heel snelle service!

De hersteltijd voor kapot scherm was vooraf ingeschat op 1uur. Maar al na klein half uur was de herstelling uitgevoerd. Netjes gemonteerd en zoals nieuw! Top!

Super kwaliteit en top klantvriendelijkheid

Een super merci!

Snel en vriendelijk geholpen

Gisteren online super makkelijk afspraak gemaakt. Vandaag op 20min geholpen,snelle service!!

Indrukwekkend tevreden!!!

Zag de winkel in Sint-Niklaas en ben met veel onzekerheid binnengestapt en stelde hen de vraag. Ze hielpen me direct en binnen 2u mijn gsm was gefixeerd!!! Ongelooflijk top!!! ;-)

snel hersteld voor een correcte prijs

Scherm van ipad was gebarsten, toestel was op één dag hersteld.

Excellent !

Vervanging van een batterij in Ipad Air 1 : vlugge en uitstekende service aan een goeie prijs.

Vriendelijk Snel Prijslijk

Ontzettend goede service

Het scherm van mijn GSM is gefixt binnen het afgesproken uur, zag er als nieuw uit en de afgesproken prijs was ook de prijs bij afhaling. Wat ontzettend goed is, is dat je online een afspraak kunt maken en dat ze je laten weten of het scherm beschikbaar is of niet. Merci hiervoor.

Goede en snelle service

Snel geholpen en zeer vriendelijk.

Correcte en professionele hulp gekregen

Afspraak online gemaakt en ik kreeg de reactie dat het onderdeel beschikbaar was en dat ik op het doorgeven uur kon langskomen. De prijs dat online was aangegeven kwam overeen met hetgene dat betaalt diende te worden. De reparatie werd goed uitgevoerd en de smartphone werkt terug optimaal.

Correcte, betrouwbare en snelle service

Zeer correcte en concrete communicatie naar de klant toe, zowel vóór als tijdens het herstelproces van het toestel. Mijn toestel werd op één uurtje hersteld en het resultaat was volgens verwachtingen. Aanrader wat betreft het herstellen van smartphones!

Perfect geholpen !

Ik kan geen enkel minpuntje opnoemen want alles is gewoon naar wens verlopen.

Prijs twijfelachtig

100 m verder in zelfde straat 20 % goedkoper. Uitleg: wij gebruiken betere componenten. Dit zou willen zeggen dat de componenten bijna dubbel zo duur zijn... Kan ik natuurlijk niet controleren...

Hey Han, Op basis van je voornaam kan ik niet nagaan of je bij ons in de winkel een herstelling hebt uitgevoerd. Maar ik veronderstel van niet. Daarom is het ook jammer om te lezen dat u ons beoordeelt op basis van onze prijszetting en niet op basis van onze service (die al dan niet werd gebruikt). Wij bieden de klant 2 soorten kwaliteiten aan voor scherm herstellingen namelijk origineel en niet-origineel. Voor kleinere componenten werken wij uitsluitend met originele kwaliteit en geven we hier ook 12 maanden garantie op. Wij kiezen bewust voor geen imitatie onderdelen omwille van de vele defecten en onstabiele kwaliteit. Dit willen wij niet aan onze klanten aanbieden. Los daarvan is onze prijszetting afgestemd op die van Apple dus laat je niet voorliegen wanneer iemand origineel aanbied aan de helft van de prijs. Het spreekt voor zich dat je voor kwaliteit en service een hogere prijs betaalt. Wij zouden het op prijs stellen moest u de review willen herzien. Uiteraard staan wij ook steeds ter uwe beschikking met toekomstige schadegevallen.

Vervangen battery iphone 7

Vlot gegaan op 1 uur telefoon terug

Vriendelijk, snelle en correcte service!

Vriendelijk, snelle en correcte service!

zeer goed

Zeer tevreden van ontvangst, uitleg door medewerker was correct en herstelling uitstekend uitgevoerd.

Het was goed en snel.

De service was goed en zeker snel genoeg.

Hij is zoals nieuw

Supersnel gemaakt in 1u ( wel op voorhand een afspraak gemaakt ) dat doe je beter dan ben je zeker dat je direct geholpen kan worden. Er is niks op aan te merken. Prima zeker een aanrader!!!👌🙂

Doen wat ze beloven

Er vriendelijke medewerker met heel duidelijke informatie. Perfecte kostberekening, geeft alle mogelijkheden aan en dringt zich niet op. Zo zie ik het graag.

IPhone probleem direct opgelost. Heel vriendelijk onthaal.

Ik had een geluids probleem met mijn iPhone 8 plus Was binnen 10 minuten opgelost. Niets moeten betalen. Heel vriendelijke technieker.

Ik heb de batterij laten vervangen van een Iphone. Correct uitgevoerd, prima service.

Kort maar krachtig

Duidelijke info, ook als een succesvolle reparatie niet gegarandeerd is. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld en ben er toch al een keer of 5 geweest.

Suer vlotte bediening, gsm is zo goed als nieuw!

Ik ben uitermate tevreden ovder de service bij Fonifix St.-Niklaas !

Ik kreeg een duidelijke omschrijving over de herstelling die ging uitgevoerd worden . De herstelling was sneller uitgevoerd dan voorspeld. Aan het toestel is er aan niets te merken dat er een herstelling is op uitgevoerd en alles werkt perfect .

Uitstekende service, conform prijsbestek , volgens de afspraken

Uitstekende service en dit volgens de gemaakte afspraken en prijsbestek