Top Service

Heel vriendelijk en duidelijke ondersteuning . Geen vraag is teveel en het opzoeken naar de Diagnose van probleem ging snel en efficiënt. Bedankt Fonifix voor jullie expertise en vriendelijke service . Aanrader

Erg tevreden van de vlotte en snelle service!

Alles verloopt net zoals het hoort...Prima dus!

Zeer positief

Ik ben snel verder geholpen op een professionele manier.

Vriendelijke begroeting en hulpvaardig

Nooit lang wachten en het is tip top in orde

Een professionele Topservice

Deze repairshop is snel , correct en levert een professionele service. Aanrader eerste hulp voor lompe gevallen… zoals ikzelf…

Perfect en zeer snelle service!

Een probleem met het opladen van m’n gsm was werkelijk binnen uur opgelost.

Snel en efficiënt.

OnePlus 8: USB connector werkte niet goed meer. Deze was op voorraad. Afspraak gemaakt voor de dag erna. Gsm afgegeven, uurtje later terug opgepikt met een nieuwe USB connector. Super service.

Zeer tevreden klant! Bedankt voor de snelle service.

Ik mocht meteen langskomen en mijn scherm was hersteld in 30min. Werkt weer perfect. Aanrader!

Perfect !

Perfect!

blijf daar weg zijn prutsers

ik heb mijn ipad daar binnen gebracht met werkende fingerprint kreeg telefoon dat de fingerprint niet meer werkte na een nieuwe accu te plaatsen dus hebben ze voor de plaatsing de prijs voor de accu te plaatsen vermindert dat ik wat minder moest betalen ga daar nooit want doen meer naar de kloten dan dat ze repareren

Diagnose is niet gratis

Volgens de website is diagnose gratis, maar mijn dochter heeft hiervoor 30 euro moeten betalen. Om dan te horen dat het niet meer de moeite waard was om haar laptop te herstellen.

Top service: heel betrouwbaar, snel

Ik maakte mij best wel wat zorgen voor de herstelling van mijn telefoon, maar ik voelde meteen dat mijn telefoon in goede handen was bij Fonifix. De herstelling is prima uitgevoerd en was snel klaar. Ik ben een zeer tevreden klant. Aanrader!

Gebeld,mocht onmiddellijk komen.. Vriendelijk,correct,betaalbaar Een aanrader…

Zeer, zeer slechte ervaring

Zeer amateuristische winkel in Mechelen. Bij mijn eerste afspraak was er al een klant aan het roepen die ontevreden was. Dit kan gebeuren, maar ik ben blijkbaar niet de enigste die ontevreden was van deze winkel. Ik had een nieuw scherm en oplaadpoort besteld. Wanneer ik mijn GSM ging halen na een uur, werkte de oplaadpoort niet waardoor een nieuwe moest geplaatst worden. Gevolg: 2u moeten wachten. De homeknop was niet goed ingewerkt en kwam er helemaal uit. Blijkbaar kwam dit door de lijm en was dit dus slecht geplaatst. Toen ik naar huis wou rijden op GPS, bleek deze niet meer te werken. Terug naar de winkel, de homeknop werkt bijgewerkt, maar nog steeds scheef. Nog 2 keer moeten langsgaan om oplossingen te zoeken voor de GPS die telkens niet werkten. Na de 4de afspraak ga ik terug om mijn GSM te gaan halen en aangezien ze geen oplossing vonden voor de GPS, hebben ze zonder goedkeuring van mezelf er terug een kapot scherm opgezet en alles terug verwijderd 'omdat ze dachten dat ik mijn geld terug zou willen'. Conclusie: GSM is na 4 afspraken nog meer kapot dan voordien. Over compensatie van al die verloren tijd wordt er niet gesproken. Zeer ontevreden!

Een nieuw toestel voor een fractie van de prijs

Een iPhone volledig per total, zo goed als nieuw hersteld, en meteen met extra bescherming. Enorm vriendelijke gast

Vreselijke service!

Ik liet mijn scherm “maken”. Enkele dagen later als ik een beschermglaasje wou aanbrengen brak mijn hele scherm. Volgens hen (na heel veel mails) had ik dat zelf kapot gedaan… dat moet je mij eens uitleggen hoe dat ik dat kan doen? Ik liet hem ergens anders maken en van hem kreeg ik te horen dat het scherm fout was geinstalleerd en er een draadje fout gezet, net op de plek waar mijn scherm begon te barsten… na vele mails met foto s werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en bij de laatste persoon kreeg ik gewoon GEEN antwoord meer. Denk aub na als jullie het laten maken bij hen!

Reparaties uitgevoerd aan diverse toestellen en tevreden met uitvoering en informatie !

Correcte snelle uitvoering van de herstelling;

Heel professionele aanpak. Op de website wordt een korting van 15,00 euro vermeld. Die is mij niet aangeboden. Ik heb ook GEEN factuur gekregen, hoewel ik daar uitdrukkelijk naar heb gevraagd. Wel een ontvangstbewijs, maar daar heb je als boekhouder niet veel aan (= GEEN recht op BTW aftrek). Een voor "voldaan" getekende factuur was interessanter geweest ! Voor particuliere klanten is dit nog ok. Zakelijke klanten ga ik niet doorverwijzen !

Beste Daniel, Het verbaast mij enorm om uw reactie te lezen. Ik heb u vandaag verder geholpen in de winkel en er is mij niet gevraagd om een factuur op te maken. Indien u een factuur wenst dient u dit bij de betaling aan te geven. Ik kan uiteraard niet weten of u al dan niet een particuliere klant bent wanneer u zich aanmeldt met uw persoonlijke naam. U heeft mij bij het vragen van uw gegevens ook geen btw nummer of firma naam gegeven. Gelieve contact op te nemen door te mailen naar [email protected] om een factuur te laten opmaken. Graag alle bedrijfsgegevens doorsturen aub zodat ik dit voor u in orde kan brengen. Zoals u zelf aangeeft is er een procedure op de website om een kortingscode te bemachtigen. Wanneer u de nodige stappen volgt, ontvangt u deze. Ook hierbij heeft u mij geen kortingscode overhandigd in de winkel waardoor ik uiteraard geen korting kan toepassen. Ik hoop uw mail te zien verschijnen zodat wij de factuur alsnog kunnen opmaken voor u. Verder hoop ik u wel de correcte service te hebben verleend en zou het fijn zijn mocht u de review willen herzien. Alvast bedankt en ik wacht op jou mail met de nodige gegevens. mvg Dennis

Geruststellende bekwaamheid...

Correct

Snelle en kwaliteitsvolle service

herstel van iPhone XR perfect uitgevoerd

Ontgoocheld

Ik ben in fonifiks Sint-Niklaas geweest om mijn scherm van mijn i-Phone te laten repareren. Ik vroeg ook om een beschermingsglaasje te voorzien (voor extra 25 euro) zodat ik niet hetzelfde ging voorhebben. Het was een dure reparatie (200 euro). Toen ik mijn telefoon ging ophalen meldde de verkoper mij dat hij geen beschermingsglaasjes meer had en dit dus niet had geplaatst. Toen ik vroeg wanneer deze dan ging binnenkomen zei hij binnen een paar weken... hij deed ook geen enkele moeite om een andere oplossing voor te stellen. Als je net 200 euro hebt betaald voor een nieuw scherm wil je toch zeker wel een extra bescherming hebben. Absoluut geen positieve ervaring. Reeds gemeld via de contact pagina maar ook hier kwam geen reactie op. Spijtig want in het verleden wel tevreden over service.

top

herstelling met kennis advies en geduld en koffie

Snelle service en goede opvolging, bij vragen nadien.

De afspraak is wat fout gelopen, maar ik vermoed dat de nieuwe coronamaatregelen hier iets mee te maken hadden. Daarna vlotte uitvoering en dito naservice.

zeer tevreden

snel en goed gerepareerd

Correcte en snelle behandeling

Ik had een afspraak gemaakt voor de herstelling van mijn scherm van mijn smartphone. Voor mij een vrouw zonder afspraak en 5 toestellen. Mijn toestel voorgenomen en 45 min later mooi hersteld teruggekregen met alle nodige gegevens voor de verzekering.