Vriendelijk, snelle en correcte service!

Vriendelijk, snelle en correcte service!

zeer goed

Zeer tevreden van ontvangst, uitleg door medewerker was correct en herstelling uitstekend uitgevoerd.

Het was goed en snel.

De service was goed en zeker snel genoeg.

Hij is zoals nieuw

Supersnel gemaakt in 1u ( wel op voorhand een afspraak gemaakt ) dat doe je beter dan ben je zeker dat je direct geholpen kan worden. Er is niks op aan te merken. Prima zeker een aanrader!!!👌🙂

Doen wat ze beloven

Er vriendelijke medewerker met heel duidelijke informatie. Perfecte kostberekening, geeft alle mogelijkheden aan en dringt zich niet op. Zo zie ik het graag.

IPhone probleem direct opgelost. Heel vriendelijk onthaal.

Ik had een geluids probleem met mijn iPhone 8 plus Was binnen 10 minuten opgelost. Niets moeten betalen. Heel vriendelijke technieker.

Ik heb de batterij laten vervangen van een Iphone. Correct uitgevoerd, prima service.

Kort maar krachtig

Duidelijke info, ook als een succesvolle reparatie niet gegarandeerd is. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld en ben er toch al een keer of 5 geweest.

Suer vlotte bediening, gsm is zo goed als nieuw!

Ik ben uitermate tevreden ovder de service bij Fonifix St.-Niklaas !

Ik kreeg een duidelijke omschrijving over de herstelling die ging uitgevoerd worden . De herstelling was sneller uitgevoerd dan voorspeld. Aan het toestel is er aan niets te merken dat er een herstelling is op uitgevoerd en alles werkt perfect .

Uitstekende service, conform prijsbestek , volgens de afspraken

Uitstekende service en dit volgens de gemaakte afspraken en prijsbestek

De service was top, de bediening super vriendelijk en mijn gsm terug volledig in orde!

Bedankt!!

SUPER

Heel snel en correct gehandeld. Het scherm is mooi vervangen, heel tevreden!

Zeer vlotte bediening

Snel antwoord, vlotte bediening

Heel mooi gedaan

Zeer vriendelijk en behulpzaam! Snelle en goede service!

zeer goed

correct

supersnelle service

supersnelle service

vriendelijk snel en correcte service

vriendelijk snel en correcte service

Goede service: vriendelijk & snel geholpen

Mijn eerste ervaring met Fonifix was zeer goed. Ik kon er de dag zelf nog terecht met mijn probleem. Binnen de 30 minuten was het opgelost. Computer zag er na een stevige poetsbeurt zo goed als nieuw uit!

goede herstelling. processen kunnen beter.

terugbellen na initiele aanvraag is niet gebeurd. Wat ik zelf over het hoofd had gezien. Toen ik dan ook aan de winkel kwam bleek dat er stukken moesten besteld worden. Afspraak nadat de stukken binnenkwamen : perfect op de hoogte gebracht/afspraak gemaakt. Flexibel. Toestel is perfect hersteld. Bij de afrekening moest ik er zelf op attent maken dat ik reeds een voorschot betaald had. Goede herstelling. Flexibele mensen. Procedures voor verbetering vatbaar.

prima, service correcte en snelle afhandeling van de herstelling

prima service

Scherm laten maken.

Ik ben zeeer zeer zeeeeeer tevreden van fonifix! Ik werd kei vriendelijk ontvangen na een uurtje was mijn scherm vervangen! Ik ben zeer blij met de diensten

awesome!

The technician is professional and nice!

Correct

Correcte snelle service