Super bediening!

Ik liet vandaag een nieuw scherm plaatsen. Mijn gsm bleek nadien niet meer zo helder te zijn. Meteen werd voorgesteld om een ander scherm te plaatsen. Ik ben zeer goed geholpen en zeer tevreden met het resultaat. Indien uw gsm stuk is, aarzel zeker niet om naar dit adres te komen voor een herstelling.

Vlotte service en vriendelijk ontvangst.

Vlotte service en snelle reparatie, tevens vriendelijke medewerkers.

Snelle herstelling, perfect gedaan en vriendelijke ontvangst

Goede en snelle bediening

Snelle service en vriendelijk personeel

Offerte snel,correct,vriendelijke bediening......

Eerste ervaring, correcte ontvangst,... Offerte ontvangen na 1 hr.... Prijs ok Na 3 hr tel.ontvangen toestel in orde.(4 hr voorzien) Beleefde en correcte afhandeling (factuur & betalingsbewijs)

Aanrader

Zeer vriendelijk en correcte info.

Goeie prijs kwaliteit! Vlug gemaakt

Scherm is gemaakt, 1ste maal niet goed niemand door systeem fout maar direct onder garantie gemaakt

Mijn scherm is gemaakt maar ik kan mijn oproepen niet beëindigen .

Hey Ellen, Iedere herstelling heeft 12 maanden garantie. Dit wil zeggen dat wanneer u een probleem ervaart u altijd beroep kan doen op onze service na verkoop. Het probleem dat u aankaart is een gekend software probleem dat niets te maken heeft met uw scherm reparatie. Wanneer u hiervoor langs had gekomen, hadden wij u hiermee meteen kunnen verder helpen. Jammer dat we hiervoor dus een slechte review krijgen. Wij hopen dat u alsnog gebruik maakt van uw garantie en uw review vervolgens herziet. Mvg Dennis

Super snel en goed geholpen! Top!

Fantastische service

Vriendelijke en kwaliteitsvolle bediening. Scherm is perfect gerepareerd en toestel is weer zo goed als nieuw! Bedankt mannen !

goeie bediening en een vriendelijke jongen,ook een duidelijke uitleg van hoe en wat,ik ben content in het algemeen

Super service, heel duidelijke communicatie!

Van begin tot einde goed geholpen geweest, vlotte service. Heel klantgericht en vriendelijk. Daar ga ik zeker nog terug voor reparaties!

Goede service en vriendelijk mensen.

Heel goed!

Ik werd vriendelijk ontvangen, met direct een duidelijke uitleg van wat de mogelijkheden en de prijs van de herstelling zijn. En mijn I-phone was binnen het uur gemaakt.

Perfecte service

Perfect en vriendelijk

Beste service ooit!!

Ik werd zeer aangenaam onthaald, onmiddellijk geholpen en ben zeker dat ik terugkeer!!

Perfecte en snelle service!

Snelle sercive, heel vriendelijk en perfecte uitvoering van de herstelling.

Vriendelijk, hulpvaardig!

Snelle en vriendelijke bediening!

Vriendelijk en correct

alles volgens afspraken en vlotte bediening

alles volgens afspraak en zeer vlotte bediening

Verkoper was heel vriendelijk en gaf de nodige info. Gaf me daarna het documentje mee van herstelling. En toen ik een klein uurtje later binnen kwam was gsm net hersteld. Dus ook dat verliep vlot ondanks de Corona maatregelen( plexiglas). Zal kennissen zeker aanraden als hun gsm stuk is van daarlangs te gaan.

Erg tevreden

Super snelle en vriendelijke service

Door mijn shiften is het niet gemakkelijk tijd te vinden om mijn telefoon te laten repareren maar Fonifix had meteen tijd om een nieuwe batterij te plaatsen en in 40 minuten had ik een zo goed als nieuwe iPhone. Ook op de vragen die ik stelde kwam een duidelijk antwoord. Zeer tevreden!

correcte service

iphone als nieuw

Vriendelijke en snelle service; twee piepkleine vlekjes in de bovenhoeken

mijn ervaring was Ok. Snelle behoorlijke en vriendelijke service.