SUPER

Heel snel en correct gehandeld. Het scherm is mooi vervangen, heel tevreden!

Zeer vlotte bediening

Snel antwoord, vlotte bediening

Heel mooi gedaan

Zeer vriendelijk en behulpzaam! Snelle en goede service!

zeer goed

correct

supersnelle service

supersnelle service

vriendelijk snel en correcte service

vriendelijk snel en correcte service

Goede service: vriendelijk & snel geholpen

Mijn eerste ervaring met Fonifix was zeer goed. Ik kon er de dag zelf nog terecht met mijn probleem. Binnen de 30 minuten was het opgelost. Computer zag er na een stevige poetsbeurt zo goed als nieuw uit!

goede herstelling. processen kunnen beter.

terugbellen na initiele aanvraag is niet gebeurd. Wat ik zelf over het hoofd had gezien. Toen ik dan ook aan de winkel kwam bleek dat er stukken moesten besteld worden. Afspraak nadat de stukken binnenkwamen : perfect op de hoogte gebracht/afspraak gemaakt. Flexibel. Toestel is perfect hersteld. Bij de afrekening moest ik er zelf op attent maken dat ik reeds een voorschot betaald had. Goede herstelling. Flexibele mensen. Procedures voor verbetering vatbaar.

prima, service correcte en snelle afhandeling van de herstelling

prima service

Scherm laten maken.

Ik ben zeeer zeer zeeeeeer tevreden van fonifix! Ik werd kei vriendelijk ontvangen na een uurtje was mijn scherm vervangen! Ik ben zeer blij met de diensten

awesome!

The technician is professional and nice!

Correct

Correcte snelle service

Professioneel in herstellingen

Toffe mensen. Kwaliteit en service!

Dankzij de snelle en professionele service van fonifix heeft mijn gsm zijn duik in het zwembad nog overleefd ! Bedankt !

snel en goed!

professioneel, goede prijs, vriendelijk!

Heel vriendelijk, super service

Goed gerepareerd, maar toch naar de dure kant.

Probleem opgelost, sneller dan eerst gezegd

Probleem opgelost, sneller dan eerst gezegd

Goed gemaakt, gepaste tijd

Ik kon het binnenbrengen op uur dat ik mijn afspraak heb gemaakt. Over 2 uur belde ze me en mocht ik mijn iPad mini 2 gaan halen ik mocht bij het ophalen het betalen super handig👍🏻 Ik kom er zeker nog eens terug😁

Vlot en correct

Bedrijf met servicemind en klantgerichtheid.

Perfect hersteld binnen de tijd die gezegd is.

Niets op aan te merken GSM perfect hersteld en de GSM was sneller klaar dan gezegd.

snel en goed

batterij vervangen, dit ging snel en goed. en zonder schade

Alles op afgesproken tijd klaar

Zeer vriendelijke bediening, snelle en fantastische service, een echte aanrader!

Mijn zoon zijn iPhone was gevallen en het scherm was stuk. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen een zeer duidelijke uitleg. Na een uurtje was de telefoon klaar, met garantie!