Vriendelijk en correct

alles volgens afspraken en vlotte bediening

alles volgens afspraak en zeer vlotte bediening

Verkoper was heel vriendelijk en gaf de nodige info. Gaf me daarna het documentje mee van herstelling. En toen ik een klein uurtje later binnen kwam was gsm net hersteld. Dus ook dat verliep vlot ondanks de Corona maatregelen( plexiglas). Zal kennissen zeker aanraden als hun gsm stuk is van daarlangs te gaan.

Erg tevreden

Super snelle en vriendelijke service

Door mijn shiften is het niet gemakkelijk tijd te vinden om mijn telefoon te laten repareren maar Fonifix had meteen tijd om een nieuwe batterij te plaatsen en in 40 minuten had ik een zo goed als nieuwe iPhone. Ook op de vragen die ik stelde kwam een duidelijk antwoord. Zeer tevreden!

correcte service

iphone als nieuw

Vriendelijke en snelle service; twee piepkleine vlekjes in de bovenhoeken

mijn ervaring was Ok. Snelle behoorlijke en vriendelijke service.

snel geholpen , knap hersteld.

vriendelijk ontvangst , behulpzaam en hersteld zoals nieuw . Bedankt!

Beste Stefan, Uw factuur werd u op 4/03/2020 om 17u58 toegezonden vanuit ons systeem. Onze klanten krijgen telkens de keuze om de factuur afgedrukt te verkrijgen of ze toegezonden te krijgen per email. Dit meteen na betaling. Wij hebben zoals gevraagd uw factuur per mail verzonden naar uw persoonlijke gmail. En dit ondertussen al tot 2 maal toe. Zeer jammer om een slechte review te krijgen ondanks wij onze taak wel correct hebben uitgevoerd. Bij deze is de factuur nu voor een 3de maal naar u toegezonden. Gelieve uw spam folder na te kijken en ons te contacteren per email als u deze niet heeft ontvangen. Wij zouden het appreciëren moest u de review score willen herzien na ontvangst van uw factuur. Alvast bedankt. Mvg Dennis

Super snel super goed

Vriendelijke mensen en gsm vlotjes gemaakt.

Snel, vriendelijk en goede service!

Snelle, kwaliteitsvolle service

alles verlopen zoals afgesproken i phone terug als nieuw

aan te bevelen

WoW zo snel toch al gefixt

Vanmiddag rond 15:15u langs gegaan met een tablet die al een tijdje niet meer in gebruik was omdat hij niet meer oplade. Het ging eerst een dag of 2 duren. (Wat niet erg was)Tot ik later de dag (een uurtje) telefoon kreeg dat mijn stuk toch nog in stock was en dat de tablet klaar was!

heel snelle service!

De hersteltijd voor kapot scherm was vooraf ingeschat op 1uur. Maar al na klein half uur was de herstelling uitgevoerd. Netjes gemonteerd en zoals nieuw! Top!

Super kwaliteit en top klantvriendelijkheid

Een super merci!

Snel en vriendelijk geholpen

Gisteren online super makkelijk afspraak gemaakt. Vandaag op 20min geholpen,snelle service!!

Indrukwekkend tevreden!!!

Zag de winkel in Sint-Niklaas en ben met veel onzekerheid binnengestapt en stelde hen de vraag. Ze hielpen me direct en binnen 2u mijn gsm was gefixeerd!!! Ongelooflijk top!!! ;-)

snel hersteld voor een correcte prijs

Scherm van ipad was gebarsten, toestel was op één dag hersteld.

Excellent !

Vervanging van een batterij in Ipad Air 1 : vlugge en uitstekende service aan een goeie prijs.

Vriendelijk Snel Prijslijk

Ontzettend goede service

Het scherm van mijn GSM is gefixt binnen het afgesproken uur, zag er als nieuw uit en de afgesproken prijs was ook de prijs bij afhaling. Wat ontzettend goed is, is dat je online een afspraak kunt maken en dat ze je laten weten of het scherm beschikbaar is of niet. Merci hiervoor.

Goede en snelle service

Snel geholpen en zeer vriendelijk.

Correcte en professionele hulp gekregen

Afspraak online gemaakt en ik kreeg de reactie dat het onderdeel beschikbaar was en dat ik op het doorgeven uur kon langskomen. De prijs dat online was aangegeven kwam overeen met hetgene dat betaalt diende te worden. De reparatie werd goed uitgevoerd en de smartphone werkt terug optimaal.

Correcte, betrouwbare en snelle service

Zeer correcte en concrete communicatie naar de klant toe, zowel vóór als tijdens het herstelproces van het toestel. Mijn toestel werd op één uurtje hersteld en het resultaat was volgens verwachtingen. Aanrader wat betreft het herstellen van smartphones!

Perfect geholpen !

Ik kan geen enkel minpuntje opnoemen want alles is gewoon naar wens verlopen.