Ontgoocheld

Ik ben in fonifiks Sint-Niklaas geweest om mijn scherm van mijn i-Phone te laten repareren. Ik vroeg ook om een beschermingsglaasje te voorzien (voor extra 25 euro) zodat ik niet hetzelfde ging voorhebben. Het was een dure reparatie (200 euro). Toen ik mijn telefoon ging ophalen meldde de verkoper mij dat hij geen beschermingsglaasjes meer had en dit dus niet had geplaatst. Toen ik vroeg wanneer deze dan ging binnenkomen zei hij binnen een paar weken... hij deed ook geen enkele moeite om een andere oplossing voor te stellen. Als je net 200 euro hebt betaald voor een nieuw scherm wil je toch zeker wel een extra bescherming hebben. Absoluut geen positieve ervaring. Reeds gemeld via de contact pagina maar ook hier kwam geen reactie op. Spijtig want in het verleden wel tevreden over service.

herstelling met kennis advies en geduld en koffie

Snelle service en goede opvolging, bij vragen nadien.

De afspraak is wat fout gelopen, maar ik vermoed dat de nieuwe coronamaatregelen hier iets mee te maken hadden. Daarna vlotte uitvoering en dito naservice.

zeer tevreden

snel en goed gerepareerd

Correcte en snelle behandeling

Ik had een afspraak gemaakt voor de herstelling van mijn scherm van mijn smartphone. Voor mij een vrouw zonder afspraak en 5 toestellen. Mijn toestel voorgenomen en 45 min later mooi hersteld teruggekregen met alle nodige gegevens voor de verzekering.

Alles is correct en naar afspraak verlopen.

Alles is correct en naar afspraak verlopen.

Perfect hersteld op 30 min

Probleem opgezocht op internetfora en ik wist wat er moest gebeuren , verschillende mankementen op iPhone waren te herleiden tot 1 hoofdprobleem , wat dan ook zonder mijn uitleg gevonden op internet werd uitgevoerd , snel aan een volgens mij correcte prijs. Bij andere firma’s werdt per mankement de prijs opgedreven. Correct ensnel uitgevoerd met vriendelijke service !

Zeer tevreden. Snelle en correcte service. Een aanrader voor herstelling van gsm-schermen.

Zeer goeie service, zeer vriendelijke werknemer, ook al was de communicatie niet zo goed door de mondmaskers. Wel prijzig, maar met €80 als inkoopprijs van het scherm zelf, vind ik de €60 aan materiaal, service, werk en 1 jaar garantie zeker redelijk.

Goede uitleg gekregen van de hersteller.

De herstelprijs was zoals beloofd en zelfs nog bijkomende informatie gekregen. Vriendelijke bediende.

Goede info, snelle en uitstekende service

Vastgelopen telefoon door batterij probleem binnen gebracht en uurtje later al telefoon dat de reparatie klaar was. Telefoon werkt terug als nieuw

Supersnelle service! Smorgens online afspraak gemaakt en smiddags al kunnen gaan. Na 45min was batterij vervangen.

Correct en op de afgesproken tijd

Vriendelijke ontvangst maar probleem is niet opgelost.

Ik heb 3x met gsm op hersteldienst geweest. Diagnose had beter gekund en 2e keer was stuk niet binnen. Uiteindelijk is mijn probleem niet opgelost waar blijkbaar ook geen oplossing voor is.

Zeer ok en correct

De afgesproken timing werd gehaald en ook de prijs was correct. Geen addertjes. Gewoon dienstverlening zoals het hoort.

Topservice!

Steeds zéér tevreden. No nonsense en snel!

Snelle, accurate hulp.

Scherm van GSM diende te worden vervangen. Alles snel en covid-proof opgelost. Na 1u GSM als nieuw.

Zeer correcte ontvangst en zeer goede reparatie

Voor de tweede maal eerst mijn iPad en nu mijn iPhone perfect van een nieuwe accu voorzien tegen een goeie prijs correct ontvangen zeer vriendelijke persoon een aanrader.

Zeer tervreden

Ik heb mijn scherm laten vervangen. Binnen de 60 min was mijn gsm terug in orde . Ik ben zeer tervreden.

Fantastische service aan een goede prijs!

Snelle response op request via website, de dag nadien binnengesprongen ter reparatie en 1 uur later het scherm van GSM perfect hersteld. Dit samen met een goede service, 5 sterren! Bedankt team Fonifix!

Verschrikkelijke afzetters!

Mijn smartphone binnengebracht omdat hij geen netwerken meer kon ontvangen. Bij het binnenbrengen moest ik meteen 30€ betalen. Daar gaat al de “gratis” diagnose. Daarna heb ik pas na 1 máánd terug informatie gekregen over mijn toestel. Hij zou zelfs niet meer opstarten. Bende prutsers! Zonder verdere info of oplossing de telefoon opgehangen..

Hey Jonas, Wij vinden het bijzonder jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad bij één van onze vestigingen. Na navraag bij de betreffende winkel bleek dat uw toestel een moederbord probleem had. Bij zowel waterschade als moederbord diagnoses is er wel sprake van een onderzoekskost zoals aangegeven bij ontvangst van uw toestel. Dit komt doordat wij meer tijd nodig hebben om dergelijke diagnoses uit te voeren. Doordat enkel componenten vertraging hebben opgelopen tijdens de feestdagen is er meer tijd over gegaan. Hiervoor onze excuses. Graag bieden wij u een gepaste oplossing. Gelieve hiervoor contact op te nemen via het contactformulier op onze website en te verwijzen naar uw herstelling. Wij nemen vervolgens contact met u op. Mvg Het Fonifix team

Onbegrijpelijk!

Hallo,ik breng men ipad binnen,in de winkel in Mechelen,die,reklame maken hier niet lang wachten,en op 1 u hersteld,enz enz,vriendelijk enz.. Dus op zaterdagavond 26 dec breng ik ipad binnen om 16.30u,een mannelijk persoon vriendelijk?? niet gezien..,ja voor wat is het,ik,zeg ipad doet niets meer daarom.goede zaken gehoord over de shop breng ik hem hier binnen,ja zal software nakijken,en anders als dat niets is is het iets anders zal ik hem moeten open doen....ok uurtje kom je maar terug,na 1 u ga ik terug,werkt niet,zal open gedaan moeten worden,ok zeg ik,dus maandag ergens in de namidag,owowow zegt de man dinsdag,of woensdag,ok,het zij zo,is iets langer dan een uur maar wat kan ik doen,zal wel enkele dagen wachten,dinsdag neem ik zelf het initiatief,om eens te bellen en te horen waar ze al staan,krijg een ander persoon aan de lijn,wel wat vriendelijker,en eerst geen ipad te vinden,na enige tijd wel,ok ze zijn er aan bezig,ik blij,leuk toch goed nieuws komt in orde denk je dan,ik vraag zo nog voor vandaag of morgen zijn,ja idd zegt hij bevestigend.. Die zelfde dag niks meer gehoord,ja ze waren er aan bezig,dus ok zal voor morgen zijn,sanderendaags wacht ik tot 16u en bel ik terug,hallo meneer zelfde man van vorige dag,vriendelijk weliswaar,en ik vraag hoe zit het met men ipad,en hij zegt,hou u vast,ik ga de sofware nu is gaan controleren,dus zelfde als wat andere persoon eerste dag al had gedaan?? Ik zeg is toch al gedaan door je collega,ja maar mijn programma is misschien beter,en ze waren een dag eerder er aan bezig?? Niet dus!! Dan zegt de man plots nadat ik zeg de software is toch al gedaan,zegt hij het toestel is onherstelbaar...euhh????? Als je wil dat we hem open doen zal je weken moeten wachten want is groot onderzoek,omg ik geloof men oren niet,ben 54 jaar,dit heb ik nog niet meegemaakt,ik ben hem diezelfde dag gaan ophalen,en mijn inziens is er tottaal niets met de ipad gebeurd,amteurisme ten top,zo een mooie reklame maken,en zo zwaar onderuit gaan!

Beste Ronald, Na contact op te nemen met de betreffende winkel heb ik bovenstaande kunnen nagaan. Hieruit moet ik concluderen dat mijn collega's inderdaad meer tijd nodig hadden aan uw toestel omdat het niet zomaar een software probleem was. Het klopt inderdaad dat het onderzoek en de diagnose hiervan langer op zich heef laten wachten. Dit kwam door de drukte tijdens het eindejaar en de vakantiedagen die ons personeel verplicht moest opnemen. Bovendien hadden we ook enkele sluitingsdagen hierdoor. Aangezien wij begrijpen dat dit voor u ongemak heeft veroorzaakt, willen wij u graag van een gepaste oplossing voorzien. U kan hiervoor contact opnemen via ons contactformulier op de website. Wij komen dan zo spoedig mogelijk terug op uw aanvraag en voorzien u van een gepaste oplossing. mvg Het Fonifix team

Zeer snelle en super goeie service

Scherm van iPhone was stuk. Onmiddellijke en correcte service! Sterk aan te raden !

Ontevreden klant met nog meer schade

Tijdje geleden stak ik mijn iPhone X binnen voor de reparatie van mijn scherm (voorkant). Ik ging bij fonifix langs omdat ik zeker wou zijn en garantie kreeg bij hen. Sinds mijn scherm vervangen werd bij Fonifix, begon mijn iPhone het te begeven: mijn toestel valt om de 3u uit omdat mijn batterij het niet langer meer volhoudt. Vervolgens werkte mijn face ID plots niet meer en tenslotte heeft mijn camera het begeven. Allemaal (toeval of niet) in dezelfde periode. Er was voor de scherm breuk niks mis met het toestel... Ik ging terug naar fonifix om het toestel te laten nakijken. Bij terugkomst in de winkel vertelden ze me doodleuk dat ze niks konden doen en dat ik best een nieuwe iPhone koop...