Zeer, zeer slechte ervaring

Zeer amateuristische winkel in Mechelen. Bij mijn eerste afspraak was er al een klant aan het roepen die ontevreden was. Dit kan gebeuren, maar ik ben blijkbaar niet de enigste die ontevreden was van deze winkel. Ik had een nieuw scherm en oplaadpoort besteld. Wanneer ik mijn GSM ging halen na een uur, werkte de oplaadpoort niet waardoor een nieuwe moest geplaatst worden. Gevolg: 2u moeten wachten. De homeknop was niet goed ingewerkt en kwam er helemaal uit. Blijkbaar kwam dit door de lijm en was dit dus slecht geplaatst. Toen ik naar huis wou rijden op GPS, bleek deze niet meer te werken. Terug naar de winkel, de homeknop werkt bijgewerkt, maar nog steeds scheef. Nog 2 keer moeten langsgaan om oplossingen te zoeken voor de GPS die telkens niet werkten. Na de 4de afspraak ga ik terug om mijn GSM te gaan halen en aangezien ze geen oplossing vonden voor de GPS, hebben ze zonder goedkeuring van mezelf er terug een kapot scherm opgezet en alles terug verwijderd 'omdat ze dachten dat ik mijn geld terug zou willen'. Conclusie: GSM is na 4 afspraken nog meer kapot dan voordien. Over compensatie van al die verloren tijd wordt er niet gesproken. Zeer ontevreden!

Een nieuw toestel voor een fractie van de prijs

Een iPhone volledig per total, zo goed als nieuw hersteld, en meteen met extra bescherming. Enorm vriendelijke gast

Vreselijke service!

Ik liet mijn scherm “maken”. Enkele dagen later als ik een beschermglaasje wou aanbrengen brak mijn hele scherm. Volgens hen (na heel veel mails) had ik dat zelf kapot gedaan… dat moet je mij eens uitleggen hoe dat ik dat kan doen? Ik liet hem ergens anders maken en van hem kreeg ik te horen dat het scherm fout was geinstalleerd en er een draadje fout gezet, net op de plek waar mijn scherm begon te barsten… na vele mails met foto s werd ik van het kastje naar de muur gestuurd en bij de laatste persoon kreeg ik gewoon GEEN antwoord meer. Denk aub na als jullie het laten maken bij hen!

Reparaties uitgevoerd aan diverse toestellen en tevreden met uitvoering en informatie !

Correcte snelle uitvoering van de herstelling;

Heel professionele aanpak. Op de website wordt een korting van 15,00 euro vermeld. Die is mij niet aangeboden. Ik heb ook GEEN factuur gekregen, hoewel ik daar uitdrukkelijk naar heb gevraagd. Wel een ontvangstbewijs, maar daar heb je als boekhouder niet veel aan (= GEEN recht op BTW aftrek). Een voor "voldaan" getekende factuur was interessanter geweest ! Voor particuliere klanten is dit nog ok. Zakelijke klanten ga ik niet doorverwijzen !

Beste Daniel, Het verbaast mij enorm om uw reactie te lezen. Ik heb u vandaag verder geholpen in de winkel en er is mij niet gevraagd om een factuur op te maken. Indien u een factuur wenst dient u dit bij de betaling aan te geven. Ik kan uiteraard niet weten of u al dan niet een particuliere klant bent wanneer u zich aanmeldt met uw persoonlijke naam. U heeft mij bij het vragen van uw gegevens ook geen btw nummer of firma naam gegeven. Gelieve contact op te nemen door te mailen naar hello@fonifix.be om een factuur te laten opmaken. Graag alle bedrijfsgegevens doorsturen aub zodat ik dit voor u in orde kan brengen. Zoals u zelf aangeeft is er een procedure op de website om een kortingscode te bemachtigen. Wanneer u de nodige stappen volgt, ontvangt u deze. Ook hierbij heeft u mij geen kortingscode overhandigd in de winkel waardoor ik uiteraard geen korting kan toepassen. Ik hoop uw mail te zien verschijnen zodat wij de factuur alsnog kunnen opmaken voor u. Verder hoop ik u wel de correcte service te hebben verleend en zou het fijn zijn mocht u de review willen herzien. Alvast bedankt en ik wacht op jou mail met de nodige gegevens. mvg Dennis

Geruststellende bekwaamheid...

Correct

Snelle en kwaliteitsvolle service

herstel van iPhone XR perfect uitgevoerd

Ontgoocheld

Ik ben in fonifiks Sint-Niklaas geweest om mijn scherm van mijn i-Phone te laten repareren. Ik vroeg ook om een beschermingsglaasje te voorzien (voor extra 25 euro) zodat ik niet hetzelfde ging voorhebben. Het was een dure reparatie (200 euro). Toen ik mijn telefoon ging ophalen meldde de verkoper mij dat hij geen beschermingsglaasjes meer had en dit dus niet had geplaatst. Toen ik vroeg wanneer deze dan ging binnenkomen zei hij binnen een paar weken... hij deed ook geen enkele moeite om een andere oplossing voor te stellen. Als je net 200 euro hebt betaald voor een nieuw scherm wil je toch zeker wel een extra bescherming hebben. Absoluut geen positieve ervaring. Reeds gemeld via de contact pagina maar ook hier kwam geen reactie op. Spijtig want in het verleden wel tevreden over service.

herstelling met kennis advies en geduld en koffie

Snelle service en goede opvolging, bij vragen nadien.

De afspraak is wat fout gelopen, maar ik vermoed dat de nieuwe coronamaatregelen hier iets mee te maken hadden. Daarna vlotte uitvoering en dito naservice.

zeer tevreden

snel en goed gerepareerd

Correcte en snelle behandeling

Ik had een afspraak gemaakt voor de herstelling van mijn scherm van mijn smartphone. Voor mij een vrouw zonder afspraak en 5 toestellen. Mijn toestel voorgenomen en 45 min later mooi hersteld teruggekregen met alle nodige gegevens voor de verzekering.

Alles is correct en naar afspraak verlopen.

Alles is correct en naar afspraak verlopen.

Perfect hersteld op 30 min

Probleem opgezocht op internetfora en ik wist wat er moest gebeuren , verschillende mankementen op iPhone waren te herleiden tot 1 hoofdprobleem , wat dan ook zonder mijn uitleg gevonden op internet werd uitgevoerd , snel aan een volgens mij correcte prijs. Bij andere firma’s werdt per mankement de prijs opgedreven. Correct ensnel uitgevoerd met vriendelijke service !

Zeer tevreden. Snelle en correcte service. Een aanrader voor herstelling van gsm-schermen.

Zeer goeie service, zeer vriendelijke werknemer, ook al was de communicatie niet zo goed door de mondmaskers. Wel prijzig, maar met €80 als inkoopprijs van het scherm zelf, vind ik de €60 aan materiaal, service, werk en 1 jaar garantie zeker redelijk.

Goede uitleg gekregen van de hersteller.

De herstelprijs was zoals beloofd en zelfs nog bijkomende informatie gekregen. Vriendelijke bediende.

Goede info, snelle en uitstekende service

Vastgelopen telefoon door batterij probleem binnen gebracht en uurtje later al telefoon dat de reparatie klaar was. Telefoon werkt terug als nieuw

Supersnelle service! Smorgens online afspraak gemaakt en smiddags al kunnen gaan. Na 45min was batterij vervangen.

Correct en op de afgesproken tijd

Vriendelijke ontvangst maar probleem is niet opgelost.

Ik heb 3x met gsm op hersteldienst geweest. Diagnose had beter gekund en 2e keer was stuk niet binnen. Uiteindelijk is mijn probleem niet opgelost waar blijkbaar ook geen oplossing voor is.

Zeer ok en correct

De afgesproken timing werd gehaald en ook de prijs was correct. Geen addertjes. Gewoon dienstverlening zoals het hoort.

Topservice!

Steeds zéér tevreden. No nonsense en snel!

Snelle, accurate hulp.

Scherm van GSM diende te worden vervangen. Alles snel en covid-proof opgelost. Na 1u GSM als nieuw.