van de bestelling en zeer behulpzaam bij vragen.

De dienstverlening van Pasco Business & PromoGifts was zeer bevredigend en professioneel. Als er vragen waren of aanpassingen nodig, werd er snel op ingespeeld en een oplossing voorgesteld.

uitstekende service

Zoals steeds uitstekende en snelle service van prijsaanvraag tot levering

Aangename samenwerking

Het hele team van Pasco staat altijd paraat met tips en een uiterst vlotte service. Ze weten waarover ze het hebben, en begrijpen hun klanten als geen ander om met een fantastisch gadget te komen.

Stationsstraat 16

9300 Aalst

Over Pasco Business & PromoGifts

Specialist in gepersonaliseerd promomateriaal en originele relatiegeschenken. Verkozen tot "Product Media Advisor of the Year" op PSI Promo World in Düsseldorf (beste bedrijf in gepersonaliseerde gadgets en relatiegeschenken). Ook op de Product Première België in de Brabanthal te Leuven werd Pasco Business & PromoGifts verkozen tot beste bedrijf van België in bedrukte relatiegeschenken en promotiemateriaal met je logo.