Zeer snelle en super goeie service

Scherm van iPhone was stuk. Onmiddellijke en correcte service! Sterk aan te raden !

Ontevreden klant met nog meer schade

Tijdje geleden stak ik mijn iPhone X binnen voor de reparatie van mijn scherm (voorkant). Ik ging bij fonifix langs omdat ik zeker wou zijn en garantie kreeg bij hen. Sinds mijn scherm vervangen werd bij Fonifix, begon mijn iPhone het te begeven: mijn toestel valt om de 3u uit omdat mijn batterij het niet langer meer volhoudt. Vervolgens werkte mijn face ID plots niet meer en tenslotte heeft mijn camera het begeven. Allemaal (toeval of niet) in dezelfde periode. Er was voor de scherm breuk niks mis met het toestel... Ik ging terug naar fonifix om het toestel te laten nakijken. Bij terugkomst in de winkel vertelden ze me doodleuk dat ze niks konden doen en dat ik best een nieuwe iPhone koop...

Snel en kwaliteitsvol

Mijn gsm was gevallen en ik suurde een mail voor info. Heel snel info gekregen duidelijk en vriendelijk. Een stuk moest nog besteld worden en dit werd ook goed gecommuniceerd. Bij aankomst heel vriendelijk en behulpzaam en op 2uur was mlijn scherm en oplaadpoort vervangen

Snel

Vriendelijk

Vriendelijk personeel

Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke info

Vriendelijke mensen en juiste informatie alles gerepareerd zoals het moest.

Vriendelijk ontvangen en na twee uur was gsm klaar

Winkel gevonden via internet en alles vlot verlopen

Super bediening!

Ik liet vandaag een nieuw scherm plaatsen. Mijn gsm bleek nadien niet meer zo helder te zijn. Meteen werd voorgesteld om een ander scherm te plaatsen. Ik ben zeer goed geholpen en zeer tevreden met het resultaat. Indien uw gsm stuk is, aarzel zeker niet om naar dit adres te komen voor een herstelling.

Vlotte service en vriendelijk ontvangst.

Vlotte service en snelle reparatie, tevens vriendelijke medewerkers.

Snelle herstelling, perfect gedaan en vriendelijke ontvangst

Goede en snelle bediening

Snelle service en vriendelijk personeel

Offerte snel,correct,vriendelijke bediening......

Eerste ervaring, correcte ontvangst,... Offerte ontvangen na 1 hr.... Prijs ok Na 3 hr tel.ontvangen toestel in orde.(4 hr voorzien) Beleefde en correcte afhandeling (factuur & betalingsbewijs)

Aanrader

Zeer vriendelijk en correcte info.

Goeie prijs kwaliteit! Vlug gemaakt

Scherm is gemaakt, 1ste maal niet goed niemand door systeem fout maar direct onder garantie gemaakt

Mijn scherm is gemaakt maar ik kan mijn oproepen niet beëindigen .

Hey Ellen, Iedere herstelling heeft 12 maanden garantie. Dit wil zeggen dat wanneer u een probleem ervaart u altijd beroep kan doen op onze service na verkoop. Het probleem dat u aankaart is een gekend software probleem dat niets te maken heeft met uw scherm reparatie. Wanneer u hiervoor langs had gekomen, hadden wij u hiermee meteen kunnen verder helpen. Jammer dat we hiervoor dus een slechte review krijgen. Wij hopen dat u alsnog gebruik maakt van uw garantie en uw review vervolgens herziet. Mvg Dennis

Super snel en goed geholpen! Top!

Fantastische service

Vriendelijke en kwaliteitsvolle bediening. Scherm is perfect gerepareerd en toestel is weer zo goed als nieuw! Bedankt mannen !

goeie bediening en een vriendelijke jongen,ook een duidelijke uitleg van hoe en wat,ik ben content in het algemeen

Super service, heel duidelijke communicatie!

Van begin tot einde goed geholpen geweest, vlotte service. Heel klantgericht en vriendelijk. Daar ga ik zeker nog terug voor reparaties!

Goede service en vriendelijk mensen.

Heel goed!

Ik werd vriendelijk ontvangen, met direct een duidelijke uitleg van wat de mogelijkheden en de prijs van de herstelling zijn. En mijn I-phone was binnen het uur gemaakt.

Perfecte service

Perfect en vriendelijk

Beste service ooit!!

Ik werd zeer aangenaam onthaald, onmiddellijk geholpen en ben zeker dat ik terugkeer!!

Perfecte en snelle service!

Snelle sercive, heel vriendelijk en perfecte uitvoering van de herstelling.

Vriendelijk, hulpvaardig!

Snelle en vriendelijke bediening!